Jump to content
Sign in to follow this  
geertje

Vandaag te horen gekregen dat wij verder gaan met ICSI

Recommended Posts

Vandaag was de afspraak om voor ivf verder te gaan.

Na 5 mislukte iui behandelingen gaan we niet verder met ivf behandelingen maar met icsi.

Ik had me eigen helemaal ingelezen over ivf behandelingen omdat de kwaliteit zaad van mijn man daar goed voor zou zijn. Maar dit was toch niet zo en is het nu ICSI geworden.

Ik heb begrepen dat er voor mij geen verschil in is het is alleen dat er in het lab een eitje met een zaadje samen gebracht wordt.

Ik vind het allemaal heel erg spannend. Ik moet nu twee weken wachten op de uitslagen van het bloed en van het uitstrijkje en dan krijgen we een gezamelijk (met een groep) rondleiding en een prik instructie.

Als het goed is kan het misschien volgende maand allemaal al gaan gebeuren.

Ik hoop hier met andere erover te kunnen praten...

En ervaringen en woede en ik hoop voor iedereen vreugde te delen..

Hoi Geertje, welkom op het forum. Spannende tijden voor jullie in het vooruitzicht! Jammer van de iui's, maar hopen dat de icsi beter zijn werk doet ;) Genoeg lotgenootjes hier dus als je vragen hebt of je frustratie even kwijt wil ben je hier op het juiste adres!

Succes met alles wat komen gaat en hopen dat je vlgnd maand al kan beginnen.

groetjes Patricia

Hoi Geertje,

Dus volgende maand gaat het beginnen...spannend!!! Tja dan kom je toch in een achtbaan terecht!

Wij hebben 1x ICSI en 1x IVF gehad, beide keren werd op de dag zelf besloten waar voor werd gekozen. Voor jou is er inderdaad geen verschil, alleen manier van bevruchten is anders.

Succes komende tijd!

Hoi Geertje,

Spannend allemaal he, wij staan nu ook voor de 1ste icsi behandeling.

Ik begin 25 oktober met decapeptyl spuiten, en dan moeten we 13 november voor de eerste echo..

Weet je al wanneer jij gaat starten?

Wij werden alle keren aangemeld voor icsi, maar eenmaal in het ziekenhuis was de kwaliteit van het zaad te goed voor icsi en besloten ze dan toch voor ivf, dat kan dus ook nog... succes met alles!

Hoi Geertje,

Veel succes met de behandeling en welkom op het forum!

Groetjes, Ditte

Bedankt allemaal voor de reacties...

Antjek: Nee ik weet nog niet wanneer dat we verder kunnen.

Op 16 oktober krijg ik de uitslag van het uitstrijkje... En dan krijgen we een vervolg afspraak om te leren spuiten etc..

Spannend voor jullie om te gaan beginnen. Zie je er erg tegen op... Als ik vragen mag welk ziekenhuis zitten jullie???

Fijn dat dit forum er is hé... Kun je ervaringen uitdelen en je gevoel een beetje kwijt...

Hoi Geertje,

Is inderdaad spannend.. zie er niet echt tegenop we hebben er eigenlijk heel veel zin in om te gaan beginnen.

Het spuiten vond ik reuze meevallen. Het enige waar ik tegenop zie is de punctie en de teleurstellingen die ons eventueel te wachten staan..

Wij doen een deel van de behandeling in het mcl in Leeuwarden en een deel in het UMCG. (mcl is een transport ziekenhuis).

Jullie moeten dus nog even wachten.. spannend.

Het is inderdaad fijn om met meiden te kunnen praten die in hetzelfde schuitje zitten.

hey geertje,

veel strekte en succes de komende periode, hoop dat jullie snel kunnen en mogen beginnen.

liefs peetje