Jump to content
Guest tanja1969

Broedkipjes en wachtbankje nov/dec 2012

Recommended Posts

Hallo meiden,

Bij deze ben ik ook weer terug..Vandaag naar het ziekenhuis voor controle echo, voor cryo tp.Zag er keurig uit..Doorgaan met de progynova en 19 november mogen we weer terug komen voor onze twee terugplaatsing van onze cryo..hopen op meer geluk dit keer!

Sannie heel veel succes dikke knuf.

Ester en peetje ik duim voor jullie!!!! Op positiefe uitslagen November december maand kom op..

Liefs han

hallo lieve dames,

ik zit nu ook op het befaamde wachtbankje. Wachtdag 10 en vanochtend alvast een test gedaan kon het niet meer houden, maar nog niets te zien. Van het weekend nog eens proberen.

Moet maandag bloed prikken dan weten we het helemaal zeker

Dit is onze 4e tp 2 IVF pogingen. Dus het blijft spannend.....

allen succes

Esther, Peetje en Marielle, hoe gaat het met jullie?

Voor jou begint het nu wel erg spannend te worden Marielle! Je bent volgens mij de eerste die mag testen.

Zusje Car, jij al op wachtdag tien..oh nu is het broekloeren en alle pijntjes en krampjes googelen echt begonnen...Nog even volhouden!

Han, jij welkom terug!

Sannie, weet je al iets?

Broedkipjes D-0043.gif

han87 19-11 tp

vogeltje87 12-11 start puregon en neusspray

jolanda 12-11 1e controle echo

Wachtbankje D-0081.gif

zus car 12-11 bloedtest

Peetje 18-11 testen

marielle1980 13-11 testen

esther 16-11 testen

Helaas D-0090.gif

Zwanger B-0015.gif

Ben niet zo goed in het aanpassen van het wachtbankje, dus even kijken of ie zo klopt..

Hoi meiden,

Ik zie dat ik van het wachtbankje ben, maar ik doe vooralsnog nog mee...

Mijn gevoel zegt iets anders, maar het is nog even afwachten...

Spannend voor iedereen! Succes nog even meiden!

Andere meiden succes met broeden!

Liefs Grietje

Broedkipjes D-0043.gif

han87 19-11 tp

Wachtbankje D-0081.gif

zus car 12-11 bloedtest

marielle1980 13-11 testen

Grietje77 15-11 testen

esther 16-11 testen

Peetje 18-11 testen

Helaas D-0090.gif

Zwanger B-0015.gif

Sorry Grietje! Bij deze een aangepaste versie

Hi meiden,

Spannend allemaal! Ik ben weer wakker geworden uit mijn gehuil en heb weer positieve energie gekregen!

Ben vandaag weer bij de arts geweest en had een super relaxed gesprek met hem. Waarschijnlijk ga ik volgende week weer met neusspray synarela beginnen en hoop dat dat de rode duivels niet weer twee weken op zich laten wachten (1 week is voldoende), want daarna mag ik weer gaan spuiten. Dus voor mij toch nog een derde poging dit jaar en misschien kom ik in december weer op het wachtbankje!  :)

De arts was erg optimistisch en zei dat in mijn situatie nu de helft al na twee pogingen zwanger is en dat hij dus goede hoop voor mij heeft!  :) lief van hem hè!

Conny

:'(

Shit Marielle...kan er even niets anders van maken...je was er al bijna!!

Dikke knuf!

Ik baal mee met al het slechte nieuws deze maand. In december word ik weer broedkipje.  Helaas heb ik waarschijnlijk dus een aantal lotgenoten... Zo akelig!!

Iedereen met vervelend nieuws: heel veel sterkte! En voor de wachtenden onder ons: ik blijf voor jullie duimen!

Liefs Ditte

@ Marielle jeetje meid zoooo balen!!! Heel veel sterkte!! Hebben jullie nog cryo's? Of wordt het een hele nieuwe poging??

@ Grietje heel veel succes ik hoop op goed nieuws!!!

@ mama4 En en en hoe was de laatste echo is bij het andere vruchtzakje nog een kloppend hartje gevonden??

@ Zusje car mijn duimen draaien voor toch een positieve test!!!!

@ Peetje hoe gaat het met je??

Voor iedereen die snel weer gaat starten alvast heel veel succes!!!!!!!

Helaas ben ik bang dat ik binnenkort ook slecht nieuws heb.... al een paar dagen krampen die ik herken van al de andere TP's. Weet dus eigenlijk wel zeker dat het weer niet gelukt is ga mezelf geen illusie voorhouden dat het de innesteling kan zijn daarvoor herken ik dit gevoel te veel. Ook moet ik het voormezelf toch onder ogen gaan zien dat wij nooit een kindje kunnen krijgen het is nu toch onze 3de poging en dus waarschijnlijk de laatste kans.....

loop dus al 2 dagen met tranen in mijn ogen rond jeetje wat is dit hard en gemeen!!!! Het idee dan er nooit kleine voetstapjes hier in huis rond mogen lopen nooit een klein stemmetjes wat mama of papa roept..... Ik heb het altijd van me af gehouden maar denk dat ik het deurtje met die mogelijkheid nu toch een stukje open moet gaan zetten....

Een kindje zou niet alleen bij ons maar bij iedereen in onze familie met zo veel liefde ontvangen worden...

Kreeg gister een smsje van mijn broertje (30 maar is en blijft mijn kleine broertje).

Lieve zus.

Ik weet niet wie of wat er verantwoordelijk is voor het wel of niet krijgen van een kindje.

Maar 1 ding weet ik wel die wie of wat heeft 1 hele GROTE fout gemaakt door het bij jouw niet te laten lukken!!!!!

Ik weet zeker dat jij de beste mama van de hele wereld zou zijn!!!!

Ik hou van je!!!

Je broertje xxx

Pffff zou ontzettend lief de tranen bleven maar komen!!!!

Sorry meiden voor dit verhaal maar ik moest het echt even kwijt.........

Lieve groetjes Esther

@ Esther33 Wat Shit zeg dat je nu weer dat gevoel hebt  en kan me voorstellen dat je je zelf niks voor wil houden, je

gevoel is vaak goed helaas, en ik kan me ook heel goed voorstellen dat je verdrietig bent om het feit dat het dan misschien

helemaal niet meer gaat gebeuren ik denk daar soms ook wel is over na en wordt daar dan ook verdrietig van(terwijl wij nog 

wat kansen hebben)kreeg ook tranen in mijn ogen van dat lieve stukje van je broertje wat mooi onder woorden gebracht.

Ik wens je heel veel sterke met alles en het geeft niks dat je steeds moet huilen lucht alleen maar op.

heel veel sterkte

liefs Marjolein :love2:

@ Marielle ook voor jou weer balen dat het weer niet is gelukt ik wens jou ook heel veel sterkte toe.

En voor degene die aan het broeden zijn en op het wacht bankje zitten heel veel succes met broeden en wachten

en hopen dat er dit keer meer positief nieuws komt.

liefs Marjoelein :love2:

Hallo allemaal, even niet gelezen dus een hoop in te halen!

@Esther, balen van je voorgevoel. Ik hoop dat je voorgevoel het mis heeft.. Ooh en ik snap hoe je je voelt. Zo machteloos... Sterkte meid.

@ Marielle, waardeloos. Geen woorden voor. Kan het nou niet gewoon wat vaker wel lukken..

@ Sannie, jeetje wat een nieuws. Ga je voor een echo krijg je dit te horen. Nou ik duim dat het allemaal meevalt en je snel weer een broedkip kunt worden.

@ Grietje en Peetje. Laat die positieve testen maar komen!! Ik duim voor jullie!

Ik wacht nu al 4wkn tot ik eindelijk ongesteld ga worden en kan starten met herkansing poging 2.. Volgens de arts duurde het ongeveer 2wkn, maargoed nu dus al 4wkn verder.. Test gedaan en ondanks dat het niet kon dus ook egt niet zwanger. Je gaat toch stiekum hopen he..

Vorig weekend wat slijmverlies en een ovulatietest gedaan. Bleek ik een eisprong te hebben. Bizar want die had ik dus ook al een week of 4 terug moeten hebben. Of dit de 2e nu dus is en ik toch een cyclus heb overgeslagen geen idee. Jasper weer aan het werk op de boot en kon helaas niet naar huis komen in zijn rustmoment ivm dat snachts de boot niet vaart een hotelletje geboekt. Heel erg maar anders was het zeker een weggegooide maand. Nu hopen dat het ookal is het zo goed als onmogelijk het toch gelukt is..

Groetjes Patricia

Marielle, hoe is het met je? Voel met je mee.

Esther, ik heb met tranen in m'n ogen je stukje gelezen. Het is toch zo oneerlijk allemaal. Ik begrijp dat je realistisch wilt zijn, maar misschien is het nog niet voorbij. Je neerleggen bij het feit dat jullie saampjes verder moeten gaan, lijkt me een van de moeilijkste dingen die er zijn. Ik hoop zo dat het niet nodig is!!

En wat heeft je broertje het prachtig verwoord. Voor iemand die niet zelf in de mmm zit, weet hij de juiste woorden te kiezen.

Peetje en Grietje, hoe gaat het met jullie?

Patricia, ik heb stiekem wel een beetje gelachen over je berichtje. Kon je er geen rollenspel van maken, oh wie klopt daar op de deur?!?

Nee zonder dollen, je hebt groot gelijk dat je het probeert op die manier! Iedere eisprong is een kans, en hoe klein die kans ook is, het is er toch een! Romantiek is toch al ver te zoeken als je middels de mmm zwanger moet worden, dus daar hoef je het niet voor te laten.

Het duurt inderdaad wel lang, ik had je al op het broedkipjes bankje verwacht.

Nou duim voor je!

Broedkipjes D-0043.gif

han87 19-11 tp

Wachtbankje D-0081.gif

zus car 12-11 bloedtest

Grietje77 15-11 testen

esther 16-11 testen

Peetje 18-11 testen

Helaas D-0090.gif

Marielle1980

Zwanger B-0015.gif

Hey Suzy, ja het is erg he! Ben blij dat je er wel even om kon lachen. Moet ook op dit forum!!!

Voelde me ook wel n beetje goedkoop hoor. Sta ik daar alleen in te checken en uit te leggen dat mn vriend later komt, hoe hij dan binnenkomt en dat we geen ontbijt hoeven... Tja waarom kom je daar dan....hihi. Nou hopen dat t geen dure wip was ;)

Marielle, bah wat weer vervelend nieuws. Heel veel sterkte. Dikke knuffel.

Esther, 'k moest een paar traantjes wegvegen toen ik je bericht las. Wat een lief broertje  heb jij! Ik hoop dat je lijf je voor de gek houdt en dat je toch in plaats van een ongesteldheidsgevoel een gevoel van een zich vastklampend ukje voelt nu. Ik weet dat het kan, ik was er vorig jaar juli van overtuigd dat ik ongesteld aan het worden was vanwege diezelfde buikpijn, en heb toen 's ochtends een test gedaan in de badkamer en ben zonder te kijken half huilend weer in bed gekropen. Toen ik 10 minuten later toch maar ging kijken was die test positief... Ik hoop zóóó verschrikkelijk hard dat jou dit nu ook overkomt.

Gisteren ben ik bij de huisarts geweest, ik heb een doorverwijzing naar de gyn hier in de buurt gekregen voor onderzoek naar 'het vreemde ding' in m'n buik. Huisarts dacht dat het een vleesboom was, dat zou op zich niet belemmerend moeten zijn voor een eventuele zwangerschap, maar goed, eind november dus naar het ziekenhuis voor verder onderzoek...

Liefs,

Sannie

lieve allemaal wat is het spannend, voor degene waarbij de rode duivels zijn gekomen Wat vreselijk. Ik ken dat gevoel van de vorige keren.

Gisteren kon ik niet meer wachten toen een vriendin belde dat ze een positieve test had. Heb ik er ook een gedaan. En er kwam een heel licht streepje. WIj hadden zoiets kan alle kanten nog op hebben dit eerder meegemaakt en vandaag weer hetzelfde dus wachten af. Ben wel met vlagen in de ochtend misselijk. Iets wat ik nog niet eerder zo vroeg heb gehad. Wel bij 6 wkeen maar daarna kreeg ik een miskraam. Dus we blivjen hopen. Je denkt bij alles dat je iets voelt. o dit is wel goed of kut het zou toch niet............

Nou een ieder hier op deze site weet hoe het is he??????

Maandag mag ik dus testen via bloed spannend allemaal.

wij wachten weer af. Heeft iemend nog tips hoe om te gaan met deze gevoelens. je hoopt dat het nog positiever wordt, maar ondertussen denk je  he misschien gaat het nog wel mis....

wat een ellende.

groetjes zusje car

Jeej zusjecar, wat spannend! Nou dat moet wel een dikke streep worden zou je denken ;D

Spannend!! Succes vannacht met slapen ;)

ow, dat lijkt de goede kant op te gaan zusje Car!!!

En dat zou tijd worden, eindelijk weer eens positief nieuws.

Duim voor je!

Hallo dames,

Ook ik ben een broedkipje in November, ik spuit nu sinds afgelopen dinsdag (6/11) puregon. Wij hebben aanstaande de eerste echo vind het super spannend. Heb het gevoel dat de boel behoorlijk opgezet is in mijn buik, bij de minste beweging voel ik het al. Voor ons is dit de eerste poging en vinden het allemaal erg spannend.

Zijn er meer dames dit na een aantal dagen puregon spuiten al last kregen van hun buik?

Wens iedereen succes de komende weken!

Broedkipjes D-0043.gif

han87 19-11 tp

antjek 12-11 1e echo

Wachtbankje D-0081.gif

zus car 12-11 bloedtest

Grietje77 15-11 testen

esther 16-11 testen

Peetje 18-11 testen

Helaas D-0090.gif