Jump to content
Guest tanja1969

Broedkipjes en wachtbankje nov/dec 2012

Recommended Posts

Herkenbaar Patricia...been there, done that zal ik maar zeggen. Sjonge wat we niet hebben uitgegeven aan Chinese kruiden voor de zaadkwaliteit van mn man...Zakje moest 28 euro kosten. Per maand!!!! ja je laat je helemaal gek maken, het zal toch niet zo zijn dat je de boot mist doordat je dat niet wilt uitgeven...zo ga je redeneren. Ondertussen ben je een soort melkkoetje aan t worden.

Antjek, zit je al uit te puffen van je vreugdedansje, of dans je nog even door? gaaf hoor!!

Guest tanja1969

jaaaaaaaaaa Antjek.....

van harte meid enne hou dat bankje goed warm he.....

en meiden, jullie volgen toch wel Antjek he succes allemaal

liefs Tanja

antjek

gefeliciteerd met je positieve zwangerschap test,

ben super blij voor jullie.

het is jullie gegunt.

ik wens je hele mooie zwangerschap toe.

hoop dat alles goed blijft gaan.

maar daar ga ik wel van uit.

Hi antjek,

GEFELICITEERD!!  ;D

Eindelijk hebben we goed nieuws!

Geniet ervan meid!

Conny

SuzyQ en Patricia,

Ook ik herken dat: trek de pinpas maar weer! Wij moeten ziezo 25% zelf betalen (Duitsland) en ik ben ook aan het vitaminepakket van 45 euro per maand.... Ze kennen mij al bij de apotheek en vragen hoe het gaat!  ::) Voor deze behandelingen denk ik ook niet teveel meer hierover na, er zijn belangrijkere dingen!

Ik weet nog dat ik twee jaar geleden de vruchtbaarheidsmonitor van clear bleu voor 150 euro excl tests gekocht heb en die zo duur vond, dat is die nog steeds hoor! Maar hiervan kijk ik niet meer op. Hij was wel goed hoor, maar nog steeds veel geld...

Conny

Bedankt allemaal voor jullie felicitaties!

We zijn er nog steeds behoorlijk beduusd van...dit hadden we nooit verwacht..

Ik heb 2 januari de eerste echo...spannend!

Liefs Antje

2 januari..nou dat moet een mooi begin van het nieuwe jaar zijn Antje!!

Nic, hoe was de punctie? Vier eitjes?

Ik heb vanmorgen de medicatie gehaald, dus het komt nu wel erg dichtbij. Vanaf maandag ben ik een broedkip. Ik zag alleen wel dat er geen decapeptyl bij zat, stond ook niet op het recept van het ziekenhuis. Dus dat zullen ze denk ik vergeten zijn. Maandag maar even zeggen bij de uitgangsecho.

Hoi meiden,

Antjek: van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat het gelukt is!!! Dat geeft ons allemaal weer wat moed.

Bij mij heeft het rode monster zich ondertussen laten zien. Dus toch geen wonder voor Sinterklaas. Maar het betekent wel dat we kunnen beginnen met onze tweede icsi-poging. Vanaf 28 december weer deca spuiten en 8 januari de uitgangsecho. Toevallig is 8 januari ook de sage waarop wij wat met elkaar kregen dus symbolischer kan het haast niet...

Lieve groeten, Ditte

Ohw, wat spannend Antje ! Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan en je ons dames hier op het forum daardoor een hart onder de riem kunt steken. Het kan dus wel :)

Spannend Suzy! Ik zou inderdaad even checken van de decapeptyl, zullen ze waarschijnlijk vergeten zijn ja.

He, balen Ditte! :( Maar wel goed dat je gelijk kunt starten met de 2e poging. En wie weet, heeft het inderdaad zo moeten zijn... :)

De punctie gisteren was goed gegaan, is me eigenlijk best meegevallen. Toen de pijnstillers waren uitgewerkt, had ik wel pijn, maar vandaag gaat het alweer een stuk beter. En vanochtend belden ze dat er bevruchting heeft plaats gevonden, dus dat ik morgenochtend kan komen voor de terugplaatsing, yesssss  :D

Ze kon me niet vertellen hoeveel embryootjes en van welke kwaliteit, dat krijgen we morgen te horen. Maar vooralsnog ben ik blij. Tot zo ver zijn we al gekomen. En nu maar hopen dat ze blijven plakken ;)

Poeh, ik vind het maar een spannend traject hoor, zodra je met de Deca begint stap je in een achtbaan... Hopelijk met een happy ending. Ik heb nu best een positief gevoel, hopelijk blijft dat ook zo!!

Vanaf morgen dus op het wachtbankje..... brrrrrr, die 2 weken gaan denk ik een eeeeeeeeeeeuwigheid duren ;)

Liefs,

Nic

Antje echt van harte gefeliciteerd!!!

het is jullie echt gegund!!

Ik heb gister ook al getest  vandaag nogmaals en kan het ook nog steeds niet geloven!

Maar ook ik ben zwanger.. Pfff kan het echt niet bevatten hahaha ook ik heb 2 Jan de eerste echo...

Liefs Manuela

Manuela, wat een geweldig nieuws!!!!!!

Gefeliciteerd! Ongelooflijk he, als je zo'n positieve test in je handen houdt. En nu op naar 2 januari!

Nic, fijn dat het meeviel en dat er terugplaatsing gaat zijn! Ben benieuwd hoeveel embryo's je uiteindelijk hebt. Ach, aantal eitjes hoeft niet veel te zeggen, maar iets achter de hand is wel fijn!

Als je geweest bent en weet wat je testdatum is, dan schuif ik je door op het bankje.

Ditte, jammer dat er toch geen sinterklaaswonder is geweest. Misschien moest het wel zo zijn ivm jullie symbolische datum, ach je weet het toch niet. Maar 28 december gaat het dus allemaal beginnen!

Broedkipjes D-0043.gif

vogeltje87 12-11 start puregon en neusspray

jolanda 15-11 2e echo

Conny 5-12 start puregon

Sannie start ovulatietesten 4-12 voor cryo poging

SuzyQ 10-12 start puregon

Ditte 28-12 start decapeptyl

Wachtbankje D-0081.gif

Stefanie 6-12 testen

Nic

Helaas D-0090.gif

Marielle1980 9-11 ongesteld

Grietje77 14-11 ongesteld

Esther 20-11 ongesteld

Peetje 17-11 ongesteld

Turbo en Sterre 30-11 negatieve test

Han87 3-12 negatieve test

Zwanger B-0015.gif

Antjek 4-12 positieve test

Manuela82 6-12 positieve test

Stefanie, je mocht gisteren testen, vertel..

Yes, nog meer goed nieuws, proficiat Manuela !!! Wat ontzettend fijn voor je!  ;D Ik kan me voorstellen dat het in het

begin onwezelijk is, maar toch is het zo. En ook 2 jan de echo, haha leuk !! Geniet van deze bijzondere tijd meis !!

Ik heb vandaag de terugplaatsing gehad van 2 embryootjes. 1 Toppertje en 1 bijna toppertje. En nu maar hopen dat minstens eentje blijft zitten en verder groeit, spannend !!! ik mag 20 dec testen (omdat we 21 dec vertrekken voor een weekje weg).

Ze hadden 5 eiblaasjes weggehaald en 3 zijn er bevrucht. Ik kan woensdag bellen of de overgebleven embryo goed genoeg is om ingevroren te worden. Maar we hopen gewoon dat het niet nodig is ;)

Dus plaats me maar op het wachtbankje Suzy ;)

Liefs,

Nic

Guest tanja1969

Broedkipjes  D-0043.gif

vogeltje87 12-11 start puregon en neusspray

jolanda 15-11 2e echo

Conny 5-12 start puregon

Sannie start ovulatietesten 4-12 voor cryo poging

SuzyQ 10-12 start puregon

Ditte 28-12 start decapeptyl

Wachtbankje  D-0081.gif

Stefanie 6-12 testen

Nic testen 20-12, tp 7-12 van 2 embryootjes

Helaas  D-0090.gif

Marielle1980 9-11 ongesteld

Grietje77 14-11 ongesteld

Esther 20-11 ongesteld

Peetje 17-11 ongesteld

Turbo en Sterre 30-11 negatieve test

Han87 3-12 negatieve test

Zwanger  B-0015.gif

Antjek 4-12 positieve test

Manuela82 6-12 positieve test

zo nic heb je op het wachtbankje gezet

succes meiden!!!

@antjek en manuela,een dikke proficiat met jullie zwangerschap.

hier is de bloedafname een dagje  uitgesteld,ons zoontje was ziek en daarmee even een dagje later gedaan

mogen pas rond 17u bellen naar de dokter,ik hou jullie zeker verder op de hoogte.

liefs stefanie

Wow, manuela, gefeliciteerd! Supergoed nieuws.

Stephanie, spannend, hoop voor jou ook op mooi nieuws.

Hier al een vals positieve ovulatietest gehad. Wist niet dat dat kon, maar omdat het mij wat vroeg in de cyclus leek voor een positieve ovulatietest, heb ik ook nog maar een testje gedaan van die digitale clearblue dingen. En die was gewoon negatief. Dus ik vertrouw die ovulatietesten va nde kruidvat niet meer zo... Die knalde zo'n beetje van het afleesvenstertje van positiviteit... Dus ook hier maar overgestapt op de duurdere merken. haha. Nou ja, maar hopen dat ik niet per ongelukt toch ineens een kortere cyclus heb en m'n ovulatie heb gemist...

Groetjes,

Sannie

Hi Manuela,

Gefeliciteerd!  :D

Wow, nu opeens twee keer raak! Er is weer hoop!  ;)

Conny

Een vals positieve test? Nou daar heb ik ook nog nooit van gehoord. En nu, hoe doen deze testen het?

Conny, jij hebt volgende week je eerste echo denk ik?

En Stefanie...weet je al iets?

Hi suzyQ,

Ik heb dinsdag mijn eerste echo en misschien ook wel de uitslag van het genetisch onderzoek...

Ik heb vandaag een beetje buikpijn, anders dan de andere keren...gisteren misschien wat te actief gesport...

SuzyQ jij begint maandag weer met spuiten toch? Hoe lang moet jij normaal spuiten (ivm de kerst)?

Liefs

Conny

Ik hoef nooit lang te spuiten. Vorige keer kwam ik niet eens aan de deca toe. Na een week planden ze meteen de punctie in. Dus hopelijk gaat het dit keer hetzelfde! Dan heb ik 18 of 19 december de punctie. Jij moet wat langer spuiten he?

Hi suzyQ,

Ja, ik verwacht zo'n 10'dagen te spuiten en dan rond 15-17 december de punctie te hebben. Het valt precies zo rond het weekend...

Ik vroeg het mij bij jou af, want vanaf zaterdag 22 december is bij mij de kliniek voor twee weken gesloten en het was bij mij even spannend of ik dus nog kon deze maand. Ook omdat we dit keer het misschien een beetje anders gaan doen. We moeten met de arts nog verder discussiëren of we een of twee Emmy's terugplaatsen en als het er een wordt na hoeveel dagen (2-5dagen).

Stefanie, weet jij al iets?

Groetjes,

Conny

heykes meiden,

vrijdag 17u,

eindelijk het verlossende telefoontje,

alhoewel verlossend ppfft

we zijn terug zwanger  :) joepie maar het hcg staat te maar op 57  :-\

gyn zegt goede start maar hier geen vreugdekreten pffttt vorige keer stond het ook maar op 47 dus is ook verkeerd gegaan

dinsdag terug bn...

groetjes stefanie