Jump to content
M44YK3

UMCG 2013

Recommended Posts

Hallo meiden,

Hier ook eindelijk weer een berichtje van mij  :)  ik lees zo af en toe nog wel mee maar heb een aantal van jullie ook op Facebook.

Wilma: spannende tijden weer voor jullie, ga keihard duimen dat het dit keer mag lukken!

Chrissy: zag dat jij afstand gaat nemen van de baby spulletjes, lijkt me heel moeilijk.  Hoe gaat het met hardlopen?

Mariska: gelukkig dat het met Mirthe weer beter gaat, hopen dat ze nu lekker kan genieten van alles.

Hoe gaat het verder met de rest van de meiden?

Hier gaat alles verder prima, merk dat wij een eventuele behandeling steeds verder uitstellen...... Willen het toch nog 1 x gaan proberen maar dan via het Barrahus.

Fijne middag allemaal :love2:

@Chrissy: voordat jullie echt hebben geaccepteerd dat jullie met zijn drietjes blijven ben je wel een tijdje onderweg. Je klinkt wel heel positief moet ik zeggen en dat is alleen maar goed natuurlijk.

Fijn dat het met hardlopen ook steeds beter gaat.

Ik ben de laatste weken ook flink actief moet ik zeggen. Ik ga om de dag en ga steeds een minuut sneller! Inmiddels ben ik 10 kilo kwijt!!! Ik ga gewoon vrolijk verder want het kost me totaal geen moeite.

Wij willen het huis ook wel verkopen maar zijn bang dat het een financiele strop zal worden vanwege de crisis.

@Wilma: Je bent al aan het spuiten! Spannend hoor. WAnneer heb je de echo?

@Scoop jullie gaan het nog wel een keer proberen dus?>

Ik heb inmiddels wel de papieren opgestuurd naar PNO maar ben er nog niet over uit of ik nog een poging ga doen.

@Maayke: Het kan snel genoeg gaan hoor met zindelijk worden. Ik hoor heel veel ouders dat hun kind in de week voordat ze naar school gaan ineens zindelijk zijn.

Julian was nog maar 2 jaar en 3 maanden toen hij zindelijk was ( overdag). Wij hebben er zelf geen moeite voor gedaan hij had het ineens zelf door. Ook nooit geen ongelukjes gehad. Daar hebben we echt geluk mee gehad hoor.

Gaan we binnenkort een keer weer wokken? Wie wil het weer regelen, jij Maayke?

Hallo allemaal

Ik had al wel weer meegelezen maar had het reageren ff achterwege gelaten... maar nu met mijn nieuwe laptop kan ik meteen ff reageren... Leuk dat er weer wat geschreven wordt!

@ Wilma, dus je bent nu lekker van de pil af! Lekker!!! Onding, vooral als je hem lang(er) moet slikken... dat had ik altijd... bah!

Lekker hoor dat het zo goed is gegaan met Maureen op de peuter! Tja, dat ze vrij zou zijn had ik wel verwacht... net als de laatste keer dat jullie hier waren! haha... Mika is altijd heel terughoudend in het begin en moet echt eerst even huiswarm worden haha...

Dus voor jou was het wel ff lastig haar achter te laten op de peuter haha...

@ Chrissy, groot gelijk dat je ff afstand hebt genomen van het IVF gebeuren na jullie laatste poging! Jeetje 16 embryo's! Heb je in totaal 16 embryo's terug geplaatst gehad of was dat je totale score, wij hebben maar 2 hyper behandelingen gedaan en daaruit zijn in totaal 25 embryo's onstaan hiervan zijn er 2x 2 verse terug geplaats en waren er 1x 2 cryo;s en daar kwam Mika uit... Ook geen hoge score... Bleh!!!

Knap hoor dat je al zo snel afscheid kunt nemen van de spulletjes... Ook al hadden wij al best snel besloten dat er geen 2e zou komen heb ik er toch nog wel even over gedaan totdat alles weg mocht (van mij)...

Inmiddels is bijna alles weg... het ledikantje staat nog op marktplaats, maar daar willen wij meer voor hebben dan mensen ervoor over hebben denk ik want er wordt wel op geboden maar niet hooggenoeg mijns inziens en verder zet ik er nu steeds de kleren op die te klein zijn en speelgoed waar hij niet meer mee speelt... Dus wij hebben alles al weg! Onee, het campingbedje heb ik er nu net ook op gezet... haha...

Hoop dat je alles snel kwijt bent...

Spannend hoor die verhuisplannen! Hoop dat jullie woning snel verkocht wordt! Dan kan je zelf ook echt op zoek naar wat anders want je gaat toch niet eerst al wat kopen in deze tijd???

Tja, niet te druk maken om de zindelijkheidtraining... nee dat doe ik op zich ook niet maar t frustreerd me wel dat hij gewoon niet wil... Eigewijze drol drie... zo bijdehand maar ff op het potje of de wc HOOOO maar...

Ben je al bij de KNO geweest???

@ Patricia, ook weer bezig dus... je laatste poging... pfff heftig! heel veel succes!!!

@ MAris, wat een tijd heb jij achter de rug met Mirthe, jeetje! bijna 6 weken in het ziekenhuis... dat was wel HEEEEEEEL lang! Maar ik las op FB dat het nu beter gaat! Houden zo!!!

Tja, ik was bezig..

Vandaag n echo om te kijken of ik "clean" was en kon starten met de Gonal. Blijk ik twee mega cystes te hebben waardoor ik nog niet mag starten. Ik moet nu doorspuiten met de deca en over twee weken terugkomen en dan hopen dat ze weg zijn en ik alsnog mag starten.

Ik ben er letterlijk ziek van. Was de afgelopen twee weken weer uit mn dip gekropen na een bezoekje aan een natuurtherapeut, maar voel me al weer aardig terugglijden. Naja ff twee dagen balen en zielig zijn ;) en dan de schouders er maar weer onder. Erg prettig was dat de gyn heerlijk met mn meemopperde en vloekte. Of mee, ik vloekte :P Heerlijk... Dat doet weer goed al kan die beste man gvd'en wat ie wil, helaas word ik r niet zwanger van....

groetjes Patricia

haha... zie nu pas dat er op pagina 2 ook al was geschreven... en dat had ik dus net helemaal niet door...

@ Scoop, dus toch nog een poging... en dan via t barrahus... spannend! Hebben jullie al een planning??

@ Linda, Zoooo lekker zeg 10 kilo kwijt!  En super dat het je zo wienig moeite kost!

Dus de papieren zijn onderweg naar PNO... nu nog een besluit nemen... nee heb je en ja kun je krijgen! Ben benieuwd!

Ik hoop dat het zindelijk worden bij Mika -uiteindelijk- net zo makkelijk gaat! haha...

Owja, weer een keer wokken... Ik ben voor maar dat wordt wat mij betreft wel pas vanaf mei... heb veel dingen op de planning staan de komende anderhalve maand met daarbij de bijkomende kosten... Maar we kunnen natuurlijk al wel een beetje gaan polsen en plannen...

@ Patricia, ah nee he... jeetje zit het je dan nooit mee... Nu dit weer... Hopelijk verdwijnen de cystes met de deca en kan je alsnog over 2 weken starten!

@Patricia:wat een domper weer zeg. Bah niks aan zo hoor. Hopen dat ze over 2 weken weg zijn.

@Maayke: Mei is prima toch? Wil jij iedereen vragen welke data ze kunnen dan?

Hallo girl,

Maayke: we hebben nog niet echt een planning blijf het maar uitstellen........... Het is momenteel nog behoorlijk druk op het werk enz.

Patricia: balen zeg dat jij nog niet kan starten pfff.

Linda: hoe gaat het met jou?

Groetjes

@ Linda, das goed ik wil wel wat proberen te plannen...

vrijdag 3, 10, 17, 24 en 31 mei...

Wie kan wanneer???

Graag ff de laatste versie van onderstaand stukje aanpassen en van laatste aanpassing kopieeren bij je reactie!

-------------------------------------------

Maayke JA op: 3 - 10 - 17 - 24 - 31 mei

Linda JA op:

Wilma JA op:

Marieke JA op:

Sabrina JA op:

Wendy JA op:

Maris JA op: Ga je deze keer mee???

Patricia JA op: Lijkt t je ook leuk (en haalbaar) om mee te gaan???

en wie ben ik vergeten en wil er nog meer mee??? Voeg je maar toe!

--------------------------------------------

Zo de eerste stap voor een nieuwe WOKdate is weer gezet! Hoop dat er (weer) veel animo voor is, ik zal Wendy wel ff via de Whats app op de hoogte stellen!

@ Scoop, Je moet het doen als het jullie het juiste moment lijkt!!! Maar de beslissing is er in elk geval al!!! ;)

Hey meiden, het lijkt me heel leuk, maar is helaas niet haalbaar. Laatste bootje gaat al om 21.30u en groningen is best nog n stukje rijden.

Wel lief dat jullie aan me denken!

Hoi meiden,

Ik ben de vorige keer niet mee geweest, maar zoals het nu lijkt

Kan ik alle data wel. Ik sta nog niet op het lijstje :-(

Lijkt me gezellig!

Gr. Grietje

@ Grietje, Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... ben ik jou helemaal vergeten... SORRY!!!!! Heb ik niet express gedaan!!!----

Ik heb je er meteen bij gezet.

@ Patricia, jammer hoor!!! Maar inderdaad als de laatste boot zo vroeg gaat is dat niet haalbaar, wij zijn best lang van stof... maar ook weer niet zo lang dat je de eerste boot de volgende morgen kan nemen ;) Wel heel jammer hoor!

Ik heb Wendy ook gesproken, ze wil graag mee, maar heeft het heel erg druk in mei. We moeten het maar gewoon plannen en dan de datum dat we gaan doorgeven en dan kijkt ze of ze ook kan. Hopelijk plannen we dus een goede datum voor haar! Maar zoals het nu gaat kan iedereen alle dagen! Hopelijk gaat dat zo door, dan kan Wendy kiezen haha...

---------------------------------------

Linda JA op: 3 - 10 - 17 - 24 - 31 mei

Grietje JA op: 3 - 10 - 17 - 24 - 31 mei

Wilma JA op:

Marieke JA op:

Sabrina JA op:

Wendy JA op: Misschien ligt aan de datum dat we gaan... Kan ze pas later plannen. Wil wel graag mee!

Patricia JA op: Lijkt t je ook leuk (en haalbaar) om mee te gaan??? NEE

Hallo dames,

Ik kan alleen 3 mei niet verder alle datums wel, kijk er weer naar uit :D

Iedereen een heel fijn weekend.

Groetjes sabrina

3 mei valt dus af want dan kan Sabrina niet

en via de Whats App hoorde/las ik dat Marieke niet kan op 10 mei dus die vervalt ook

Sabrina JA op: 10 - 17 - 24 - 31 mei

Wilma JA op:

Marieke JA op: 3 - 17 - 24 - 31 mei

Wendy Misschien ligt aan de datum dat we gaan... Kan ze pas later plannen. Wil wel graag mee!

Patricia Niet haalbaar ivm laatste boot

Sabrina JA op: 10 - 17 - 24 - 31 mei

Wilma JA op: 17 en 24 mei

Marieke JA op: 3 - 17 - 24 - 31 mei

Wendy Misschien ligt aan de datum dat we gaan... Kan ze pas later plannen. Wil wel graag mee!

Patricia Niet haalbaar ivm laatste boot

jeee  zin in!!!

Hoi allemaal

zag dat er alweer flink geschreven werd!!

Patries balen zeg dat je nog niet verder kan!  hopen over 2 weekjes wel!!  grappig dat de gyn zo meeleefde

Chrissy:  dus al afstand doen van je babyspullen,    wat lijkt me dat moeilijk, denk niet dat ik dat meteen zou kunnen, maar misschien helpt het ook wel met het afsluiten van alles.

hoe ervaar jij dat?

Scoop, hoe gaat het bij jullie?  Hoe is het met Robina en de coeliaki? (als ik het goed schrijf)

maayke het ledikantje inmiddels verkocht?  las ik op facebook.    en wil dat een beetje kleertjes verkopen op MP?  ik heb 1 keer een pakket verkocht,  nu leent mijn zusje veel kleertjes,

Linda wauw goed zeg, 10 kilo eraf!!! 

Ik heb afgelopen donderdag de 1e echo weer gehad bij Dr de Bruin,  alles was ok en ik ben nu aan de fostimon.  dat werkt dus net als de cetrotide,  een spuitje met vleoistof wat je moet oplossen in en flesje poeder. en dan weer opzuigen.    ik moet 225 spuiten dat betekend 1 spuitje oplossen in 3 flesjes poeder.  een heel gedoe elke morgen. maar goed, dat went ook wel weer.  woensdag mag ik weer heen voor een echo.    ben wel benieuwd hoe ik op de fostimon reageer.

Dussss we gaan weer lekker wokken!!!  leuk, ik heb er weer zin in!!

fijn weekend allemaal

Dus het wordt 17 of 24 mei... ik zal Wendy ff vragen of zij dan toch een voorkeur heeft... ;)

Misschien meer kans dat ze er bij is!!!

Leuk leuk leuk! Heb er ook nu alweer zin in!

@Wilma, ja ik raak erg veel kwijt op internet... van kleertjes tot speelgoed, ledikant, slaapzakjes, glijbanen en noem maar op. De kleertjes doe ik ook meestal per pakket, maar als het een hele dure broek of shirt was doe ik het wel eens apart... Bij een pakket heb je er gewoon minder werk van! Maar sommige dingen die gewoon duur waren en ook nog echt mooi zijn wil ik toch wat meer voor hebben dus doe ik dat los, raak zo;n beetje alles kwijt wat ik erop zet... Soms duurt het wat langer, zet de advertentie er gewoon elke week op nieuw op...

Woensdag dus je 2e echo... spannend! Ben benieuwd of dit medicijn net zo goed of misschien wel beter zijn werk doet! Laat de eitjes maar groeien!!! Je gaat toch onder algehele narcose dus laat ze maar in GROTE getalen groeien!!!

Wij zijn vanmiddag naar Ballorig Hoogezand geweest, Mika heeft weer genoten!!! (foto';s zo op FB) Hij ging helemaal huilen dat we weg wilde, hij wilde niet naar huis.... whe whe... in de auto viel hij bijna meteen in slaap! haha...

Meiden, wat gezellig dat we weer op pad gaan! Ik heb er nu alweer zin in. Ik hou 17 en 24 mei vrij hoor en dan hoor ik wel wanneer we gaan. En volgende keer een high tea is wat mij betreft ook goed. Lijkt me leuk om Patricia ook een keer te ontmoeten.

Maar hoe is het verder met iedereen? Zijn jullie de winter ook zo zat? Het is nu ook weer koud en het regent. Ik hoop zo dat het snel warm en zonnig wordt.

Wilma, spannend hoor jouw laatste poging. Wel leuk dat je de Bruin had. Ik vond het erg jammer dat ik haar met onze laatste pogingen in het UMCG niet meer gezien hebt. Zij heeft ons zo vaak opgevangen na weer een teleurstellende poging. Maar goed het is niet anders. We hadden de laatste keren wel steeds dezelfde arts en dat vond ik dan ook wel weer prettig dan iedere keer weer een ander. Maar nu hopen dat er veel eicellen rijpen met dat nieuwe medicijn zodat de kans op cryo's groot is en je nog extra kansen creeert voor als dat nodig mocht zijn.

Maayke, wat goed joh dat jij zoveel spullen op marktplaats kwijt raakt. Ik krijg dinsdag een oud collega op de koffie die in januari een zoontje heeft gekregen. Zij komt even neuzen tussen al onze spullen om te zien of ze nog dingen wil overnemen. Daarna ga ik de spullen toch maar op marktplaats zetten.

Het opruimen gaat goed. Ik kom echt veel spullen tegen en ruim heel veel op. Dat geeft niet alleen ruimte op zolder maar ook in mijn hoofd. Het werkt wel therapeutisch. Natuurlijk had ik alle spullen graag nog eens willen gebruiken maar ik merk dat er heel veel rust is nu we uit die mmm zijn. Ik heb echt het gevoel dat mijn leven weer is begonnen. Voorheen durfde ik geen beslissingen te nemen want je wist maar nooit wat een volgende ICSI behandeling zou opleveren. Nu nemen we het ene besluit na het andere. De verhuizing is er één van en ik heb ook besloten te solliciteren. Ik heb DE baan gezien die ik graag wil hebben. Dit betekent wel meer uren werken, maar mijn man wil dat eventueel wel oplossen door ouderschapsverlof te nemen. En met het oog op zijn onzekere toekomst bij Rijkswaterstaat kunnen we een tweede goede baan wel gebruiken.

Scoop fijn om jou hier ook weer te zien. Ik was ook heel benieuwd of er meer nieuws is over de couliaki van je dochter.

Grietje, het zou leuk zijn als je deze keer mee kon. Het was de laatste twee keer erg gezellig!!

Patricia, balen dat er cystes gezien zijn bij de echo. Ik hoop echt dat er binnenkort gestart kan worden met een succesvolle poging.

Linda, wow al 10 kilo afegevallen. Wat goed zeg. Het hardlopen hier gaat niet zo best. Ik vind het zulk naar weer. En vanochtend was het wel droog maar toen lag mijn man nog in bed en kon ik niet weg. En nu regent het weer en wilde ik mijn sollicitatiebrief schrijven. Judith ligt nu op bed dus had ik even rust om dat te doen.

En jullie zouden dus ook willen verhuizen? Wat voor wensen hebben jullie? Wij willen graag een groter huis waar een lift in gebouwd kan worden. We hebben 1 huis gezien maar willen nu toch eerst wat andere huizen bekijken om goed te kunnen vergelijken. Donderdag gaan we weer bij 1 kijken. En wat betreft een financiële strop ... dat gaat het bij ons toch wel worden. Wij zijn alleen wel zo realistisch dat een huis wat voorheen niet betaalbaar was voor ons, nu wel door ons gekocht kan worden. We proberen het dus maar positief te bekijken.

En zijn jullie er al over uit of je nog een poging gaat doen? Wat lijkt dat we moeilijk als je niet weet wat je moet doen. Ik ben wat dat betreft blij dat de keuze die wij in februari 2010 gemaakt hebben altijd is blijven staan. Opmaken wat er nog was en dan is het klaar. Maar ja, iedereen moet zelf op het punt komen waarop duidelijk wordt wanneer de grens bereikt is.

Gwennie, hoe is het met jou? Ik hoop dat er een datum is waarop jij mee zou kunnen met eten. Ik ben zo benieuwd hoe het is met de adoptieprocedure.

Maris, hoe gaat het met Mirthe? Ik hoop dat ze het nu goed doet, zonder allerlei tegenslagen. En ik hoop dat jij ook mee uit eten kunt. Lijkt me zo leuk om je na al die jaren weer eens te zien.

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.

Ik ga snel mijn sollicitatiebrief nog een keer lezen. Duimen jullie voor me, want ik wil die baan zoooooooooooooooo graag.

Groetjes,

Marieke

@Marieke: Tuurlijk ga ik heel hard voor je duimen dat je de baan krijgt! Het is ook wel weer lekker dat je met je toekomst verder kunt nu je uit de onzekerheden van de molen bent. Of voel jij dat niet zo?

Ik ben een compleet ander mens geworden sinds het hele gebeuren. Precies een jaar geleden was ik zwanger. Vorige week zaterdag ( 9 maart) was het een jaar geleden dat we positief testten op die dag heb ik mijn record tijd gelopen met hardlopen. Dat voelde goed. De komende weken zullen we stil zijn bij een aantal data waarop het misging, het opwekken de dag van de curettage en toch heb ik er geen moeite mee. Als ik nu hoor dat iemand zwanger is of ik zie zwangere buiken doet dat me niks meer.

Sinds jaren voel ik me super. Denny kan daar niet mee handelen dat is èèn van de redenen dat het slecht gaat tussen ons en ik weet niet of het nog goed gaat komen. We groeien allebei een andere kant op en leven alleen nog maar in verwijten.

@Patricia: Jammer dat je niet mee kunt maar het lijkt me ook ontzettend lastig qua reizen. Anders doen we de volgende meeting bij jou gaan we lekker uitwaaien!

@Wilma: wat een gedoe dan he met die spuitjes. Je hoeft dus geen ampullen te breken? Dat hadden wij toen van Julian en dat was toch een drama. Hopen dat er woensdag al wat te zien is!

@Gwennie : Leuk dat je er zeer waarschijnlijk weer bij bent! Ik ben benieuwd hoe het er nu voorstaat bij jullie.

@Grietje: Hopenlijk zie ik jou dan nu ook eindelijk een keer!

@Scoop: Hoe is het met Robina haar oortjes afgelopen bij de KNO arts? Je wilde nog een keer op de koffie komen toch? Je bent altijd welkom hoor.

Hey Marieke, op wat voor baan ga je solliciteren? Spannend hoor!

@ Linda, altijd gezellig hier af te spreken met zn allen :-) Maar als t midden op de dag doen dan kan ik jullie kant op hoor! Zie ik eindelijk eens "gezichten" bij alle teksten die hier geschreven worden.

Wat verevelend dat jullie zo niet op een lijn zitten dat het niet lekker gaat. Snapt Denny niet dat jij lekker in je vel zit of wil hij nog heel graag verder voor nog een poging dat het daardoor misloopt? Naar, ik hoop dat jullie eruit komen maar samen leven en elkaar alleen nog maar verwijten maken is ook niet gezellig..

groetjes patricia

Linda, het is inderdaad heerlijk om die medische molen uit te zijn. Mijn leven begint weer. Het voelt erg goed zo.

Balen dat Denny en jij momenteel niet op 1 lijn zitten. Ik hoop dat jullie weer naar elkaar toe zullen groeien. Lijkt me heel vervelend dat je na alles wat is gebeurd ook elkaar kwijt bent geraakt.

Hier verder goed nieuws. Ik mag op sollicitatiegesprek komen donderdag. Ze lijken me graag te willen hebben want de sluitingstermijn voor de vacature is nog niet eens voorbij. Het gaat trouwens om een baan als paramedisch adviseur / schadebehandelaar bij een zorgverzekeraar. Ik hou jullie op de hoogte.

zo he chrissy,  das goed nieuws!!

fijn dat je nu zo lekker in je vel zit!!    kan me er wel wat bij voor stellen,  ben het nu ook alweer helemaal zat!!

ik ben vanmorgen weer naar het UMCG geweest,  links 10 en rechts 6 follikels van 10-11 mm

helemaal goed!!

deze arts was nieuw voor mij, heb haar in Aug ook ontmoet toen was ze in opleiding en deed ze een echo bij mij, ook wilde ze graag de tp doen maar dat wilde ik niet haha en nu is ze al een poosje zelfstandig aan het werk, maar ze deed het super goed!!

ga er nu weer snel vandoor!!

laters

@ Patricia, haha ja dat zou ook nog kunnen... ;)

@ Wilma, High tea kan ook, maar dan wel met koffie graag! haha...

@ Chrissy, vreselijk he die winter, duurt allemaal al veelste lang! BAH,... ben het zoooooo zat!!!

Ja joh, loopt als een tierelier die spullen op MP, sommige dingen hebben net ff wat langer nodig maar uiteindelijk raak ik bijna alles kwijt... je moet er natuurlijk geen troep opzettenm, dat raak je (meestal) niet kwijt, maar als dingen echt nog mooi en goed zijn is er altijd wel een koper... en je moet gewoon niet teveel willen...

Ik kan helemala begrijpen wat je zegt over het rust geven nu je de spulletjes uitzoekt, wegdoet en verkoopt... Het is lastig maar het geeft veel rust en veel onzekerheid is met het stoppen van de MMM weg... Inderdaad het besluiten nemen! Ik durfde ook niets te plannen... en nu is dat allemaal veel makkelijker! Geen rekening meer hoeven houden met eventuele behandelschema's en positieve of negatieve uitkomsten van een behandeling!

Wij zijn natuurlijk al wat verder in het verwerkingsproces dan jullie, maar het is een goed gevoel om de MMM helemala afgesloten te hebben!

Het leven is weer begonnen!!!

Goed hoor dat jij al zo snel een soorte van knop hebt kunnen omzetten!!! Ik hoop dat de sollicitatie opleverd wat je graag wilt!

@ Wilma en Chrissy, dus beide zo te spreken ove de Bruin??? Nou ik vond haar de minst vriendelijke, leuke en meegaande arts die er maar was! Ik kon niets met haar! Was blij als ik haar niet had!!!

Grappig dat het zo verschilt in mening, en misschien maar goed ook! ;)

@ Linda, wat fijn te horen dat het zo goed met je gaat! Het is natuurlijk een vreselijke periode waar je in zit met alle herinneringen aan vorig jaar! Maar als ik het zo lees sla je je er wel door heen! Knap hoor dat het je niets (negatiefs) doet als iemand zwanger is of iemand met een dikke buik ziet lopen!

Wel super K dat Denny en jij steeds verder uit elkaar lijken te groeien!

Haha... leuk idee Linda om de meeting bij Patricia te doen, maar dan haak ik bij voorbaat al af... Ik ga ECHT NIET op een boot! haha... NO WAY!!! -sorry Patricies- Ben al zeeziek op een luchtbed of zelfs in een golfslagbad... dus mij niet gezien!

@ Chrissy, YEAHHHHH wat goed en fijn dat je op solli mag komen!!! Spannend morgen de dag!!! Ik ga heel hard ana je denken en voor je duimen!!!

@ Wilma, dat gaat lekker zeg!!! 16 follikels!!! Toppie! Nog ff doorbroeden!

Hier eigenlijk niet zoveel te melden...

Heb Wendy ne ge-app-t ovr de 17e of 24e... nog niets gehoord... Hoop dat ze een van die avonden kan blokken in haar agenda en dat ze -gewoon- weer mee kan!!! Als ik wat weet lat ik het hier weten en kunnen we de planning definitief maken!