Jump to content
Sign in to follow this  
Pitbull_lady

Tegenvaller

Recommended Posts

Paar weken terug net onze 9de mk gehad.

Nu op dit moment in afwachting op onderzoek in het MCL, voor mijn eileiders aan de rechterkant.

Na 22 jaar zijn ze er achter dat ik waarschijnlijk endometriose heb. En dat mijn rechter eileider geen eitjes produceert.

Dus deze maand voor onderzoeken en echo/uitstrijkje naar het MCL en die moet dan samen met Geertgen beslissen hoe nu verder...dus weer spannende tijden voor ons.

Als ik pech heb moet mijn rechter eileider eruit namelijk, dus spannend spannend spannend.

Ik heb af en toe echt het gevoel dat er nooit eens iets mee kan zitten, zo machteloos.

25 Januari mag ik voor onderzoek gelukkig dichtbij huis, ook ivm mogelijke operatie, maar ik had dit nooit meer verwacht...

Snap eerlijk gezegd ook niet dat dit nooit eerder is onderzocht.

Na 7.5 jaar onderzoeken in inmiddels 6 verschillende zh's had ik toch zoiets al veel eerder verwacht dat het aan het licht zou zijn gekomen.

zo jammer, deze arts maakt 1x een echo en ziet het gelijk.

Zelfs DD heeft dit nooit gezien, volgens hun zou ik ook allang in de overgang zijn, hiervan is niet eens sprake.

Zo ga je bijna denken dat de artsen maar iets zeggen en het kennelijk zelf ook niet goed weten ofzow.

Liefs pitbull_lady  ;)

Oh pitbull_lady, wat is dat toch balen he.

Inderdaad heel raar dat ze het niet hebben gezien eerder.. aan de ene kant balen, want als die eierstok eruit moet is dat niet niks, maar aan de andere kant: misschien biedt dit wel een nieuwe weg voor de toekomst, voor jullie grote wens. Ik hoop het zo voor jullie!

@lMarleen, ja wij hopen dat ook hoor, maar toch is het wel weer eng ook...Wil gewoon lekker zwanger zijn en rust, maar ja de weg er naar toe is lang en grillig.

Liefs Pitbull_lady

Jeetje Pitbull_lady, wat een enorme klap moet dit zijn. En inderdaad heel raar dat geen van alle artsen dit ooit eerder heeft gezien. Heel veel sterkte en hopelijk resulteerd het dan uiteindelijk toch in dat kindje wat jullie zo graag willen.

Sterkte!

Liefs, linfey

Helaas, minder goed nieuws dan gehoopt...

Ik moet toch geopereerd worden, het is afwachten wat er precies moet worden weggehaald, maar in elk geval is mijn rechter eileider niet hoe hij behoord te zijn.

Of ze moeten mijn eileider weghalen, of de hele eierstok, helaas zullen ze dat pas weten als ze aan het opereren zijn, dus als ik bij kom hoor ik pas hoe of wat.

Ik heb het er ongemerkt moeilijker mee dan ik wil toegeven.

Maar het zit me behoorlijk dwars, sowieso heb ik niks met operaties en ik ben ook benauwd dat het litteken onverwacht groter uitpakt dan in eerste instantie wordt vertelt...het idee dat je met een litteken rondloopt alsof je een keizersnee hebt gehad, terwijl het niet duidelijk is of je ooit een kind zult krijgen zit mij erg dwars.

Wel gaf de arts aan dat het het kan bemoeilijken, als je het geen hebt wat ik heb, kan het zijn dat een mogelijk bevrucht eitje wordt afgestoten. Hierdoor kan het dan niet goed innestelen en is het bij voorbaat gedoemd te mislukken en krijg ik dus een miskraam.

Het is allemaal zo dubbel....

Je gevoelens lopen aan je verstand voorbij en het gevolg is dat we er dus ook nog eens woorden om kregen...

Pffff zo er doorheen aan het zitten nu...

Hoeveel tegenslagen kan een mens hebben in zijn leven?

Liefs Pitbull_lady  :love2:

Ow Pittbull, wat een ellende weer!!

Tja dan gaan er een hoop emoties door je heen. En dan ook nog eens woorden met je man, ook bij hem wordt het natuurlijk eens teveel. Hoop dat je het hebt kunnen bijleggen, met ruzie gaan slapen is niet fijn.

Guest tanja1969

ooo meis...

wat een tegenslagen weer zeg. daar zit je niet echt op te wachten.

ik hoop dat ze je eierstokken kunnen behouden, dan heb je iets meer kans.

ik hoop dat ze je opereren via een paar sneetjes, de technieken zijn natuurlijk veel beter dan vroeger he.

zodat je niet grote littekens hebt.

weet je al wanneer het allemaal gaat plaatsvinden?

dikke  :love4: van mij

liefs Tanja

ps mijn msn doet het niet goed vandaar dat ik niet op te vinden ben

Ahhh meis wat een pech!

Ik duim voor je dat het tij voor jullie eindelijk eens gaat keren en dat jullie beloond worden voor jullie doorzettingsvermogen. Het is jullie zo gegund!

Sterkte de komende tijd!  :love2:

Ik moet 15 februari naar de narcotiseur en de operatie zal waarschijnlijk in maart plaatsvinden.

Tja, gelukkig niet met ruzie gaan slapen, maar de emoties lopen hoog op en manlief is geen prater, dus vaak krijg je weinig tot geen hoogte van wat er wel of niet bij hem speelt. Dat maakt het vooral met dit soort dingen erg lastig.

Zelf heb ik mij er maar bij neergelegd, heb ook zoiets van als het dan toch zo is, kan ik hem er maar beter in 1x uit hebben dan dat ik daarna nog een keer moet. ze gaan er gelukkig niet allebei uit ;-)

Wel vind ik het nog erg spannend, operatie klinkt ook meteen heftig al zeg ik het zelf.

In spanning maar weer afwachten en hopen dat er dan niks fout gaat  :(

De angst zit er na al die jaren wel een beetje in!