Jump to content
M44YK3

UMCG 2013

Recommended Posts

@chrissy, jeetje, wat goed man een 8 cellige cryo!!! Wouwwww... Dat worden weer heel spannende wachtweken! Maar t zijn je laatste en hopelijk met een super mooi einde!!!

@grietje, ja t volleyballen bevalt weer goed! We doen t alleen niet zo heel best... Haha maar we hebben t gezellig en moeten gewoon wat aan elkaar wennrn, maar t gaat steeds beter! Hopelijk kunnen we toch spelen voor behoud in deze klasse...

Fijn dat jesse t zo leuk vindt op de PSZ... En ach dat huilen zal wel vaker gebeuren... Mika heeft ook ff zo'n periode gehad... Maar nu zit hij weer in de fase dat hij elke dag, zelfs in t weekend heen wil... Haha en dat huilen is ook vaak maar heel kort. Naar voor degene die hem wegbreangt maar weet t us zo iver!

He bah wat een narigheid met je schoonpa... Brrr... Een open hart operatie in t vooruitzicht...

Ik hoop dat de manueel therapeut je van je klachten af kan helpen! Duurt al zo lang!

hoi allemaal,

onze duimen draaien hier weer voor chrissy!!

Grietje,  mooi dat jesse het zo leuk vind op de psz.  ik hoop dat maureen ook snel heen mag.

sterkte met je schoonpa,  en hoop dat de manueel je van je klachten kan afhelpen!!

Linda, kalm aan hoor met je keuze, je hebt vanzeelf een moment dat je ineens weet wat je wil, en waar je aan toe bent.    dat heb ik tenminste wel,  zat ook te twijfelen,  maar ineens een paar weken terug,,,,  ik ben er weer klaar voor!!  zo een gevoel.  en me dus laten inplannen.    neem je tijd!

Maayke, lekker volleyballen!!  gezelligheid is ook erg belangrijk, ff wat anders dan thuis moederen!!

vandaag heb ik weer de 1e pil geslikt!!!  jaja  het voelt zo tegenstrijdig, maar ook wel goed, het is weer het begin!!  ik ben er klaar voor!!

een tante van mijn zwager is homeopaat.  ze vertelde dat je lichaam eigenlijk pas na 2 jaar na de bevalling  helemaal hormoonvrij is.  en dat het dan pas het beste moment is om weer zwanger te worden.  dus wie weet!!  we go for it!!

het afvallen gaat weer waardeloos,  het lukt me ff niet.  heb ook ruim 2 weken niet kunnen hardlopen, vanwege zere scheenbeen en knie,  maar heb nu echt goede schoenen gekocht na een loopanalyse bij een hardloopzaak.  heb ze vrijdag al ff geprobeerd, dus nu kunnen we weer.  wie weet kan ik nog wat gewicht kwijtraken voordat ik aan de spuitjes begin.

verder gaat het hier zijn gangetje,  af en toe pittige dagen met onze maureen,  het is echt een pittig dametje, wil alles zelf doen,  veel strijd.  als ze moe is eind van de morgen /middag dan flinke drift buien....  pfff gelukkig gaat ook deze fase weer over.    maar sjonge wat word ze snel groot, kan ook al veel zelf, praat de hele dag door!!  ook erg gezellig hoor!!!

@ Chrissy, de eerste week is voorbij!!! Hoe sta je er zelf nu in???

@ Wilma, ook weer bezig, nog wel in het voortraject, maar toch... de planning is er!

Jammer dat het afvallen niet zo lekker loopt... maar ja... je bent al heel wat kwijt! EN nieuwe hardloopschoenen... dus weer aan het rennen! Knap hoor!

Haha... heerlijke leeftijd he... ik ben 2 en zeg NEE... Mika wortd bijna 3... in welke fase gaan we dan komen???

Hoi meiden,

Koen is alweer bijna 3! Weten jullie nog leuke kados?

Van mn ouders krijgt hij al n fietsje, van vrienden n boekje. Mn schoonouders gezegt (geven ze wel weer door aan de ooms en tantes ;) )  dat het boekje over de gele ballon erg leuk is (dat je alleen maar blzds hebt waar eel veel op te zien is en op elke blz staat n gele balon, n fakir en een boef die je moet zoeken) , dat dat spelletje elctro wel wat voor Koen is en mn schoonmoeder houdt erg van naaien en breien dat zon eettafeltentkleed zelfgemaakt ook erg leuk is.

Nu moeten we welf nog wat geven... Ideeen zijn welkom!!!

@ Chrissy, ik wacht momenteel nog tot ik ongesteld word. Zit nu op dag 34! Grr, dat zal je altijd weer zien. Dan wil je ongi worden en dan duurt het weer eens n hele tijd....

@ Wilma, wat lijkt het me toch verschrikkelijk lastig als je snel last hebt van overgewicht. Eraan zit het zo maar eraf.. frustererend voor je. Ik zit dagelijks aan de chips, snoepjes en koekjes eet ik ook met enige regelmaat. Doe ik dit niet val ik dus gelijk af en ben nu bezig om de 3kilo die ik door de stress van de tp die ik niet had kwijt geraakt ben. Wil weer terug naar de 56kilo, zwaarder word ik egt niet, en ben nu egt te dun...Het lijkt me verschrikkleijk moeilijk om zo op je eten temoeten letten. N vriendin heeftr dat ook. Na de feestdagen zitten er gelijk een paar kilo bij bij haar..

Groetjes Patricia

hoi hoi

Patricia, dus Koen alweer bijna 3!!!  kado tips?  eh dingens als duplo , knutselspullen, voorleesboeken  doen het vaak goed, als je kind er van houdt.  lobbes.nl  is een leuke website!!!  daar bestel ik ook vaak kadootjes.

sterkte met het afwachten,  als je graag wilt menstrueren komt het niet,  heel bekend, heb ik ook vaak gehad, 

chrissy de eerste week zit er op!!  we duimen nog gewoon door!!

hier een echte K** dag!!    ben de hele dag poep chagerijig,  overal word ik boos om, iriteer ik me aan,  erg kort lontje naar Maureen toe,  echt niet leuk.  lang leve de Pil!!!  ik kan daar zo goed tegen he!! NOT!!!    gister had ik al flinke koppijn.  sjonge jonge dit word nog wat......

vorige week heb ik het secretariaat gebeld, wanneer ik nu werd ingepland, en ik het schema krijg,  tja ik wil weten waar ik aan toe ben mijn werkgever wil weten wanneer ik vakantie opneem.      nou ik zou deze week wel een brief krijgen.    niet dus.....  ga morgen maar weer bellen.    in mijn beleving kreeg je dat voorheen veel eerder!!  of heb ik dat mis.???

nou ik heb genoeg gezeurd.....  ga lekker slapen!!

@patricia, kien ook bijna 3!!! Ja onze jongens schelen maar 2 dagen :-)

Wij hebben voor mika een cars laptop gekocht. Mika is al heel erg bezig met letters en cijfers, lezen en schrijven en wil dus ook al steeds op onze laptop. Die van cars is watkindvriendelijker en er zitten leer spelletjes op maar ook gewone, zoals ik begrepen heb. Verder is mika helemaal weg van thomas trein en klei. Ook krijgt hij een trolley van cars, want hij gaat de week na zijn verjaardag bij oma logeren. Verder hebben we duplo gevraagd en kindergereedschap, een boormachine enzo.

Dat boek van de gele balon heeft mika ook! Wat ook een aanrader is, is t boek de mol die op zijn hoofd gepoept wordt en het boek van de haan die een wereldreis gaat maken. En het boekje (met dvdtje) 100 nachtjes tot ik jarig ben.

En als Koen al wat met letters en cijfers bezig is een letterdoos. Magnetisch "vel" met magnetische letters, echt t einde (vindt mika).

Wat duurt t lang zeg voor je ongi doorkomt, frustrerend is dat! Laat t maar snel komen dan kan je verder!

Als je er tegen moet eten om op gewicht te blijven lijkt me ook niet echt fijn... Maar ook ik moet echt opletten dat mijn 14 kilo, die ik vorig jaar afgevallen ben door te lijnen er niet weer zo bij zitten... Erg lastig hoor om op gewicht te blijven... Ik vind veel zo lekkerrrr...

@wilma, wat erg dat de pil zo'n uitwerking bij je heeft... Bah!!!

Wat vreemd dat je nog geen schema hebt... Ik dacht dat ik dat altijd al had voordat ik met de pil startte, echt wel ff bellen maandag!

@chrissy, hoe is t???

Even een reactie vanaf mijn tablet. Ik hou het even kort. Hier gaat het goed. Week 1 is weer voorbij gevlogen. Vanaf donderdag heb ik wel weer wat kriebels. Mijn allerlaatste wachtweek! Ik heb weinig verwachting van de cryo dus ben nu eerder nieuwsgierig dan zenuwachtig. Ik voel wel weer van alles maar met Progynova en Utrogestan heb ik voldoende hormonen om de schuld te geven. We wachten dus rustig af tot donderdag.

Leuk om te lezen wat er voor cadeau ideeën zijn. Vandaag wat gekocht voor ons neefje die 4 wordt. We moesten creatief zijn want wat hij op het lijstje had staan was niet te vinden. We hebben nu een spel gekocht en hopen dat hij dat leuk vindt.

Binnenkort reageer ik even wat uitgebreider vanaf de pc.

Guest tanja1969

jemig meiden, jullie kiddo's alweer 3, wat gaat de tijd ontzettend snel zeg

weet je wat mijn kinderen hebben gespeeld, Robbie konijn, das echt een aanrader

Joris was net 2,5 en zat al Robbie konijn kleuter te spelen, zat de sommetjes van Maarten

op te lossen, vooral optellen ging perfect.

nu is hij een kei in wiskunde, behaalde hoogste cijfer met het examen (90% een 9 dus)

maar die Robbie konijn vonden ze bij mij dus onwijs leuk en hebben ze heel veel gespeeld.

veel plezier met de verjaardagen!!!

liefs Tanja

Ik kon me net niet meer inhouden en heb getest. Negatief  :( Morgen nog 1 keer testen maar we moeten er maar vanuit gaan dat er geen brusje komt voor Judith.

Hè bah Marieke, had het zo anders gehoopt voor jullie.... Veel sterkte meid!

Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven! Geniet lekker van jullie Judith!

Ohnee, niet nog iemand waaarbij het weer niet gelukt is. Heel veel sterkte met deze tegenslag...

Groetjes Patricia

neeeee Chrissy,  dat meen je niet.  bah zeg,    wat een terleurstelling!!

al had je weinig hoop op de cryo's  het is wel een droom die in duigen valt!!

heel veel sterkte met de verwerking hiervan!!  dikke knuffel van ons hier!!

@marieke, ah nee he... Due had natuurlijk al hartstikke positief moeten zijn... Hopen op eenwonder morgen!!!

En is er ondertussen een wonder uitgekomen wat tot uiting is gekomen in een positieve test??!!! Ik hoop het zo! Het kan!! Zie onderstaand verhaal!!! Heb m ff geknipt uit n topic van het wachtbankje.

Ik heb nu een verhaal!! Een vriendin van mij, ik ken r van de icsi dus ken r nog niet zolang, maar je deelt zoveel in zon korte tijd dat het ondertussen wel n vriendin is. Die heeft onlangs dr 2e poging gehad. Zou ook de laatste zijn ivm de zaadkwaliteit die in korte tijd zo snel achteruit gaat en haar leverziekte waardoor de ze half doodgaat van de medicijnen die ze moet gebruiken bij de icsi. Zij na de tp ongesteld geworden, best snel, maargoed het was ook niet egt heel weinig. Bloedtest en idd, negatief. Wereld stort dan even in aangezien je laatste hoop op een kidnje dan gewoon weg is.

Hebben ze vorige week het eindgesprek waarbij ze dan ook altijd een echo doen om te zien of alles helemaal schoon is van binnen blijkt ze zwanger te zijn!!!! Bij de bloedtest was wel n HCG gezien, wat ze haar niet verteld hadden, maar dat was te laag voor wat het zou moeten zijn en had ook van de pregnyl kunnen komen dus daar hebben ze verder niks mee gedaan. Dus nu is ze ondertussen bijna 12 wkn zwanger!! Bizar niet! Nu heeft ze alleen de pech dat er bij hem een genetisch probleem is waardoor de kans op een miskraam of doodgeboren kindje tot het eind van de zwangerschap erg hoog is. Ook de kans op een gehandicapt kindje is aan zienlijk aanwezig dus daar hebben ze volgende week gesprekken over. Dus ondanks de blijdschap heb je dan wel weer zorgen terwijl dit van te voren bekend was hoor, maar dan is het toch npg n beetje "ver van je bed show".

Hier ben ik weer even.

@Chrissy: Heb je toch nog een testje gedaan? Echt ontzettend kl*ten als het echt niet is gelukt. Dan blijft Judith dus alleen. Sterkte.

@Wilma: hoe is je bui nu? Balen dat het niet lekker gaat met afvallen.

@Grietje: Wart schrikken van je schoonvader zeg. Nog even een spannend tijd dus tot aan de operatie. Fijn dat het iets beter tussen Eisse en jou gaat.

Hier gaat het nog hetzelfde. Tussen D en mij gaat het al een paar weken niet zo best. Ik weet het allemaal niet meer zo goed. Ik ben een beetje de weg kwijt....

Ik ben trouwens wel lekker aan het afvallen! Ik ben een kilo of 7 kwijt en ga gewoon vrolijk verder. Ik eet gewoon 3 maaltijden en verder niks heb er ook geen behoefte aan. Zelfs niet toen ik vorige week, eindelijk na een half jaar , ongesteld werd.

Hé meiden,

Wat is het hier rustig op t forum... Niemand (meer) actief met een poging bezig???

@ Wilma, heb je je schema al binnen??? En... is t pillen dus bijna afgelopen???

@ Linda, ow meid wat balen dat het tussen D en jou niet zo lekker loopt... Het hakt er ook in hoor al die behandelingen... Ik hoop dat jullie er samen snel uit kunnen komen!

Bij sommige stellen zorgen de behandelingen en tegenslagen dat ze dichter naar elkaar toe groeien... maar bij ons was dat (ook) niet het geval!!! Het is gewoon een HEEL zwaar proces waar je samen instapt en samen door moet, maar wat ieder op zijn eigen manier mee maakt...

Wel lekker dat het afvallen zo lekker gaat! 7 kilo en dat eigenlijk zonder enige moeite! TOP!!!

En ook weer spontaan ongesteld geworden! Dat mag in de krant! Ook een goed teken!!!

Mika is afgelopen week voor het eerst een HELE week uit logeren geweest! Zaterdag hebben we hem, samen met mijn moeder, met de auto naar Haarlem gebracht, daar de dag met z'n allen doorgebracht en 's avonds na het eten zijn A en ik naar huis gegaan... Ik had een hele grote mond van te voren, maar het afscheid van Mika viel me toch best ff tegen... Vooral omdat hij heel verdrietig keek toen we weg gingen en het huilen hem nader stond dan het lachen...

Maar eenmaal een eindje op weg in de auto terug naar huis kreeg ik een SMSje van mijn moeder dat M niet gehuild heeft of dat hij naar ons vroeg en dat hij gewoon zat te spelen en alles prima en normaal vond. Dus toen wa sik ook weer gerust gesteld. Verder heb ik wel elke dag even contact met mijn moeder gehad maar het ging gewoon super! M heeft het zooooooo naar zijn zin gehad. Hij heeft ook erg veel gedaan met mijn moeder en met mijn nichtje... Kinderboerderij, ijsbaan, molen, boodschappen, fietsen, wandelen, speeltuin, eetcafe met treinbaan voor de kinderen en noem maar op. Mijn moeder en nichtje hebben M goed bezig gehouden!

Hij heeft totaal geen heimwee gehad dus das fijn... want Haarlem ligt niet naast de deur om hem ff op te halen of te bezoeken als het niet zo lekker zou gaan.

Gisterenmiddag is hij door mijn moeder en nichtje terug gebracht met de trein... een hele wereldreis maar M vond het allemaal even interessant en leuk!

Hij was wel heel blij om ons weer te zien maar niet heel uitbundig... Jammer voor ons... maar ja...

Oma en nicht zijn een nachtje blijven slapen bij ons en vanmiddag weer naar Haarlem gegaan...

Nu moet M helemaal bijkomen en afkicken van alle aandacht... Dat levert wel de nodige strijd op... Je merkt gewoon dat hij even een week heel anders geleefd heeft... Maar hij heeft het zo ontzetten naar zijn zin gehad, dus zeker voor herhaling vatbaar! Maar Oma moet eerst bijkomen.. (denk ik) Mijn moeder wordt dit jaar 70, zou je niet zeggen maar goed het is natuurlijk wel een hele leeftijd met een kleine druktemaker (en vieserik... haha...)

Morgen begint het echte gewone leven weer... hopelijk zitten we weer snel in ons eigen ritme... maar komt vast goed!

hoi allemaal,

hoe is het met iedereen?  t is idd rustig hier! 

ik heb inmiddels het schema binnen,  ik ben vanmorgen naar de anesthesioloog geweest om de ok door te spreken,    was eigenlijk onzin omdat de vorige keer nog geen jaar geleden was,  maar goed, dit hebben we weer gehad.

Zaterdag a.s. 2 maart begin ik met de deca en 14 maart de 1e echo.

ik moet nu straks een andere medicijn spuiten dan de vertrouwde Puregon,  ben ff de naam kwijt, maar t is veel goedkoper, en werkt hetzelfde,    we wachten maar weer af........

groetjes wilma

nou echt wel!!

heb inmiddels de koelkast weer vol!!  de vervanger van de puregon heet fostimon,  moet je zelf de vloeistof en de poeder oplossen.  wel wat meer werk,  maar t is goedkoper, en ach als het er aan mee werkt dat de ivf nog in de basis verzekering blijft dan vind ik dat prima!!

morgen gaat maureen voor het eerst naar de peuterspeelzaal!!! 

em zaterdag de decapeptyl er weer in.  allemaal best weer spannend, zal wel weer ff slikken worden zaterdag.

durf ik nog wel te prikken?

ik houd jullie op de hoogte,

liefs wilma

Hoi meiden,

Spannend weer Wilma, succes met prikken!

Dus nu een hormoon wat je zelf moet mengen? Hopelijk zit het in andere ampullen dan

Die van de pregnyl...

En Maureen vanmorgen voor het eerst naar de peuter. Weer een mijlpaal bereikt.

Deze week gaat het met Jesse eindelijk zonder huilen... Gelukkig! Hopen dat dit doorzet...

Maayke, dus Mika een hele week uit logeren? Mooi dat hij geen heimwee heeft gehad!

En jullie lekker in huis geklust?

Vorige week de zomervakantie geboekt! We gaan 14 dagen naar Italië met mijn ouders...

Mijn moeder wil nooit ver weg op vakantie, maar als Jesse in de buurt is wil ze overal wel heen :-)

Komt mijn vader ook nog eens ergens...

Na de zomer gaan we dan onze 4e poging doen.

Eise heeft eind mei nog een afspraak bij een uroloog.

Marieke en Linda, hoe gaat hef met jullie?

Ben zo aan de beurt bij de tandarts, zit in de wachtkamer :-)

Gr. Grietje

@ Wilma, haha... de koelkast weer vol... Ja het is meteen weer wat wat je allemaal nodig hebt!

Lastig dat je nu de vloeistof moet mengen... t is net wat Grietje zegt.. Hopelijk is het een betere oplossing als die rot ampullen van de Pregnyl!

Wel mooi dat het IVF gebeuren waarschijnlijk op deze manier goedkoper wordt, vooral voor d emensen die zelf de medicatie moeten betalen!

En Maureen dus voor het eerst naar de peuterschool geweest! Wat een mijlpaal he... Ik las op FB dat ze het enorm naar haar zin heeft gehad, das heel fijn!

Bij Mika ging het ook vanaf het begin af aan goed... maar kijk er niet verbaasd van op als het ineens mis is... dat is bij de meeste kids zo dat ze zo nu en dan een periode hebben dat ze ff niet willen... Mika had dat ineens na de zomervakantie en ik merk nu weer na de vakantie dat meerdere kindjes er last van hebben... Mika gaat gelukkig nog steeds met veel plezier naar school en vrijdag kwam de juf naar me toe en zei... Mika wordt eindelijk wat vrijer op school... De lolbroek in hem komt naar boven... Erg grappig zei ze! En... Hij lacht zelf het hardste om zijn grappen!

(dat heeft hij vast van zijn vader... haha)

Hoe is je eerste spuit deca gegaan??? Meteen weer een botte naald te pakken??? Of zouden ze er nu eindelijk aandacht aan hebben besteed en zou dat probleem eens zijn opgelost??

@ Grietje, wat fijn dat Jesse nu -eindelijk- zonder huilen naar school gaat! Dan ga je toch lekkerder weg... ook al weet je wel dat het huilen maar van korte duur is... het voelt gewoon niet lekker als ze huilen als je weg gaat!

Ja joh... Mika is een hele week uit logeren geweest. Hij heeft enorm genoten!!! En wij zijn echt heel erg opgeschoten in huis!!! Stiekem toch wel ff lekker hoor... je komt aan zoveel dingen toe die je normaal laat liggen of waar je niet aan toe komt met Mika om je heen of wat je gewoon niet kan doen met Mika erbij...

Gelukkig is het mijn moedre ook goed bevallen en belde ze van de week al op dat ze alweer klaar is voor een volgende logeerpartij... haha... Wij hebben nog wel wat dingen liggen die dan mooi gedaan zouden kunnen worden dus moeten we maar snel weer wat plannen... al zal het niet heel snel zijn... Moet ook niet te vaak en te snel achter elkaar natuurlijk... dan is het leuke er voor Mika ook snel af denk ik... al heeft Mika t er nog vaak over en wil hij ook zo wel weer!

Lekker vooruitzicht dat de zomervakantie geboekt is... heerlijk! En je ouder lekker mee, heb je een oppas achter de hand en kan je ook nog ff quality time met Eise hebben daar!

EN zo komt je Pa ook nog eens ergens inderdaad! haha...

En na de zomer nog een poging!

Hopelijk komt er bij de uroloog iets uit wat snel verholpen kan worden en dat de kwaliteit van de zaadjes omhoog kan brengen. Bij A. kwam er helaas niets uit bij de uroloog, maar ik ken genoeg andere verhalen, waar het met een kleine ingreep te verhelpen was en na het herstel proces snel zwanger waren!!!

Nu Mika 3 jaar is... beginnen de zenuwen mij al parten te spelen over zijn zindelijkheidtraining... Hij heeft er gewoon ECHT geen zin in... Maar... binnen een jaar MOET hij zindelijk zijn anders moet hij naar de kleuters met een luier om... vreselijk!

Hopelijk gaat het knopje snel om bij Mika dat hij nu echt groot wordt en van de luier af moet... Maar hij vindt het allemaal wel best en makkelijk zo... ARCH!!!

Maar... t mooie weer komt eraan... dus straks, als het wat warmer is kan hij lekker in zijn blote kont naar buiten en hopelijk gaat het knapje dan sneller om! En is hij van de zomer ECHT zindelijk!

hoi allemaal

jaja hier is het spuiten weer begonnen.  gaat tot nog toe goed, geen botte naalden gehad nog.  morgen de laatste pil hehe, zijn we van dat rot ding af...... 

de fostimon moet je op dezelfde manier klaar maken als de Cetrotide bij de eigen cylcus.  spuitje gevuld met vloeistof,  dat spuit je in een flesje met een poedertje.  zij flesje van 75 EH  kan dus zijn dat ik 2 of 3 poedertjes moet oplossen, en waarschijnlijk kan dat wel in 1 spuitje.at hoop ik dan maar anders word het een extra injectie.

Op de peuterspeelzaal is het idd heel goed gegaan,  ze was erg vrij, maar dat had ik ook wel verwacht. ik moest in de auto wel een traantje wegpinken hoor.  ze word nu echt groot snif snif.      maar goed ik bereid me wel voor op een tegenslag.  we zien het vanzelf.

grietje wat leuk dat jullie de zomervakantie besproken hebben!!  de plannen klinken goed!!    en hopen dat Jesse zo door gaat op de psz!!

hoe is het met de andere dames??

Hoi hoi,

Nou, dat is alweer een tijd geleden dat ik hier geschreven heb. Maar goed, ik was even helemaal klaar met het IVF gebeuren. Zoals jullie weten heb ik 7 februari negatief getest. De laatste poging voor een brusje is dus ook mislukt. Wel balen hoor als je nu achteraf de statistieken bekijkt. Van de 16 embryo's is er maar 1 blijven plakken in al die jaren. Daar zijn we natuurlijk erg dankbaar voor, maar de teleurstelling dat er niet meer in heeft gezeten is groot. Nu begint langzaam de acceptatie te komen, want natuurlijk was ik er al maanden mee bezig dat de kans groot was dat er geen brusje zou komen. De babykleertjes zijn al uitgezocht en opgeruimd en alle andere babyspullen staan klaar om op marktplaats gezet te worden. We hebben natuurlijk verhuisplannen, dus ik wil de spullen al voor die tijd weg hebben. Dat scheelt dan weer sjouwen  ;)

Dus het gaat wel goed met ons. Het is fijn dat er nu duidelijkheid en rust is en het verdriet dat zal zijn plekje moeten krijgen.

Wilma, nu hopen dat er voor jou een positiever einde komt aan de hele mmm. Heb je al veel last van de hormonen? En merk je  verschil met het nieuwe middel?

En Maureen ook al naar de peuterspeelzaal!! Wat worden die kinderen toch groot. Mika is alweer 3 en Jesse nadert ook zijn 3e verjaardag. Leuk om al die ontwikkelingen te lezen.

Maayke, ik zou je niet te druk maken over de zindelijkheidstraining. Straks met het mooie weer is het waarschijnlijk zo voor elkaar. Luier uit en lekker laten oefenen. Dan komt het vanzelf.

Grietje, jij ook weer bezig met het plannen van een nieuwe poging. Lekker dat het pas na de zomervakantie is. Eerst nog even genieten van een paar maanden rust en dan opladen voor een nieuwe poging. En wat een lekker vooruitzicht dat je 2 weken naar Italië gaat. Dat lijkt mij ook nog wel eens een mooi land om naartoe te gaan. Wij gaan natuurlijk weer naar Engeland. We hebben al geboekt dus kunnen nu al aftellen tot 6 juni.

Linda, hoe is het verder met jou? Hoe gaat het nu na de ingreep aan je baarmoeder? En loopt het alweer wat lekkerder tussen jou en Danny? Balen hoor om te horen dat het even wat minder liep.

En Gwennie, ik hoop dat je af en toe nog meeleest, want ik ben wel heel benieuwd of er al meer bekend is over de adoptie. Is het inschrijven bij het andere adoptiebureau voor een ander land gelukt? En op welke termijn moet je nu rekenen?

Maris, hoe is het bij jullie? Wat een ellende zeg dat Mirthe zo lang in het ziekenhuis moest blijven. Hopelijk gaat het nu goed en komen jullie in rustiger vaarwater.

Ik ben 2 weken terug nog bij de internist geweest. In de zoektocht naar wat er toch met me aan de hand is had de neuroloog mij ook naar de internist gestuurd. Mijn cholesterol was in november te hoog en mijn bloeddruk ook. De bloeddruk was nu goed, het cholesterol nog iets te hoog. Maar de internist vond geen reden voor mijn klachten en mijn cholesterol kan verder door de huisarts worden gecontroleerd. Ik ben nu dus ook klaar bij de internist (en dus ook bij de IVF). De neuroloog hoef ik maar 1 keer per jaar te zien, dus dat kost ook niet veel tijd meer. Ik ga alleen nog even naar de kno arts. Daar zou ik november 2011 al heen gaan, maar toen zat ik natuurlijk opeens met die uitvalsverschijnselen en is die hele afspraak niet door gegaan. Omdat ik nu weer een flinke voorhoofdsholte ontsteking heb moeten we daar nu toch maar werk van maken. Dat is hopelijk het laatste en dan blijven we hopelijk over met eens per jaar naar de neuroloog. Maar als het zo goed blijft gaan als nu dan hoop ik daar ook na een paar jaar mee te stoppen. Genoeg ziekenhuis gezien.

En dan onze verhuisplannen ... we hebben een gesprek gehad met de hypotheekadviseur en gaan nu eerst wat huizen kijken om te zien of er voldoende op de markt is waar we naartoe kunnen verhuizen als ons huis in één keer verkocht wordt. Dus we zetten ons huis over een paar weken te koop als we voldoende geschikte huizen hebben gezien. Vrijdag gaan we weer een huis kijken. Ik heb er zin in!

Ik ben onder ook weer wat meer aan het hardlopen. Met dat koude weer had ik weinig zin om op pad te gaan, maar deze dagen is het echt even genieten. Nu hopen dat de winter niet te lang terugkeert na dit weekend!! De medische fitness is nu gestopt. Het gaat dus goed.

Nou, dat was weer een heel verhaal. Jullie zijn weer bijgekletst.

Groetjes,

Marieke

Hey meiden, hebben jullie robert en monique nog gespot op het forum? Ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoe het hun vergaard...

Ik ben ondertussen gestart met de deca voor mn laatste poging. Had n week terug al ongesteld moeten worden maar zoals altijd zit het weer eens niet mee ;) Maandag ziekenhuis bellen als ik het nog niet ben en dan verzin ik er wel n maar dagen bij zodat ik n pilletje oid krijg om het op te wekken..

Groetjes Patricia

he meiden hier eindelijk weer eens een berichtje van mij :-*

we beginnen weer wat rust te krijgen hier na bijna 6 week in het ziekenhuis te hebben gelegen met mirthe.

hoe is het met iedereen???

chrissy lieverd echt k>> dat jullie laatste poging mislukt is..hoop dat je het allemaal een plekje kan geven!!! dikke knuffel van mij!!

wilma jij weer begonnen oh meis hoop het zo he en ga je nog wel zien deze poging ik kom wel even naar het umcg toe!!!

gwennie linda maayke en de rest hoe is het met jullie allemaal???

denk aan jullie meiden al ben ik door alles niet meer zoveel!!!

veel liefs :love2: :love2: