Jump to content
M44YK3

UMCG 2013

Recommended Posts

Hoi meiden, het is hier idd rustig. Ik ben wat fantieker aan het tikken op het wachtbankje. Nog steeds geen positief nieuws te melden, maar ben ook nog niet ongesteld ;D Zit nu op dag 12. Twijfel of ik morgen al zal testen en anders zeker dinsdag wat ik al van plan was. Heb ook pregnyl gespoten dus ben n btje bang voor een valse uitslag...

@Patricia: Wat spannend !!!! Heb je nog getest vanmorgen??? Ik hoop zo dat je positief nieuws hebt. Word wel weer tijd voor leuk nieuws.

@Wilma: Fijn dat het ietsjes beter met je gaat. Op zich vond ik het ook wel een prettig idee toen we een punt achter de molen hadden gezet. Een soort van rust voelde ik.

Maar dat neemt niet weg dat het nog wel heel veel pijn doet en ook zal blijven doen.

@Maayke: Ik heb al mooie foto's voorbij zien komen op FB van de keuken!

@Scoop: Woensdag kom je langs toch?Gezellig hoor!

@Chrissy: Wat leuk dat jullie al een huis op het oog hebben. En ook al geboden dus! Jullie eigen huis komt deze week in de verkoop toch als ik het goed heb gelezen?

@Libelle: Welkom terug! Fijn dat het zo goed gaat met jullie kleine man. En nu dus voor de cryo's ! spannend hoor. Jammer dat je niet mee gaat wokken.

@Grietje: Hoe is het met jou?

Hier gaat alles nog hetzelfde. Ik heb een weekendje weggeboekt voor volgend weekend. Het was de bedoeling om met zn tweeetjes te gaan om onze relatie een boost te geven maar Julian gaat ook mee. Er is daar van alles voor kinderen en dan voelt het ook zo leeg zonder Julian.

Nee, nog geen test gedaan. Ik schuif alles een dag op dus nit morgen maar woensdag testen en niet woensdag bldprikken maar donderdag. Nou dan zal die pregnyl hopelijk mn lichaam wel uit zijn en zorgt het niet voor een positieve uitslag terwijl hij dat niet is...

Pfff je weet het wel spannend te houden Patricia, we blijven duimen!

Chrissy: zijn de foto's van jullie woning mooi geworden? Hopen dat er snel een koper komt,

Libelle: welkom terug.

Maayke: hoe bevalt de nieuwe keuken?

Wilma: hoe gaat het met jullie?

Linda: ik kom zeker woe middag nog, rijd rond 13.00 uur weg. Gezellig bij kletsen

Maris: hoe gaat het met Mirthe?

Ik moet nog wel even een slag om de arm houden voor 17 mei, heb dan ook dienst dus weet niet zeker of ik erbij kan zijn........  Had er niet meer aangedacht

Verder niet zo heel veel nieuws, wil mooi warm weer hahahahahaha

Fijne avond allemaal

@ Patricia, wat spannend!!! Nog een paar daagjes en dat weet je het! Wij testte destijds 1 dag eerder dan eigenlijk mocht van het ziekenhuis en die test was super licht positief... als ik het toen een dag eerder had gedaan was hij echtr niet positief geweest! En zeker met gebruik van Pregnyl is het altijd beter iets langer te wachten!

Maar dat je op dag 12 nog geen bloed verlies hebt is wel een heel goed teken! Ik begon altijd al op dag 10 met bloedverlies! Mijn duimen draaien nog ff voor je door!!!

@ Linda, veel plezier op jullie vakantie! Hoop dat het jullie en relatie goed doet!!! Julian is gelukkig oud en wijs genoeg dat hij zijn eigen weg kan gaan en jullie kunnen werken aan jullie relatie!!!

@ Scoop, Ja ik ben heel erg blij met de nieuwe keuken!! Het is zo;n ander gezicht!!!

en het werkt ook stukken prettiger!!!

het zou wel heel jammer zijn als je er niet bij kunt zijn met wokken!! Hopelijk valt er nog wat te regelen op je werk!

@ Linda, ga jij binnenkort reserveren bij de euroborg???

Vanmorgen twee testen gedaan(die ik gehad had) en beide gaven geen resultaat aan :o Grrr. Vanmorgen ook met afvegen licht roze bloed op mn wc papiertje :'( Het leek goed te gaan, maar nu lijkt het dan toch minder rooskleurig als ik dacht en had gehoopt...

Ai Patricia dat ziet er niet zo heel goed uit. Heel veel sterkte.

@Scoop: Gezellig ! Tot vanmiddag!

@Maayke: Voor hoe laat zal ik reserveren en voor hoeveel personen ook alweer?

@Wilma: Hoe is het nu?

@ Patricia, ow nee... Als je je testdag haalt is dat meestal toch een heel goed teken... Dan verwacht je toch niet een negatieve test! Getsiederrie! En vanmorgen al roze... BAH!!! Das niet goed!

Sterkte meid!

@ Linda, we deden altijd vroeg toch??? Want wij maken het zowiezo al laat... hebben altijd zoveel te kletsen! haha.. 6 uur ofzo???

Tja, hoeveel personen... ik kijk ff terug in de berichten...

-------------------------

Maayke  JA op: 3 - 10 - 17 - 24 - 31 mei

Linda  JA op: 3 - 10 - 17 - 24 - 31 mei

Grietje  JA op: 3 - 10 - 17 - 24 - 31 mei

Sabrina  JA op: 10 - 17 - 24 - 31 mei

Wilma  JA op: 17 en 24 mei

Marieke  JA op: 3 - 17 - 24 - 31 mei

Maris  JA op: Ga je deze keer mee???

Wendy  JA op 17 mei

Patricia  Niet haalbaar ivm laatste boot

-------------------

Volgens mij was dit de lijst...?!?!

7 personen dus volgens mij... maar er is bij wijzigingen altijd wel een aanpassing door te geven bij de WOK toch???

Nou ik ga maar snel weer op de bank met mijn hooikoortshoofd... wat een ellende is dat zeg, hooikoorts... nog nooit last van gehad ennu ineens heb ik t... vreselijk... dikke rode tranende en jeukende ogen, steeds niezen, jeukende neus en loopneus... Bah! Het slaat ook al op mijn holtes, beginnende hoofdpijn. Gisteren begonnen met pilletjes van de dokter, hopelijk slaan die snel aan... merk er nu nog niet veel van, maar het ook net pas de 2e ingenomen...

groetjessssssssssssssss

Hoi meiden, nou mijn verhaal wordt nog verschrikkelijker. Vandaag bij de gyn geweest en hij ziet er eigenlijk weinig heil meer in en gaf eerlijk toe dat het ws weggegooid geld is als we er een zelf betaalde poging tegenaan gooien. Even verteld over P&O en hij wilde wel een brief schrijven dat was geen probleem.

Wat hij voorstelde was om naar Barcelona te gaan en het daar te proberen middels een eiceldonatie! En wij maar denken dat het aan het zaad ligt. Gevraagd of een zaaddonor ook kon, maar het zaad word al in het eitje gespoten en doordat het niet deelt lijkt het toch meer aan de eicel te liggen. Hij had goede verhalen over Barcelona en moest dan even toestemming vragen maar anders kon hij een telefoonnummer geven van mensen die daar geweest zijn. Omdat mijn voorkeur toch uitgaat naar toch een eicel van mijzelf (was het maar de zaadcel dan zou ik zonder twijfel een donor doen, maar nu het aan mij blijkt te liggen ligt het toch wel heel gevoelig) Dus de gyn gaat rond informeren verder in NL, Belgie en Duitsland of daar eventueel een andere techniek word toegepast , maar hij was hier niet enthousiast over.. Pfff, ik kan niet eens omschrijven hoe ik me voel.

@ Patricia, jeetje meid, das niet nix zeg! Wat vreselijk voor je! Ik hoop dat de arts je nog van informatie en telefoonnummers kan voorzien en dat je dan langzaam aan, aan een idee kan wennen wat jullie kunnen gaan doen!

Sterkte!!!

och nee patricia, das een flinke domper!!  dat is niet wat je horen wil!    ik hoop van harte voor jullie dat er  een of andere manier is waarop het wel gat lukken.  sterkte meid!!

hoe is het met iedereen?

scoop en linda, was het gezellig woensdag?

maayke leuke koningsspelen gehad?  zag leuke foto's op facebook.    en al flink aan het kokkerellen gewest in je nieuwe keuken?  beter dan de afhaal chinees haha :P

chrissy, staat jullie huis al te koop?

hier gaat het best goed, zit best goed in mijn vel, heb natuurlijk wel mijn dipjes, vooral zwangere vrouwen zien vind ik lastig.  maar we genieten volop  van Maureen en zijn er samen goed over eens dat we een goede keus gemaakt hebben om te stoppen,  Stiekem zitten we al te denken aan pleegzorg,  daar hebben we het al vaker over gehad,  Wie weet over een poosje gaan we eens een info avond bijwonen.

ik heb een aantal weken fysio gehad, vanwege bekkenklachten en ischias. heb gister de laatste keer gehad en nu is het zaak om de spieren weer sterk te krijgen.  ik ga nu 3 maanden fysiofitness doen.  Gister heb ik weer geprobeerd een lesje hard te lopen, maar dat viel vies tegen, merkte meteen weer pijn in mijn bil, de ischias.  heb een halve les gelopen en de rest gewandeld.  moet dat dus kalm aan weer opbouwen. ik wil te snel zegt de fysio.....  maarrrrr half mei ga ik een hardloop clinic volgen en hopenlijk in september een 5 km run mee lopen in Zuidhorn met 2 vriendinnen.  een nieuw doel om me op te richten , en dat voelt heel goed.  nu hopen dat mijn lijf het aan kan.    al die jaren van hormonen was echt roofbouw op mijn lichaam. en dat merk ik nu heel goed.  Nu is het tijd voor mezelf!!

ik heb al mijn positie kleding op marktplaats gezet en al een groot deel verkocht.  Maureen slaapt nu in het grote bed, en ook dat gaat redelijk.

en nu slaapt mijn kleine nichtje hier in maureen haar ledikantje, we mogen een nachtje oppassen.  Net haar het laatste flesje gegeven,  leuk hoor,  daar kan ik gelukkig erg van genieten.

groetjes wilma

@Patricia: Jeetje dat is even een hele flinke domper zeg. En dat is nog zacht uitgedrukt. Sterkte.

@Maayke: ik ga zometeen reserveren.

@Wilma: Je klinkt gelukkig aardig opgewekt. Het is inderdaad ook een roofbouw op je lichaam en het voelt dan als een bevrijding als je 'klaar' bent. Tenminste zo heb ik het ervaren. Je zult zien dat je nu snel ook de overtollige kilo's kwijt raakt. Sinds ik van alle hormoontroep af ben ben ik zoveel afgevallen dat ik zelfs 5 kilo onder mijn gewicht zit. Het hardlopen gaat hierdoor ook steeds beter. Dat zul jij straks ook vernemen.

@ Wilma, ja de Koningsspelen waren een groot succes (voor Mika). Bij toeval mochten de peuters bij ons uit het dorp meedoen met de basisschool, de mazzelaars!!! Want eigenlijk was het alleen voor de basisscholen!

Het was jammer van het weer, het regende wat... maar toch mocht het de pret niet drukken!

Haha... ja lekker kokkerellen in de nieuwe keuken... maar vandaag toch weer chinees gehaald... niet omdat de keuken niet goed is hoor... maar we waren de hele dag zo druk geweest, ik was vergeten vlees uit de vriezer te halen en had ook geen zin meer om te koken... haha... maar na bijna anderhalve week 'gewoon' Hollandse pot, kon er wel weer chinees in haha...

Fijn dat je al wat beter in je vel zit!!! Het heeft tijd nodig om het een plekje te geven allemaal.. het is niet gemakkelijk! Maar wel fijn dat jullie nog steeds EN met z'n tweeën achter jullie keuze staan op te stoppen! Wel jammer dat je het nog steeds zo moeilijk hebt bij het zien van zwangere vrouwen... Ik ken dat gevoel zo goed en ben zo blij dat ik DAT niet meer heb! Kan nu echt genieten van groeiende buikjes om me heen!

En misschien wel een pleegkindje... WOUW!!! Das moedig! Ben benieuwd hoe dat allemaal in zijn werk gaat! Volgens mij mag je er niet veel over zeggen als het zo ver is... maar dat horen we vast tegen die tijd wel!

Jammer dat t hardlopen niet helemaal ging zoals je had gehoopt en had gewild...

Wel een mooi doel in t vooruitzicht! Die 5 km!!!

Ja die hormonen doen wat met je! Ik geloof dat ik ze nu allemaal wel kwijt ben! ~gelukkig~

he meiden iedereen een fijne koninginnedag!!! :-*

17 mei kan ik niet mee wij zijn er dan niet

verder weinig nieuws aan deze kant

denk aan jullie

vrijdag word mirthe alweer 1 en zondag feest dat heeft ze wel verdiend!!!

liefsssssssssss

Jammer Maris dat je er niet bij bent.

Alvast gefeliciteerd met Mirthe. Een hele fijne dag gewenst. Hopelijk schijnt het zonnetje morgen ook zo lekker.

Ik heb gereserveerd voor 7 personen voor 17 mei 18.00 in de Euroborg. Onder de naam :'UMCG'.

niet mokken, lekker wokken!!!  ik heb er zin in!!!

hier staat de caravan alweer op de oprit, vandaag en morgen de boel inpakken en dan gaan we zaterdag morgen naar de camping!!  kamperen bij de boer in Coevorden.  een weekje!!    Kor en  ik zijn er heel erg aan toe . ff niks moeten en lekker ontspannen. Genieten van ons gezinnetje.

Maris jammer hoor dat je niet mee kan!!

@ Maris, jammer hoor! Volgende keer beter!!! Dan moet JIJ de datum maar ff doorgeven haha...

Morgen een grote dag, de 1e verjaardag van Mirthe!!! Alvast van harte gefeliciteerd!!! En een fijne dag morgen en zondag!!!

@ Linda, TOP!

@ Wilma, lekker hoor ff een weekje in de sleurhut!!! Veel plezier, hopelijk werkt t weer mee!!!

\

Wat een rust hier!

@Wilma: jullie zijn lekker aan het genieten op de camping? Het weer zit nog aardig mee hè!

Wij zijn afgelopen weekend een weekendje weg geweest. Was wel relaxt.

Ik heb het besluit genomen om zeker weten niet nog een poging te gaan doen. Ik ben er echt helemaal klaar mee.

@Scoop: weet je al of het lukt volgende week? Hoe was het gesprek trouwens? Ik wilde  je nog whats appen maar ik krijg steeds commentaar thuis als ik met mijn telefoon zit dus ik beperk alles maar om nog meer gezeik te voorkomen.

hoi allemaal

sjonge wat is het rustig hier!!  Alles goed met iedereen?

Linda heeft het weekendje jullie goed gedaan?  hebben jullie samen de knoop doorgehakt?  je schreef over gezeik als je met je tel bezig bent...  klinkt niet gezellig.      gefeliciteerd trouwens met Julian zijn verjaardag.

ja wij zijn weer terug van weggeweest, jullie hebben vast de foto's op facebook gezien. we hebben het erg getroffen met het weer en erg genoten. 

ik heb zin in vrijdag!!!

groetjes wilma

Hallo allemaal,

Het is idd rustig hier, maar iedereen zal het wel druk hebben.

Ik kan helaas vrijdag niet mee baal hier wel enorm van grrrrr.

Wilma: heerlijk weekje gehad?

Linda: ik / wij hebben een heel goed gesprek gehad. Krijg n nog een oproep om een baarmoeder overzicht te Laten maken.

Maar wij starten waarschijnlijk zoals het er nu uitziet in oktober.

Maar lees da het tussen jullie nog nie toppie gaat -:(

Hoe gaat het met de rest van de dames?

Groetjes

@ Linda, dapper besluit meid! Eindelijk kan je nu alles achter je gaan laten en weet je dat je DIE stress niet meer zal hebben! Al die jaren...!

@ Wilma, ja jullie hadden het zeker getroffen met het weer! Heerlijk joh ff zo;n weekje camping!

@ Scoop, eindelijk dus actie en niet alleen maar proberen met een "standaard" protocol! Ik hoop dat er hierdoor duidelijkheid komt en dat er wat gedaan kan worden!

Super jammer zeg dat je niet mee kan vrijdag!!! Volgende keer beter helaas...

Iedereen zin in vrijdag??? Ik wel!!!

Hoi meiden,

Even snel een teken van leven via mijn mobiel.

Linda, dapper dat je een beslissing voor jezelf hebt genomen... Dus het gaat nog steeds niet zo lekker tussen jou en Danny?

Hoop dat jullie er samen uitkomen... We hebben hief ook nog steeds ups en downs...

Dus Julian ook al weer 10, gaat snel zeg!

Wilma, jullie hebben het echt getroffen met het weer! Lekker genieten! Je foto's op fb zagen er ook erg gezellig uit!

Scoop, dus jullie gaan in oktober weer een poging doen? In het Umcg?

Maayke, mooie keuken hebben jullie gekregen! En Mika weer een week uit logeren geweest? Kan hij er wat tegen om zolang van huis? Knap hoor!

Marieke, leuk huis hebben jullie? Hebben jullie al kijkers gehad?

Het gaat met ons wel redelijk, maar superdruk...

Eise heeft sinds vorige week weer werk, alleen zit hij doordeweeks in de kost.

Hij werkt nu op Ameland. Voor mij nu drukker, werkte net een paar uurtjes extra en moet veel met Jesse heen en weer slepen van oma naar oma en naar de peuterspeelzaal enz.

Ook is 3 weken geleden mijn schoonvader geopereerd aan een omleiding. Ook wel een hele drukke tijd omdat mijn schoonmoeder niet kan autorijden. Mijn schoonvader mag 6 weken niet autorijden....

Ook is het op mijn werk erg spannend... In de 2e week van juni krijgen we te horen of we boventallig worden of weer geplaatst worden... Wel moeilijk om dan gemotiveerd te blijven... Zo heb ik voor mijn werkzaamheden donderdag nog een belangrijke afspraak in Den Haag... Denk dan is dat de moeite allemaal nog wel....

Maar goed, het blijf allemaal lastig...

Kwa behandelingen is het nog even rustig. We hopen na de zomervakantie met een nieuwe poging te beginnen.

Vind het nu ook wel lekker om er even niet mee bezig te zijn ....

Zo nu nog even Anouk kijken, hopen dat we nu eens de finale halen!

Tot vrijdag!

@Scoop: Jammer dat je er niet bij bent vrijdag  :sm45: Dan moeten we maar snel even iets afspreken. Fijn dat het een goed gesprek was! Dus toch nieuw onderzoek. Dat klinkt positief.

In oktober dus als het goed is een nieuwe poging!

@Wilma: Jullie hebben inderdaad geluk gehad met het weer

@Grietje: Leuk dat je er vrijdag bij bent! Zie ik jou ook een keer. Fijn dat Eisse weer werk heeft maar wel minder dat hij doordeweeks niet thuis komt. En ook spanningen bij jou op het werk dus. Bij mij is ook alles onzeker hoor of ik in januari nog wel werk heb.

Ja, ik heb er echt geen zin meer in hoor om weer opnieuw het circus in te stappen. En het is ook een goed besluit denk ik want gisteren kreeg ik heel toevallig weer een brief van PNO dat ze nog meer aanvullende informatie willen hebben. Ze hebben nu al twee keer een uitgebreide brief gekregen van het UMCG en nu vragen ze na 2 maanden weer om dezelfde informatie. Qua tijd zou het dus ook niet meer lukken. Dan zouden we in juli misschien opnieuw een reactie krijgen van PNO en ik moet minimaal 3 maanden voor een poging aan de lucrin dus dat zal krap aan worden.

En daar komt dan ook nog bij dat het gewoon niet goed tussen ons gaat.

Dames hoe was jullie meeting gisteren? Weer lekker gegeten?

@ Linda dapper besluit hoor! Maar kan het zoooo goed begrijpen dat je er klaar mee bent. En helemaal als de relatie ook al niet lekker loopt. Sterkte!

@ Patricia hoe gaat het nu met je? Inmiddels nog second opinion gehad?

Ik heb inmiddels een tp gehad van een sehr gute embryo. Dus we wachten maar af.  Ik moet wel zeggendat de druk een stuk minder is en dat ik er minder mee bezig ben.

Dokter Scholtes zei nog dat de zwangerschaps kans nu groter is omdat wij uit dezelfde punctie al een zoon hebben.

Hey meiden, weer een gezellige date gehad?

Oehh Libelle wat spannend.

Ga je ook mee schrijven onder het topic "wachtbankje"? Of vind je het hier wel voldoende!

Morgen gaan wij naar DD voor onze afspraak dinsdag om 8.45 bij dr Scholtes. (helaas moeten we n nachtje in een hotelletje aangezien we het anders niet redden vanaf het eiland)

Ik ben zeer benieuwd! Al ga ik wel vragen naar eventuele behandeling in Geertgen. Daar werken ze samen mee begreep ik van Geergten toen ik ze aan de lijn had. Is ff dichterbij en schijnt goedkoper te zijn. Maar goed eerst dinsdag maar even afwachten..

Linda, balen dat het nog steeds niet lekkerder loopt tussen jullie. Had het zo gehoopt voor jullie... Dapper besluit ook om er mee te stoppen. Maar wat lijkt me dat een heerlijk "bevrijdend" gevoel zeg. Niet weer die vreselijk mmm in, met die verschrikkelijk slopende wachtmomenten en vele dompers.

Grietje en Scoop, heerlijk vooruitzicht dat jullie straks weer kunnen beginnen en de zomer gewoon heerlijk "zorgeloos" in kunnen en genieten van het mooie weer dat hopelijk nog gaat komen.

Groetjes Patricia