Jump to content
Monie

Even voorstellen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben monie, 34 jaar en mijn man en ik hebben nu sinds drie jaar een kinderwens. Na 1 jaar proberen zijn we het medisch traject ingestapt en we hebben nu 5 IUI pogingen achter de rug en 1 ICSI behandeling. Vandaag licht bloedverlies, dus waarschijnlijk is de eerste icsi poging niet geslaagd. maar er zit nog wat in de vriezer... Dus laten we hopen dat dat nog een suc6je op gaat leveren... En tja, het heeft nog niet doorgezet, dus er is nog een klein beetje hoop... Maar niet veel hoor. Vanmiddag al even goed gejankt. vandaar dat ik nu toch ook maar eens een forum opzoek om met lotgenoten te praten. Ik denk dat dat toch heel anders zal zijn dan praten met vrienden en familie. Ze leven wel mee, maar begrijpen het toch niet helemaal denk ik... Ik hoop dat we hier erg veel steun aan elkaar zullen hebben en dat uiteindelijk de successen gevierd gaan worden!!!!

Hey Monie,

Welkom op het verslavende forum.

Niks is te raar of wat dan ook, je kan hier echt alles vragen en zeggen.

We zitten immers in hetzelfde schuitje.

Sinds ik op dit forum ben, voel ik me een stuk rustiger, omdat je veel voelt en hoort, maar weet niet of het allemaal goed is en klopt, daar lekker vragen hier en vertel zoveel je wilt, en er vast iemand hier die raad weet.

Hopelijk zal het toch goed nieuws voor je zijn, maar net wat je zegt, er komt meestal niet zomaar bloed, en op welke wachtdag zit je op dit moment?

Ik wens je heel erg veel succes en spreek je snel weer

Liefs xxx Marielle

Hey meid,

Welkom op dit zeer verslavende forum, er is hier altijd wel iemand die je kan helpen met antwoord op al je vragen.

Sowieso steunen we elkaar door dik en dun.

Probeer nog even positief te blijven, bij mijn 1ste tp verloor ik ook wat licht roze bloed, maar was toch zwanger.

Kop op meid,

Liefs Pitbull_lady :love2:

He hoi,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Helaas is het geen beetje bloed meer. ik heb net ook gebeld wat ik nu moest doen. Maar het voelt en ziet er echt uit als een menstruatie. ik moest er dus wel vanuit gaan dat het niet gelukt is. En toch wil je dan nog die bevestiging he... maar ja, eigenlijk is het wel duidelijk. het is ons (deze keer) niet gegund.

Ik weet ook iegenlijk niet wanneer ik precies had mogen testen. punctie is vandaag 14 dageb geleden. TP pas aankomende donderdag 14 dagen geleden. Ik hoor twee dingen wat betreft testen. 14 dagen na bevruchting dat is morgen of 14 dagen na Tp en dat is donderdag pas. En nu al ongesteld... Heeft iemand enig idee? Niet voor nu,maar voor een volgende keer. Ik ben heel beneieuwd wat jullie ervaringen zijn.

Welkom op het forum!

Helaas heb je meteen slecht nieuws te melden :(  Even flink huilen, dat helpt altijd even.

Ik vind het vreemd dat je ziekenhuis je geen testdag heeft opgegeven, dat horen ze wel te doen. Ik heb altijd moeten testen op de 15e dag na de punctie. Je punctiedatum wordt gezien als eisprong, dus als je op de 15e dag test ben je vier weken plus 1 dag zwanger.

Klopt dat vrienden en familie vaak niet weten waar je het over hebt, het is een onbekende wereld voor hen, en je wanhoop en verdriet zullen ze niet kunnen begrijpen. IVF wordt vaak als een wondermiddel gezien waar je gegarandeerd zwanger door wordt, maar dat is helaas niet de realiteit.

Sterkte komende dagen..

Hey Monie,

Soms breekt je ongi sneller door als je lief is, ik heb een poging gehad dat er geen bevruchting was na ICSI en toen werd ik direct dezelfde dag als dat ik anders mijn tp zou hebben gehad al ongi....zeg het maar hoe het kan?

Ik heb er geen idee van, menselijk lichaam zit wonderlijk in elkaar meid!

Sterkte en op naar de volgende poging!

Liefs Pitbull_lady  :love2: