Jump to content
sasje75

nog steeds ongelovelijk

Recommended Posts

tja nog steeds ongelovelijk....ben hier tijdje niet geweest en meer vanwege alle toestanden rondom ivf....gewoon maakte ik daar dan geen tijd voor. we leefde in euforie. Hadden we dat maar nie gedaan. Alles ging zo goed, misschien wel te goed.

1e icsi meteen raak, alles voorspoedig, alles perfect, alles zo mooi

en dan......na 15 weken breken je vliezen!!! niks meer aan te doen, dus wat moet je dan

een sprankje hoop in AMC met een nieuwe studie, maar willen we dat.......andere opties?? zijn er niet behalve afbreken.

een onmogelijke keus die wij niet konden maken

ons mannetje heeft deze dus maar zelf gemaakt

16 weken en 3 dagen, hij is er zelf tussenuit geknepen........

wat moeten we nou?????????? je valt in een ongelovelijk diep diep gat

je mist ineens een jaar van je leven, alles voor niks ........

heb er verder geen woorden meer voor, ik hoop dat niemand die ooit hoeft mee te maken

tis oneerlijk!!

Pfffffff....ben er even stil van! Wat een verdriet om dat allemaal mee te moeten maken en wat een leegte moet dat achterlaten....

Bent ook wel dubbel getroffen, eerst medische weg, dan toch het grote geluk en dan zo'n verdrietige afloop....strkte meid.

Kan je wel je verhaal kwijt bij vriendinnen en begrip voor jullie situatie?

eerst alles verwerken, maar blijf moed houden.

Liefs Lief

verhaal kan ik op zich wel kwijt, maar toch het idee dat iedereen gewoon door gaat

en wij.... tja wij staan eigenlijk stil

je voelt je onbegrepen, wat je veel hoort is ach komt wel goed, probeer het gewoon nog een x

tja das makkelijk, was het maar zo makkelijk

eerst die lange weg.....dan blij en dan........niks meer.

je moet je hele toekomst (je had toch al plan gemaakt voor komende jaar ongeveer) aanpassen, alles verandert ineens weer en dat is raar.

en je blijft je afvragen: waarom??

Jeetje Saskia, pff. wat moet ik zeggen.. wat verschrikkelijk. Na zoveel verdriet en moeite eindelijk zwanger en dan dit. Jullie mooie mannetje.. Er zijn gewoon geen woorden voor. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Ik hoop dat je idd de stein kan vinden bij vrienden en bij elkaar natuurlijk. En anders op het forum, want idd, zoals je het omschrijft is het net als bij de ivf. Mensen doen hun best je te begrijpen maar als je niet in die situatie zit of hebt meegemaakt heb je geen idee van hoe de ander zich voelt.

Hebben jullie je kindje wel een naam gegeven? En word jullie kindje ook begraven?

liefs Patricia

dank je wel

we hadden nog geen naam, en is het nu dus wel moeilijk om dat alsnog te bedenken

wel een bijnaam...hij was onze Wuppie.

hij word gecremeerd samen met lotgenootjes, wij vonden dat mooi want dan is hij niet alleen

en word dan uitgestrooid op een kinderveldje

wel fotos en een gedenkbeeldje hebben we inmiddels staan.

en hij krijgt netjes zn eigen plekje ergens thuis, met een doosje waarin alles zit aan fotos kaartjes enz

t blijft lastig en ook lastig te geloven dat het wel goed gaat komen ... ooit.....

maar zoals ik altijd zelf heb gezegd, je moet blijven geloven

Jeetje zeg, denk je de "gevaarlijke grens van" 13 weken voorbij te zijn; krijg je dit!

Heel veel sterkte voor nu en in de toekomst gewenst met dit grote verlies.

Ro