Jump to content
Sign in to follow this  
esther33

Gonal-f en Fostimon

Recommended Posts

Hallo iedereen

Binnenkort gaan wij met onze 3de ivf poging beginnen. Gister mijn 2de Lucrinspuit gehad (ik moet altijd 3 maanden Lucrin om mijn buik rustig tekrijgen ivm endometriose) 12 oktober krijgen we een echo en als mijn buik er rustig uit ziet mogen we mischien al eerder beginnen!!

Ook hebben we het gesprek over het plan van aanpak gehad omdat ik bij ivf1 en 2 maar 5 eitjes had ivf1 150 gonal-f en bij ivf2 150 gonal-f en 150 menopure gespoten. Gaan we het nu anders aanpakken nu moet ik 225 gonal-f en 225 fostimon spuiten. Alleen van deze laatste heb ik nog nooit gehoord dus mijn vraag heeft iemand daar ervaring mee???

Ook moet ik voor de punctie 10000 pregnyl spuiten en op de dag van de punctie en dag 3,6 en 9 5000 pregnyl ipv die bollentjes.

Ik hoop toch zooooo dat wij 2012 gaan afsluiten met een positieve test!!!

Iedereen heel heel veel succes.

Lieve groetjes

Esther

Hoi welkom hier.

Nee, dat ken ik ook niet, misschien andere meiden hier? Heb je het wel gevraagt wat dat voor middel is?

Heel veel succes!

Hoi Lief

Bedankt voor je reactie ik ben al een tijd lid van deze site ben in februari gestart toen we met ivf2 bezig waren toen dat niet gelukt was ben ik een tijd niet op de site geweest. Ik moet zeggen dat ik het hier soms erg druk vindt en dan niet alles van iedereen kan volgen of reageren. Maar ik spiek soms wel hoor. Ga mijn best doen om wat actiever te zijn!!

Hoe ver staan jullie in de MM??

Jij ook veel succes met alles.

Lieve groetjes Esther

Hey Esther, blij te lezen dat ik niet de enige ben met slecht resultaat eitjes. Ben nu bezig met poging 2 en hogere dosis gonal namelijk 200eh ipv 150/175. Maar ik moet straks voor een echo en als er nog niet veel te zien is zal ik zeker even jou voorbeeld naar voren gooien! Waarom mag jij de pregnyl gebruiken ipv de bolletjes? Ik heb dit ook gevraagt maar het amc is daar geen voorstander van.. De reden moet ik nog even navragen.

Groetjes Patricia

Hi Patricia,

Ik heb in de eerste icsi behandeling ook maar vier eitjes gehad. Daarvan waren er wel twee met icsi bevrucht en teruggeplaatst! Helaas dan toch ongesteld geworden... Nu ook met de volgende behandeling bezig met neusspray en als het goed is moet ik volgende week dan ook een hogere dosis puregon 225 ipv 150 gaan spuiten.

Succes!

Conny