Jump to content
Sign in to follow this  
J en E

nieuw hier en zal ons even voorstellen

Recommended Posts

hallo,

me man heeft met de geboorte de ballen niet op de plaats gehad, na 3 operaties is dit naar beneden gebracht maar was al gelijk bekend dat die onvruchtbaar zou zijn.

jaren met zijn expartner geprobeert maar zonder resultaat, na jaren onderzoeken zijn ze voor de kid gegaan.

een pracht van een tweeling gekregen (nu 9 jaar).

wij wouden ook samen graag een kindje. bij ons naar huisarts gegaan(aug 2011) en door laten verwijzen naar de gyn(dec 2011).

daar ben ik onderzocht en alles was prima, me man onderzocht en ja wat we eigenlijk al wisten geen levend zaad.

ze kwam met een folder aan van tese of pesa behandeling in nijmegen en ja voor we het kid traject in wouden stappen wouden we voor ons zelf alle kansen aanpakken om (biologisch) ons eigen kind te krijgen en niet later met vraagtekens rond te hoeven lopen.zij heeft zelf in nijmegen gewerkt en belde gelijk voor ons en direct de verwijzing op de fax gezet. we werden in nijmegen(maart 2012) uitgenodigt voor gelijk 3 afspraken, ik werd weer onderzocht en me man ook.was wel gek een echo bij me man maar het zag er wel rommelig uit (dus er was hoop) (april 2012) kregen we telefonisch de uitslag: idd te hoog fsh en geen levend zaad nu stonden we op de wachtlijst voor een tese behandeling. gisteren(22-08-2012) heeft me man de tese behandeling gehad de ene kant deed zeerder dan de andere kant na anderhalf uur mocht die naar de uitslaapkamer waar ik ook weer bij mocht en daar werd zijn pijn gelijk verzacht de arts vertelde ons dat ze 3 buisje vol hebben gevonden en zelfs zwemmend zaad wat zo klaar is voor gebruik. nooit verwacht dus helemaal kapot van de uitslag. 3 september hoor ik hoe wat en wanneer we veder gaan.

groetje J en E

Welkom op ons zeer verslavende forum, je kunt hier met al je vragen terecht.

Wat fijn dat jullie uiteindelijk zulk goed nieuws hebben ontvangen, spannend hoe het afloopt...dan duurt 1.5wk nog aardig lang natuurlijk.

Lieve groet Pitbull_lady  :love2:

Welkom op het forum!!

Geweldig toch weer als je ziet wat de techniek kan..drie buisjes zaad is een mooie score en vast een emotioneel moment voor je man geweest!

Hopelijk krijgen jullie de 3e goed nieuws.

dank jullie wel.

ja ik had nog een paar dingen die onduidelijk waren maar die werden al gelijk beantwoord na het lezen van al jullie verhalen.

en ja we kunnen niet wachten tot het de derde is.............

:owachten duurt lang zit al de hele tijd met me telefoon in me handen maar vanmiddag zal de uitslag wel komen hoe en wanneer we weer veder gaan.

Hallo, welkom op het forum. Lees net jullie verhaal. Wauw wat zal dat een mooi moment geweest zijn toen jullie hoorde dat er zelfs levend zaad is en er gewoon 3buisjes zijn! Super hoor. Ondertussen is het 3 september en smiddags. Ik hoop dat je ondertussen al een telefoontje gehad hebt en niet dat ze pas om 16uur gaan bellen en dat jeullie maar zo snel mogelijk kunnen starten!!

Groetjes Patricia

hehe het verlossende telefoontje is geweest.

idd 3 buisjes is een super mooi geschenk voor ons en het word dan ook een icsi behandeling.

ik kon gelijk een afspraak maken en de 11de gaan we voor de eerste gesprekken.

hoi hoi

een weekje????? pffff gelukkig niet

nog maar een dag! morgen moeten we weer, ben wel helemaal op van de zenuwen.

het is allemaal zo nieuw en geen idee wat er gaat gebeuren.

groetjes

hoi hoi,

nou ik ben nu weer van de schrik bekomen.

uitleg gehad over spuiten enzo en wanneer we starten toen ze ineens zei ga is op de weegschaal staan.

ik mag dus nog niet starten :( moet eerst afvallen!

want heeft te maken met veroogde kans op suikerziekte of andere ziektes, kindje wil niet goed groeien bloedingen enz enz.

opzich kan ik me daar wat bij indenken maar niet met wat ik af moet vallen om te mogen starten.

4 KILO!

nou net alsof als dat eraf is je alle risico's vermidert.

ik geloof een hoop maar dat niet!

maar goed druk aan het lijnen nu en mag met 3 maanden weer terug komen.

maar als ik het er af heb bel ik gewoon op voor een afspraak.

hoi J en E,

Wat ontzettend balen zeg na alle spanningen die jullie al hebben gehad. Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig naar de dag hebt toegeleefd en dan is dit wel een behoorlijke teleurstelling. Hadden ze je niet eerder kunnen wegen? Ik hoop dat je snel die 4 kilo kwijt bent. Ik heb de maand van het baarmoederonderzoek waarbij we niet mochten proberen gebruikt om een paar kilo af te vallen omdat mijn bmi net over de bovengrens van 25 was geslopen en 4 kilo kan er in een maand verantwoord vanaf kan ik je zeggen dus ik zou zeker geen 3 maanden wachten. Tip: veel sporten en minder maar gezond blijven eten, werkt goed! Heel veel sterkte na deze teleurstelling en veel kracht toegewenst om de kilootjes kwijt te raken, denk maar aan het doel en ze vliegen er hopelijk af!

He, wat een telleurstelling. Afvallen! nou ik hoop voor je dat je idd met een maand die kilos eraf hebt en dan gelijk door mag gaan en ze je niet verplichten om toch die 3mnd te wachten. Ik zou even bellen voor de zkerheid dat als je eerder die kilos kwijt bent je ook eerder kan beginnen. Dan weet je het tenminste, en is het geen telleurstelling. Mijn ervaring is dat ze erg makkelijk zijn in nog even een paar maandjes afwachten terwijl elke dag wachten mij al een dag teveel is :-)

Groetjes Patricia

nou we zijn ondertussen weer wat maanden verder.

ik kon niet eerder starten dus heb ik die 3 maanden laten staan.

net voor onze afspraak kregen we een ander huis waardoor ik me afspraak heb verzet.

ik had geen zin om te beginnen tijdens de verbouwingen, wil toch wel in rust beginnen.

vanmorge hebben we dan ook de afspraak gehad en we hebben groen licht gekregen, ik ben de kilos kwijt en we mogen starten. nu wachten op een oproep voor de g.a. en dan weer verder kijken.

Oehh spannende tijden weer in het vooruitzicht!! hoelang kan het duren voordat je die oproep krijgt? Duurt dat allemaal weer weken/maanden of kan het nu snel gaan allemaal? Jullie gaan nog steeds voor icsi?

De verbouwing thuis klaar?

groetjes Patricia

He fijn dat je kan gaan starten!

En wel zo verstandig dat je het niet tijdens de verbouwing hebt gedaan, zorgt al voor genoeg stress.

Hoop dat je je oproep snel krijgt!

ze heeft de oproep met terugwerkende kracht van 22-08-2012 aangevraagt,

dus ze hoopte binnen nu en 3 weken dat we erbij zitten.

en icsi is op dit moment onze enige kans dus die pakken we dan maar met beide handen aan.

in huis is alles zover klaar alleen de vloeren er nog in maar dat is werk voor manlief.

en dan beetje schoonmaakwerk nog.

zolang dat we bezig zijn  wonen we lekker in onze challet dus weg van alle zooi