Jump to content
Sign in to follow this  
Marjolein

nog steeds niet ongesteld

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

15 oktober jl heb ik een terugplaatsing gehad van 1 vers embryo dit is helaas de dag voor de test datum(dit was 30 okt) mis

gegaan maar sinds dien ben ik nog niet weer ongi geworden zijn er meer meiden bij wie het ook zo lang heeft geduurt,

ik weet niet meer wat ik moet doen heb soms wel een stekend gevoel onder in de buik net het gevoel dat ik ongi moet worden

maar er komt dus nog steeds niks maar ik heb ook het gevoel dat ik steeds meer vocht vast hou ik voel me soms net een

plof kip.

ik hoop dat er mensen zijn die dit herkennen.

groetjes Marjolein

Hoi Marjolein,

Ik weet het niet hoor, maar heb je na de 30e niet meer getest ook? Ik zou nog even een er tegenaan gooien als hij negatief is dan zou ik even contact opnemen met het ziekenhuis.

Ik heb dit zelf niet meegemaakt dus echt adviseren kan ik je hierin niet. Maar mij lijkt het dat mocht de test nu weer negatief zijn, dat je dan toch even langs de gyn zou kunnen gaan zodat ze in ieder geval even kunnen kijken hoe of wat. En eventueel medicatie kunnen voorschrijven om de ongi dan op te wekken.

Succes en sterkte ermee.

Groetjes,

Hoepie

Hoi Hoepie,

Bedankt voor je Reactie, ikheb na die tijd nog twee keer een test gedaan 1 keer zo'n vroege zw test en vorige week nog een

gewone test maar die waren allebei negatief helaas.

Ik ga nu idd maar contact zoeken met het ziekenhuis want ik ben het helemaal zat zo, je hoort het nog wel hoe het is gegaan.

hoe is het met jou gaat het allemaal goed?

groetjes Marjolein

Hoi Marjolein,

Wat balen voor je op deze manier. Ik hoop dat je snel bij de gyn terecht kunt. En dat je snel je ongi hebt. En natuurlijk hoop ik voor jullie dat het in 2013 jullie jaar zal zijn.

Wat lief dat je naar mij vraagt. Ja hier gaat alles goed gelukkig. Zelf heb ik wel wat klachten, maar dat hoort erbij en na de bevalling is dat allemaal zo weer over als het goed is ;)

Jij veel sterkte.

Liefs,

Hoepie

Marjolein, heb je inmiddels contact gehad met het ziekenhuis?

Raar hoor! Dat lijf doet vreemde dingen.

Hi marjolein,

Dat duurt wel erg lang. Na een behandeling duurt bij mij de cyclus zelf of die daarop volgende soms wel een week langer dan normaal, maar zo lang als bij jou niet. Hoe lang duurde jouw cyclus normaal? Was die lang? Zo niet, zou ik net als jij weer getest hebben en bij negatief het ziekenhuis gebeld hebben.

Heb je al contact gehad met het ziekenhuis?

Conny

Hoi Meiden,

Dank jullie wel voor jullie Reacties,

Ik heb inmiddels contact gehad met het  ziekenhuis daar kan ik A.s maandag pas terecht.

Soms duurde mijn cyclus wel langer maar zo als dit heb ik ook nog niet mee gemaakt ik hoop het

ook dat het snel komt maar ik wil toch weten waarom het zo lang duurt dus we wachten maar weer af, ik gooide het

zelf al op stress maar ik ben nu een poosje vrij dus misschien komt het nu wel als ik tot rust kom.

ik weet niet meer wat ik er van moet denken

Jullie horen het wel als ik meer weet.

gr Marjolein

Tja misschien is het stress, misschien is je cyclus helemaal van slag. Je weet het niet. Maar je zal maandag wel een echo krijgen, dan weet je hopelijk meer.

Hoi Marjolein

Heel erg herkenbaar hoor jouw verhaal bij mij kwam mijn ongesteldheid ook niet op gang bij ivf1 en 2.

In het ziekenhuis niks vreemds te zien en kreeg medicijnen ( primolut) voor 14 dagen en na 16 dagen kwam het eindelijk. Dus je bent niet de enige ik hoop dat ze je maandag ook medicijnen geven want je wacht nu wel erg lang.

Ik denk dat het bij mij nu weer hetzelfde gaat normaal altijd een cycles van 29 dagen en nu op dag 31 nog niks. Wel soms buikkramp en op dag 20 en 21 wat bruin verlies gehad. Ik wacht het nog tot maandag af en dan ga ik ook weer bellen voor een afspraak met het ziekenhuis.

Heel veel succes.

Lieve groetjes Esther xx

Hoi  SuzyQ en Esther,

ik hoop idd dat ze maandag een echo gaan maken en dat ik dan meer weet en dan ook evt medicijnen mee krijg,

want dit is echt niet leuk meer zo.

Esther voor jou ook heel veel sterkte ik hoop voor je dat het ziekenhuis niet hoeft te bellen.

lieve groetjes Marjolein :love2:

Hoi Marjolein

Hoe is het gegaan in het ziekenhuis??

Ik heb vandaag gebelt en hoefde niet eens te komen kan straks de primolut ophalen bij de huisarts Gaan jullie als je nu ongie wordt verder met de cryo's of wacht je dan nog een ronde af??

Wij wachten nog wel een ronde zodat mijn lijf het echt zelf kan doen ipv met medicijnen.

Heel veel succes!!!

Lieve groetjes Esther xx

Hoi Meiden,

ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest de arts vond het ook heel vreemd dat ik nog steeds niet ongi  was geworden,

dus Echo gemaakt daar was verder niks bijzonders op te zien grote cyste zit er nog steeds en BMS zag er mooi dun uit,

Het komt waarschijnlijk door de Lucrin spuit die ik van de zomer heb gehad om de boel stil te leggen nou stil licht het idd :(

Nu heb ik Duphaston mee gekregen om de boel weer op gang te krijgen dit moet ik nu een paar dagen slikken en dan zou ik

weer ongi moeten worden en de arts adviseerde om dan  ook meteen met de cryo behandeling te beginnen maar dan zitten    we als het goed is ook alweer in het nieuwe jaar. 

ik wens iedereen fijne dagen toe en een heel mooi nieuwjaar.

Liefs Marjolein :love2:

Ja die Lucrin is troep he..

Nou hopelijk komt het nu snel op gang, kun je straks starten met je cryo. Je cyste is dus niet groter geworden, dat is mooi.

Hoi Meiden,

goed nieuws hier het begint opgang te komen dus zodra ik helder rood bloed zie moet ik gaan bellen en dan gaan we

van start met de cryo terugplaatsing :)

liefs Marjolein

Hi marjolein,

Wat fijn dat je nu eindelijk ongesteld gaat worden en weer verder kan! ;)

Conny

Hoi Marjolein

Gelukkig dat je nu eindelijk ongesteld geworden ben kan je eindelijk verder!!!!

Wordt weer een spannende tijd voor jullie succes!!

Ik heb nu nog voor 2 dagen pillen en dan zal het 2 dagen later wel losbarsten zie er nu al tegen op want ik weet dat het nu erg pijnelijk zal gaan zijn maar ja het moet toch komen he.

Wij wachten dan nog een ronde zodat mijn lichaam het echt zelf kan doen tegen ons werdt gezegt dat dat toch beter is voor je lichaam. Maar iedere ziekenhuis is weer anders zoals ik al in veel verhalen heb gelezen. Zelf vindt ik het toch ook wel fijn nog even wachten even wat meer tot rust komen. En dan komt de grote vraag ontdooit de cryo wel of niet goed......

Nogmaals heel veel succes!!

Lieve groetjes Esther

Hoi suzy

Ja ik heb de overstap gemaakt. Ik heb eerst met Maasstad ziekenhuis en mijn eigen arts gebeld om te vragen of ze de brief wilde schrijven en dat was geen probleem we gaan een mooie brief voor u schrijven mevrouw hihi dus ik hoop dat het door gaat en we de 4de poging vergoed krijgen. Ik heb 2x met pnozorg gebelt en een mail gestuurt en volgends hun kom ik echt in aanmerking voor de vergoeding afwachten tegen die tijd dus.

Anders willen we toch nog een poging zelf betalen maar dan in Gent. Als mijn baarmoeder en baarmoederslijm goed zijn moet het toch een keer lukken??!!

Jij lekker genieten hoor wat een geluk........

Lieve groetjes Esther

Ah, dat is goed nieuws! Als je zelf moet gaan betalen moet je me maar eens een pb sturen, dan heb ik misschien nog wat voor je.

Ja Esther, als alles goed is moet het toch een keer lukken?!? Eigenlijk heb je met iedere terugplaatsing evenveel kans als een ander dat geen mmm nodig heeft, en daar duurt het soms ook tien maanden of meer bij. Alleen hangt daar dus bij jou een prijskaartje aan.

Ja ik geniet zeker, maar ik gun het een ander ook zo. Het is soms zo oneerlijk verdeeld he..

Hey Suzy

Het is idd oneerlijk..... Ik woon in een dorpje in Zeeland en als ik dan soms zie dat sommige wel met 6 kinderen om zich heen boodschappen doen kan ik alleen maar denken waarom nauw niet 1 bij ons.....

Het grote waarom zal ik nooit snappen!!!

Ik hoop dus maar dat pnozorg idd de 4de poging vergoed geeft toch wat meer rust in mijn hoofdje.

Maar wie weet is onze cryo wel het wondertje waar we al zo lang op wachten. Gister het laatste tabletje genomen dus verwacht morgen of overmorgen mijn ongie. En dan hopen dat mijn volgende ongie wel vanzelf komt zodat we kunnen starten met de cryo.

Ik ga je zeker een pbtje sturen hoor als het nodig is alvast hartstikke bedankt!!!!!!!!

Super LIEF van je!!!!!

Marjolein is het bij jouw al goed doorgebroken???

Weet je al iets meer over de terugplaatsing??

Lieve groetjes Esther xx