Jump to content
Guest tanja1969

Broedkipjes en wachtbankje nov/dec 2012

Recommended Posts

suzyQ

wij kunnen er goed over praten.

we balen alle 2 heel erg van.

maar zo is het leven.

ben onder tussen heel erg ongesteld.

ben gisteren lekker de stad in geweest samen met me vriend en me ma en me neefje van 10 maanden.

was heel gezellig.

we hebben met ze alle lekker genoten van me neefje.

we denken even aan ons zelf we zetten alles weer ff op rijtje.

we gaan even genieten van alles wat we wel hebben.

we hebben 2 schatten van honden die ons op dit moment extra veel liefde geven.

want ze voelen alles aan.

wanneer ik en wij aan weer aan toe zijn gaan we weer verder met de behandelingen.

iedereen bedankt voor je lieve reacties en jullie steun.

ik had zelf gehoopt dat ik jullie goed nieuws kon vertellen.

maar helaas is dat niet zo geweest.

iedereen die nog bezig is veel succes gewenst en sterkte gewenst.

laat je niet afschrikken door alle negatieve berichten.

zit een lichtpuntje van negatieve gebeurtenissen.

je komt steeds dichter bij elkaar samen en je begrijpt elkaar steeds meer.

Hoi allemaal,

Een tijdje ben ik niet zo actief met schrijven of reageren geweest hier. Maar ik heb wel steeds meegelezen met iedereen!

Ik ben aan het wachten op mijn volgende menstruatie zodat ik met de pil kan starten en in januari dan icsi poging  2.

Wat ontzettend jammer voor alle forumgenootjes die negatief hebben getest! Ik leef enorm met jullie mee!

En uiteraard draaien mijn duimen ook nog voor iedereen die nog op t wachtbankje zit of in de mmm!

Op dit moment leven wij een beetje tussen hoop en vrees. Ik had vrijdag ongesteld moeten worden, maar nog steeds geen enkel teken... Op zich niet zo heel bijzonder natuurlijk maar normaal heb ik toch wel een aardig regelmatige cyclus zelfs precies 2 weken na de punctie weer ongi worden enzo. Dus heel stiekem hopen we dat het ons toch gegeven is om zonder medische hulp een wondertje te krijgen. Al zou dat in ons geval wel echt een heel groot wonder zijn... Eigenlijk zegt mijn verstand dus ook dat ik best weet dat ik over een aantal uren of dagen gewoon ongi word, dus dat ik maar niet teveel moet hopen. Maar toch, maar toch.

Helaas kan ik dit soort dingen eigenlijk bij niemand in mijn omgeving kwijt behalve aan jullie.

Hopelijk is er iemand die zich erin herkent...

Lieve groeten,

Ditte

Hoi Ditte, wat ontzettend herkenbaar. Bij ons is de kans ook mega klein dat het spontaan gaat lukken maar ook ik hoop het elke keer weer. De maanden dat we niet bezig zijn en het spontaan moet lukken doe ik ook de ovulatietesten en helaas is Jasper steeds op zee, maar hij is al eens naar huis gekomen voor een wip en laatst zelfs n hotel gepakt om de kans niet te laten schieten. En ondanks dat ik eigenlijk wist dat het niet gelukt was hoopte ik het zo en was ik in gedachten al bezig met geboortekaartjes :-\ Je kan jezelf ook zo gek maken.

Ik hoop voor jullie dat het nu gewoon spontaan gelukt is!!

Groetjes Patricia

Nou Ditte, dat zou toch wat zijn...! Tja je durft er eigenlijk niet op te hopen, maar stiekem doe je dat toch wel. Ben benieuwd!

Ooohhh ditte dat zou idd super zijn!!!!!

Ik wilde iedereen heel veel sterkte wensen waarbij het niet gelukt is......

En iedereen heel veel succes die nog bezig zijn!!!!

Laat het in december maar wel lukken hoor!!!

Ik heb voor morgen een afspraak gemaakt met de huisarts de klap van het niet lukken van onze 3de poging is nog steeds zooo groot zelf kom ik er niet uit dus ik hoop dat de huisarts mij wat handvaten kan geven om het een plekje te geven....

Het helpt nartuurlijk ook niet dat ik nog steeds bloedverlies heb pff al 13 dagen nu. Tja mischien toch wel een teken dat mijn baarmoederslijm dik genoeg was??

Gister hadden we een verjaardag bij de zus van mijn vriend zag er al wel tegen op omdat ik wist dat er veel kinderen zouden zijn maar ook al staat mijn wereld stil hij gaat toch door...... Zijn neefje en vriendin waren er ook en zij is zwanger...... Totaal niet geplant dus dat doet al zeer!!!! Gaat ze gewoon iedere keer naar buiten om te roken met haar 20weken dikke buik!!!! Nauw ik had het niet meer!!!! Wat is het toch ONEERLIJK!!!! En wat doet het toch pijn...... Weer thuis kwamen de tranen volop....

Lieve groetjes Esther xx

Esther, waarom vraag je geen verwijzing om met een professioneel iemand te praten? het is nogal wat wat je te verwerken krijgt. Is geen schande als je daar wat hulp bij nodig hebt. Die mensen zijn er, doe er je voordeel mee. En ik spreek uit eigen ervaring!

En die verjaardag gisteren was natuurlijk k*t, pfff dat je 'm hebt kunnen uitzitten...

Hallo dames..

Vandaag mijn test dag.. En helaas weer twee negatiefe zwangerschaps testen...Pfff wat is het zwaar,we balen ontzettend daar gaat weer een cryo poging...Hoe kan het dat de eerste ivf gelijk raak was..en nu al twee keer negatief met onze cry os ........

Iedereen veel sterkte!!

En voor iedreen die binnenkort mag gaan testen veel succes en hopen op positiefe uitslagen..dat hebben we wel weer eens nodig!!

Liefs han

Zeker is dit heel herkenbaar Ditte! Elk beetje hoop grijp je met beide handen aan.

Dus heel logisch dat je stiekeme hoop elke dag dat je menstruatie uitblijft groter wordt!

Zou wel heel bijzonder zijn als jullie uiteindelijk toch op de natuurlijke manier zwanger zouden zijn :)

Ik duim voor je !!

Goh Esther, heavy allemaal he :( Dat je nog steeds bloed verliest, maakt het er niet makkelijker op, dan blijf je ermee geconfronteerd worden. En dan ook nog iemand in je omgeving zwanger die het helemaal niet lijkt te waarderen en gewoon gaat staan roken. Dan vraag je je inderdaad af, waarom zij wel en ik niet... Heel herkenbaar, ook al

hebben we niets aan dat soort negatieve gevoelens. Ik hoop dat de huisarts je kan helpen of wellicht doorverwijst naar iemand waar je mee kunt praten. Ik denk dat het toch wel belangrijk is dat je je verhaal kwijt kunt en dat iemand je kan helpen een en ander een plekje te geven.

Heel veel sterkte meis !!

Och jee Han87, dat is weer balen :( Heel veel sterkte met het verwerken, de molen waar we in zitten is ook enorm zwaar, telkens die teleurstellingen. Ik hoop dat het jullie binnen kort wel gaat lukken, hang in there girl !

Ik ben vanochtend weer op controle geweest en gelukkig zijn de eiblaasjes goed gegroeid dit weekend! Er zijn er nu in elk geval 4 die ze kunnen gebruiken en wellicht nog een 5e, alhoewel die waarschijnlijk al te groot is.

Woensdag gaat de punctie plaatsvinden, ik vind het echt super spannend !!

Hopelijk heeft de Sint dit jaar een leuk kadootje voor ons !! ;)

Liefs,

Nic

Ditte,jou verhaal is voor mij zeer herkenbaar wan5 ik zit nu in het zelfde schuitje,ik ben na dat onze 2epoging

van een vers embryo ook mislukt is nog niet weer ongi geworden dus ik weet hoe je je voelt ook ik denk steeds van

nu wordt ik ongi want zo voelt het dan maar er komt niks maar soms denk ik ook weer andere dingen te voelen merken

waardoor je dan toch weer onzeker wordt.

voor ons zou het ook een groot wonder zijn als  het zo zou zijn.

Esther, heel veel sterkte met alles en geef je zelf de tijd om het te verwerken.

Han  Wat balen zeg ook voor jou heel veel sterkte met alles.

En iedereen die aan het broeden of wachten is heel veel succes ik duim voor jullie.

liefs Marjolein

oh Han, niet jij ook! Tja hoe kan dat..moedeloos word je ervan. Sterkte meid.

En Nic, jij woensdag de punctie! Zie je er tegenop?

Broedkipjes D-0043.gif

vogeltje87 12-11 start puregon en neusspray

jolanda 15-11 2e echo

Nic 5-12 punctie

Wachtbankje D-0081.gif

zus car 12-11 bloedtest

Antjek 6-12 testen

Stefanie 6-12 testen

Manuela82 7-12 testen

Helaas D-0090.gif

Marielle1980 9-11 ongesteld

Grietje77 14-11 ongesteld

Esther 20-11 ongesteld

Peetje 17-11 ongesteld

Turbo en Sterre 30-11 negatieve test

Han87 3-12 negatieve test

Zwanger B-0015.gif

Hallo meiden,

Ook ik heb met jullie meegelezen, maar ben wat minder actief geweest. Als ik naar het overzicht kijk wordt ik niet echt vrolijk. Je zou bijna denken dat het nooit lukt! Succes met het verwerken ervan meiden! :love2:

Vandaag ben ik eindelijk ongesteld geworden! Dat was voor het eerst in jaren een opluchting, want de kliniek gaat vanaf 22december dicht en alles moet dus nog daarvoor gebeuren...Dus ik ga nu in december toch aan de derde icsi poging beginnen en wordt vanaf woensdag 5 december een broedkip. (ik hoop dat de Sint mij een mooi cadeautje brengt!  ;) ). Dit keer heb ik het volledige pakket vanaf de eerste dag spuiten: 225 puregon, 1 menogon en nog verder met synarela neusspray. Ben benieuwd hoe het gaat. Heb wel lekker over anderhalve week 2,5 week vrij! Godzijdank!

Het moet wat mij betreft deze keer gewoon lukken, ik weet anders niet of ik dan zo verder kan. Sinds 1 augustus zit ik nu in de derde behandeling en ben ik maar totaal 6 weken niet aan de hormonsters geweest... :o

Conny

Broedkipjes D-0043.gif

jolanda 15-11 2e echo

Nic 5-12 punctie

Conny 5-12 start puregon

Wachtbankje D-0081.gif

zus car 12-11 bloedtest

Antjek 6-12 testen

Stefanie 6-12 testen

Manuela82 7-12 testen

Helaas D-0090.gif

Esther 20-11 ongesteld

Peetje 17-11 ongesteld

Zwanger B-0015.gif

Hoi Conny, ik heb je erbij gezet.

Tja je wordt niet echt vrolijk van he..score is laatste maanden bar slecht. Maar het jaar is nog niet om. December betekent nieuwe kansen!

he Ditte, Zoo herkenbaar. Al die keren dat we niet bezig waren met een behandeling ging ik ook helemaal aan het rekenen en temperaturen en zo om toch maar weer te hopen dat het spontaan zou lukken. Helemaal als je dan ook nog niet ongesteld bent, terwijl je het eigenlijk al had verwacht... Nou, het zou wel super zijn, af en toe lees je het, dus waarom zou het bij jullie niet zo zijn? Ik hoop het voor jullie.

Esther, ook al weer zo'n herkenbaar verhaal. Ik kan er sowieso tegen als zwangere vrouwen vrolijk een sigaret op steken, of als vrouwen met kleine kinderen los voorin de auto gaan zitten... Misschien een soort van plaatsvervangend verantwoordelijkheidsgevoel ofzo...

Helemaal als je het zelf zo graag wilt en er álles voor over zou hebben... Tja, heel herkenbaar.

Heel logisch dat je later even moest uithuilen.

Hier goed nieuws gehad. We mogen door voor onze cryo in deze cyclus nog. We hoeven niet eens voor een echo, omdat we die hier in het ziekenhuis al hadden gehad in verband met de vleesboom. Ik mag gewoon al beginnen met ovulatietesten. Hopen dat ik de ovulatie niet mis, want ik heb nog nooit van die testen gedaan... Nou ja, zal wel meevallen. Hoe dan ook, ik ben weer officieel broedkipje!

Oh nee, han. Wat erg. Ontzettend naar dat het dan met een cryo tot nu toe niet lukt. Heel veel sterkte meid.

Broedkipjes D-0043.gif

jolanda 15-11 2e echo

Nic 5-12 punctie

Conny 5-12 start puregon

Sannie start ovulatietesten 4-12 voor cryo poging

Wachtbankje D-0081.gif

zus car 12-11 bloedtest

Antjek 6-12 testen

Stefanie 6-12 testen

Manuela82 7-12 testen

Helaas D-0090.gif

Esther 20-11 ongesteld

Peetje 17-11 ongesteld

Zwanger B-0015.gif

Ho sannie,

Wat fijn dat je meteen weer door kan, dat geeft altijd weer een goed gevoel en hoop! ;)

Wat voor ovulatietest gebruik je? En heb je een regelmatige cyclus? Ik heb ooit mijn ovulatie met een ovulatietest gemist, maar heb daarnaast ook mijn temperatuur gemeten. Achteraf bleek dat ik net in die cyclus veel later mijn ovulatie had dan normaal... En ik dus al gestopt was met meten...

Ik ben altijd een fan geweest van de clear bleu fertiliteit monitor, maar die is wel duur. (Maar ook goed)

Hoe zijn jullie ervaringen?

@ suzyQ: bedankt voor het op de lijst plaatsen! ;)

Liefs,

Conny

Ik had testen van het ziekenhuis, 5 voor 26 euro...mag wat kosten!

Sannie, welkom op het broedkipjes bankje!

Ohh Han, wat verschrikkelijk! Mag het dan egt bij niemand lukken.... Artsen verzin wat beters!!!!!!!!!

Heel veel sterkte met deze telleurstelling.

@ Esther, ik vind het zo naar (en herkenbaar) voor je dat je in de knoop zit met je gevoelens. getver was is het toch oneerlijk. En geen kind en dan je ook nog zo k.. moeten voelen. Erg he, en als je erop let zie je heel veel as moedertjes die erg onverantwoordelijk met hun ongeboren kindje omgaan. Ze hebben geen idee hoe bijzonder het is om uberhaupt een kindje te kunnen krijgen.. Knap van je dat je op de verjaardag bent gebleven en ook dat je niks gezegt hebt. Ik denk dat ik uiteindelijk huilend naar huis zou zijn gegaan. Zo gefrustrrerd en boos..

Zat al over de kerstkaarten na te denken. Leuk om op te schrijven: Een gelukkig nieuwsjaarjaar. Nou gelukkig ben ik egt wel, maar er hangt toch de hele dag een grote donkere wolk boven mijn hoofd die ik met afleiding wel vergeet, maar zich helaas regelmatig laat zien. Hoezo een gelukkig of wat sommige opschrijven geweldig! nieuwjaar...

@ Nic, heel veel succes morgen met de punctie. Dat er maar veel goeie eitjes zitten die tot mooie embryos uitgroeien, en dat dan maar mag blijken dat ivf/icsi ook wel kan lukken!!

@ Sannie en Conny, lekker broeden meiden!

@ Suzy, kon je niet gewoon bij de kruidvat oid testen halen?

Groetjes Patricia

Lieve meiden,

Ik heb inmiddels 3 testen gedaan en ben gewoon zwanger  :love2:!

We kunnen het nog steeds niet geloven maar het is gewoon gelukt!

Ik besef mij heel goed dat wij heel veel geluk tijdens de behandeling hebben gehad..

door al jullie verhalen weet ik hoe het ook kan lopen..

Ik blijf voor jullie duimen...

Liefs Antje

Broedkipjes D-0043.gif

jolanda 15-11 2e echo

Nic 5-12 punctie

Conny 5-12 start puregon

Sannie start ovulatietesten 4-12 voor cryo poging

Wachtbankje D-0081.gif

zus car 12-11 bloedtest

Stefanie 6-12 testen

Manuela82 7-12 testen

Helaas D-0090.gif

Esther 20-11 ongesteld

Peetje 17-11 ongesteld

Zwanger B-0015.gif

Antjek 4-12 positieve test

Antjek, wat een geweldig nieuws!!!!!! he he, eindelijk eens een gevuld bankje! Gefeliciteerd, en nu op naar een mooie eerste echo!

Patricia, ja je mocht elke ovulatietest gebruiken die je wilt, maar zeggen ze dan, die testen van ovulady, daar hebben ze de beste ervaringen mee, die zijn zo goed...

Nou meer stimulans heb ik niet nodig om dan toch maar die testen aan te schaffen. Je zal toch maar net je ovulatie missen....die gedachten gaan door je hoofd en hop, pinpas wordt al te voorschijn gehaald. Maar is natuurlijk van de zotte, 26 euro voor 5 testen.

Jaaaaaah Antjek! Eindelijk iemand op het zwangerbankje! Wat supergoed! Ben zo blij voor jullie! Eindelijk eens goed nieuws hier. Geniet van het heerlijke gevoel.

Alle andere broedsterjes, wachtertjes en helaazen, ik hoop zo hard dat jullie dit allemaal, en ook heel binnenkort mogen meemaken.

Liefs,

Sannie

Hoi SuzyQ, nee ik zie niet tegen de punctie op, ik kijk er eerder naar uit. Ik ben wel heel erg zenuwachtig, maar meer zo van: this is it, hier hebben we maanden naartoe geleefd en gewerkt!

Nu maar hopen dat alles goed gaat, ook het gedeelte van mijn man, hij is nl. een beetje ziek, zul je net zien, op het moment supreme... Maar zal wel goed komen. En dan hopelijk vrijdag de terugplaatsing, spannend !! :)

Ohw wat fijn Sannie, dat jullie gelijk door mogen gaan voor de cryo ! Heel veel succes !

Fijn dat je nu toch nog in December kunt starten Conny ! Ik hoop voor je dat het dit keer gaat lukken, aan je inzet zal het in elk geval niet liggen, he. Heel veel Succes !!

Dankjewel Patricia!! :) Vooralsnog gaan ze uit van 4 eitjes, als die allemaal embryootjes gaan worden, is het meer dan genoeg ;)

Ooooohw Antje, wat een geweldig nieuws!!! :) Van harte gefeliciteerd! Ben echt blij voor je. Hopelijk heb ik over 2,5 week ook zo'n uitslag en mag ik bij je aansluiten in het "zwanger"lijstje ;) Geniet van de bijzondere tijd die voor jullie ligt.

Liefs, Nic  :love2:

Jahoe, het kan toch!! Gefelicititeerd Antje, wat ontzettend fijn voor jullie! Nou lekker op die roze wolk blijven zitten ;D  groetjes Patricia

oja Suzy, ik had het ook gedaan hoor! Mijn pinpas word ook regelmatig getrokken voor een sessie bij de natuurgeneeskundige, pillen voor de zaadkwaliteit voor Jasper, ovulatietesten en ga zo maar door. Je moet er wat (geld) voor over hebben zal ik maar zeggen. En nu zijn we ondertussen aan het sparen voor zoveel mogelijk zelfbetaald ICSI pogingen!!