Jump to content
Guest tanja1969

Broedkipjes en wachtbankje nov/dec 2012

Recommended Posts

Guest tanja1969

hey meiden,

alvast het wachtbankje voor november en december geopend.

voor diegene die hierop komen alvast heeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes

liefs Tanja

Broedkipjes D-0043.gif

Wachtbankje D-0081.gif

Helaas D-0090.gif

Zwanger B-0015.gif

Broedkipjes D-0043.gif

sannie 7-11 echo voor cryo tp

Wachtbankje D-0081.gif

Helaas D-0090.gif

Zwanger B-0015.gif

He Tanja,

bedankt dat je 'em weer hebt geopend. Wij zijn vandaag voor een uitgangsecho geweest. Nog niks te zien (had ik ook niet verwacht op dag 10 van de cyclus), dus woensdag nog een keer komen.

Groetjes,

Sannie

Ik word een december broedkip, lijkt nog ver weg maar nu ik het wachtbankje geopend zie is het toch dichtbij..!

Sannie, jij zal dus volgende week een tp hebben?

He SuzyQ, spannend weer he als je bijna weer mag beginnen...

Nee, ik ga er niet vanuit dat we volgende week al een tp hebben. Woensdag heb ik weer een echo omdat afgelopen vrijdag er nog niks te zien was. We doen het in de natuurlijke cyclus, en aangezien de laatste keren m'n cyclus zo tussen de 5 en 6 weken ligt, zal het nog wel een weekje langer duren denk ik. Maar goed, het zou natuurlijk best kunnen dat volgende week m'n bms even flink gaat groeien zodat het woensdag al aardig op weg is. Nou ja, we zien het wel.

En moeten jullie helemaal van voren af aan beginnen met een behandeling, of hebben jullie nog cryoos in de vriezer?

Groetjes,

Sannie

Broedkipjes D-0043.gif

sannie 7-11 echo voor cryo tp

Wachtbankje D-0081.gif

Grietje 15-11 testen

Helaas D-0090.gif

Zwanger B-0015.gif

Hoi meiden,

Ik heb woensdag een terugplaatsing gehad van een 4 cellig embryo (dag 2), zit nu op dat ellendige wachtbankje...

Hopen dat de dagen snel voorbij vliegen...

Moet je ook ovulatietesten gebruiken Sannie?

Nee, wij moeten weer van voren af aan beginnen. Hebben niet zo'n geluk met cryo's. Eerste poging geen cryo's, tweede poging 1 cryo. En da's toch jammer als je 12 eitjes hebt!! De cryo is eind augustus niet goed ontdooit. Dat was wel even een klap. Je houdt er rekening mee dat ie niet blijft plakken, maar dat het niet eens tot een terugplaatsing komt is dan wel even slikken. Nu weer drie maanden aan de Lucrin, en in december gaan we er weer vol voor.

Ik sta er wel relaxed in, maar ben er toch steeds meer mee bezig in mijn hoofd. En dat terwijl we vorige keren zo'n geluk hebben gehad!

Jij woensdag dus weer een nieuwe meting. Hopelijk kan de tp dan daarna ingepland worden, anders blijf je heen en weer rijden, of is Dusseldorf voor jullie goed aan te rijden?

Neem je je zoontje mee?

Grietje, jij ook weer op het wachtbankje...vorige keer allebei een 2010 baby, hopelijk nu allebei een 2013 baby! Ik duim voor je!

Grietje en Marielle, duimen voor mooi resultaat!

Marielle wanneer mag jij testen?

Groetjes,

Sannie

Ook ik neem plaats op het wachtbankje gister (4-11) de TP gehad van 2 emmy's. Dit is onze 3de ivf poging. Ik was al aan het meeschrijven bij de broedkipjes/wachtbankje van sep/okt maar kom nu gezellig hier zitten!

Hoop op meer positieve testen dan vorige maand hoor.

Iedereen heel veel succes!!!!

Lieve groetjes Esther

Broedkipjes D-0043.gif

Sannie 7-11 echo voor cryo tp

Jolanda 12-11 1e controle echo

Wachtbankje D-0081.gif

Marielle 13-11 testen

Grietje 15-11 testen

Esther ... -11 testen (TP 4-11 2 emmies)

Helaas D-0090.gif

Zwanger B-0015.gif

Hey Dames,

Ik wil me hier graag bij aansluiten. Ik heb gisteren mijn rode duivels gekregen en de start is weer feit.

Begonnen met neusspray 2*daags en vanaf morgen gaat er 2* daags 225 IE menopur tegenaan.

12-11 1e echo, dus ben benieuwd wat mijn nieuw schema gaat brengen.

Ik heb het overzicht aangepast, maar wist de testdatum van esther niet.

Iedereen veel suc6 deze ronde en dat we deze maand maar eens wat meer positief nieuws gaan  brengen.

Groetjes,

Jolanda

Hoi Marielle, gaat met mij wel redelijk... wel wat last al van

menstruatie-achtige krampen en ik slaap erg slecht...

Zit ook wel een beetje spanning bij, want dit is de 3e poging voor een brusje...

Hoe gaat het met jou?

Esther, welkom op het wachtbankje!

Alle andere broedkipjes, veel succes feze maand.

@ Grietje 77 dankjewel!!!

@ Jolanda thanks voor het aanpassen van het overzicht ik weet zelf niet hoe dat moet.

Iedereen heel veel succes en op naar veel positieve testen!!!!

Lieve groetjes Esther

hallo allemaal,

denk verhuis ook maar mee hierheen.

krijg vanmiddag mijn terug plaatsing van 2 emmy's erg spannend.

en dan ook ik in de 2 wachtweken.

veel sterkte iedereen en hoop echt op goede resultaten voor iedereen hier.

liefs peetje

Hey Grietje,

Gelukkig dat je je best goed voelt.

Ik voel me ook erg goed, geen last van menstruatie klachten, (die had ik met de vorige tp wel gehad), maar heb afgelopen zaterdag wel een steek gehad, wat in mijn ogen meestal de innesteling is, dus hoop nu dat dat ook zo is.

Verder veel jeuk over mijn hele lichaam, en erg moe, maar verder voel ik niks.

Wij denken nu steeds over wat we voelen, komt natuurlijk ook omdat het zo ontzettend spannend is.

Weer heel veel succes met de laatste week.

Liefs Marielle

Hoi Dames

Ik ga vanaf vogende week starten op de 2e dag van mijn menstruatie met hormonen en vind dit echt super spannend dit wordt onze eerst behandeling!! dus ja ook voor de eerst keer hormonen spuiten en neusspray gebruiken SPANNEND!!!! :sm29: Dus ben vanaf volgende week een broedkipje  ;)  Ik wil me hier graag bij aansluiten om gezellig mee te kletsen. ga vanaf 2e ongi-dag met neusspray Synarel 2x daags en 1x daags 150 IE Puregon beginnen.

Wens iedereen Toy toy toy :love2:

liefs Vogeltje87

He dames,

Hier vandaag wat minder goed nieuws. Vanmorgen naar DD geweest voor een echo. Het begon met het baarmoederslijmvlies, nou dat was heel mooi, 9 mm. Toen probeerde de arts het eitje te vinden, nou, dat was wat lastiger en net toen ik vroeg of we dan de eisprong toch gemist hadden vond 'ie hem. Op zich een heel mooi eitje, al bijna 14 mm groot (dat is voor mijn doen al heel groot op dag 15). Dus dat klonk wel goed, maar toen.... Hij zag iets wat hij niet kon thuisbrengen wat tegen m'n baarmoeder aanligt, met een 'vreemde' structuur... Dat moet eerst onderzocht worden, voordat we een terugplaatsing mogen krijgen. Pfff, dat had ik niet verwacht. De eerste echo was prima, er was nog niks te zien aan groei, maar er waren ook geen gekke dingen. Nu moet ik morgenochtend eerst de huisarts bellen voor een afspraak en volgens de arts moest ik vragen om een mri... Op zich is de teleurstelling dat de behandeling nu eerst stopt nog wel goed te behappen, maar dat er 'iets' in mijn buik zit vind ik toch wel wat minder. Niet dat het persé iets ergs is, want het kan net zo goed niks zijn, maar toch, ik ben wel zo'n typje wat dan een beetje gaat malen...

Kortom, voorlopig zal ik toch niet op het wachtbankje komen te zitten helaas. Eerst dit maar eens uit laten zoeken. Ik blijf jullie wel volgen hoor en houd jullie ook wel op de hoogte als er nieuws van onze kant is.

Liefs,

Sannie

Sannie, had net al gereageerd in het sep/okt topic.

Hoop igg dat je snel terecht kunt voor die scan, en ook dat er niets aan de hand is!!

He gets sannie, wat een tegenvaller. Ik kan me voorstellen dat je toch gaat denken..sterkte en ik hoop dat jullie gauw duidelijkheid hebben!

Hey sannie,

Ik schrik van je bericht.

En wens je er veel sterkte mee, hou je ons op de hoogte met hoe het verloopt en hoe jij je voelt?

Liefs marielle

He meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes hoor. Vanmorgen heb ik gelijk de huisarts gebeld. Morgenochtend kan ik daar terecht. Laat wel even weten als er nieuws is.