Jump to content
Sign in to follow this  
Pitbull_lady

Vreselijk nieuws, te veel voor op 1 dag....

Recommended Posts

Omdat we toch kennelijk alleen slecht nieuws kunnen krijgen, nog maar even een berichtje erachteraan!

Wat een verschrikkelijke rotdag, wat een verschrikkelijk erg nieuws hebben we toch net ook weer gehad.....zit hier echt met tranen in mn ogen...

Er is Mastitis carcinomatosa, bij onze lieve hond ♥ vastgesteld...

Ze heeft zware pijnstillers gehad, omdat ze eerst steeds zeiden dat het van de operatie kwam en dat het een reactie op de hechtingen was, is het nu eigenlijk al veelste ver gevorderd en dus kunnen ze alleen maar pijnstillers geven en moeten we hopen dat ze zo lang mogelijk er nog zal zijn...Dit is dan ook de meest heftige vorm van borstkanker die er bestaat, ook voor mensen.

We hebben 2 tot en met 6 maanden te horen gekregen. een behoorlijke klap, daar deze hond echt alle zw's heeft meegemaakt...ook van mn kleine mannetje, die er met 4.5 maand is uitgekomen. Ik had zo gehoopt dat ze er nog bij zou zijn als het eindelijk wel lukte, dat had ik haar ook zo erg gegund, ik ben er echt helemaal kapot van.

We gaan wel proberen zo lang mogelijk van haar te genieten en proberen om zoveel mogelijk leuke foto's van haar te maken als mogelijk.

7Oktober wordt het een jaar na de mega zware baarmoeder operatie die zij vorig jaar is ondergaan, we hopen dat ze het jaar mag halen en daarna zeker nog de kerst...weggaan en andere leuke dingen doen staan even op een laag pitje door dit mega zware heftige bericht...

(onder het kopje laparoscopie staat ons andere niet zo geweldige nieuws...)

Liefs een verdrietige Pitbull_lady  :sm45:

Oh Pitbull, het mag ook niet meezitten! Wat naar voor jullie ! Getsie, het zijn toch je kindertjes. slaan de pijnstillers wel een beetje aan bij dr? Nou meid sterkte met deze tegenslag en heerlijk genieten van haar zolang het kan! Wat voor hond hebben jullie? Een pitbull zoals je naam zegt lijkt me stug hiet in Nederland(of hoe heb jij het voor elkaar gekregen wel een pitbull te mogen houden ;))

Liefs Patricia

Tasja is een Berner Sennen/Stabij.

Maar we hebben ook een ras echte Pitbull pup sinds vorig jaar, wat is daar zo bij zonder aan dan @Patricia?

ze zijn sinds 2008 alweer gewoon legaal hoor. Is ook niks mis met de hondjes, zijn echte schatten.

Het zijn de mensen die ze vals maken.

Mensen denken ook dat labradors lief zijn, maar die kunnen ook heel vals zijn hoor.

Nee we zijn mega blij dat we Luna hebben hoor.

Liefs Pitbull_lady  :love2:

Ps de naam bestaat al ruim 6 jaar en de pup is nog geen jaar oud.

Ik vind Pitbulls waanzinnig mooi!! Ik houd wel van die rassen, staffords, bull mastiff. Geweldig. Zelf heb ik geen hond hoor, maar n beetje kijken en wegdromen is altijd heerlijk. Kijk nog wel eens animal cops op animal planet en daar zie je ook genoeg lieve pitbulls dus je hoort mij niks negatiefs zeggen hoor over dat ras!! Ben het helemaal met je eens dat het de baas is die ze vals maken en daar zouden ze eens wat tegen moeten doen ipv de hond de schuld geven. ws was ik voor 2008 op hondenjacht want toen wist ik idd dat ze nog niet toegetsaan waten in Nederland maar er begint me wel iets te dagen dat ze ze weer legaal wilde maken. Maar was er toendertijd ook niet een lijst met hondenrassen die gevaarlijk moesten zijn? Wat ze nu precies met die lijst wilde weet ik niet meer. Zal ook wel te maken hebben gehad het verbieden oid.

Alle honden kunnen gevaarlijk zijn.

Jack Russels zijn vaak ook mega fel en daardoor gevaarlijker.

Maar ook Rottweilers en Dobermanns en zelf Golden retrievers kunnen vals zijn.

Maar ik ben er van overtuigt als ze uit goede ouders komen en je ze zelf niet vals maakt ze hele lieve honden zijn voor een groot deel van je leven.

liefs Pitbull_lady

Idd, ouders van een vriendin hadden een golden retriever oid weet niet meer precies welk ras maar wel volgens de boekjes een lief ras, maar deze beet ook.)al lag dit niet aan de baasjes, maar met toendertijd kleine kinderen was het toch te gevaarlijk om hem te houden.

@Pittbullady, sterkte ermee! weet hoe verdrietig dat is. Had de dierenarts wel gezegt dat hij nog een "hondenwaardig"bestaan kan hebben? Weet uit ervaring dat het bij onze hond toen snel ging, toen ineens een opleving heeft gehad een hele tijd dat het goed ging en toen ineens ging het zo slecht dat we hem moesten laten inslapen, heel verdrietig, hond is toch deel van het gezin.

Liefs en sterkte