Jump to content
Sign in to follow this  
corina1984

even voorstellen

Recommended Posts

Goedeavond allemaal,

Dit is de eerste keer dat ik me aanmeld op een forum dus weet nog niet zo goed hoe het werkt.

We zijn momenteel begonnen aan onze eerste ivf poging en heb morgen de eerste echo. Vind het allemaal heel spannend en eng. Hoop dat ik me een beetje meer kan gaan ontspannen door me hier aan te melden.

Hoi Corina,

wij weten ook allemaal nog niet zo goed hoe het werkt hoor..Het forum is vernieuwd, dus het is nog erg zoeken. Maar dat komt vast wel goed.

Welkom in ieder geval! Stel gerust al je vragen, er is altijd wel iemand die antwoord weet. Genoeg ervaringsdeskundigen...:(

Succes met de echo.

Van harte welkom corina!!

Succes en het is altijd fijn om onder lotgenoten te zijn.

Groetjes Simone.

Goedeavond,

Bedankt voor jullie reacties. Vandaag mijn

echo gehad. Zaten 15 eitjes. 3 iets grotere en de rest wat kleiner.

Vrijdag weer een nieuwe echo.

Groetjes

Hoi Corina,

Welkom hier.

Spannend hoor de komende tijd voor jullie.

Maar 15 eitjs , dat ziet er wel goed uit dan! Nu afwachten tot ze groot genoeg zijn en hopen op een goede oogst! Zal voor je duimen!

groeten Marleen

Hoi Corina,

Spannende tijd he? Dat prikken en die eitjes die gaan groeien, niet wetende hoeveel er daad werkelijk uit zullen ontstaan en worden bevrucht. Heel veel sterkte met de behandeling, dat is altijd al heel zwaar, daarna na je tp de zenuwslopende wachtweken, dan zul je vast veel vragen hebben. Dan zijn wij er allemaal om je te helpen, de meeste vragen kan iedereen wel over mee praten en iets is hier te gek, erg prettig dat je steun en kracht kunt vinden bij mensen die precies weten wat je voelt en bedoeld.

Geniet van het forum en nogmaals veel suc6.

Liefs Pitbull_lady

Guest tanja1969

wowie 15 follikels inmiddels das veel zeg

mijn duimen draaien dat daar veel mooie rijpe eitjes uit komen

heel veel succes

liefs Tanja

Hallo, allemaal

Bedankt voor jullie reacties.

Lief dat julllie zo meeleven.

Vannacht heel de nacht wakker gelegen van de buikpijn.

Dus vanochtend maar even het ziekenhuis gebeld. Was bang dat ik een eisprong ging krijgen.

Maar ze vertelde dat dat niet ging omdat ik lucrin spuit.

Wel een geruststelling maar ze kon me niet vertellen waar het wel van was.

Heeft iemand dit ook gehad?

Liefs

Hoi Corina,

Ik heb ook Lucrin gespoten, maar heb die buikpijn nooit gehad. Zouden het zenuwen kunnen zijn, of denk je echt dat het iets lichamelijks is?

Normaal gesproken doet een eisprong ook niet zo'n zeer, uitzonderingen daar, maar door de Lucrin zou je er inderdaad geen moeten hebben.

Guest tanja1969

hey Corina,

ik heb geen lucrin gespoten maar ik voelde wel (als ik een eisprong had) mijn eisprong, die ging gepaard met buikpijn en krampen en soms ook veel afscheiding.

maar wat ik altijd begreep is dat bepaalde medicatie als lucrin de eisprong tegenhoudt

hoop dat je buikpijn gezakt is.

sterkte meid

liefs Tanja

Hoi Corina,

welkom hier!

ik wil je bij deze heel veel succes wensen voor morgen!

Groetjes Annemiek

(ook nieuw en zoekende ;))

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties!

Vandaag weer een echo gehad, zag er allemaal goed uit.

Baarmoederslijnmvlies was goed. Er zaten 10 eitjes die al groter waren. 9 tussen de 13 en 15 en 1 koploper van 20,5. Voor de rest zaten er nog een aantal wat kleinere. Moet nu zondag weer terug voor een echo. Als het zo door gaat dinsdag of woensdag de punctie.

Liefs

Hallo SuzyQ,

Ja die druk voel ik al wel. Vooral bij het plassen ed. Was er wel bang van. Omdat dat gevoel allemaal nieuw is. Maar gelukkig was dit juist goed nieuws.

Liefs

Tja, vriendin van me zei het destijds heel mooi 'alsof er trossen eitjes in je liezen hangen' en zo voelt het ook. Normaal gesproken heb je er natuurlijk geen tien, dus logisch dat je het voelt.

Hoe was je echo vandaag?

Hallo SuzyQ,

De echo van vandaag was super goed! Had nu 14 grote eitjes en een aantal kleintjes was wel veel zeiden ze.

Moet nu dinsdag pregnyl spuiten en dan donderdag de punctie. Zondag gaan ze een eitje terug plaatsen. Best spannend allemaal.

Liefs!!

14! Da's zeker een boel!

Spannend hoor, donderdag. Punctie is niet fijn, maar als je een goede arts hebt, is het in 5 minuten voorbij. Concentreer je op je ademhaling, dat scheelt.

Hoi, ook ik ben compleet nieuw hier. Klinkt erg goed 10! Ik duim voor je dat alles verder goed verloopt en dat de punctie meteen raak is. Ik heb à.s donderdag de eerste afspraak bij het vertiliteitscentrum. Brrrr spannend. Hoelang zat er tussen bij jou,tussen je eerste afspraak en het beginnen met spuiten e.d? Groetjes miems