Jump to content
Sign in to follow this  
Manuela82

Ook in het wachtbankje

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat heb geschreven hier..

Inmiddels al weer begonnen aan onze 2de poging IVF en we zitten nu weer op het wachtbankje...

Pfff wat duren die dagen ellendig lang!! Deze poging is voor ons zoveel anders verlopen dan alle iui en 1e IVF zoveeeeel relaxter voor dat we zijn begonnen aan onze 2de poging zijn we eerst heerlijk 10 dagen op vakantie geweest naar Turkije en we kwamen al heel relaxed terug, ik ben toen ook begonnen met accupuntuur, dit maakte alles zo anders zoveel relaxter dan alle voorgaande keren.. Het enige wat vele malen pijnlijker was dan de eerste x was de punctie, dat kwam door dat ik veel meer follikels had dan de vorige x en omdat me blaas voor me rechter eierstok lag en ze daardoorheen moesten voordat ze erbij konden alles zat ook aan de rechter kant pfff wat was dat een ellende ik heb echt gehuild en heb er daarna zoveel last van gehad maar goed uiteindelijk was het het wel waard toen we terug moesten komen voor de terugplaatsing.. Iedereen daar liep ons met een big smile voorbij en wij snapte er niks van. Toen we eenmaal in de punctie kamer aan kwamen werd ons verteld dat we een van À kwaliteit hadden en 2 hele goede B dus we hadden cryo's nou ons geluk kon niet op!! Wij hebben eerst 3 x gevraagd of het echt zo was we geloofde het gewoon niet hahaha alsof we te horen kregen dat we zwanger waren zo blij waren we hahahaha de vorige x hadden we een redelijke B en 3 C dus wij hadden daar ook gewoon rekening mee gehouden.. Maar ja dan nu.. Vorige week donderdag de 22 ste de terugplaatsing gehad en moet zeggen dat ik tot vandaag in me hoofd nergens last van had.. Maar vandaag heb ik echt zoiets van was het maar al 7 dec... Door de utrogestan echt vreselijk gevoelige borsten kan soms gewoon geen bh aan of op me buik liggen best vervelend.. En dan denk je ineens zou het dan nu eindelijk gelukt zijn of owwww hoe ga ik straks weer met een teleurstelling om... Kan ik dat nog wel aan.. Vreselijk zo deze slopende weken.. Wat mij betreft zouden we ze moeten kunnen overslaan hahahaha.. En dan lees ik overal dat mensen eerder gaan testen nou ik heb het overwogen maar ga het niet doen ga me niet nog onnodig gek zitten maken.. Gelukkig heb ik nog  van alles te doen in de weekenden en ook nog Sinterklaas maar hoop echt dat de tijd voorbij vliegt!

Heerlijk toch wel weer om ff weer alles van je af te schrijven het lucht echt op.. Nou voor iedereen die ook op het bankje zit succes met wachten en hoop op veeeeeeeeell positieve testen!!

Liefs Manuela  :love2:

Spannend Manuela!

jaja, die wachtweken..was het maar vast 7 december!

Ik heb je erbij gezet op het wachtbankje.