Jump to content
Sign in to follow this  
Saar_85

Ontzettend verkouden en bezig met icsi!

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Een erg belangrijke vraag aan jullie!

Ik ben nu bezig met decapeptyl en afgelopen donderdag begonnen met Purgegon maar ben ontzettend verkouden!

Kriebelhoest en zwaar verkouden! Vooral snacht! Nu heb ik in huis codeine fosfaat 10 mg ik heb er 1 gisteravond ingenomen

maar mag dat wel?

Gr. Saar

Hoi Saar,

Tja, ik ben natuurlijk geen arts... dus het meest verstandige advies dat ik je kan geven is om even contact op te nemen met het ziekenhuis of je apotheek.

Zelf zou ik in de bijsluiter van de codeïne kijken of je het mag nemen als je zwanger bent. Codeine is natuurlijk een beetje versuffend, dus ik zou het in elk geval alleen voor de nacht nemen!

Succes en beterschap!

Groetjes, Ditte

Hoi,

idd bel je arts ff, volgens mij mag het niet als je zwanger bent en aangezien je dat oopt te worden zou ik het verder niet meer innemen.

Ui naast je bed is een natuurlijk middel uit grootmoeders tijd, en slaapkemer goed luchten ivm niet te droge lucht, raam op kiertje, goed stofzuigen omdat je nu extra slecht tegen stof kan ivm kriebelhoest. Zorgen dat je bovenkant van het bed wat omhoog ligt, dat kan ook wat verlichten qua hoest.

Beterschap meid!

hallo

Bedankt ik stop er maar mee ik moet vrijdag weer voor controle en dan vraag ik het wel. ik heb er twee op voor de twee nachten in totaal. ik hoop maar dat het geen kwaad kan!

Bedankt voor jullie adviezen!

gr Sarah