Jump to content
Sign in to follow this  
whitches

hoepie !?

Recommended Posts

Hoi Hoepie,

Hoe is het met jouw en de kindjes??

Tijd gaat nu wel snel, alweer de 18 weken voorbij. Heb last van mijn heup, dus fysio.

Maar verder gaat het goed !

Liefs Lin

Hai Linda,

Nou dat is ook een soort van toeval. Ik zat me net van het weekend af te vragen hoe het met jou gaat. Hahaha.

Hier gaat ook alles goed gelukkig. Ook ik heb last van mijn heup en bekken, dus moet ook een afspraakje met de fysio gaan maken.

Verder ben ik nog steeds heel moe, maar goed dat is dan wel alles hoor en voor een goed doel natuurlijk.

Hahaha.

Liefs,

Hoepie

Nou dat is dan ook toevallig hahaha !

Gelukkig gaat het goed met je/jullie !

Ik heb een poosje terug met je meegelezen toen je vroeg naar tips,

ben je zelf al wat gaan ondernemen, qua kinderwagen, oppas en babykamertje en zo?

Liefs weer

Oh wat erg Linda, ik lees dit berichtje nu net pas. Oepsie

Ik heb helaas geen oppas nodig, aangezien mijn lieftallige echtgenoot momenteel geen werk heeft.

Verder hebben wij besloten voorlopig even niet aan een andere kinderwagen te beginnen. We houden even de bugaboo en verder gebruiken we de draagdoek die we al hebben. Als het niets is is een duowagen zo gekocht.

Voor het kamertje ben ik heel druk bezig om marktplaats af te speuren. Helaas staat er wel eens iets op, maar dan is het of hartstikke duur en meestal is het ook heel erg uit de richting.

Vorige week dus maar even naar Babypark geweest om even te kijken. Daar heb ik wel iets gezien, maar is ook aan de dure kant. Verder is het kamertje nu wel leeg, maar er moet nog van alles aan gebeuren.

Manlief zegt dat alles goed komt, dus probeer ik me maar niet al te druk te maken. Helaas lukt dat niet altijd.

Nou heel verhaal weer. En hoe is het met jou verder?

En met je heup?

Zijn jullie al ver met het kamertje?

Liefs,

Hoepie

Hoi,

Ergens wel fijn dat je man dan thuis is, maar hopelijk vind hij ook wel weer werk.

Wij zijn bij de ikea geweest, en nu 2 ledikantjes gekocht, de commode en kasten halen we ook daar,

de prijs is daar wel aantrekkelijk, maar moet je smaak zijn natuurlijk.

Had wel ideeen over het behang, en nu we weten wat het wordt kan het gekocht worden.

1 november krijgen we sleutel van ons nieuwe huis en gaan we aan de slag.

Ben nu een paar keer bij de fysio geweest, en het gaat beter !

Verder vind ik het nog steeds ongelooflijk een tweeling en het zwanger zijn. Kijk elke dag in de spiegel

en denk dan bij mezelf, wauw wat heerlijk!

Vandaag 21 weekjes. Ze zijn zo in beweging. De een is wat kleiner als de ander, maar niet overdreven veel. Valt binnen de curve !

We hebben in pricipe al namen, maar twijfel over een 2e naam. Denk het niet !

Liefs Linda