Jump to content
whitches

Namen

Recommended Posts

Gisteren onze 20 weken echo gehad, we krijgen een jongen en een meisje.

Een meisjesnaam hebben we al.

Wilde en 2e naam voor het jongetje combineren met de beide opa's Krijn en Marius.

Onze zoon heet al Martijn.

Wie kan mij helpen om een 2e naam te verzinnen met deze namen van de opa's ?

Bedankt dames :-)

Liefs Linda

Hoi Linda,

Met de namen kan ik je niet helpen. Ik vind het al moeilijk genoeg voor ons zelf. Hahaha.

Maar gefeliciteerd ook met de goede echo en leuk een jongen en een meisje.

Wij krijgen ook een jongen en een meisje. Zo leuk. Gelukkig zijn wij er al over uit hoe ze gaan heten.

Succes met het verzinnen.

Heb je verder alles al klaar?

Liefs,

Hoepie

Ja Ik dacht aan deze korte naam waar de letters wel in terug komen: Kas! Alleen ik ken deze naam eigenlijk alleen met de C, dus CAS.

Hey,

Gefeliciteerd met de goede echo! een koningskoppel, gaaf hoor!

Ik zat aan Stijn te denken, maar dan voeg ik de T zelf toe  ;)

By the way...je mag je medicatie niet zo openbaar aanbieden (helaas) tis strafbaar en ook tegen de regels van het forum. Als je van je medicatie afwilt, kun je deze naar de apotheek brengen of vragen of ze het op de fertiliteitsafdeling kunnen gebruiken. Daar heb ik het toen gebracht en er worden stellen mee geholpen die het zelf moeten betalen!

Leuk hoor Linda, van allebei wat!

Ik kom ook op Marijn. Is overigens ook de 2e naam van onze oudste. Die is vernoemd naar mijn moeder.

En zoals Mar al schreef, je mag je restant medicijnen niet op deze manier aanbieden. Zonde he, als je zoveel overhebt. Is zoveel geld!!!

Bedankt voor het meedenken dames voor de naam !

En ja Marijn had ik ook wel aangedacht, maar mijn zoontje van 3,5 zijn 2e naam is al Martijn, dus ja die lijken dan teveel op elkaar! en de andere kan ik me niet helemaal in vinden...

Liefs Lin

zo ff kijken hier, mijn man is een film aan het kijken die ik niks aan vind haha!

haha, nu ik Kas terug lees, denk ik ook nee, das niks! Maar ik heb er nog eentje bedacht de naam Mark

de MAR van Maruis en de K van krijn= MARK!!!

Nou ik vind het zelf wel een leuke en vlotte naam, dus ik hoop op de hoofdprijs haha!

Marijn en Martijn lijken inderdaad wel erg op elkaar, maar is de tweede naam, dan vind ik het minder erg dan als het de eerste naam is.

Maar ja, aangezien wij een Marijn hebben is mijn mening wellicht ietwat gekleurd :))