Jump to content
han87

We gaan er weer voor..

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Vandaag in het ziekenhuis geweest voor een gesprek na onze miskraam drie weken terug zie topic heel verdrietig!

Het was een positief gesprek we kunnen bij mijn eerste ongesteldheid gelijk weer verder met onze cryo dus ongeveer eind deze maand verwachten we onze ongesteldheid...WE gaan er weer voor..Het kan allemaal wel blijkt..Maar vind het weer heel erg spannend!

WE staan wel voor een keus want ze zijn bezig met een onderzoek of ik daar aan mee wil doen..Ons ziekenhuis mcl en groningen doen het met medicatie..Dan meer voor het baarmoederslijmvlies dus de vaginale bolletjes.Met het onderzoek word je uitgeloot dan kan het zijn of je met medicijnen doet of in je eigen cyclus en pregnyl..

hmmm moeilijk ik we hebben zoiets een beetje hulp met medicijnen kan nooit kwaad..Hebben jullie daar nog ervaringen of andere ideen over??

liefs han

Spannend hoor allemaal!

Ik weet niet of het hetzelfde onderzoek is als ik ooit aan mee heb gedaan. Maar ik denk dat je moet kijken naar wat je zelf graag zou willen. Ik had toen al meerdere TP's gehad in eigen cyclus en dacht: kan geen kwaad om eens met medicatie te proberen. Dan is het nog afwachten of je ingeloot wordt natuurlijk. Maar met mijn arts heb ik toen afgesproken dat ik als ik niet ingeloot werd voor medicatie, ik het dan de volgende ronde wel met mocht proberen op de kosten van het ziekenhuis.... Uiteindelijk zwanger in eigen cyclus geworden met een cryo..

Hoi Han. Spannende tijden weer voor jullie in het verschiet. Ik zou ook denken dat extra medicijnen alleen maar positiever zouden zijn voor de innesteling maar ik heb geen idee hoe dit werkelijk zit. Dat zou ik nog wel even naarvragen bij de arts.

Groetjes Patricia

He mar ik geloof dat dat hetzelfde is ja onderzoek,maar ja ik heb zoiets bij de eerste ivf ben ik gewoon met behulp van med zwanger geworden ik zie dat alleen maar als extra zetje...Ik ben ze toen veloren met 9 weken maar dat was een fout van de celdeling!! ik heb de eerste  ivf ook vergoed gekregen wel de puregon betaald via de friesland dat vond ik wel heel raar daar moest ik 200 euro aan betalen,ik geloof dat je dat terug kan vragen bij de aangifte belasting.

Hoi patricia ja spannend weer hoor straks weer in die wachtweken pff da zie ik et meest tegen op hoor.. En dat was dus bij mij ook de vraag van wat past beter bij me is het niet verschillend bij iedreen want de een mist een eileider de ander maakt te weinig baarmoederslijm vlies aan dus is een behandeling 1 van de twee niet beter voor me...De arts zei dat het geen verschil maakt,bij beide keren met med en in eigen cyclus zijn tot nu toe beide resultaten goed...Ik denk dat ik me veiliger voel met med..ik zie dat als extra.

Hoe is het bij jou verder?

Liefs han

Hoi Han, ik start vanavond weer met de Deca. Hopen dat ik snel ongesteld word en het hele circus weer kan gaan beginnen ;-) Met positief resultaat nu dit keer!!

Hoi Han,

Wij zijn ook gevraagd voor dat onderzoek! Ik zit in Zwolle en daar doen ze het in principe in je eigen cyclus. Ik ga niet meedoen omdat ik het juist wel even prettig vind om zo min mogelijk medicatie te nemen.

Donderdag heb ik eerste cryo-echo. Ik verwacht zelf rond de 25e mijn eisprong.

Helaas hebben we maar 1 cryo dit keer, dus de kans dat t slaagt is niet zo heel groot. Maar elk klein beetje hoop is toch hoop en pakken we dus met beide handen aan.

Hoeveel cryo's heb jij?

Groetjes Ditte

Hallo ditte,

Wij doen ook niet mee,het zh waar wij zijn werken met progynova en utrogustan..Bij ons eerste ivf behandeling ben ik zwanger geworden..maar helaas met 9 weken een miskraam van een tweeling..Wij hebben geluk dat we nog 9 cryo s hebben in vijf rietjes zeg maar.dus nog 5 pogingen bij deze eerste ivf..Ik wacht op mijn ongesteldheid..! We blijfen altijd hoop houden meid!!

Liefs han

Nog steeds niet ongesteld!!!!

Wat duurt dat lang nu bijna zes weken geleden na men miskraam....Wil graag weer beginnen ;)

Het is hier inderdaad erg rustig.

liefs han