Jump to content
Sign in to follow this  
Marjolein

nog steeds niet ongesteld

Recommended Posts

Hoi Esther,

Het is helaas nog niet echt goed door gebroken heb wel wat donker bloed gehad maar nu lijkt het weer te stoppen,

maar ik heb nu wel wat last van mijn buik vooral aan de rechterkant waar die cystes zitten dat is ook niet fijn maar

wie weet komt er nog meer we wachten het nog even af en anders ga ik weer bellen  met het ziekenhuis.

Tja het blijft idd oneerlijk als je iemand ziet lopen met zoveel kindertjes,

Er is op de tv nu ook weer zo'n Progamma vier handen op 1 buik dat gaat over jonge meiden die zwanger zijn en

zo kindje eigenlijk niks te bieden hebben.

ik hoop voor je dat het allemaal gaat lukken dit keer.

Liefs Marjolein

Jeetje Marjolein, dat schiet toch niet op zo!

Frustrerend hoor.

En dat soort tv programma's zijn vreselijk!

Hoi SuzyQ,

Het schiet idd niks op zo en dat is erg frustrerend en word er ook weer onzeker over wat moet ik doen?

moet ik nog even afwachten of moet ik maar weer gaan bellen?

liefs Marjolein

Nou dit duurt al een week of twee sinds het licht menstrueren begon? Ik zou dan toch van de week even bellen. Je hebt nu toch ook last van je cystes? Wie weet houdt het verband.

Ik ben 24 dec naar het zh geweest toen heb ik voor een week medicijnen mee gekregen in die week daarna begon het

een beetje opgang te komen maar nu is het dus weer helemaal weg.

had gisteren de hele dag van mijn buik aan de kant waar de cystes zitten is ook niet fijn dus ik ga toch maar contact zoeken

met he zh.

gr Marjolein

Vandaag met ziekenhuis gebeld ik moet er morgen weer naartoe voor een echo,

en als hetBMS dan goed is mag ik gaan starten voor de cryo terug plaatsing.

Dankje wel voor het op het wachtbankje zetten.

Nee ik hoef geen ovulatie test te doen moet morgen nijmegen bellen en dan hoor ik wanneer ik weer voor een echo moet.

En vanaf vandaag begin ik met de Proginova.

Met Nijmegen gebeld volgende week dinsdag 2e weer naar het zh in Apeldoorn voor een echo,

en dan als het goed is volgende week vrijdag de tp :)

Ohhhh marjolein wat spannend weer!!!!!

Mijn duimen draaien alvast voor een goede ontdooiing en dat ze lekker blijven plakken!!

Ik ben vorige week ook ongie geworden nu is het deus mijn volgende afwachten (ik hoop toch zo dat die wel vanzelf komt) en dan gaan wij ook weer starten met onze cryo.

Heel veel succes en hou ons op de hoogte he.

Lieve groetjes Esther

Esther, moet jij de ovulatietesten doen met die van Ovulady? Die van zes voor 25 euro? Dan heb ik er eventueel nog drie voor je.

Hoi Suzy

Nee ik hoef geen ovulatietesten te doen.....vanaf dag 12 naar het ziekenhuis voor echo''s en als mijn eitje dan opspringen staat de pregnyl en 5 dagen later de TP als de cryo goed ontdooit dan nartuurlijk.

Maar hartstikke bedankt hoor je bent een schat!!!

Liefs van mij xx

Oh waarom doen ze dat met echo's? Ik persoonlijk vond het wel spannend met die ovulatietesten, was toch bang dat ik m zou missen. Echo had me meer gerustgesteld! Maar goed, cryo ontdooide niet goed dus bang zijn was achteraf niet nodig.

Zo zie je maar weer dat het in elk ziekenhuis weer anders is bij mij werd er gezegd van je hebt bij een

cryo TP  alleen je baarmoeder nodig en niet je eierstokken dus ik vind het ook heel apart dat  er ovulatie testen

moeten worden gedaan en dat er gewacht moet worden dat er een eitje springt maar dat zal dan wel aan mij liggen

misschien.

maar goed ik ga nu eerst maar afwachten hoe de echo er uit gaat zien a.s. dinsdag.