Jump to content
Guest tanja1969

Broedkipjes en wachtbankje nov/dec 2012

Recommended Posts

@ Merel ja ik denk wel dat we nog een poging in Gent willen gaan doen als het weer fout gaat en daar ben ik eigenlijk wel 100% van overtuigt.... Helaas....

@ Grietje77 shit shit shit heel veel sterkte!!!

@ Sannie weet je al iets meer??

@Jolanda heel veel succes op naar veel eitjes!!

@ Antjek spannend maandag!! het ziet er op papier in ieder geval super goed uit!! Succes.

@Nic Spannend nog even en het echt werk gaat idd beginnen.

@ Turbo en sterre  Heel veel succes op naar een mooie TP!!

Ik zelf heb nog steeds sterk het gevoel dat mijn ongie er aan komt soms krampen in mijn buik,pijn in mijn rug en een zeurgevoel in mijn arm wat ik altijd heb tijdens mijn ongie vooral dat geeft echt aan dat het helaas mis is........ Bij iedere TP werdt ik op dag 12 ongie en dat is morgen..... Tja kan niet anders doen dan afwachten...

We hebben wel de brief van het EMC gehad en het eitje wat nog over was zit in de diepvriezer dus heel mischien toch nog een extra kansje. We willen mischien de 4de poging in Gent gaan doen maar goed eerst dit allemaal maar even een plaatsje geven en blijven adenhalen zucht......

Iedereen die ik hierboven vergeten ben sorry en heel veel succes met alles!!!!!

Lieve groetjes Esther

Dankjewel Esther en Antjek, inderdaad spannend...  !!

Ja Antjek, dat had ik inderdaad ook al in de gaten, dat de procedures per ziekenhuis toch wat verschillen. Ze willen hier gewoon zeker weten dat alles "schoon" en rustig is voordat er gestart gaat worden met de Puregon. Eigenlijk wel goed dat ze dat doen. De volgende echo zal dan ook zijn als je een week de Puregon hebt gebruikt.

Voor jou in elk geval heel veel succes maandag !! Ben benieuwd hoe het precies in zijn werk gaat.

Goh Esther, zou wel balen zijn als je inderdaad ongie gaat worden. Je kent je lichaam toch het beste, he. Maar wacht het nog maar even af. Sterkte in elk geval de komende dagen !

Liefs, Nic

Grietje, bah wat balen. Veel sterkte om deze tegenslag te verwerken.

Esther, spannend hoor, ik blijf voor je duimen tot de definitieve uitslag.

Alle anderen, kom op, er is nog heel veel ruimte op het zwangerbankje!

Hier nog geen nieuws, de 30e november heb ik een afspraak in het ziekenhuis.

Liefs,

Sannie

Hallo, ik vandaag voor n echo. Ene eierstok was schoon, de andere helaas niet. Zaten n paar follikels waarvan er een groot was. Conclusie, ik moest een cyclus overslaan. Gevraagt of ze niet dmv medicatie/ikjectie het "los konden weken" aangezien ik niet een maand verder was maar 3 mnd. Dat begreep de arts niet, dus ik: je bent 4wkn verder eer ik wederom ongesteld word als het niet nog langer duurt, dan 3 wkn voor de deca. Zit je ondertussen al op 7a8wkn en dan og het lieve restje voor de tp. Was hij het mee eens. Nu afgesproken dat ik gewoon start met de deca en op dag 5 van mijn menstruatie langskom. De arts dacht dat de deca zijn werk wel zou doen en de follikels weg zouden zijn en anders misschien wat langer door spuiten zodat ze dan weggaan. Gelukkig een aardige arts die meedenkt.

Slecht van geslapen hoor, zo bang dat ik nog langer moest wachten. Nu hopen dat de deca idd zijn werk doet en ik niet alsnog de cyclus moet overslaan.

groetjes Patricia

Hi meiden,

En Esther wat was de uitslag?

@ Patricia, Ik hoop ook nog in december op het wachtbankje te komen voordat de kliniek sluit voor de kerst. Wordt spannend.

Ik zou gisteren eigenlijk weer met neusspray moeten beginnen, maar uit de bloedtest blijkt dat mijn ovulatie op dag 16 dus nog niet geweest was, wat ik zelf ook al dacht te voelen. Dus mocht ik niet beginnen. Nu volgende week waarschijnlijk nog een test en dan hopen dat ik niet weer ongesteld wordt pas op dag 35, want dan denk ik dat ik pas in januari de volgende behandeling heb... :-\

Conny

@ Sannie hoop dat de tijd voor je een beetje snel gaat zodat je eindelijk weet waar je aan toe ben!!!!

@ Patricia Fijn dat de arts idd met je mee denk je wil gewoon graag verder he ik hoop dat de deca zijn werk goed doet en dat je volgende echo er goed uit ziet!!!

@ Conny Normaal hoop ik het niet maar nu hoop ik dat je sneller dan die 35 dagen je ongesteldheid heb hoor!!!

Tja hoe het met mij gaat onzeker is toch wel het woord hoe ik me voel. Normaal na iedere TP na 12 dagen ongesteld en echt 2 dagen van te voren volop krampen en pijn dat ik dacht tja kom nu maar dan ben ik ook van die druk af!! Nu dag 13 en soms een steekje in mijn buik maar geen ongiekrampen, tintellende borsten en pijnlijk als ik op mijn buik lig (lees zo vaak in bed) soms een vlaag van misselijkheid en sago (dat kan ook door de onzekerheid komen) Pijn in mijn onderrug maar niet altijd en soms nog wel die zeurarm. Vorige week zaterdag de laatste pregnyl 5000 gespoten dus eigenlijk mag ik dinsdag pas testen...... Nu heb ik donderdag avond een test gedaan (was te nieuwschierig naar de hcg waarde) En deze was donker positief. Nu heb ik vanochtend weer een test gedaan en deze keer was het streepje veeeeeeel lichter. Kan dat komen doordat de hcgwaarde door de pregnyl nog hoger was dan door een zwangerschap?????? AAAAAAHHHHHH had ik nu maar helemaal geen test gedaan en gewacht tot dinsdag!!!! Ook kon ik het niet laten om alvast te kijken wanneer ik uitgerekent zou zijn als het toch zou lukken....... 25 juli he dat is een bekende datum oja dan ben IK jarig hihihi heb het wel 3 keer na geteld........

Ik hoop dat iemand iets kan zeggen over die testen want ik weet het nu dus echt niet meer!!!!

Iedereen heel veel succes!!!

Lieve groetjes Esther xx

iedereen alvast bedankt voor het steunen.

in deze moeilijke tijd.

nu maar afwachten.

nu maar kijken waar ik de komende weken mee bezig ga zijn.

voor de dames die in de zelfde moeilijke tijd zitten als mij veel sterkte en succes gewenst.

voor de dames waar het mislukt is heel veel sterkte en ik leef met jullie mee.

voor de dames die positieve zwangerschap test hebben gehad gefeliciteerd.

@patricia, fijn dat je arts met je meedenkt en je al eerder mag starten met de deca. Waar is de deca ook al weer voor? Is dat het zelfde als lucrin, om je cyclus plat te leggen voor je gaat stimuleren?

@Esther, brrrr die onzekerheid. Volgens mij zijn er wel eens van die schemaatjes gepost waarin staat na hoeveel tijd die pregnyl zo'n beetje uit je lichaam is zodat je geen vals positieve test kan krijgen. Nog maar even doorduimen dus...

@turbo en sterre, succes op de wachtbank!

@ Sannie. ik weet niet of Lucrin hetzelfde is, ik ken dat niet.

@ Turbo en Sterre, succes in deze verschrikkelijk spannende weken. Op naar goed nieuws!

@ Esther, oehhh, wat mega spannend. Het klinkt hoopvol maar dat dat streepje dan weer wat lichter word geeft volgens mij zoveel twijfel. Maarja, het moet zo zijn op je verjaardag, dat kan niet anders ;D

@ Conny, ja verschrikkelijk he, dan zit je te wachten tot je ongi word en dan duurt het maar. Zo frustererend. Ik hoop voor je dat je het snel word en dat je lekker dit jaar nog kan, d/at voelt zo lekker ipv volgend jaar. Klinkt ook nog zover weg..

@ Nic, hier willen ze ook graag dat je goed schoon bent. Gelukkig had ik wel een meedenkende arts die toestemming gaf om te starten met de deca ipv een cyclus over te slaan zodat het lichaam het zelf doet. Scheelt weer een hoop tijd. Hoop dat je snel verder kan.

@ Peetje, misschien heb ik het even gemist maar had jij vandaag niet een test?

groetjes Patricia

Ow Esther, je houdt het spannend!! Maar op je verjaardag uitgerekend...jeetje, dat moet toch zo zijn???!!??

Patricia, goed dat je je arts hebt kunnen overtuigen. Maar verbaast me niets haha dat kun je wel aan jou overlaten  ;)

En wanneer verwacht je je menstruatie?

Peetje..hoe is het?

En Grietje en Marielle, hoe gaat het met jullie?

Zusje Car, heb je nu goed nieuws gehad? Ik verplaats je graag op het bankje...

@ Tubro en sterre heel veel succes in de killingwachtweken!!!

@ Peetje ik heb het al vaker gevraagt en meer met mij. Hoe gaat het met je??

@ Zusje Car wat suzyq ook al vraagt hoe gaat het??

Hier gaat de onzekerheid maar door!! Vanochtend weer een test gedaan en ook deze is licht positief eigenlijk hetzelfde als die van zaterdag. Had eigenlijk verwacht dat als ik zwanger zou zijn hij nu echt wel donkerder zou zijn. Of helemaal negatief als het mis zou zijn......... Volgends de brief van het Maasstad ziekenhuis zouden we 18 dagen na de punctie mogen testen en dat is vandaag.... Maar lees veel op internet dat de pregnyl tot 10 dagen in je lijf kan blijven zitten. Wachtdag 15 vandaag en heb geen krampen in mijn buik wat zegt dat mijn ongie komt. Al heb ik wel het gevoel dat mijn borsten minder pijnlijk zijn..... AAAAAHHHHH. Bij een zwangerschap moet de test toch knallen of niet?? Wat zou het toch een mooi verjaardagskadootje zijn de rest van mijn leven zou ik niks mee willen hebben..........

Iedereen heel veel succes!!!

Lieve groetjes Esther

Nou Esther..ik denk altijd, een streep is een streep..en als vandaag je testdag is, je een licht streepje ziet en geen menstruatie...tja dan lijkt het mij een duidelijke zaak...

Ga je morgen weer testen, of heb je een bloedtest?

Ooooh ik wil je zo graag feliciteren, maar snap dat jij het ook even niet meer weet!!!

Zo spannend, zo spannend!!!

Hoi suzyq

om gek van te worden he!!!! ik ga vrijdag of zaterdag weer een test doen als ik het volhou hihi pregnyl kan 8 tot 12 dagen in je lijf blijven zitten dus dan is het er zeker uit. denk daarna idd een bloedtest weet ik eigenlijk niet heb ik nooit gevraagt in het ziekenhuis omdat ik altijd al eerder ongesteld werdt.....

Ik hoop ook dat je me dan kan feliciteren hoor al is de 1ste echo nartuurlijk pas een echte bevestiging.

Maar eerst deze dagen door zien te komen pfffff

liefs esther

Hoi ester spannend hoor!!

Ik duim voor je!!!

Ik heb vandaag de tp gehad,dus vanaf vandaag ook weer op het wachtbankje...

pfff twee cry os teruggeplaats 6 delig en 4 delig ..Ik hoop zo dat het dee x mag gaan lukken.

Succes allemaal!!En sterkte voor degenen waar de test negatief is! houd hoop!!

Liefs han

He Esther, ik dacht eens even kijken of je al nieuws hebt, maar je houdt het nog spannend zeg. Maar als het ziekenhuis aangeeft dat je vandaag mocht testen en je test positief dan moet dat toch gewoon goed zijn? Ze laten je toch meestal pas heel laat testen in plaats van te vroeg, juist om vals positieven te voorkomen? Ik blijf nog even voor je doorduimen, maar dit is wel heel hoopvol toch?

Han, fijn dat je weer een tp hebt gehad, hopen dat deze (of een van beide) toch blijft zitten!

Liefs,

Sannie

Nou Esther, jij denkt te kunnen wachten tot vrijdag??? Ik spreek jou nog wel!!  ;D

Als jij niet zwanger bent eet ik m'n schoen op, punt.

Han, wanneer is je testdatum?

Jolanda en Antjek, hoe zijn jullie echo's gegaan?

Mijn test datum is 3 december..

Ester volgens mij ben je echt zwanger ;)We blijfen duimen..

Liefs han

hallo Esther,was even aan het kijken op de site hoe het met je gaat,goed nieuws meissie hoop dat de volgende test die je gaat doen dikke vette streep geeft!

ik heb me even niet meer laten zien op de site omdat het mij allemaal te veel werd,poging ivf 2 ook mislukt ,starten in januari met poging 3

wou ff laten weten dat ik je niet vergeten ben,heel veel liefs van mij ;)

Lieve meiden....

Helaas is onze grote droom weer een grote nachtmerrie geworden....ben vanochtend ongesteld geworden....

Ben op,leeg weet het gewoon niet meer. Het ging zo goed wachtdag 16 en het is voorbij.......

Dankjulliewel voor al jullie lieve berichtjes helaas heeft het weer niet zo mogen zijn.

Ik HAAT mijn lijf nu wel zo!!!!!!!!

Liefs Esther xxx

Neeeeeee!!!

Nou ben even sprakeloos, dit had ik niet verwacht. Oh oh meissie toch!!! Dikke knuffel.

Och jee, Esther  :( Bah, zo oneerlijk hoe je lijf je zo voor de gek kan houden, he. Ik kan me voorstellen dat je er nu echt even doorheen zit  :'(

Hele dikke knuffel en veel sterkte !!

Han87: alvast heel veel succes voor 3 dec !! Hopelijk eindelijk eens goed nieuws !

Ik heb vandaag de start echo gehad en mag morgen gaan beginnen met de Puregon. Volgende week woensdag (28 nov) 1e controle. Nu gaat het echt beginnen...spannend..

Liefs,

Nic

Hallo allemaal!

@esther bah wat vreselijk om dan toch nog ongesteld te worden.. heel veel sterkte!

Ik heb gister de punctie gehad... wat een ellende zeg, de punctie viel op zich nog mee, maar ik ben de hele dag ziek geweest van de morfine. De punctie was ´s morgen om 8 uur en ik ben pas om 3 uur naar huis gegaan en toen was het nog niet klaar. Maar goed er waren 11 mooie eicellen, het zaad van mijn man zag er ook goed uit.

Nu wachten op het telefoontje morgenochtend... oh zo spannend!

En dan na morgen 2 wachtweken..  :-\