Pitbull_lady 0 Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Kom op meiden, ik weet niet wie er al getekend heeft, maar als je nog niet hebt getekend voor de petitie, doe het dan vandaag nog! http://petities.nl/petitie/3-niet-1-ivf-pogingen-vergoeden Quote Link to post Share on other sites
Hoepie 0 Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Ik had het nog niet gedaan, maar uiteraard na het lezen van dit bericht heb ik meteen getekend. Ook maar even op mijn facebookpagina gezet. Hopelijk levert dit nog meer stemmen op. Quote Link to post Share on other sites
Stef en Merel 0 Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Tanx Pitbull....meteen gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Liefs, Merel Quote Link to post Share on other sites
debbie 0 Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Wist eigenlijk niet dat het weer te spraken is. Heb het gelijk ingevuld. Groetjes Debbie Quote Link to post Share on other sites
Pitbull_lady 0 Posted August 23, 2012 Author Share Posted August 23, 2012 Ik zelf eigenlijk ook niet, stuitte er toevallig op en al speelt het misschien niet concreet, tekenen kan nooit kwaad Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts