Jump to content
Sign in to follow this  
suzyQ

SuzyQ stelt zich voor

Recommended Posts

Hallo meiden ( + Erik  :) )

Een vernieuwd forum, dus ik stel me ook opnieuw voor. Op het oude forum schreef ik mee vanaf juli '09, maar ik las al langer mee. In april '10 en september '11 ben ik moeder geworden van twee ontzettend knappe knullen  ;D , beide keren zwanger na de eerste poging.

Voor onze oudste hebben we ICSI gehad, voor de jongste IVF. Voorafgaand aan een poging moet ik een aantal maanden lucrin spuiten.

Veel schrijf en leesplezier allemaal!

Hoi Suzy,

ff wennen he?!

Maar wat goed dat jullie de 2e behandeling IVF hebben gehad terwijl de 1e ICSI.

Geniet van je knullen!!

Groetjes Simone.

Ha Simone,

Ja inderdaad fijn dat de 2e keer het IVF werd ipv ICSI. Was wel een heel avontuur ( potje had gelekt in de auto, dus m'n lief moest opnieuw een donatie doen  ;) )

Wat mooi dat je bij je tekst ook 'moeder van deze site' hebt staan. En zo is het maar net, dankzij jou en Erik is dit forum ontstaan, en wat hebben jullie hier veel mensen blij mee gemaakt!

Hey hey,

Ben je al gewend hier?

Ik vind het nog even lastig hoor. Ook jammer dat je niet meer kunt reageren in het oude forum. Dat zal ook weer even moeten wennen. Maar uiteindelijk zal het vast wel goed komen.

Liefs Pitbull_lady

Nou ik vind het behoorlijk wennen! Maar er zijn genoeg voordelen, dus zal wel goedkomen. Ik ben een beetje een gewoontedier, dus heb altijd wat meer tijd nodig :)

Hoe is het met jou, Pittbull lady? Ben even de stand van zaken kwijt. Hebben een pittige tijd thuis achter de rug, dus heb niet zo intensief meegelezen op het forum als voorheen.

De operatie van je man was goed verlopen, dat weet ik nog wel. En nu?

Bedankt voor je compliment Suzy!!

Dat is ook wat, potje gelekt!! Ja, zo maak je nog eens wat mee of niet?!

Zal wel stressen zijn geweest toen, maar nu zul je er om kunnen lachen.

Graag gedaan!

Nou eigenlijk konden we er op het moment zelf al wel om lachen! Gewoon omdat zoiets je nachtmerrie is, en ja hoor, dat gebeurde ons weer. Alleen had ik het potje onder m'n oksel geklemd om warm te houden, en je begrijpt dat het daar niet zo lekker meer rook haha En dan moet je ook nog de punctie ondergaan, met een nat en geurend shirt..ach ja, het resultaat telt, dan maakt het allemaal niet veel uit.

Je verhaal wordt steeds spannender. Lachen hoor! Je hebt de nieuwe deo uitgevonden.

Ik moet eerlijk zeggen dat wij er ook altijd een dosis humor tegenaan hebben gegooid, dat sleept je er doorheen.

We hebben ook een keer gelachen, wij zaten in de wachtkamer en daarnaast was het produceer-kamertje. Komt er zo'n boer uit zetten, met veel commentaar dat hij dat toch maar even voor elkaar moest zien te krijgen. Ik dacht dat ik niet meer bijkwam, het was de manier waarop hij het zei. Maar was er zelf behoorlijk serieus onder. :D

Ja, je maakt wat mee!!

Zo'n echte boer uit boer zoekt vrouw?!? haha

Ach ja, het is allemaal al serieus en ongemakkelijk genoeg, dus er moet wel ruimte zijn voor wat humor hoor!

Tja ik geloof niet dat ik een erg gewilde deodorant heb uitgevonden :)