Jump to content
Sign in to follow this  
lief

Wat is het hier rustig!

Recommended Posts

Hey Ditte, wat jammer dat jullie cryo niet goed ontdooit is. Ookal had je dat voorgevoel al, het blijft denk toch n beetje een domper.

Dapper dat je de volgende poging wilt uitstellen. Ik geef je gelijk hoor! Ikzelf kan alleen vreselijk gefrustreerd raken als je n maandje moet overslaan oid. Een weggegooide kans zeg ik altijd. Vandaar dat ik het "dapper"vind

Groetjes Patricia

hoi meiden,

vandaag weer naar het zh geweest eiblaasjes groeien al wel maar zijn nog niet groot genoeg helaas :(moet nu

doorgaan met spuiten en moet dan maandag weer terug komen,dan hopen op beter nieuws.

groetjes Marjolein

Hé meiden,

@marjolein: spannend! Hopelijk zijn de eiblaasjes dan goed gegroeid!

@Patricia: het lijkt heel dapper maar ik heb ook getwijfeld hoor. Ik wilde eigenlijk maar 1 maand uitstellen maar dat kon niet ivm de feestdagen. Toen wilde ik eigenlijk toch maar in november weer beginnen maar helaas zat dat al vol.

Dus uiteindelijk hadden we ook geen andere keuze dan wachten tot januari. Tot die tijd kan ik mooi voor jullie duimen!! Jij bent ook weer begonnen toch?

Lieve groeten,

Ditte

Ditte, dan is wachten tot januari inderdaad niet helemaal vrijwillig..! Maar misschien wel fijn dat je dan al wat ingeburgerd ben in je nieuwe baan. Nieuwe baan en stress van een behandeling in dezelfde periode lijkt me pittig!

Marjolein, mocht je niet meer spuiten?

@ Ditte dat hoop ik ook dat ze maandag groot genoeg zijn.

@ SuzyQ  Jawel ik moet juist doorgaan met spuiten omdat de eiblaasjes nog niet groot genoeg waren

moet maandag weer terug komen

Hoi Meiden,

Gisteren en vandaag weer naar het zh geweest eiblaasjes groeien goed :) vandaag nog 1keer deca en puregon spuiten,

morgenavond de pregnyl spuiten en dan vrijdag weer naar het zh voorde punctie.

en dan maar weer hopen op een mooi resultaat.

groetjes Marjolein

Hallo meiden..

Maandag voor controle echo geweest.en het baarmoederslijmvlies is dik genoeg..as vrijdag de terugplaatsing van 2 cryo s. Als alles goed mag gaan bij het ondooi proces spannend weer hoor...nu begonnen met die heerlijke urogustan bolletjes :-\

Succes allemaal!!!

liefs han

Hey meiden, wat een spannende tijd gaan jullie weer tegemoed!! zenuwslopend. succes maar en graag een positief resultaat!!

Hoi,

@Marjolein: sterkte vrijdag! Ik hoop op veel eicellen,die allemaal bevrucht gaan worden!!

@han : dat wordt dus ook heel spannend! Ik hoop voor je dat het ontdooien goed gaat. En natuurlijk dat het een positieve test gaat worden over een aantal dagen/weken!

Mijn duimen draaien voor iedereen die nu bezig is!!

Groetjes Ditte

Hallo allemaal,

Ja het is een tijdje geleden dat ik hier was, maar voelde me echt slecht, doordat de eerste poging mislukt was.

Ben nu aan mijn 2e poging begonnen, ik bedoel dat ik begonnen ben met spuiten, en krijg 24 oktober eerste echo.

Spannend weer allemaal.

Ook ik ga mee duimen hier voor iedereen.

En nogmaals sorry voor mijn late reatie

Liefs xxx Marielle

hoi Meiden,

vandaag de Punctie gehad er zijn  14 eiblaasjes aangeprikt en ze waren ook alle 14 goed nu maar weer wachten op

wat er van overblijft wordt zondag hier over gebeld en als het goed is maandag de terug plaatsing

voel me aardig goed wel een misselijk gevoel gehad maar niet zo erg als de vorige keer nog wel wat last van min buik,

maar pcm en een warme kruik doen wonderen.

groetjes Marjolein

Wow, 14 eitjes?!?

Da's een hele goede score Marjolein!

Fijn dat je je aardig voelt, even rustig aan en je goed laten verwennen door je lief.

Hoi Meiden,

net tel van Zh in Nijmegen gehad ze hebben 12 Embryo's gevonden ;D

morgen om 12.15 in Nijmegen zijn voor terug plaatsing.

gr Marjolein

Hoi Meiden,

Wat is het stil hier?

Vandaag naar het zh geweest voor terug plaatsing  er is er 1 van A kwalitijd terug geplaatst en

er worden er ook twee van A kwalitijd ingevroren,

dus nu is het weer afwachten geblazen, en duimen draaien.

groetjes Marjolein

Wauw Marlolein wat een goed nieuws voor jullie!!!!! We duimen weer mee hoor en hopen toch dat je de cryo's niet nodig hebt......deze ronde althans!

En hopelijk kunnen er velen weer aansluiten bij deze topic! Zijn toe aan goed nieuws.

Liefs, Merel

Ha Marjolein,

Zo, dus de buit is binnen...:)

Hopelijk blijft die nog negen maanden binnen!

En dan ook nog twee cryo's..goed hoor. De rest van die twaalf was niet goed genoeg om in te vriezen?

he meiden,

bedankt voor jullie lieve reacties,

@ suzyQ ja ik heb de buit  weer binnen en ik hoop ook dat ie negen maanden binnen blijft,

de rest  van de 12 was idd niet goed genoeg om in te vriezen maar heb er iig nog 2 maar hoop natuurlijk

dat ik die voorlopig niet nodig heb.

liefs Marjolein

Wow Marjolein super laat deze emmy maar een lekker plaatsje vinden!!! Wel balen dat je van de 12 er maar 2 heb voor in de diepvriezer ik hoop toch zoooo dat je ze niet nodig heb!!! Heel veel succes!!!!

Ik denk dat het hier wat stiller is omdat er veel op het broedkipje en wachtbankje topic zitten die hier normaal wat schrijven.

Succes iedereen!!!!

Lieve groetjes Esther