Jump to content
M44YK3

UMCG 2013

Recommended Posts

Hallo dames,

Ik kijk weer uit naar onze date hahahahaha.

Met Robina gaat het per, we hebben goede voedingsstoffen adviezen gekregen en hebben het daarmee redelijk onder controle. Nu wel een ander probleem ze heeft midden oorontsteking. En een kuurtje afgerond en volgende week dinsdag moet ze terug komen bij de kno art. Ben zeer benieuwd er komt namelijk nog steeds bloed en rommel uit haar oor pffff. Het zit haar niet echt mee.

Wilma: spannend hoor, ben al aan het duimen voor jou!

Linda: zullen we een keer op een woe middag afspreken?

Ik probeer weer effe wekelijks op de forum e komen. Mis het wel, ook al hebben wij Facebook hahahahahah.

Fijne avond!

@scoop: Ja, op een woensdagmiddag ben ik altijd vrij dus dat is helemaal goed. Roep maar wanneer.

Fijn dat het met Robina haar klachten nu beter gaat sinds de voedingsadviezen. Maar nu dus weer gesodemieter met haar oortjes. Oorpijn is zo vervelend. Ik klop het heel zachtjes af.... Julian is sinds dat hij 7 maanden was een KNO kind, heeft al tig keer buisjes gehad. De laatste keer was een ramp en toen is er ook gezegd dat dit de laatste keer was omdat zijn trommelvlies helemaal verkalkt is door alle ontstekingen en buisjes. Mocht het nu weer misgaan dan hebben we een probleem. Gelukkig gaat het nu al een jaar goed! Binnenkort even weer op controle voor de zekerheid.

@Chrissy: Wat goed dat je op sollicitatie mag komen. Het klinkt heel positief. Komt vast goed.

@Wilma: Daar groeit al aardig wat dus! klinkt goed hoor.

@Patricia: dat is dan een nadeel dat je zo ver weg woont hè. Maar moet vast een keer goedkomen om elkaar te ontmoeten.

wokken in Grunn... toch???

Zullen we weer euroborg doen???

Das het makkelijkste te bereiken voor iedereen denk ik...

@ Wilma, hoe was je echo vandaag??? en woensdag punctie???

hoi hoi

ik vind de euroborg prima hoor!!  stadspark mag ook al vind ik die niet zo goed.   

jeej het einde is in zicht!!  vanavond de pregnyl om 20:00 uur en dan donderdag morgen om 8 uur de punctie.  we moeten dus al om half 8 in het ziekenhuis zijn.  lekker op tijd!

de echo gister was erg pijnlijk, ze heeft dus rechts ook niet zo goed kunnen zien, er zaten in elk geval 2 grote en verder nog wat kleinere.  links zaten er een stuk of 8 van verschillende groottes, vandaar dat ik nog een dag extra moest stimuleren.

ben benieuwd hoeveel eicellen we straks  uiteindelijk hebben.      ik ben er helemaal klaar voor. 

nu tijdens deze poging merk ik echt  dat dit ech onze laatste poging is, ik wil dit echt niet meer,  ben het zoooo zat.    Zat ik eindelijk weer goed in mijn vel, lekker afvallen en sporten, weinig rugklachten.......  ik begin met de pil en ja daar gaan we weer....    inmiddels heb ik last van ischias,  ook zo fijn.    de fysiotherapeut zegt ook , die hormnen dat is roofbouw op je lichaam.   

zo nu genoeg klaagzangen van mijn kant.....  hoe gaat het met julie allemaal??

Laten we dan gewoon de euroborg doen, die is goed en het is makkelijk te bereiken voor iedereen...

@Wilma, jeetje meid wat een ellende heb je er allemaal weer van! Gelukkig is het einde in zicht! Nog ff de punctie doorstaan en op naar een mooi resultaat! Als de echo weer zo pijnlijk was zal de boel goed vol zitten! Ga heel hard voor je duimen dat je veel mooie eicellen hebt en dat je veel bevruchtingen hebt en wie weet hou je er nog wat cryo;s aan over!

Laat je ff wat horen donderdag zodra je daar toe in staat bent???

Maayke, ik vind de Euroborg ook prima. Leuk he marktplaats, ik zet er zelf ook regelmatig wat op en soms verkoopt het wel en soms ook niet. We hebben bijv een vitrinekast er wel 3 keer op gezet voordat er eindelijk eens iemand met een redelijke prijs kwam... Ik heb de zolder ook nog vol staan met babyspullen, kan het nu nog niet over mijn hart verkrijgen om het weg te doen allemaal... Hoop nog steeds dat we het nog eens mogen gebruiken...

Wilma, die hormonen zijn echt roofbouw op je gestel... merk er zelf ook alles van... Hoop dat je lekker veel eicellen hebt en er mooie bevruchtingen optreden! Succes donderdag!

Linda, wat vervelend dat het tussen jou en Denny net zo lekker gaat... Hoop dat jullie eruit komen samen.

Bij ons loopt het ook niet heel lekker... loop echt al een tijd met het gevoeld van is dit het nou en is dit nu wat ik wil.

Maar er zijn dan ook weer periodes dat het wel weet beter gaat. We zien wel wat de toekomst brengt.

Wauw, en 10 kilo kwijt goed man!

Wij zitten momenteel ook weer met die moeilijke data... Eise onthoudt die data dan niet en dat vind ik dan wel eens moeilijk...

Marieke, wat goed van je dat je het zo kan afsluiten allemaal. Respect hoor! Kan me voorstellen dat je nu weer aan jezelf toekomt... Jarenlang heeft toch alles in het teken gestaan van de MMM. Ik heb zelf ook al heel wat banen en kansen laten schieten met de gedachten van wat als...

Hoop voor je dat het wat wordt met je nieuwe baan! Succes!

Scoop, wat vervelend met de oren van je dochter... De virussen blijven ook lekker hangen momenteel heb ik het idee...

Hoop dat het snel beter gaat!

Vorige week kreeg ik slecht nieuws op mijn werk, er zit een enorme reorganisatie aan te komen. Rond de 86 fte moet er uit... Een groot deel van het werk gaat naar Manila (Filipijnen). Ben vandaag door mijn manager benadert of ik voor 3 weken als mentor daar naar toe wil gaan om die mensen daar te gaan opleiden...

Hmmm weet het nog niet... Heel erg dubbel, het geeft nog geen "blijfgarantie".

Weet niet of ik Jesse zo lang kan missen....

Hier druk bezig geweest met de voorbereidingen voor Jesse zijn 3e verjaardag alweer....Morgen gaan ze vanuit de psz naar de zorgboerderij, leek de juf dan wel leuk dat Jesse daar gaat trakteren. Dus mag ik morgen mee naar de zorgboerderij. Morgenmiddag gaan we paaseieren zoeken vanuit onze korfbalvereniging, ook leuk maar wel koud ben ik bang...

Donderdag wordt onze kanjer dan alweer 3! Had via internet Thomas de Treinplaatjes op eetbaar papier besteld om op cupcakes te plakken, dus moet nog even aan het bakken. Wel leuk allemaal, maar je maakt het jezelf ook wel weer moeilijk...

En dan donderdag en zondagmorgen verjaardagsvisite, ben benieuwd hoe Jesse gaat reageren op alle drukte...

Hoef pas volgende week dinsdag weer te werken dus...

Helaas kunnen we dit jaar niet buiten zitten... Vorig jaar hebben we met zijn verjaardag 's middags buiten in de tuin gezeten.

Liefs Grietje

@ Grietje, Ik heb sommige dingen ook wel vaker dan eens op marktplaats moeten zetten voordat het verkocht werd voor een prijd die we wilde... maar dat moet je er voor over hebben... je kan t ook in de prullenbak gooien of kleding ed in de bakken van Humanitas, maar veel dingen vind ik daar echt te goed voor, dus probeer ik t op marktplaats en de aanhouder wint... want t meeste raken we kwijt voor een prijs die wij OKAY vinden... haha...

Groot gelijk dat je de babyspullen er nog niet op zet... zover zijn jullie nog niet en wie weet wat nog komt!!!

En de kleine man ook alweer bijna 3 jaar!!! Alvast gefeliciteerd!!!

Wat spannend zeg bij je op t werk! BAH!!!

Leuk zeg dat je mee mag naar de zorgboerderij!

@Wilma: Heel veel succes alvast voor morgen!!! Op een paar mooie eicellen.

@Grietje: Voor jou ook alles herkenbaar dus. Ik denk dat ons probleem ook is dat we al die 8 jaren alleen maar bezig zijn geweest met de kinderwens (en de jaren ervoor natuurlijk ook al voor Julian) en nu dat weg is gevallen dat er nog zo weinig overblijft.

Voor jou breekt er qua data ook weer een rotperiode aan.

Hier hetzelfde.

Vandaag is het een jaar geleden dat ik de bloeding kreeg. Op deze tijd ook zo ongeveer. Vandaag is mijn schoonvader jarig maar ik denk dat er geen mens vandaag bij stil staat. En dan 3 april de datum dat we kregen te horen dat het echt mis was.

Ik had het er laatst met mijn zusje nog over. Dat de dag na Pasen de miskraam moest worden opgewekt en dat we met Pasen naar de kinderboerderij gingen met Julian om spelletjes te doen en 's avonds op verjaardag. Mijn zusje zei dat ze het eigenlijk onbegrijpelijk vond dat ik dat gewoon allemaal deed alsof er niks aan de hand was. Als ik erover nadenk is dat ook wel zo. Ik stond gewoon tussen de miskraam, opwekken en curettage door langs de lijn om bij Julian zijn wedstrijd te kijken. Ik heb me er goed doorheen geslagen al zeg ik het zelf haha

Vervelend dat het op je werk ook spannend word. Het lijkt me wel een hele ervaring om 3 weken naar Minala te gaan. Het is wel lang zonder Jesse natuurlijk maar aan de andere kant krijg je zo'n kans ooit weer?

Leuk dus we gaan naar de Euroborg! In mei heb ik ook nog een meeting van het andere ivf forum dan gaan we weer high tea-en bij Kaap Hoorn.

hoi allemaal

sjonge Linda,  ik hoop dat jij en je man er samen uit komen!! 

ik heb vanmorgen de punctie gehad, onder narcose.  het ging allemaal heel goed!!  er zijn 5 eicellen. daar was ik wel wat terleurgesteld over, maar Dr Homminga was erg tevreden.  Ze kwam later nog even praten.  dat heeft ons erg goed gedaan!  ze nam er echt even de tijd voor.

nu op naar zaterdag!  hopen op een mooie bevruchting!

@ Linda, dit zijn dus voor jou weer heel lastige dagen! BAH! En wat heb je je er inderdaag goed doorgheen geslagen!!!

Vreselijk dat er niemand die dicht bij je staat er even bij stil staat! Dat moet veel pijn doen!

Leuk zeg dat je met het andere forum ook op date gaat! High tea-en... leuk! Alleen voor mij zijn die overdag dates niet echt haalbaar, helaas, want dat high tea-en (koffie voor mij graag!) lijkt me ook erg leuk en gezellig!

Dus bij jullie nog steeds geen verbetering in de relatie, jammer! Maar als je al die jaren samen alleen maar hebt gewerkt en gedacht aan de kinderwens is het ook een hele leegte die opgevuld moet worden.. en zeker als je er beide anders overdenkt is dat heel lastig!

@ Wilma, we bespraken het al ff via de WA... tja 5 eicellen, op zich mooie score, maar kan me voorstellen dat je je score wat hoger had ingeschaald... vooral omdat de echo zo moeilijk/niet ging aan 1 kant! Maar je hebt in elk geval 5 mooie! Op naar morgen goed nieuws over 5 super embryo's!! 1 of 2 binnenboord en 3 of 4 in de vriezer, dat zou helemala te gek zijn!

Fijn dat de punctie onder narcose weer goed gegaan is! Had je die mogelijkheid maar eerder gekregen!!!

Hoop dat je snel opknapt van de punctie en niet teveel napijn krijgt/hebt!

Op naar morgen met goed nieuws!!!

Nàh ik had toch echt al gereageerd maar zie mijn reactie nergens staan :-\. 5 Eicellen lijkt inderdaad magertjes Wilma. Hopenlijk heb je inmiddels een mooie tp gehad en zelfs nog wat cryootjes????

Ik ga ook liever naar de Euroborg ik vind die van Stadspark helemaal niks.

Morgen moeilijk dagje want dan is het precies èèn jaar geleden dat we te horen kregen dat het een miskraam ging worden.

hoi allemaal!

Sterkte voor morgen Linda,

ik heb zaterdag een tp gehad van een 3 en een 2 cellige embryo.    helaas hebben we deze keer geen cryo.

het was dus ook echt de allerlaatste tp!  14 april mag ik testen.

Super dat je 2 emmy's aan boord hebt maar wel een domper dat je geen cryo's hebt. We gaan heel hard hopen dat je die ook helemaal niet nodig bent. Zal ook wel een keer heel leuk zijn om een zwangere in ons midden te hebben tijdens het wokken.

Hallo allemaal,

Linda, hoe is het met je? Heb je het moeilijk of valt het je mee? Jeetje een jaar alweer. Zelfs voor mij voelt het veel korter aan dat je hier op het forum schreef dat het niet goed zat.. Sterkte vandaag.

Wilma, spannen spannend spannend. Was het maar vast 14april! En dan een positieve test en dat deze 2 maar beide zijn blijven plakken!!

Ik heb morgen mijn 3e echo. Heb n stuk of 12 follikels maar wel van verschillende grotes dus ik wet niet als ze uiteindelijk allemaal goed zijn. ben blij met dit aantal, mar de vorige keer had ik er ook zoveel. 13 zelfs meen ik mij te herinneren en desondanks geen TP dus het blijft spannend hoe het dit keer zal aflopen. Ik hoop zondag of begin volgende week voor de punctie te mogen.

@wilma, 2 emmys aan boord! Mooi!!! Tja jammer dat er geen cryos zijn... Op naar een hele mooie 14 april!

@patricia, hoop dat de kleine follikels ook nog mee gaat doen en dat je een mooie svore haalt bij de punctie EN dat er deze keer een tp is, en het liefst nog wat op reserve!!!

Wilma, wat mooi dat je twee Emmy's aan boord hebt, we hopen zo dat het dit keer goed zit. Wel jammer da je geen cryo's hebt. Hoe voel je je, de eerste week zit er alweer bijn op.......

Patricia heb je inmiddels alweer een echo gehad?

Linda, ik stuur je begin volgende week wel effe een whatsapp oké? Hoe gaat het met jou? Was vast geen makkelijke week...

Maayke: hoe gaat het met jullie?

Iedereen alvast een heel fijn weekend

Bedankt voor jullie sterkte wensen.

@chrissy: bedankt voor je whatsApp.

We zijn de week goed doorgekomen hoor. Tuurlijk stond ik 's morgens op met het idee dat het alweer een jaar geleden was maar het was gewoon een dag zoals alle anderen. Ik heb het echt wel een plekje gegeven geloof ik.

@Scoop: Ja, leuk! Ik hoor het wel. Gezellig.

@Wilma : Hoe voel je je?

@Patricia: Hoe ging de echo??

hoi allemaal

fijn linda dat je de week goed bent door gekomen!!  en je man? 

Laura dank jewel!!  nog ff flink doorduimen!! ;D

zo de eerste week zit er op!  het gaat goed hier, weinig bijzonders, sinds woensdag stijf in de rug en zware benen, net of ik koorts heb,  ben daarna ook wat verkouden geworden, dus dat zou zomaar de reden kunnen zijn.  ook erg moe, lang leve de utrogestan!!        nu komt de moeilijkste week, vanaf dinsdag zal ik wel weer gaan broekloeren, dag 10, de rot dag waarop ik altijd begon te vloeien als het mis was.    dinsdag en woensdag ochtend lekker werken, donderdag de hele dag.....  ik kom de week vast wel door,    en af en toe kom ik hier lekker zeuren!!

geniet allemaal lekker van het zonnetje!!

hallo meiden

morgen dag 10!!!  pfff vind het zoo spannend,  voel me goed!  erg moe verder geen krampen ofzo......

duimen jullie voor me morgen?

groetjes

Guest tanja1969

uiteraard wilma!!! mijn duimen draaien, spannend!!

succes morgen

liefs Tanja