Jump to content
M44YK3

UMCG 2013

Recommended Posts

ik snap er niks van, was zo overtuigd dat het goed zat.......    t is licht vloeien,  zonder krampen maar das bij mij altijd begin van het einde op dag 10. 

ben erg verdrietig, gelukkig is Kor thuis gekomen van zijn werk

Guest tanja1969

oo nee wilma,

probeer nog ff moed te houden meid, tis wel je beruchte dag 10 maar misschien zit het toch nog goed

duim nog ff door voor jullie

liefs Tanja

Oooooo nee Wilma!!! Ik hoop zo dat t niet door zet! Weet je nog dat je bij maureen ook lang gevloeid hebt of was dat later?

Sterkte en succes!

ja Linda dat klopt,  het is nu echt afgelopen!!    een echte baal/jank dag,  al heb ik gisteren ook al heel wat afgejankt.

het is zo definitief!! 

Wat vind ik dit vreselijk verdrietig voor jullie Wilma!

Heel veel sterkte meid.. echt

Liefs

lieve wilma heb je al even gesproken maar meid ook via deze weg een hele dikke knuffel van mij!!!

ben er voor je meid en zie je snel liefssss :love2: :love2:

@ Wilma, ow wat erg!!! Ja heel definitief nu... vreselijk! Ik hoop dat je het een plekje weet te geven! Jank en baal maar goed, dat kan enorm opluchten, het moet er toch uit!!! Sterkte!

Wilma, ik vind dit zo erg voor jullie, er was nog zovee goede hoop, geen buikkrampen en dan toch .... Geen woorden voor! Heel veel sterkte meid!

Ooohneee Wilma, wat ontzettend K.. zeg. Heel veel sterkte...

Ik heb ondertussen een TP gehad. Was nog weer n heel gedoe. In 2dgn tijd waren er vlgns het Gemini 20/30 eitjes bijgekomen en waren ze bang voor n overstimulatie. Uiteindelijk bleek dit niet zo te zijn en kon ik 2dgn ernas voor de punctie. 16eicellen weggehaald waarvan 9 rijp. Uiteindelijk maar 1 bevruchting. 7cellig en teruggeplaatst. de 24e mag ik testen. Gelukkig had ik er een maar heeft iemand nog ervaring of ideeen hoe het kan zijn dat die bevruchting zo stroef verloopt. Gevraagd of ze mijn eicellen ook gelijk bekeken hebben, maar dat hadden ze niet. Ik denk gewoon dat daar ook wat mis mee is. Vorige keer tuurlijk helemaal geen bevruchting. Dit keer hadden ze de eicellen al warmer gehouden na het eruit halen zegmaar.

groetjes Patricia

Nog even een vraagje aan de kenners hier:

Het is nu een week na de punctie en ik blijf een zere buik houden. Hij is ook opgezet. Heb na de punctie 3dgn vrij gehad maar daarna gewoon 3dgn gewerkt. Het voelt alsof er scherpe dingen in mn buik zitten. Heerlijk met lopen of als Koen erop gaat hangen... En zelfs in mn slaap voel ik het. Maar het is egt op de plekken vd punctie... Is dit normaal of duurt het te lang. Vorige keren was het met n paar dagen wel over.

@patricia, jeetje dat was weer ff spannend om en nabij je punctie... Pfff... En dan heb je zoveel eicellen en dan maar 1 bevrucht... Das niet veel, maar wel een mooie 7 cellige binnenbiord!!!

Die buikpijn herken ik wel... Heel vervelend!!!

Ik hoop dat je over een week mooi nieuws mag brengen hier!!!

Wordt wel eens tijd!

Hoi allemaal,

Patricia, wat spannend joh. Ik heb niet veel geschreven maar lees meestal iedere dag wel even de berichtjes. Balen dat er maar 1 goed embryo was om terug te plaatsen. Zou Düsseldorf niks voor jou zijn? Daar hebben ze volgens mij betere apparatuur zodat ze de kwaliteit van de eicellen en de zaadcellen beter kunnen beoordelen. Misschien dat er dan ook duidelijk wordt waarom er zo weinig embryo's ontstaan bij jou. Maar goed, wie weet is het nu raak en hoef je helemaal niet te gaan zoeken naar oplossingen. Wij duimen in ieder geval voor je!!!

Wilma, wat balen zeg dat de laatste poging zo afgelopen is. Ik heb je eerder deze week al gezegd dat ik hoop dat jullie ook snel de rust en acceptatie zullen krijgen zoals ik die nu ervaar. In ieder geval sterkte met het verwerken van deze enorme teleurstelling.

Hoe is het met de andere meiden? Het is nu een beetje stil he nu iedereen of helemaal uitbehandeld is of nog moed aan het verzamelen is om toch nog weer een poging te gaan wagen. Ik kijk uit naar 17 mei zodat we dan weer even live alle verhalen kunnen aanhoren!!

Hier gaat het goed. We zijn in onderhandeling over een huis in Drachten. We hebben dit huis op de open huizen dag gezien en zijn er afgelopen vrijdag met de aankoopmakelaar wezen kijken. Echt een super huis waar we alle wensen in kunnen realiseren. We hebben een bod gedaan maar hebben na vrijdag niks meer gehoord. Ik had gedacht dat we wel snel een reactie zouden krijgen. Na 2 jaar wachten zouden die mensen nu toch wel van hun huis af willen lijkt mij.

Verder ben ik afgelopen zaterdag 40 geworden. Ik heb het gevierd met alle familie en vrienden die ons al die jaren zijn blijven steunen en van wie ik verwacht dat ze dat blijven doen in de jaren die komen gaan. Ik vond het heel bijzonder dat iedereen ook heel open over hun relatie met mij/ons sprak. Echt een super ervaring.

Nou, dat was het wel even van mijn kant. Tot horens!!

Hallo,

Ik ben hier heeeeeeel lang niet meer geweest en ik denk dat de meesten mij nog wel kennen.

Onze zoon ( geboren na 9 jaar 6x iui en 10x ivf/icsi waarvan 13x tp) is inmiddels alweer 15 maanden en loopt sinds een maand. We genieten elke dag van dit grote wonder.

Over 2 weken starten we met een cryo behandeling. Spannend weer dus.

@ Wilma wat vreselijk dat jullie nu uitbehandeld zijn. Veel sterkte met verwerken.

@ patricia jij kent mij niet, maar ik duim voor je! Wat een teleurstelling dat er maar 1 embryo was. En idd misschien is DD wat voor je. Ik kan alleen maar zeggen dat ik vol lof ben over DD

Liefs Libelle

hoi allemaal!!

bedankt voor alle lieve woorden!!    het gaat redelijk hier,  en iid wat Chrissy ook zegt, ergens is de opluchting al dat ik niet meer hoef......  al die rot hormonen en al die spanning...    half mei hebben we nog een afsluit gesprek in het UMCG.

patricia  ik duim ook voor je hoor!!  balen dat je maar emmy had, maar ik hoop dat deze lekker blijft plakken.

Libelle,  wat leuk om weer wat van je te horen!!  lekker genieten van jullie kleine man!  wat een wonder he!    heel veel succes met de cryo poging.

Maayke hoest met de keuken?  al dat chinees eten al zat? hihi

Chrissy is jullie bod geaccepteerd?

scoop hoest met jullie?

en met Linda?

en grietje???

wie vergeet ik nog?

@chrissy, fijn dat jullie zo snel al!!! Berusting en acceptatie kunnen hebben met het afsluiten van t MMMboek!

En een nieuw huis op t oog, spannend, maar inderdaad wel vreemd dat ze nog niet met een tegenbod gekomen zijn... Maar durven jullue een huis te kopen terwijl jullie oude huis nog niet verkocht us???

En ja 17 mei!! Ik heb er ook zin in!

@libelle, heeeeee welkom terug! Wat leuk om te horen dat jullie er weer voor gaan en wat fijn dat je nog cryo(s) hebt en dus niet t hele circus in hoeft! Hoeveel cryos hebben jullie nog?

Ik dacht dat je helemaal klaar was met de MMM, hier weg, weblog weg... En ineens ben je er weer en ook nog een met een nieuwe kans in t vooruitzicht, top!!! Heel veel succes!!!

Ga je ook mee wokken, de 17e in de euroborg???

@wlilma, ja de keuken vorderd goed (zue fb)... Morgen waarschijnlijk (hopelijk) klaar... Ik ben helemaal klaar met al die troep, drukte, herrie en al de ongemakken, geen water, niet kunnen koken en geen werkruimte hebben... Bleh!!! En dan inderdaad t chinees eten... Pfff... Zaterdag en zondag chinees gehaald, maandag brrodje kroket, dinsdag bij de buren gegeten (toevallig mie, dus weer wat chinees) en vandaag... Nasi met sate... Omdat ik dat al in huis had gehaakd omdat dat in de magnetron kon... Heb voor morgen ingerolde witlof met een schnitzel in de planning en heb er enorm veel zin in... Moet nu ook nog niet aan t wokken denken... Wel qua gezelligheid, maar niet qua etenstype... Haha, maar ja dan zijn we al een maand verder... Haha...

@ maayke wat leuk een nieuwe keuken! Hier ook echt nodig maar dat zit er voorlopig financieel niet in. Bijna al het spaargeld is naar Dusseldorf gegaan en ik werk al 2 jaar niet meer, dus sparen gaat niet echt heel hard hihi.

Lief dat je me meevraagt 17 mei, maar ik moet het toch afslaan.

Wij hebben nog 2 cryo's die apart zijn ingevroren. Ben ook heel klaar met de mmm en loop al wel een maand of 9 te twijfelen van wel of niet bellen voor de cryo's. En nu zijn er weer wat mensen zwanger om ons heen en zelfs iemand vd pufclub al bevallen van 2e. En dan gaat het toch kriebelen. En als we het nog willen moet het nu qua leeftijd.

Zie er wel tegenop! Vooral weer de echo's ( tis nog steeds pijnlijk daaronder) en de hormonen.

Weet ook niet of we evt nog weer hele pogingen gaan doen.

@ wilma hoop dat je het snel een plek kunt geven. Ik snap heel goed dat het je enerzijds ook rust geeft. Je kunt verder gaan met leven. Niet meer wat als......

@ chrissy spannend zeg een nieuwe woning! Leuk! Hopen dat jullie snel iets horen.

@libelle, jammer dat je niet mee gaat, maar dat moet ieder voor zich weten! Geeft niets!

Tja, die keuken wilde wij al aanpakken sinds we t huis kochten... Maar t kwam er nooit van... We wonen er nu 8 jaar dus t werd echt wel eens tijd :-)

Spannend hoor, nog 2 cryo's en apart! Mooi!! Gelukkig is een cryo poging niet zi belastend als een hele behandeling... Maar als je voor de ecjo's naar duitsland moet gaat er wel aardig wat tijd inzitten! Balen ook dat t vanonder nog niet pijnvrij us... Brrr...

Kan me voorstellen dat je er zo lang iver na hebt moeten denken! T us niet nix waar je toch weer in stapt!

@patricia, al mooi nieuws te melden???

@ maayke wel gaaf hoor nieuwe keuken. Is hij inmiddels klaar?

We hebben als het goed is alleen op dag 13 een echo en dan wordt meteen de tp gepland.

Krijg extra veel progynova omdat mijn bms nooit zo dik is. En na tp suprefactneuspray en utrogestan en asperine. Dus toch weer veel hormonen. Maar idd gelukkig geen punctie en spuiten.

Waar is iedereen? Wat is het hier ja rustig?

Ja de keuken is inmiddels zo goed als klaar... Alleen de paslatjes nog en de onder plinten... Komt net klaar voor mijn verjaardag as dinsdag. Joepie!!!

@ libelle, oh... 1 echo maar, dat valt mee... Volgens mij had ik ook maar 1 echo en toen meteen de tp gepland, maar dat was in t umcg...

Tja, waar is iedereen? Geen idee... T is altijd wat rustig als er geen behandelingen bezig zijn...