Jump to content
Sign in to follow this  
patricia

Natuurgeneeskunde

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik zit met een dilemma. Zal eerst even kort mijn verhaal doen..

Afgelopen week ben ik naar een natuurgeneeskundige geweest. Eigenlijk heb ik hier niet zoveel mee, maarja je word een beetje hopeloos he en dan pak je alles maar aan.

De sessie heb ik wel als positief ervaren, wat ze vertelde en uitlegde vond ik allemaal heel logisch en wat ze met dr handen deed en de oefeningen erbij dat voelde ik ook egt. Heel bijzonder. Verder verteld ze dat ik eerder ongesteld kon worden doordat ze mijn baarmoeder bewerkt had. Deze was volgens haar maar 35% klaar om zwanger te worden wat dus niet zoveel is.. het zou ongeveer 3/4mnd duren eer hij de 100% bereikt heeft. Op dar moment zei ik nog, oh graag eerder ongi worden want dan kan ik eerder met de poging beginnen. Nu ben ik dus idd een week eerder ongesteld geworden zit nu in dubio. Sla ik ook deze cyclus over zodat volgens de natuurgenezer mijn baarmoeder optimaler is voor innestelling of wacht ik niet nog een maand enga er gewoon voor. Mijn vriend zegt gewoon ervoor gaan en niet teveel geloven in haar. Heb al wel bedacht dat ik morgen even ga contacten wat haar advies is en of ze het niet kan versnellen oid.

Wat ook zo vreemd is is dat ik dond/vrijd mijn eisprong had, deze getest en zaterdag ongi werd, wat dus een week te vroeg is en die eisrpong klopt wel in mij cyclus...

Groetjes Patricia

Hoi hoi.

Ow Patricia moeilijk is dat allemaal he!!!! Ik heb hetzelfde als jij, maar ik geloof er wel een beetje in hoor.

Vlg mij heb ik in een andere topic eens gereageerd. Ik ben zelf nr en acupuncturist gegaan.ik voelde mij niet in balans en ben er van overtuigd dat dit wel nodig is om zwanger te raken! Zo bekijk ik t ook maar.....niet dat ik nu hierdoor zwanger word met zekerheid, maar wel dat ik me zelf goed voel en dit een positieve bijdrage kan hebben!!!! Ik heb zelf na de mislukte tp van vorige week wel het gevoel even te wachten voor we verder gaan. Dit mede hierdoor en dat ik toch meer last heb van spanningen van afgelopen tijd als ik dacht! Erg zanderig en moe.

Wie weet helpt de accu bij mij om in balans te komen en gaan we dan eens verder zien.

Wat betreft eisprong van jou.....Tja ik heb ook altijd begrepen dat je 2wkn erna ongi wordt, maar ja het was wel aangegeven dat je het eerder kon worden. Dus wat er ook gebeurt is, je systeem werkt dus wel even anders blijkbaar.

Ik hoop dat je er wat aan hebt meid, ik zou zeggen ga op je gevoel af!!

Succes en liefs merel

Een moeilijk verhaal. Ik geloof dat ik haar idd zou bellen en zou vragen wat haar advies is. En ik denk persoonlijk dat ik ook nog even zou wachten met de volgende poging. Gewoon omdat je zoals je zelf al schrijft je baarmoeder meer kans geeft om die 100 % te bereiken en je jezelf waarschijnlijk een teleurstelling bespaard.

Maar goed aan de andere kant blijft het natuurlijk ook allemaal koffiedik kijken.

In ieder geval veel sterkte gewenst met de beslissing die je uiteindelijk maakt.

Liefs,

Hoepie

Hoi Hoepie, nou ik heb haar gebeld en bleek gewoon dat het verkeerd begrepen had, of zoals zij het omschreef "te streng was voor mezelf". Ik kon gewoon starten dus dat ga ik volgende week ook doen. Dat proces van die baarmoeder beterder maken gaat gewoon door en zeker als ik nog naar haar terug ga voor nog n sessie is het nog weer positiever voor de innesteling. Dus gelukkig niet nog n maandje overslaan!

Toch goed dat je dan eventjes gebeld hebt. Hahaha.

Spannend dat jullie volgende week weer van start gaan. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het deze poging raak mag zijn.

Liefs,

Hoepie