Jump to content
Aftellen naar Kerstmis!

Sign in to follow this  
whitches

hoepie !?

Recommended Posts

Hoi,

Ja hoor ik ben nog wel actief met lezen. Niet zo meer van het reageren, maar lees wel gezellig mee. Hahaha.

Hier gaat het goed hoor. Alweer 25,4, dus het gaat al opschieten he?! We zijn alleen nog niet zo ver met aanschaf van spulletjes enzovoorts. Maar volgens manlief komt het allemaal goed. Dus ik wacht gewoon heel braaf af. Hahaha.

Enige waar ik echt heel veel last van heb is van mijn rug en bekken. Dat is echt iets minder leuk, maar ik hou maar voor ogen dat het over maximaal 14 weken over is.  ;)

En als het goed is krijgen we er iets geweldig moois voor terug.

En hoe is het zo met jou?

Jij ging verhuizen toch? Heb je al de sleutel van het nieuwe huis? En hoe is het met jou bekken problemen?

Ben ook heel benieuwd naar jou verhaal en ervaringen hoor.

Overigens vorige week nog een echo gehad en de tweeling maakt het ook goed. Waren vorige week donderdag ieder rond de 700 gram en zitten goed op schema zeg maar qua lengte enz. Het jongetje is ietsie kleiner dan het meisje, maar dat scheelt niet heel veel. Verder voel ik ze regelmatig lekker bewegen en af en toe zie je gewoon mijn buik bewegen. Dat vind ik zo bijzonder. Bij mijn dochter heb ik dat dus nooit gehad, toen lag mijn placenta aan mijn buikkant.

Ik hoop snel ook even iets van jou te lezen.

Liefs,

Hoepie

Hoi,

Ik lees ook meerendeel ook alleen nog mee.

Ja hier zijn we 25,2 dagen, mensen die naar mijn buik kijken, zeggen soms

het is zeker al bijna zover. En andere vinden het weer een bescheiden buik voor 2 kindjes.

Ben zelf ook nu 4kg aangekomen, jij ?

We gaan volgend weekend verhuizen, alles gaat volgens planning, we hebben veel uitbesteed,komt een nieuwe keuken en badkamer/wc in, proberen het helemaal eigen te maken.

De meisjeskamer is behangen en de jongenskamer moet nog. Heb al wat kleine spulletjes gekocht,

wat verzorgingsproducten, kruiken en zo. Straks als het echte verhuizen achter de rug is,

gaan we de meubeltjes in elkaar zetten, gekozen voor aparte kamertjes, ledikantjes bij de ikea gekocht,

allebei een commode, deze heb ik van marktplaats. Mijn zoon heeft nieuwe gordijnen gekregen, dus zijn baby-gordijnen van hem komen in de meisjes kamer, lime groen, en die hij nu heeft donkerblauw, komen in de

jongenskamer. Heb gekozen voor het behang van LIEF, de vogeltjes voor het meisje, de fotolijstjes voor de jongen.

Onze meid is ook wat groter als de jongen, net als bij jouw hahaha Maar ook inderdaad niet overdreven veel

verschil. Gisteren de 3 D echo laten maken, ze zeggen dat je het niet langer moet uitstellen, dan is de

kans groter dat je ze niet allebei meer kan zien. Verder doen ze het goed en bewegen ontzettend veel ! Heerlijk hé

dat je het voelt dan nu ! en gewoon extra nu het er 2 zijn !

Mijn bekken is ook inderdaad vervelend aanwezig, doe zo rustig mogelijk, met hier en daar een leuk uitstapje

met zoonlief. Heb gelukkig ook een auto'tje dus die gebruik ik ook veel nu. Ik heb een paar weken geleden

een langwerpig kersenpit kussentje gekocht, die je kan opwarmen in de magnetron, die ligt iedere avond op mijn onderbuik. Ook kan een paracetamol kan geen kwaad zegt de verloskundige.

En verder een boek gekocht, speciaal over tweelingen, moet er nog in beginnen.

Heb je fysio ? ik zwem ook 1x in de week, bolle buiken zwemmen ;-)

De kindjes hebben ieder 2 namen gekregen, heb een geboortekaartje naar mezelf gestuurd, om te kijken

hoe het voelt als ik het zo op een kaartje lees, en het voelde goed. Misschien stom, maar ik dacht dat doe ik.

En ja verder, laat ik alles wat met de verbouwingen en verhuizen maar over mijn heen komen, vind het maar raar

om naar een ander huis te moeten, hebben hier 8 jaar gewoond.

Hoop ook weer wat van jouw te lezen

Liefs Lin

Hoi,

Ik zit ook op 4 kilo erbij. Vind ik zelf toch echt heel erg netjes hoor. Bij mijn dochter was ik rond deze tijd al 20 kilo aangekomen. Hahaha. Bij mij zeggen sommige mensen dat ik gewoon een smal bekkie krijg. Hahaha nou beter denk ik dan. Maar goed vanaf nu zullen de kilo's er wel aanvliegen, maar goed dat zijn de baby's zullen we maar denken he? ;)

Lekker hoor dat je volgend weekend al kunt gaan verhuizen en dat jullie ook al lekker op weg zijn met de kamertjes. Wij hebben geen ruimte voor 2 aparte kamertjes, dus gaat de tweeling samen op 1 kamer. Wij moeten dus nog helemaal beginnen. Pfff ik krijg het wel op mijn heupen nu hoor.

Ja het voelen van de kindjes vind ik echt helemaal geweldig! Bij Elin lag de placenta toen tegen mijn buik, haar heb ik nooit heel erg hard tekeer voelen gaan. Ik voel de tweeling nu al beter dan haar op het laatst. Hahaha. Soms gaat ook mijn hele buik heen en weer. Zo leuk om te zien.

Ondanks de bekken en rugklachten geniet ik echt optimaal hoor. Ook ik doe lekker rustig aan en werk nog maar halve dagen. Van de gyn moet ik met 30 weken stoppen. Dat betekend nog 4 weken werken. Ik hoop dat ik dat volhoud. De afgelopen week viel het me al erg zwaar. Maar ik wil die 4 weken dan toch nog wel heel graag volmaken. We zien wel of het lukt.

Ja, ik heb ook fysio. Ik heb alleen niet echt het idee dat het heel erg veel helpt, maar alle beetjes helpen. Ik zwem niet, daarvoor moet ik te ver uit de buurt. Wel doe ik aan zwangerschapsgym. Vanwege mijn bekken kan ik niet aan alles meedoen, maar dan doe ik het op advies van de fysio gewoon net even anders. Ik vind het contact met andere zwangeren altijd wel gezellig.

Ik heb ook een boek over tweelingen gekocht. Ik ben er al wel aan begonnen, maar het ligt nu alweer een tijdje te liggen. Dat komt omdat ik met lezen een beetje aan de bevalling zou gaan beginnen en daar was ik nog even niet aan toe. Hahaha.

Geboortekaartjes vind ik echt heel erg lastig. Wat is er weinig zeg. Wij denken erover om zelf maar iets te ontwerpen. Wat precies weet ik nog niet. Eerst dacht ik iets van een foto van mijn buik met een roze en een blauwe strik. Gisteren kreeg ik echter van mijn vriendin 2 hele leuke klompjes. Een roze en een blauwe. Dat leek me ook wel leuk om er iets mee te doen. En dan maken we gewoon alles zelf denk ik. Wel zo goedkoop. Hahaha.

Nee hoor ik vond jou idee niet stom. Ik vind het wel goed bedacht eigenlijk om jezelf een kaartje te sturen.

De namen staan bij ons ook al vast. De jongen krijgt 3 namen en zijn roepnaam is een afkorting van de eerste naam. Tweede en derde naam zijn de namen van beide opa's. Het meisje krijgt net als onze andere meid 2 namen en ook bij haar is de roepnaam afgeleid van de eerste naam.

Het zal best een hele verandering zijn om naar een ander huis te gaan. Maar vast ook wel lekker joh. Je zat nu in een appartement toch? Dus je krijgt lekker een tuin denk ik? Dat is lekker voor van de zomer dan kunnen al je kindjes lekker in de tuin spelen. Ieder op zijn/haar manier. Dat zie ik zelf al helemaal voor me. Hahaha. Maar goed dat duurt gelukkig nog eventjes. Ik denk dat je best snel gewend zult zijn. Hoewel je nu natuurlijk wel trappen moet gaan lopen. En dat is met je bekken ook even geen fun.

Liefs,

Hoepie

Hoi Linda,

Hier alles weer goed gelukkig. Ik ben afgelopen woensdag bevallen van Marit en Daan! Ik lag al sinds twee weken in het ziekenhuis ivm zwangerschapsvergiftiging.

Woensdagmorgen om half vijf braken mijn vliezen en om drie uur s middags was alles achter de rug. Gewoon op de natuurlijke manier bevallen dit keer. Heerlijk. Vanmiddag mag ik naar huis. Ik moest nog even blijven ivm de bloeddruk maar alles is goed.

Marit was er om 14:39 woog 2775 gram en is 47 cm. lang.

Daan was er om 14:50 woog 2395 gram en is 45 cm. lang.

Ze doen het beiden heel goed. Dit alles trouwens na een zwangerschap van 36 weken en 4 dagen. Als ze niet woensdag uit zich zelf waren gekomen dan zou ik vandaag ingeleid zijn.

En hoe is het met jou? Jij nog niet bevallen?

Of al wel bevallen?

Ik ben razend benieuwd naar jou verhaal.

Als je nog niet bevallen bent dan wens ik je heel veel sterkte met de laatste loodjes. Ik persoonlijk ben blij dat ik van mijn enorme buik verlost ben. Whahaha

Liefs,

Hoepie

Hoepie, gefeliciteerd!

Leuke namen, en een prima gewicht voor ruim 36 weken. Wat een drukte al je komende tijd hebben! Succes, en geniet lekker van je kinders.

Wat een super nieuws zeg ! Van harte gefeliciteerd ! en wat een leuke namen, hadden namen van ons kunnen zijn !

Wij hebben al een Daan ! :-)

Maar dan is bevallen als je een zwangerschapsvergiftiging heb wel een hele opluchting, dat geloof ik !

Was je uiteindelijk veel aangekomen ?

Wat een goede gewichten ! Onze meid is nu 2900, en onze jongen 2300.

Hier vandaag 37 weken ( volgens ziekenhuis 36,5 ), er is gesproken over inleiden afgelopen maandag, maar ze mogen toch nog blijven zitten.

De jongen groeit nog steeds mee en er is voldoende beweging en vruchtwater. Ook de hartfilmpjes blijven goed.

Vandaag had ik wel gedacht, laat ze maar komen ! Daan is van 1 mei, dus dacht 1 feb is ook leuk !

Aankomende woensdag weer ctg en echo, ben benieuwd !

Nou ik zou zeggen geniet er heerlijk van ! heb je al een foto??  :D

Wij wonen inmiddels 2 maanden in ons nieuwe huis, en het bevalt goed. Puntjes op de i aan het zetten. Halletje en wat lijstjes en zo.

Je leest het wel van mij binnenkort !

Liefs Linda

Guest tanja1969

hey hoepie en hubbie,

van harte gefeliciteerd met jullie marit en daan, wat een mooie namen en het past perfect bij elkaar

geniet van maar goed van!!

liefs Tanja