Jump to content
Sign in to follow this  
lief

Wat is het hier rustig!

Recommended Posts

Hey meiden,

Wat is het hier rustig!!!? Waar zijn de wachtbankjes enz?

In ieder geval iedereen heel veel succes en hoor dat de meiden die nog niet zwanger zijn dat zeker gaan worden, met hulp van MMM.

Liefs Lief

Ja, ik vind het de laatste tijd ook erg rustig. En daarom ben ik er zelf dan ook een heel stuk minder. Dat en natuurlijk dat ik het druk heb met de kinders...

Idd er grustig hier. Volgende week ga ik voor mijn eerste echo waarna ik hopelijk kan starten met de gonal f dus dan zal ik weer wat meer te melden hebben hier! ;)

Groetjes Patricia

Tja ik was op vakantie, daarom was het zo rustig!! :))

Nee hoor, je hebt gelijk, het is rustig. Tja de wachtbankjes en mama topics zie ik inderdaad weinig, en dat terwijl er toch genoeg behandelingen gaande zijn.

Moet zeggen dat ik bij weinig tijd ( en je weet hoe dat gaat met de kindjes ) voornamelijk reageer in ons eigen topic, dan lees ik weinig andere topics.

Hey Suzy, vanmorgen mn eerste echo gehad en ws mag ik vanavond starten met de Gonal en anders morgen. Ik word vanmiddag nog even teruggebeld, want zoals altijd liep weer het een en ander mis :-\

Met onze Koen gaat het goed. Het blijft een klein ventje, maar jeetje wat een kwebbelkont is het. Met de week worden de zinnen langer en duidelijker. Heerlijk. Bijkomstigheid wel is dat hij een mega grote mond al kan hebben. Niet met scheldwoorden hoor die kent hij nog niet, maar dwingend commederend praten, daarbij met zijn vinger wijsend en flink duidelijk soms gewoon keihard schreeuwend. Het houd wat groot worden! Hahaha, hoe is het verder bij jullie met de mannen. Ik weet het even niet meer want zijn jullie nu nog bezig voor nr 3 of zijn jullie gestopt? Nu ik dit al tyoe kan ik niet meer de tekst lezen wat je onder jou "kopje"hebt staan zegmaar ;)

Groetjes Patricia

En, begonnen gisteravond?

Spannend allemaal weer he.

Volgens mij ligt het aan de naam Koen! Hier ook een enorme kwebbelkont en af en toe een grote mond. Koen, drink je beker eens leeg, en dan krijg je een triomfantelijk 'echt niet' te horen. En heb nu al een paar keer meegemaakt dat ie hard en commanderend zijn ongenoegen uit, dat vind ik maar niets.

Ik heb maandag de eerste spuit Lucrin gekregen, dus eind december gaat onze eerste poging voor kindje nummer 3 van start. Cryo terugplaatsing lukte niet, was niet goed ontdooid. Wat een domper was dat zeg.

Dus ik heb nog even te gaan tot eind december, voor jou gebeurt het al snel! Hoe sta je erin?

@SuzyQ, Wow, ben je weer begonnen? Wist wel dat je erover na aan het denken was, maar nog niet definitief...

Heel leuk! Hoe reageer je op de Lucrin?

Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat de komende tijd en hoop dat je weer net zo'n geweldige uitslag krijgt en dat je snel zwanger bent.

Ik lees hier wel hoe het met je gaat.

Liefs Lief

yep, weer begonnen...

Eerste spuit Lucrin had maandag wat voeten in de aarde ( recept was niet goed doorgekomen en spul was nergens te krijgen grr ).

Heb tot nu toe nog geen bijwerkingen. Vorige keren ook alleen opvliegers gehad, dus da's allemaal wel te doen. Wel raar hoor, om weer te beginnen. Mijn man is intussen helemaal om, die heeft er zin in. Ik weet niet hoe het voelt als punctie en ww weer nabij zijn, maar nu sta ik er wel relaxed in.

Hoop ook dat we snel zwanger zijn!! Door die Lucrin duurt een poging vier maanden, dus lukt het niet meteen, dan moet je weer zo'n tijd wachten.

Heb zitten rekenen..als stimuleren verloopt zoals voorgaande keren, dan heb ik op 1e of 2e kerstdag de punctie..ai, probeer dan maar eens oppas te regelen voor de kindjes als je zo min mogelijk wilt vertellen waar je mee bezig bent..

nou ja, dat is van later zorg!

Hoe is het met jou? Jullie hebben toch ook gesprek gehad in het ziekenhuis? Jullie wilden/konden nog niet beginnen, maar gingen toch wel praten over de mogelijkheden?

Hoi Hoi, Het ziet er idd erg stil uit maar ik ben weer begonnen hoor,

Zie toppic even voorstellen,

ik ben afgelopen maandag weer begonnen met de Decapeptyl en vandaag

mag ik met de Puregon erbij beginnen volgende week vrijdag weer terug

komen en dan als het goed is die week daarna Punctie en terug plaatsing.

ben benieuwd hoe het nu allemaal zal gaan.

@Suzy Q Waarom moet jij nou eerst met de Lucrin beginnen dan?

He Marjolein,

Ik heb eerst drie maanden Lucrin wegens endometriose en cystes. Ik lees in je onderschrift dat jij ook endometriose hebt. Hoezo krijg je dan geen Lucrin?

Ik heb het nl niet in heel erge mate ( had er geen last van, werd bij toeval geconstateerd toen ze cyctes operatief verwijderden ). En volgens mij heb jij er behoorlijk last van?

Hoi SuzyQ,

Ik heb wel Lucrin gehad ik heb op 3 juli jl die injectie gehad maar 1 cyste die aan de rechterkant zit

is nog steeds behoorlijk groot dus voor die heeft het niet gewerkt helaas ik had er idd erg last van als

ik ongi was erg last van de buik.

Maar goed ik ben nu alweer met de stimulatie bezig dus we zullen het zien hoe het gaat.

Ik zit er wel over te denkenken dat mocht deze poging ook niet lukken ik blijf wel positief natuurlijk

om dan te overleggen of ze die cyste dan niet beter eerst weg kunnen halen,maar we gaan eerst maar weer

afwachten wat het ons nu brengt ik ben wel benieuwt.

Hey Suzy Q

Wat leuk dat jullie weer voor een kindje gaan!!! Leuk tussen "'" op de ivfmanier maarja dat is de enige manier toch.

Ik hoop voor jullie dat jullie weer het geluk hebben dat het zo snel lukt als bij je andere kindjes!!

Ik ben een tijdje niet op de site geweest omdat ik het erg druk vindt en niet goed weet hoe ik alles bij moet houden maar ik ga mijn best doen om je te volgen!!

Maandag heb ik mijn 2de Lucrinspuit gehad 12 oktober hebben we een echo en als mijn buik er rustig uitziet mogen we mischien al eerder starten met ivf3!! We zijn dus ook weer van start! De koelkast ligt alweer vol met al de medicijnen ik vindt het fijn dat we alles al in huis hebben hoor. Dit keer pregnyl spuiten ivp die bolletjes daar ben ik ook wel blij mee even een andere aanpak wie weet toch.

Lieve meiden ik hoop dat iedereen 2012  gaat afsluiten met een positieve test!!!

Succes iedereen.

Lieve groetjes Esther :)

Dat vond ik nu ook...

Dames ik kan me ook weer melden...Net menstruatie begonnen :DBen nog nooit zo blij geweest om ongi te zijn...

Net een pilletje progynova genomen en tussen de elfde en 13 e cyclusdag een echo kijken waneer de terugplaatsing van de cry o kan worden gepland...hopen op een goeie ontdooiing!! :-X

Meiden succes!!!!

liefs

Marjolein, bij mij hebben ze toen een cyste van ruim 6 cm verwijderd, en wat kleinere. Was via een kijkoperatie. Toen ik een paar maanden later bij het ivf ziekenhuis onder behandeling kwam was het allemaal al weer flink aan het groeien, vandaar dus de lucrin.

Met zo'n kijkoperatie kunnen ze ook wat endometriose weghalen ( hebben ze bij mij ook gedaan ), dus wellicht het proberen waard.

Volgens mij mocht van de ivf arts cyste niet groter zijn dan drie centimeter, weet je hoe groot die van jou is?

Esther, wat leuk weer wat van je te lezen! En ivf 3 alweer..lijkt toch heel snel te gaan ondanks dat je net als ik aan de lucrin moet. Jeetje, misschien eerder beginnen als het er rustig uitziet, dat zou mooi zijn!!

Hoe werkt dat met die pregnyl, moet je dan 1 shot zetten na de terugplaatsing en geen bolletjes? Ik heb altijd alleen met die bolletjes gewerkt, vieze dingen :(

Hier duurt het nog wel even hoor, afgelopen maandag is de eerste spuit er inderdaad ingegaan, maar ben al knap ongeduldig. Voor mij mag het 12 weken verder zijn. Da's het nadeel van die Lucrin he, dat een poging zo lang duurt.

Han, voor jou is het ook spannend binnenkort! Heb je 1 cryo?

Hey meiden, spannende tijden weer aan te komen op het forum zo te lezen!

@ Suzy, jeetje wat spannend. balen eg dat je met die Lucrin zo lang moet wachten maargoed als het wachten uiteindelijk maar beloond word! Als je in de buurt woonde had je de mannen hier kunnen droppen hoor, maar dat word nu lastig.. Ik hou jou verhaal nog steeds in mijn achterhoofd. dat het bij jou toch maar 2keer wel gelukt is! Geeft toch n beetje hoop.

@ Marjolein, spannend! Dan lopen we een beetje gelijk op!

@ Han, ooh spannend, een cryo tp!! Wat mega zenuwslopend lijkt me dat zeg! Eesrt idd het afwachten voor de tp, dan moet de cryo nog goed ontdooien en dan die verschrikkelijke ww...

Ik heb straks mijn 2e echo. Kijken of de hogere dosis gonal-f zijn werk n beetje doet. En anders hopen dat ik nog meer mag gaan spuiten. Ben nu gestart met 200mg. Heb nagevraagd of ik in combinatie met de utrogestan ook pregnyl mag spuiten ivm een betere innesteling maar hier waren ze in het AMC niet een voorstander van. De reden moet ik nog even navragen. Stond toen ik gebeld werd tussen de paarden op het land op mn hurkjes achter de kruiwagen verscholen aangezien het nogal hard woei ;) Niet n goed moment om te bellen.

Hoi Suzy Q en Patricia.

Wat een spannende tijden weer he.

Ik ga nu met 225 gonal-f en 225 Fostimon spuiten om te stimuleren hopen op wat meer eitjes en een betere kwaliteit dit keer. Voor de punctie moet ik 10000 pregnyl spuiten en op de dag van de punctie en op dag 3,6,9 5000 pregnyl. In het Maasstad zeggen ze juist dat pregnyl net iets beter werkt dan die bolletjes en ik vindt het veeel fijner!! Na de TP er niet teveel mee bezig zijn pffff tuurlijk als je op uur en tijd die bolletjes moet plaatsen en dan maar niet te spreken over hoe je onderbroek er uit ziet hahaha. Nee geef mij dan maar een schotje hihi.

Ook wilde ik gewoon een andere aanpak aangezien het toch de laatste kans is.......

Pregnyl is ook meer lichaamseigen dan die bolletjes dus ik ben er blij mee of het echt werkt moeten we nog zien nartuurlijk!!!

Han87

Spannend weer hoor zo wil je niet ongie worden en zo kan je niet wachten hihi.

Heel veel succes ik hoop dat je emmy goed ontdooit!!! Hoeveel hebben jullie er nog??

Iedereen veel succes!!

Lieve groetjes Esther :)

@suzyQ de grootste cyste die er bij mij zit is 5 cm maar er werd niet gezegd dat die te groot is en ze hebben ook

wel gezegd dat als het weg gehaald word dat het snel weer terug kan komen,ik wacht nu eerst maar af wat deze

poging ons brengt maar ik hou het zeker in gedachten om het weg te laten halen.

@Patricia idd spannend ik ben nu met de dcapeptyl en de puregon bezig moet a.s. vrijdag weer naar het zh en dan

als het goed is die week daarna punctie en terug plaatsing.

zie wel dat er toch kwa medicijn gebruik wel verschil is dat zal wel per zh verschillen wat ze voorschrijven, ik heb

ook weer die Utrogestan bolletjes mee gekregen vind ze ook niet echt fijn maar goed is voor een goed doel zullen

we maar zeggen.

Ik wens ook iedereen heel veel succes de komende tijd :)

groetjes Marjolein

Hey Meiden,

Even een tip: er is een ook een "wachtbankje voor september/oktober. Dat is voor alle meiden die nu met een poging bezig zijn. Dat is voo iedereen overzichtelijker en veel meiden kijken daar ook altijd wel even om bij te houden hoe het gaat en leven mee. Ook krijg je dan veel support en als je vragen hebt krijg je vaak veel reacties.

Hoeft natuurlijk niet, maar wel een tip....

Heel erg veel succes!

Hi meiden,

Klinkt allemaal erg spannend! Er lopen de komende maanden weer veel behandelingen!

Veel succes!

Conny

Hallo meiden...

suzy en ester het is spannend weer hoor,hoop dat deze poging ook goed mag gaan en vooral blijft gaan!!! Ik heb nog 5 rietjes in 4 zitten twee cryos en 1 zit er 1 in totaal nog 9 dus..Daar heb ik toen geluk mee gehad..

Patricia: Ja ik vind het weer erg spannend....Vooral het ontdooien en de vreselijke ww.Maar we gaan er weer voor hoop dat het nu goed mag blijfen gaan..en dat het raak mag zijn.

Ik zit na aan de progynova tabletjes. morgen bellen voor afspraak voor begin vlgde week zien hoe het lijkt...

iedereen veel succes!!!

Hopen op mooie positiefe uitslagen :love2:

liefs han

Hoi,

Het viel mij ook op dat het zo rustig was op het forum!

Nu ben ikzelf ook een poosje stil geweest...

Afgelopen vrijdag is ons cryo ontdooit; is helaas niet gelukt. We hadden maar één cryo, dat betekent meteen ook het einde van deze eerste ICSI-poging .

Ik kan niet eens zeggen dat we zo heel verdrietig zijn. Persoonlijk had ik echt het gevoel dat het niet zou lukken met die cryo. Ik weet niet in hoeveel magie je moet geloven... Ik heb namelijk ook al tijden het gevoel dat ik een tweeling ga krijgen, haha.

Wie weet bij een volgende poging...

Eind oktober start ik met een nieuwe baan, dus om niet meteen al het hele verhaal over vruchtbaarheidsproblemen en zo op tafel te moeten gooien hebben we besloten om even te wachten met poging twee tot januari.

Dat betekent in december starten met de pil.

Tot die tijd blijf ik zeker mee lezen en meeschrijven op het forum, want het is helemaal niet gezellig als het zo rustig is  ;)

Iedereen die nu met een poging bezig is of bezig gaat: HEEL VEEL SUCCES en ik duim voor jullie!

Lieve groeten, Ditte

Nou het wordt alweer gezellig druk!!!

denk aan het wachtbankje sept/okt.

Liefs Lief :)