Jump to content
Sign in to follow this  
esther33

Test na Pregnyl.

Recommended Posts

Hallo dames.

Zondag 4 november hebben we de TP gehad van 2 emmy's. Na de TP heb ik met Pregnyl 5000 moeten spuiten. Vorige week zaterdag (de 10de ) heb ik de laatse spuit moeten zetten. Donderdag ( de 15de ) heb ik savonds een test gedaan kon mezelf niet meer inhouden en deze was donker positief. Bij ieder andere TP werdt ik na 12 dagen ongesteld en voelde de 2 dagen ervoor echt dat het kwam volop krampen!! Nu dag 13 en heb die krampen helemaal niet wel soms een steekje maar dat is niks in vergelijking hoe het anders ging. Wel last van pijn in mijn onderrug, soms tintellende borsten en pijnlijk als ik op mijn buik in bed een boek wil lezen, soms misselijk en een zeurarm (wat ik wel heb als ik ongesteld moet worden) Vanochtend heb ik weer een test gedaan en het streepje was veeeel lichter dan donderdag nog wel positief maar toch. Kan het zijn dat donderdag het hcghormoon door de Pregnyl nog hoger was dan van een zwangerschap of zou het toch mis zijn?? Pffff ik weet het nu even helemaal niet meer!!!! Eigenlijk mogen we dinsdag pas een test doen. Had ik nu maar niet getest.......

Iemand die hier iets over kan zeggen?????

Lieve groetjes Esther

Guest tanja1969

hey esther,

zat ff te rekenen maar die van donderdag kan volgens mij vals positief zijn van de pregnyl.

je moet zo rekenen, per dag halveert de aanwezigheid van pregnyl, dus het kan goed zijn

dat de test op de pregnyl heeft gereageerd

geloof dat je pas na 19 dagen na tp mag testen als je pregnyl na de tp gespoten hebt vanwege

de pregnyl

mijn duimen draaien voor jullie en ik hoop dat dinsdag de test ook 2 streepjes geeft.

liefs Tanja

hoi Esther

o ik ken je gevoel zo goed! ook ik testte elke keer al eerder ondankts pregnyl gebruik. eigenlijk maak je jezelf alleen maar onzekerder hierdoor, maar goed, je wilt zo graag iets weten. de vorige 3 keren had ik vlgs mij al na 5 dagen na de laatste pregnyl een negatieve test, een dag of 2 later was deze dan positief van zwangerschap (ik testte dan ook elke dag na 4/5 dagen na de laatste pregnyl spuit) nu testte ik vanaf 4 dagen na laatste pregnyl en is de test alleen maar positief gebleven, zag in eerste instantie ook geen verschil in dikte van de streep. pas op een week/8 dagen na de pregnyl wist ik dat het van zwangerschap moest zijn want streep werd in ieder geval niet minder dik maar bleef gelijk/werd dikker. misschien beetje onduidelijk verhaal, maar t komt er eigenlijk op neer dat je om het echt zeker te weten af zal moeten wachten. mijn gevoel voor jou is trouwens wel positief, ook je klachten van buikpijn herken ik wel, het lijkt soms echt net of je menstruatie er aan komt terwijl je toch echt ook zwanger zou kunnen zijn. meid ik duim voor je dat het gelukt is! probeer anders morgen nog eens een test om het streepje te vergelijken.

succes hoor!

ps bij ons is het er uiteindelijk 1 gebleven! afgelopen week eerste echo bij de verloskundige gehad en zit inmiddels op 9 weken.

liefs Mamam4

Tanja en mama4

Dankjulliewel voor de reacties!!!!

Tja afwachten is idd het enige wat we kunnen doen pffff. durf eigenlijk morgen geen test meer te doen bang dat het streepje dan nog lichter of helemaal weg is.....

Mama4 bij mij is het streepje dus wel heel wat lichter dan die van donderdag dus vrees eigenlijk het ergste....

Maar wat super dat de echo weer goed was!!!! geniet ervan hoor!!!!

Lieve groetjes esther xx

Pffff nu weet ik het helemaal niet meer!!!! Vanochtend weer een test gedaan en deze was weer licht positief. Had eigenlijk verwacht dat hij of donkerder zou zijn of helemaal negatief!!! Maar nee hij is bijna hetzelfde als die van zaterdag!!! In de brief van het Maasstad ziekenhuis staat dat we 18 dagen na de punctie mogen testen en dat is dus vandaag..... Weer naar nog 2 dagen wachten voor nog een testje denk ik.... Hij moet toch knallen als ik zwanger zou zijn???? Nog steeds geen buikkrampen ofzo dus niet echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden soms een steekje ach ik weet het gewoon niet meer!!!!

Lieve groetjes Esther

Hoi,

Nou weet ik natuurlijk niet welke test je hebt gebruikt, maar zou het nog schelen als je er nog een andere test tegenaan smijt?

Ik bedoel dan eigenlijk zo een waar ook het aantal weken bij vermeld wordt.

Sterkte nog even.

Hoi hoepie ik had die testen van het kruitvat gedaan die twee voor vijf euro.

ik ga nu niet meer testen pas vrijdag  of zaterdag weer want ik wordt hier wel zo onzeker van!! en dan weet ik zeker dat de pregnyl uit mijn lijf is. nu loop ik mezelf alleen maar gek te maken en zolang ik niet ongesteld wordt zegt dat denk ik ook wel wat......

Liefs esther

Ik denk dat ik je toch van harte mag feliciteren!!!!

Kan me je onzekerheid goed voorstellen, maar een streepje heb je niet voor niks.

Liefs Lief

hoi Esther

ik denk ook echt dat je hartstikke zwanger bent! de vorige streepjes waren vast van de pregnyl icm met je eigen hcg... nu is de pregnyl vlgs mij echt wel uit je lichaam en is het dus alleen je eigen hcg, vandaar dat de streep nog niet zo dik is... het feit dat je niet ongesteld bent zegt toch ook al wel veel!!!

alvast een voorzichtige felicitatie van mijn kant voor jou!

hoop dat je snel echt zekerheid hebt voor jezelf.

liefs Mama4

Lieve meiden....

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.... Helaas ben ik vanochtend ongesteld geworden.......

Ik had gister toch wel een beetje hoop gekregen dus de klap komt keihard aan ben op, leeg weet echt niet meer hoe onze toekomst eruit gaat zien......

Liefs Esther xxx

Guest tanja1969

neeeeeeeeeee Esther

dat is niet wat we willen horen

ben je echt ongi , heb je krampen enzomeer als altijd?

want zonder krampen en wel bloed kan je altijd nog zwanger zijn

er zijn er genoeg geweest, of probeer toch nog een testje te doen

als de hcg echt weg is, dan kan je pas echt zeggen dat je ongi er is

meid een warme knuffel van me

liefs Tanja

esther wat erg!! ik was er echt van overtuigd dat je zwanger was... wat een enorme teleurstelling moet dit voor je zijn.

weet even niets anders te zeggen meid, heel veel sterkte!

liefs mama4