Jump to content
Sign in to follow this  
Guest tanja1969

tanja1969 stelt zich opnieuw voor

Recommended Posts

Guest tanja1969

hey meiden,

zal mij ff opnieuw voorstellen, ben dus Tanja geboren in het jaar 1969, vandaar ook 1969 achter mijn naam.

ben bijna 43 jaar en  mama van 2 boys (1995 en 2000), beide met hulp van hormonen gekomen.

surf al vanaf 2008 op het oude forum rond, en zal hier op het nieuwe toch nog ff verder rond surfen.

Koen en ik zijn in 2007 begonnen met ivf (1x) en daarna 7 icsi voor een kleintje van ons samen.

we zijn helaas uitbehandeld want na 8 puncties, tig tp's van zowel verse als cryo's, 3 zwangerschappen die helaas in miskramen eindigden, is onze icsi avontuur ten einde.

maar kan nog geen afscheid van jullie nemen omdat ik gewoon erg benieuwd ben hoe het met jullie gaat.

leef dus al dik 4 jaar met iedereen mee.

en ik hoop zo dat voor jullie wel dat kleine wondertje in jullie armen mag komen te liggen.

liefs Tanja

Hey Tanja,

Leuk dat je je even opnieuw voorsteld, wel even wennen he dit nieuwe forum.

Wat een ellende heb je doorgemaakt zeg! Ik wist dat natuurlijk al wel van je onderschrift, maar als het nu even zo verteld wil ik ik je even zeggen dat ik diep respect het voor een doorzetter zoals jij.

Gr Chantal

Leuk dat je nog steeds meekijkt!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er weinig aan toe kom, maar mijn goede voornemen is toch weer eens wat vaker mee te lezen en te reageren.

Groetjes Simone.

Hey Tanja,

Hoe is het nu met jou en jullie?

Kun je je al een beetje schikken na jullie beslissing?

Geen kriebels meer?

Dikke kus Pitbull_lady ;)

Guest tanja1969

hey pitbull_lady,

vind het af en toe wel moeilijk hoor, en ja die kriebels zijn toch wel op de achtergrond aanwezig,

soms zie ik dan meiden met dikke buiken lopen en dan is het wel ff slikken omdat er geen kleintje van ons gaat komen.

stomme is wel dat ik er totaal geen moeite mee heb als hier op het forum meiden zwanger testen, dat vind ik gewoon heel normaal (ofzo).

merk gelukkig wel dat mijn lichaam goed tot rust komt nu ik niet meer moet prikken en zo meer

moet nog wel afspraak maken voor betere pijnbestrijding want de reuma pijnen zijn goed aanwezig, die had ik echt tijdens de behandelingen niet meer zo heftig gehad als de laatste tijd.

maar ach ook dit komt wel weer goed.

Koen vindt het wel nog moeilijk. ene kant zouden we toch wel verder willen, andere kant maar mijn lichaam kan het gewoon niet aan.

en ach we hebben er echt alles aan gedaan, meer kunnen we niet doen, wil niet mijn lichaam ruïneren totdat het wel lukt en dan heeft een kleintje, maar ook Koen en mijn kiddos niets aan hun mama.

nee tis goed zo.

liefs Tanja

Hoi Tanja,

Wat fijn dat je nog op dit forum zit.

Wel balen dat voor jullie beiden een kindje er niet meer inzit.

Groetjes en houd je taai,

Ro

Hey Tanja,

Wel knap dat je er zo goed over kunt praten, al had ik niet anders van jou verwacht meid.

Het heeft kennelijk idd niet zo mogen zijn, maar dat het voor jullie beide nog wel zwaar is snap ik heel goed.

Vooral Koen zal zijn droom niet in vervulling zien gaan. Zwaar, maar jullie redden het wel.

Jullie liefde overwint alles meid ;)

Dikke kus van mij voor jullie beide :love5:

Hey,

Jij hebt helemaal geen introduktie meer nodig Tanja. Jij bent iemand die hier altijd is en altijd andere mensen een hart onder de riem steekt of een goed advies geeft. Meis, ik vind het erg moedig van je dat je hier nog aanwezig bent!!

gr. Daantje

:)heej tanja I m ook BACK!vandaag gebeld of ik mocht starten en net mn eerste spuit gezet(Doodeng vond ik t :Pstelde niks voor haha,bang voor niks)mis je wel hoor op msn,hoop dat het goed met je gaat,natuurlijk ook met de rest van je familie ,liefs van mij

hee leuk Tanja

Wat ben je toch een prachtmens, je gunt iedereen alles terwijl je zelf zo weinig had om van te genieten. Althans tijdens alle behandelingen die tegenvielen natuurlijk. Voor jou en Koen had ik toch ook gehoopt dat je een ronde helemaal mee mocht lopen en een minimensje van jullie tweeen had mogen houden.

Het is natuurlijk wel een verslavend forum dus ik kan me voorstellen ookal neem je afscheid je weer terugkeert.

Hopelijk kan ik dat straks ook zeggen mocht het deze keer niet zo goed aflopen.

we spreken elkaar vast wel weer ergens in een topic..

liefs!

Imke

Guest tanja1969

hey Imke,

ach ja het mocht voor ons niet zo zijn helaas.... we genieten enorm van mijn 2 boys.

Joris wordt over 1,5 week alweer 12, tjonge die tijd gaat zo onwijs snel nu

we zijn bezig met een middelbareschool voor hem te zoeken.

hij is nu op sneeuwklassen naar Zwitserland

ga nu mijn oudste helpen, die zit nogsteeds met zijn voet en pols  :-\

liefs Tanja

tanja schrik van het nieuws op tv,jij woont toch in belgie?en nu lees ik jouw kind op vakantie,mijn god hoop niet dat hij in die bus zat,hoop wat van je te horen,gr

Guest tanja1969

hey xeny,

nee gelukkig niet maar de bus waar onze schoolkinderen in zaten , ging er wel langs, hebben het niet gezien, want zij reden in de andere tunnel.

vanmorgen schrok ik in eerste instantie wel want ik werd door de school gebeld, dat het niet onze bus was en dat ze veilig in hun hotel aangekomen waren met wel vertraging (vanwege het ongeluk), alle ouders zouden nog op de hoogte gebracht worden en ik heb inmiddels al een mailtje van onze directeur gehad.

maar ben ontzettend blij dat onze kinderen veilig aangekomen zijn, maar ben wel bedroefd voor de ouders en familie van de slachtoffers, is toch wel heftig en wil je absoluut niet meemaken.

liefs Tanja

Guest tanja1969

zoals ik eergisteren al zei , was het niet Joris zijn bus, maar ze zitten wel in het zelfde hotel en plaats , waar de kinderen van de buscrash ook verbleven.

ze merken het wel maar ze hebben het wel naar hun zin, ze worden goed begeleid daar, vanmorgen hebben ze uit respect 2 wens ballonnen  opgelaten voor de overleden kinderen.

op de foto staat Joris onder de gele pijl

joris_op_sneeuwklassen.JPG.ee266f10896f5ee4f8925eba4845b85e.JPG