Jump to content
han87

Heel erg verdrietig

Recommended Posts

Hallo dames..

Vanacht ineens erge buikpijn 4 uur s nachts werd ik wakker..Wou het even aanzien...11 uur nog steeds buikpijn..Toen heeft mijn man besloten het ivf team te bellen.. We konden vanmiddag half drie terecht bij een dokter die we nog nooit hadden gehad maar goed...Vol zenuwen erheen in de hoop dat het mijn darmen waren..of de groei van de baarmoeder...dokter rekende uit hoe ver ik was 7 en een halfe week,maar even kijken met een inwendige echo(de eerste echo) hoe het er voor staat...Ja 1 gevonden en ook nummer 2 een eeneiige tweeling..helaas het was veel te klein..het zou beide al groter moeten zijn!! en daar was het vreselijke nieuw nergens geen hartje nergens geen vruchtje....Maar wachten tot de miskraam optreed ga daar maar vanuit!!Helemaal in tranen!!! eerste ivf raak...maar helaas met 7 en een halfe week al te horen dat het niet in orde is...Vrijdag terugkomen om te kijken hoe het ervoor staat en hoe verder....Wij zijn zo ontzettend verdrietig...Waaarom..?

Ik wou het jullie even laten weten!

liefs han

Lieve Han,

Wat vreselijk voor jullie meis. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor om je op te beuren.

Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe om dit verlies een plekje te kunnen geven.

Liefs,

Hoepie

ow wat afschuwelijk, krijg tranen in mijn ogen.

Heel veel sterkte samen, ik hoop zo dat er nog een wondertje gebeurt..

Guest tanja1969

jemig Han, dit is vreselijk nieuws, kreeg ook tranen in mijn ogen.

kweet ook ff niets te zeggen om je op te vrolijken

doe het rustig aan meid....

liefs Tanja

VEEL STERKTE MEID , DOE MAAR RUSTIG AAN IK WEET HET IS MOEILIJK!!!

EEN DIKKE KNUFFEL :love2:

pfffffff, wat een verschrikkelijk nieuws, ik wordt er helemaal naar van!

Wat moeten jullie je nu verdrietig voelen.

Heel veel sterkte samen en we lezen wel hoe het vrijdag is gegaan.

knuffel!

Verdorie! (en dat is nog zacht uit gedrukt!!!!) Wat een vreselijk bericht Han!

Heb je eindelijk een positieve test, kan dit ook nog gebeuren. Ik weet het, we staan er hier meer bij stil dat het ook wel eens niet goed gaat, maar hier leven we al naar het lichtpuntje van een positieve test..........en dan dit!!!

Ik kan niet anders zeggen dan dat we enorm met jullie meeleven en heel veel sterkte meid!!!

Liefs, Merel

Hallo allemaal..

Bedankt voor jullie reactie s :love2:

We zijn erg verdrietig! en ik moet zeggen ik voel me ook helemaal niet lekker en nog zwanger :'(

Vandaag weer voor controle want nog steeds geen miskraam gehad,nog even gekeken voor de zekerheid en nee alleen maar twee vruchtzakjes...verkeert verdeelt en niks aan te doen echte pech gewoon aldus dokter...

twee pilletjes moeten slikken en 8 tabl mee gekregen om vaginaal in te brengen om de miskraam op gang te brengen...Ik heb daarvoor gekozen omdat ik alle zwangerschaps verschijnselen nog heb em me daar best beroerd bij voel...Ik hoop dat het allemaal een beetje vlot verloopt..zodat we rustig het een plekje kunnen geven en over een maandje of twee voor onze cryo s kunnen gaan!!

liefs han

hoi!

Wat erg!! Ik ken het je verheugd je weken op de echo en dan blijkt het niet goed te zijn.

Zelf heb ik in 2006 maar voelt als de dag van gisteren als ik je verhaal lees, ook die medicatie gekregen.

En je voelt je nog zo zwanger heel dubbel he? Het schijnt namelijk nog twee weken te duren dat je je zwanger kunt voelen en dat is zo erg.

Hoop voor jou dat het dan ook snel goed afgestoten wordt. Want daarna pas ben je weer in staat om het te verwerken en te durven denken aan een nieuwe fase/ronde.

Heel veel sterkte want hiermee voel je je toch al zo alleen!!

liefs

Imke

Jeetje wat ontzettend naar. Wat oneerlijk he om eindelijk zwanger te mogen zijn om het vervolgens zo te laten eindigen. Hoe is het gegaan met de medicatie?

Ik heb helaas hetzelfde meegemaakt in april. Na 8 jaar zwanger van de laatste tp en helaas ook een miskraam. Ook opgewekt met medicatie maar dat heeft niet alles weggehaald en daarom alsnog een curettage gehad.

Hallo lieve dames,

Nou hier intussen de miskraam gehad met behulp van de medicijnen, En het was geen pretje wat een pijn!! en wat een verdriet...Ik heb twee dagen echt heel hevig gebloed en het eerste vruchtje verloren en idd leeg...moest met een handdoek tussen men benen lopen,De arts had ook nog gezegt zal wel meevallen want het is nog maar 9 weken..maar alles behalfe meevallen was het..Ik had ook nog de drie kinderen van mijn man hier omlopen..best zwaar om dan je ook nog groot te moeten houden voor de kleinemeisjes....het bloeden is de hele dag doorgegaan met hevige buikpijn tussen door,De volgende dag ben ik het tweede vruchtje verloren met een hele kleine popje erin...Vanmiddag moeten we voor controlle naar het ziekenhuis..Ik voel me nog niet helemaal oke..Maar goed het is allemaal ook niet niks..Mijn man is maandag weer aan het werk gegaan en de meisjes zondag weer naar hun moeder,Dan ben je alleen en word je echt even met de neus op de feiten gedrukt!! je bent zwanger en nu niets meer!!! Ik hoop dat we snel verder kunnen gaan met ons cry os want verheugde me zo op het kleine de kleine popjes!!!

Leafs han

Ohh Han, wat een verdriet zullen jullie hebben. Pff. Krijg je vanmiddag in het ziekenhuis ook gelijk te horen wanneer jullie voor de cryo poging mogen? Denk je wel goed aan jezelf, het is niet niks wat je hebt meegemaakt.

Liefs Patricia

hoi patricia,

Vanmiddag in het ziekenhuis geweest,en ik was helemaal schoon,zat nog een klein beetje stolseltjes maar dat zou vanzelf moeten weggaan.Hij was tevreden,en wij waren opzich opgelucht,tot zover het kan,nu kunnen we aan onze cry o poging denken..de dokter vertelde dat na een miskraam het ongeveer 5 a 6 weken duurt weer ongesteld te zijn..en dan zou ik de volgende maand het nog eens moeten worden en dan zouden we voor onze cry o kunnen..pff dat duurt me allemaal veel te lang hoor.. uitgerekent zou dat dan dec worden ongeveer...10 sept moeten we terug komen voor een gesprek met onze eigen arts die bij onze ivf traject betrokken was ..Voor hoe verder waneer etc....Dus dat is vrij vlot gelukkig! Ik weet ook niet hoe dat met cry os gaat etc of de kans het zelfde is als met een verse enbry o etc..veel vragen nog.Maar we gaan er weer voor.. Hoe is het met jou patricia?

liefs han

Hey Han, waardeloos he dat je steeds moet wachten en cyclussen overslaan. Ik bedoel we hebben niet alle tijd van de wereld :P Hihi.

ik zit te wachten op dag 23 zodat ik weer kan starten met de deca en dan op naar poging 2! Waarom mag je niet gelijk na je eerste ongesteldheid en moet je nog n cyclus afwachten?

Groetjes Patricia

he hoi,

De arts vertelde na een miskraam ongeveer zes weken erna ongesteld te worden...en dat zou niet helemaal zo gaan als een gewone ongesteldheid? vertelde hij mij...dus vandaar dat ze liever twee af willen wachten dan zou alles weer normaal functioneren,maar dan zou het bij ons pas weer eind nov december worden....Ik hoop dat ons eigen arts ons 10 sept iets wijzer kan maken en het meschien toch eerder kan...van mij mag nu de ongesteldheid nu wel komen ;)

En jullie hadden geen cryo s?

liefs han

He Han,

Beetje late reactie, maar ik wilde je toch nog graag heel veel sterkte wensen. Wat naar, ben je eindelijk in verwachting en dan dit. Nogmaals, heel heel heel veel sterkte!

Liefs,

Sannie