Jump to content
whitches

maatje 44

Recommended Posts

Lieve meiden,

Ik lees veel met jullie mee, maar reageer niet veel meer, hopelijk willen jullie mij helpen.

Ik ben in verwachting van een tweeling, en verwacht dat ze eerder komen.

Ik kan nergens voor maatje 44 van de romper slagen, gewoon wit zonder opdrukje.

Heb naar mijn idee overal gezocht, ook online.

Kan iemand mij de gouden tip geven ?

Liefs Linda

Guest tanja1969

hey Linda,

spannend zeg..

Joris was bij zijn geboorte 43 cm en het klinkt gek maar euhm mijn vriendin had het rompertje van haar dochtertje's babyborn aangetrokken en het paste!!

verder heb ik Joris altijd maatje 50 aangetrokken, deze had ik bij de HEMA vandaan.

nog kleinere heb ik zelf nooit in de winkel zien liggen

je zou eens in het ziekenhuis of de thuiszorgwinkel kunnen vragen

want die zouden toch wel antwoord moeten weten he.....

liefs Tanja

ps kijk eens hierop:

http://www.kleertjes.com/meisjeskleding/prematuur-kleding-maat-44-50/ondergoed-rompers.html?tn=202304&gclid=CKGNu_fWl7QCFWbKtAod5VAAOA

Hoi Linda,

Verwacht je ze al veel eerder? En is er een reden voor dat je ze al eerder verwacht? Gaat het verder wel goed nog allemaal?

Volgens mij hebben ze bij Prenatal gewoon maatje 44 liggen hoor. Of dat ook perse neutraal in het wit is zonder opdruk dat weet ik niet. Zelf heb ik een hele tas met kleertjes van iemand gekregen en daar zat wel een en ander 44 in, maar alles voor het jongetje. Voor het meisje zat er 1 pakje en 1 rompertje bij wat het meisje eventueel aankan.

Ik weet alleen dat dat pakje bij C&A vandaan komt.

Ik gok erop dat we er voorlopig voldoende van hebben zo, maar net als jij weet ik het ook niet.

Succes nog met je zoektocht meid.

Liefs,

Hoepie

Hoi,

De reden dat ik naar dit maatje op zoek ben, is dat er wordt gedacht/gesproken dat ons jongetje onderin de curve ligt qua groei, dat hij waarschijnlijk niet genoeg voeding uit zijn placenta krijgt. Onze meid is bovengemiddeld, dus daar geen zorgen over. Maar goed als hij gehaald moet worden dan komt zij natuurlijk mee.

Ik heb wel genoeg pakjes, maar niet de rompers. En ja ik weet dat prenetal ze heeft, maar betaal daar wel een vermogen.

Bedankt voor de Tip voor kleertjes.com Tanja !

Hoepie hoe is het inmiddels met jouw/jullie ?

Liefs Linda

Hoi Linda,

Ja, dat je er een vermogen voor betaald dat weet ik. Jammer dat ik wat dat betreft nog niets weet ook, want zoals gezegd heb ik voor het jongetje best wel wat in dit maatje. Maar voor hetzelfde geld hebben wij het zelf nodig.

Wij hebben volgende week weer een groei echo. Hier verder alles goed. Twee weken geleden lagen ze allebei helemaal op schema wat groei betreft. Gisteren wel controle gehad, maar zijn de kindjes niet gemeten. Wel liggen ze alletwee met hoofd naar beneden, dus ik hoop dat dit zo blijft. Meisje is bij ons al redelijk ingedaald.

Gisteren bleek alleen mijn bloeddruk verhoogd te zijn en zat ik net op de grens. Dus urine nagekeken en dit was gelukkig goed. Maar ik word nu wel extra in de gaten gehouden, maar dat is alleen maar goed.

Morgen alweer 30 weken, dus dan kunnen we langzaam aan gaan aftellen. Naar alle waarschijnlijkheid laten ze me niet langer lopen dan 37 weken. Dus 7 weken dat klinkt nog best kort. Hahaha

Liefs,

Hoepie

Hoi Linda,

Ik kwam een site tegen www.prematuursite.nl

Misschien heb je hier iets aan?

Liefs,

Hoepie