Jump to content
suzyQ

2011 baby's in 2013

Recommended Posts

Allemaal een heel gelukkig, gezond, liefdevol en succesvol 2013!!!!

Tygo heeft heerlijk door geslapen vannacht, ongelooflijk...alles ging naast zijn raam af hahahah babyfoon bleef aanspringen! maar hebben hem niet gehoord tot vanochtend 7 uur. Super avond gehad met een kort nachtje...maar de koffie helpt me er vast wel doorheen vandaag!

Haha ik zit ook al aan m'n derde bakkie! Ben nog bij m'n ouders, de jongens hebben vannacht overal doorheen geslapen. Mijn ouders wonen op de 14e verdieping aan het water, dus we hadden vannacht een waanzinnig uitzicht op het vuurwerk. Ben benieuwd wat we vanmiddag thuis aantreffen..

Hallo dames, al eerste nog de beste wensen voor iedereen

Romy heeft gisteravond 1,5 uur geslapen sliep om 20.00 uur was om 21.30 wakker en om 22 uur hebben we dr maar uitgehaald, ze vond het fantastisch hebben geen kind aan dr gehad, bleef maar roepen: meer vuurwerk papa meer, boem boem, fluiten( als het vuurwerk een fluitend geluidje maakte) en wauw mooi hoor papa.... ze lag om 1.30 in bed ik om 2 uur en ze was om 9.30 wakker toen ik ging plassen, vriendlief was om 4.30 thuis en heeft op de bank geslapen(  alcohol = veel en hard snurken)

Vandaag wouden we haar dan wakker houden, maar heeft om 17 uur een klein tukkie van 10 min op de bank gedaan, zo was ze tv aan het kijken en ineens was ze weg.... hopelijk wil ze vanavond op tijd naar bed

@Suzy, ik heb meestal mn rooster 2 weken vooruit en mn vriend heeft m al van heel 2013, misschien dat ik toch wel bel al is het maar alvast voor die afspraak zodat we in ieder geval weten hoe of wat

Ah wat een snoetje!

Je vriend zeker trots dat Romy het vuurwerk zo boem boem mooi vond?

Is Lieke nu weer wat beter? Je hoeft die ruim honderd man toch niet allemaal een handje te geven?!?

Lekker hoor, die twee uit logeren, konden jullie uitslapen. Nog nadorst? :)

Tja weet niet zo hoe het gaat. Heb al twee dagen af en toe kramp en echt een enorm opgezette buik. Dus is dat menstruatie die wordt tegwngehouden, of zit een beebje mn darmen te verplaatsen?? Ik denk t eerste.

Kar, ik wilde gewoon continueren in dit topic, maar andere telde 91 pagina's. Vond nieuwe jaar wel mooie gelegenheid om nite starteneuw topic

En Sepp heeft nergens last van? Ja die tandjes...kiezen vind ik persoonlijk nog erger.

Dan ben je toch een uur bezig met handjes schudden en kussen? Pffff is de taart al op..:(

Nee, nooit gehad zo'n bloedtest, jij wel? Ik mag vrijdag testen. Maar heb gisteravond laatste bolletjes gebruikt, dus is misschien ook te vroeg om te testen. Het is nu bijna half vier, word normaal gesproken nooit meer ongesteld na dit tijdstip, dus we hebben weer een dag gewonnen...

Morgen werken. Eerste dag in 4,5 week..dat zal afzien zijn...

Kar, wat heerlijk dat je zonder kids naar het feest kon! Even lekker samen een avond op stap en het nieuwe jaar ingaan...kids slapen er toch vaak doorheen, tenminste als ik zo om me heen hoor. Ik dacht echt dat tygo wel wakker zou worden, maar nee!

Wel een grote receptie dan zeg! ben je echt wel even bezig om iedereen de hand te schudden! Maar als het leuke mensen zijn geeft dat natuurlijk niet. Wij hebben a.s zaterdagavond een familie BBQ in een zaaltje, van Barry's moeder kant.. Die zien we dus 1x per jaar (met uitzondering van de broer van zijn moeder en vrouw) en naast dat het altijd erg gezellig is, ook belangrijk om een lijntje te houden met die kant van de familie. Maar dat zijn zo'n 50 man en vind het altijd erg veel om langs te gaan hahah

Lieke dus niet lekker...kan goed hoor dat het tandjes/kiezen zijn! Hier ook zo 1tje, zit constant met zijn hele handje in zijn mond. Hoop voor d'r dat ze gauw doorkomen, lucht behoorlijk op!

Suzy, wat wordt het toch spannend! Ik hoop zo dat het"'t beebje is die je darmen aan de kant duwt! Tja die bolletjke...ik heb er verschillende ervaringen mee. Ene keer kwam het pas een paar dagen na het stoppen, andere keer kwam het er door heen...dus tja.. Maar goed zolang je niet ondi bent is er hoop en gaan we uit van het positieve! Tygo heeft trouwens sinds de buisjes en amandelen geen ontstekingen meer gehad, vanaf die tijd is hij zo knuffelig geworden, beter gaan slapen en pas 1 keer verkouden, maar met een homeopatisch kuurtje binnen 2 dagen weer vanaf! Dus wij zijn helemaal tevreden, bij de controle zag alles er ook mooi rustig uit.

Succes morgen met werken...ik mag a.s maandag kennis gaan maken en dan die week erop beginnen!

2 van barry's neefjes (10 en 12) waren met vuurwerk aan het spelen oudjaarsdag en dat is mis gegaan. De 1 stak een vuurspuwding aan die rondtolt over de grond heel hard en gaf er een schop tegenaan, wind pakte hem op en waaide in broerliefs nek.. In zijn jas en hup in de fik en fiks doorspuwen.. buurman heeft het gezien en hem al brandend onder de douche gezet en geblust en gekoeld. Hij ligt nu in Beverwijk, hele rug is verbrand, ernstig. Zou a.s donderdag huidtransplantatie krijgen, maar is daar nu te ziek voor. Zijn lijf blijft spugen, diarree, rillen, spiertrekkingen..schijnt een reactie van de aanslag op zijn lijf te zijn. Als er getransplanteerd kan worden, zien de vooruitzichten er goed uit.

Als de buurman het niet gezien had, had hij dus helemaal in de brand gevlogen en dan kunnen jullie zelf wel invullen wat er dan gebeurt zou zijn.

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Suzy Q ik zit even mee te lezen,maar pas je op dat het geen overstimulatie hebt ivm dat je zo'n opgezette buik hebt. Toen ik dat eens had na de terugplaatsing had ik dus overstimulatie en ook een erg opgezette buik en dat moet je echt ff na laten checken bij twijfel en krijg je veel controle's en mag je even helemaal niks meer en veel drinken en liggen op de bank.

Verder heel veel succes, spannend hoor!!! Hoop zo op een positieve test!!

Liefs Lief

Jeetje Mar, maar goed dan dat die buurman dat zag!!! Je wilt niet nadenken aan wat er had kunnen gebeuren als die buurman het niet gezien had zeg...

@Suzy, hier duimen we mee voor een positieve test!!!

Mar, hoe heet dat homeopatische kuurtje dat je Tygo geeft? Misschien ook eens proberen bij Koen. Thijs lijkt toch iets minder vatbaar.

En wat erg van Barry z'n neefje!!! Oh de arme jongen. Tja je kan zeggen wat doen knullen van tien met vuurwerk zonder toezicht, maar daar heb je nu niets aan. Kind ligt te vechten voor z'n leven. Hoe is zijn broer eronder? Die zal zich wel vreselijk schuldig voelen.

Hier nog niets in zicht. Heb vannacht vreselijk slecht geslapen en had zo'n zere buik en voortdurend kramp. Wist gewoon zeker dat het mislukt was. Dus ik vanmorgen in de auto aan het snikken met pak maandverband in mn tas. Zegt Michel nog, maar je bent toch niet ongesteld, het kan toch nog? Ik snauwen, ik ken mn eigen lichaam het beste en daarna nog harder snikken..

Maar er is dus nog niets gebeurt, dus in mn lunchpauze toch maar een test gekocht. Hoop dat ik het kan volhouden tot morgen. Kan natuurlijk nog steeds negatief zijn.

Pff, gek word ik ervan!!!

ohhhh suzy wat spannend! Kan em je gevoel zo voorstellen! Ik heb het 8x meegemaakt dat het niet zo mocht zijn met IVF en de 9de keer dacht ik ook echt tis afgelopen uit..buikpijn, huilen, helemaal voorbereidt op de ongi en toen was daar die positieve test! Ik hoop het zo voor jullie! Oehhh ga je je echt in kunne houden om niet te testen? Ik zou dat niet kunnen hahahahha morgen of vandaag...dat maakt dan ook niet meer uit! En tegenwoordig hoef je toch geen ochtendurine te gebruiken?

Het kuurtje heet: VSM Nisykind forte 0-6. Tis een 7daags kuurtje voor keel, neus en luchtwegen 2x daags (voor koen) 16druppels. Tygo knapt er altijd erg van op.

Tja at betreft het neefje.. het was zo waaierig die avond, hier ging het ook bijna mis met een paar grote potten. Niet bij ons zelf, maar vanuit het feest dat in de kantine was. Ze schoten voor ons huis aan de weg alles af en de wind ging er ook mee aan de haal. Het was echt een ongeluk en was goedbedoeld van hem om het de andere kant (weg van zijn broertje) op te schoppen...en dan gebeurt er zoiets. Heb vandaag zijn vader weer even gesproken het gaat naar omstandigheden goed. Nu denken ze dat er volgende week vrijdag geopereerd kan worden, nieuw weefsel en huid transplanteren..maar er wordt per dag bekeken hoe alles eruit ziet, reageert en heelt en op basis daarvan wordt dan de volgende stap gemaakt. Tis dus giswerk hoe dit verder gaat uitpakken. Hij zelf is er vrij nuchter onder, erg suf van de morfine, kijkt hele dag tv op zijn buik.

Na het eten gingen we nog even naar buiten vanavond. Barry wilo op een gegeven moment Guus aan de kant doen, want die bleef de bal van tygo maar pakken. Barry had een schep in zijn hand en maakt een schijnbeweging naar de hond. Die schrikt zich natuurlijk rot, springt met een enorme vaart opzij en jawel daar stond, nouja lag tygo dus! Met een fikse klap met zijn hoofd op de stenen....duurde even voordat hij geluid maakte, gats zeg! Nu een fikse bult en hij blijft aangeven dat het pijn doet. Is nu wel gaan slapen gelukkig, maar denk dat ik hem toch maar even wakker maak over een paar uurtjes!

wahhhaaaaaaaaaaaaaahhhaaa JAAAAAAAAAA!!! wauw wat geweldig zeg!!!

Geloof je het al hahahha??? Jeetje hoe reageerde michel???

Whhoooehoooooeee!!!

Zo jij zit erbovenop!!

Nou ik kan het nog niet echt goed geloven. Ga telkens de test bekijken, maar ik zie toch echt twee strepen. Tweede streep is niet heel dik, maar heb om half zes getest ( kwam thuis en ben met m'n jas en schoenen nog aan meteen op de wc gaan zitten haha) en heb overdag zo'n 3.5 liter vocht op. Dus urine is verdund.

Morgenochtend nog een keer testen, denk dat ik het dan pas echt geloof. Vandaag is 14 dagen na de punctie, dus test moet kloppen.

Buikkramp overigens nog niet weg.

Wow is dit bizar of wat?!?

tis echt geweldig! Zo gaaf dat het gewoon weer gelukt is!!! Kan me voorstellen dat het nog heel onwerkelijk is...nu op naar een eerste goede echo!! Die wachtweken vond ik ook zo slopend!!! Ben zooo blij voor jullie!! Jeetje een derde kindje op komst!!

wauw! ik moet ff reageren hoor.... lees nog elke dag mee maar reageer weinig meer, maar kan het nu ff niet laten.

wat ontzettend gaaf SuzyQ dat het weer gelukt is! ik had al een voorgevoel dat het gelukt was, als ik naar ons eigen verhaal kijk lijkt dit bizar veel op hoe het bij ons is verlopen dus kon gewoon niet anders dan dat het positief zou zijn!

echt super! van harte meid, geniet er lekker van en nu op naar een mooie echo van jullie 3e kindje.

ik trouwens morgen alweer 16 wkn. t gaat echt weer zo snel. gister pretecho voor geslachtsbepaling gehad en zo goed als zeker gaan we weer een meisje krijgen. alles zag er prima uit, dus heerlijk genieten hier.

liefs Mama4

Jahaaaaa twee vette strepen!

Ohoooo hoor mezelf nog snauwen tegen Michel dat t over was en dat ik mn eigen lichaam het beste ken...wist t zo zeker! En nu dit...wauw....

ach michel krijgt vast nog meer te verduren de komende 9 maanden hahahaha dus die ene snauw neemt ie vast voor lief!! En nu is het helemal zeker, 2 dikke strepen! Ongelooflijk joh, een derde kindje...kan er niet over uit (en ben stiekum erg jaloers). Jij zal wel spingent de dag door stuiteren!

Ik kan er ook niet over uit! Ben idd wel hyper, maar dat komt ook omdat ik vannacht d uren tot ik weer kon testen heb afgeteld haha

Ik zou ook jaloers zijn hoor Mar..en niet zo'n beetje ook!

Net de afspraak kunnen maken voor de echo. Nou....vanmorgen eerst 13 minuten en daarna 29 minuten in de wacht gehangen, maar bleef maar 1 wachtende voor me. Chagrijnig word ik daarvan! Toen maar opgehangen want ik moest weg. Nu de jongens op bed liggen weer gebeld, nou snap nu wel waarom ik er vanmorgen niet doorheen kwam. Een of andere onbenul aan de telefoon...moest alles vragen ( hoorde voortdurend 'ik snap het niet' ) en kon ook nog eens niet tellen. Ze zei dat de echo vijf weken na punctiedatum wordt ingepland en dat was dan 17 januari. Maar dat klopt niet, is de 24e. Dus ik heb echt zes keer gezegd dat die datum niet klopte, zij telkens natellen en nee hoor, mevrouw, het is echt 17 januari. Toen werd ik denk ik beetje vervelend want kreeg ineens een collega aan de lijn. Die luisterde, ging natellen en inderdaad u heeft gelijk mevrouw, het is 24 januari. Ja, zo duren je gesprekken wel een tijdje!! Heb de echo een dag eerder. Wil 'm graag bij de arts die we het meest hebben gehad en die ons ook wel beetje kent. Dit is toch de laatste keer, dan graag bij haar afsluiten.

Ooooh kan het nog steeds niet helemaal geloven! Ik vond deze wachtweken eigenlijk de spannendste tot nu toe. Dacht dat het onmogelijk zou zijn om drie keer meteen te slagen, maar toch heb je hoop.

Maar mama4, jouw verhaal lijkt idd op mijn verhaal! Alleen heb jij nu een vierde zwangerschap. Die gaat er hier echt niet komen. Ik zou wel willen maar mijn man trekt de grens bij drie.