Jump to content
Sign in to follow this  
pucksmama

utrogestan en hormoon baal momentje - wie nog meer?

Recommended Posts

We doen het allemaal voor dat prachtige wonder! Maar ik lig nu toch wel te balen in bed......donderdag punctie, zondag plaatsing embryo nog steeds kramp.

Nu heb ik qua hormonen altijd last. Of het nou natuurlijk is: 'tuurlijk heb ik geen pms.....ik ben gewoon een paar dagen per maand 'she-devil' en natuurlijk ben ik dan NIET onredelijk - want ik neem gewoon mijn paraplu mee ook al is het augustus en 29 graden...ik weet zeker dat het gaat regen..hahahahaha! maar natuurlijk natuurlijk ook lucrin (hallo hoofdpijnen!) puregon ging eigenlijk wel lekker....had van het prikken zelfs een mooi hart vormige bloeduitstorting op mijn buik.....vonden wij toch wel heel bijzonder!....mijn dochter ook in bad....want ik kreeg de mooiste prinsessenpleister erop....die met 5 (!) prinsessen. Ik heb niet in hartvorm geprikt!!!

De dag daarna kregen we een hartverzakking toen Puck (dezelfde dochter) 12treden van onze hardhouten trap rolde en gelukkig alleen maar blauwe plekken (grindvloer onder deze trap) had en dezelfde pleister terug eiste....en ik niet meer kon stoppen met huilen (hormonen!) en zij dacht dat het om de pleister was en zij daarom weer ging huilen!

Maar goed......het voelt even goed mijn hart te luchten....heb geen familie meer (mijn vader nog wel in Duitsland) waarmee ik dit soort dingen kan delen. En dit is wel heerlijk veilig.

Lig dus nog in bed met pijn als ik te lang sta (schaambeen/onderbuik/heup). Nu geef ik les dus is dat geen optie. waarschijnlijk izijn het punctie naweeen (teveel gedaan het weekend - logeetje e.d.) of Utrogestan. Waardoor ik nu ook mega tits heb....(toch al niet klein met mijn 80E) en af en toe heerlijk misselijk (deja-vu).

En hoe heb je sex met die utrogestan tabletjes ;)....hihhhiihih! jammie!

Alles ervoor over! Lieve God, laat mijn verlaat verjaardagscadeautje (ben vandaag 40 geworden!) toch die ene grote wens van mijn grote liefde, mijn 3,5 jarige andere grote liefde en mijzelf zijn. Er is ECHT echt nog plaats in mijn hart voor nog een grote liefde!! mijn hart heeft 4 kamertjes.....laadt deze maar vol!!!

Die moodswings mag ik van mijn man houden als hij zijn 2e wondertje maar mag zien, laat de maan maar overdag schijnen en de zon  's nachts...hij geeft mij gelijk of niet hoe mijn pet staat!

Die borsten mogen van hem (uhuh! ;)!) maar zeker van mij blijven groeien tot maat 1000-Z! Hello mama!

Ik draag wel weer 9 maanden misselijkheid, wil weer tot op de dag 42 weken zwanger zijn.

Mijn dochtertje probeert in mijn spekbuikkie al 3 jaar een brusje te vinden (ik zie wel af van haar opmerking: 'waar is de baby nu?' ze wist niet dat ik zwanger was....vlak na de miskraam). Zelfs haar mooiste knuffels wil ze delen!

En al die lieve mensen om ons heen die meehopen (al weten ze niet van IVF/ICSI) voor ons........

ALLES! ......zucht op naar 12 november!

Wie voelt hetzelfde :)!

Pfff wat een verhaal

Maar ik voel me hetzelfde als jij, ik denk ook steeds waarom worden wij overgeslagen, er zijn geen woorden voor

En wat betreft het vrijen denken wij ook hetzelfde, is gewoon erg vies.

En dan die vieze bolletjes met je vingers inbrengen baba, maar net wat jij ook zegt, we hebben er alles voor over om een wondertje in onze armen te mogen hebben.

Ik mag 1 dag na jou testen, echt spannend.

Het enige waar ik last van heb is moeheid en vanmorgen paar steken in mijn buik gehad.

Verder voel ik me gelukkig best goed.

Veel liefs marielle

Hi meiden,

Jullie hebben mij vandaag toch weer laten lachen! Dank jullie wel!  ;D

Wat de bolletjes en sex betreft hebben wij ook dezelfde mening! No way! :-\

En puckmama de afgelopen maand was ik ook hartstikke emotioneel van die hormonen, erg herkenbaar. De grote borsten worden door je ovulatiespuit veroorzaakt, kan echter super pijnlijk zijn!

Meiden, ik hoop dat jullie meer geluk hebben dan ik dit keer had en ik duim voor jullie de komende twee weken! :love2:

Conny