Jump to content
Cindy1979

Begin 2013 starten met ICSI, erg spannend !

Recommended Posts

Hoi,

Wij gaan ook starten met het hele traject. Het is zo spannend allemaal, geen flauw idee wat er allemaal komen gaat.

Natuurlijk lees je wel wat info over de behandeling, maar de ervaring zelf is natuurlijk toch anders lijkt me.

We hebben eind november een voorlichtingsavond over ICSI en dan weer terug naar de gynaecoloog.

Daarna starten met de hormooninjecties vermoed ik.

Kijk wel heel erg op tegen de punctie, vooral omdat ik allergisch ben voor Morfine (alle opiaten).

En pijnstillers / verdoving over het algemeen bij mij niet zo goed werkt. Ik weet niet hoe ze het dan gaan doen met de pijn tijdens de behandeling :(

Weet iemand hoe dat dan gaat?

Hi Cindy,

Welkom op de site!

Spannend zo'n eerste behandeling! Pijnstillers en verdoving tijdens de punctie is erg afhankelijk van het ziekenhuis. Vraag dit dus bij je arts na.

Brusje= broertje of zusje

Mmm= medische mallemolen

Veel succes!

Conny

Hoi Cindy,

Welkom hier!

Spannend he als je aan het begin van het traject staat! Inderdaad je leest er een hoop over, maar in het echt is het toch anders, zoveel emoties die mee spelen.. Wat vervelend dat je allergisch bent voor morfine. Ze zullen vast wel een alternatief hebben hoor. Er is ook een mogelijkheid voor algehele narcose.. Ik zou het gewoon vragen bij de bijeenkomst of je gyn..weet je waar je aan toe bent!

Goed dat je de woorden vraagt die je niet begrijpt! Zo zat ik hier in het begin ook hoor hahahah, helaas ben je er snel in thuis... Heel veel succes met jullie traject!

Hoi Cindy,

welkom op het forum!

Genoeg ervaringsdeskundigen hier, dus stel gerust al je vragen, of vraag wat afkortingen betekenen. Ik deed dat niet en het duurde even eer ik doorhad wat brusje of nod betekende haha

Vervelend dat morfine geen optie is. Ik heb bij mijn eerste punctie ook geen pijnstilling gehad, alleen twee paracetamol. Tweede keer hadden ze een pijnpompje. Tja, ik vond het zonder verdoving wel te doen hoor. Hangt ook af van hoe de ligging van je eierstokken is, hoeveel follikels heb je, wie doet de punctie enz. Een punctie is zo voorbij, in principe zijn ze nog geen vijf minuten bezig met prikken. Leuk is het niet, pijnloos ook niet, maar ik heb er geen slechte ervaring mee. In december heb ik mijn derde punctie. Kijk er niet naar uit, maar zie er ook niet tegenop.

Spannend meid, succes!

Hoi Cindy, welkom op het forum. Wat naar dat je niet tegen de morfine kan. Ik zou idd met de arts overleggen en kijken of er andere opties zijn die bij jou van toepassing kunnen zijn.

Succes

groetjes Patricia

Hoi

Sinds 16 februari ben ik gestart met de decapeptyl injecties, de bijwerkingen zijn redelijk goed te hebben.

Vooral veel moe, en af en toe was misselijk. Maar het is goed te hebben hoor. Je moet er wat voor over hebben :)

Alleen het prikken vind ik minder fijn  :-\ het voelt toch niet natuurlijk aan om jezelf te prikken. Heel raar, meestal gaat het wel goed. Soms een blauwe plek maar die trekt ook wel weer weg.

Aanstaande woensdag de eerste echo en dan starten met Fostimon. Geen flauw idee hoe dat gaat lopen dus we wachten maar af. Wel spannend allemaal hoor. Van de ene kant wil je niet al enthousiast zijn en dan zijn er ook weer dagen dat ik het toch niet kan laten om wat kinderkamers te bekijken enzo.

Ach ja het is nu maar afwachten en hopen op een goed resultaat  :)

gr. Cindy

Hoi Cindy, spannend hoor, je bent nu echt begonnen!! Heerlijk toch die positieve gedachten dat je lakker aan het kijken bent naar babykamers. Hou die positiviteit gewoon lekker vast ;D

Heel veel suc6 , ook wij gaan in januari starten erg spannend allemaal .. er komt een hoop op je af laat je goed informeren !

Dat 2014 maar veel goed mag brengen !!

Liefs Joy