Jump to content
suzyQ

2011 baby's in 2013

Recommended Posts

hahahah oh fijn he van die mensen die het niet helemaal snappen hahahah Kan ik ook zo heerlijk chagrijnig van worden! Maar fijn dat je nu een datum hebt, kunnen jullie af gaan tellen! Ik vond het zo onwerkelijk tot die eerste echo en daarna nog moeite het te geloven.. Jullie hebben gewoon super veel geluk dat het zo goed aanslaat! 3x in 1 keer is inderdaad ook ongelooflijk, maar zo zie je maar weer..engelen bestaan en er is er nu weer 1tje onderweg!

Ohhh zo spannend wat het gaat worden...weer een knul of misschien wel een meisje erbij! Van mijn zusje weten we dat volgende week, kijk er zo naar uit het te weten hahaha al maakt het geen bal uit natuurlijk!

Nou jij met je acht terugplaatsingen...ooh hoe heb je dat volgehouden?!? Ik vond het echt vreselijk en vroeg me serieus af hoe vaak ik zoiets zou kunnen. Maar jij, en zoveel anderen hebben zoveel meer terugplaatsingen doorstaan..respect hoor!

Tja is het nog geluk hebben? Ja altijd natuurlijk als je zwanger raakt. Maar misschien neemt IVF bij ons de hindernissen weg die er zijn, en zijn we een heel standaard geval. Eerste keer geen cryo's, tweede keer 1 maar niet goed ontdooid, derde keer geen cryo's. Dus hebben t altijd moeten hebben van de verse terugplaatsingen. Ik deed bij de zwangerschap van Thijs mee aan een onderzoek van het ziekenhuis, en toen is me gezegd dat ik een heel mooie en goede baarmoeder heb. Dus misschien helpt dat ook?? Tja is nog zo weinig bekend van wat er gebeurt vanaf de terugplaatsing.

Wil niet weten of het een jongen of meisje is. Geslacht is niet belangrijk. En bij Koen en Thijs ook niet geweten, dus heb genoeg in 56 in het wit. Maar een jongen erbij zou wel heel leuk zijn...drie van die lange slungels...gaaf hoor. Maar een meisje is natuurlijk ook leuk!

Nog maar even acht maanden afwachten.

Jullie hebben inderdaad weer "weinig kansen" gehad in de zin van geschikte embryo's/cryo's.. Gelukkig dat die ene goede steeds bleef zitten! Hoe en waarom komen toch nooit achter, ben al lang blij dat IVF bestaat!

Knap hoor dat je niet wilt weten wat het wordt, dat zou ik dus echt niet kunnen! Ben ik veelste nieuwsgierig voor!

Nou he, als IVF niet bestond zouden wij allemaal kinderloos zijn. Ik vind het een ellendige manier om zwanger te worden, maar ben zeer dankbaar dat het bestaat.

Ik herinner me inderdaad dat jij wist dat je een jongen kreeg. Zou het niet eerst een meisje zijn, of was dat bij iemand anders uit je mama topic?

Kar en Kinderwens, wisten jullie het geslacht?

Ik vind het niet moeilijk hoor, om het niet te weten. Kan wel lachen om de bakerpraatjes over hoe je draagt, en dat moment dat je kind op je buik wordt gelegd en je hoort ' en het is...'  Dat vind ik echt zo'n onbeschrijflijk moment! Maar natuurlijk, als ik op pad ga voor het geboortepakje, dan zou ik het ook leuk vinden om iets anders dan wit of grijs te kunnen kopen.

Michel verkeert nog steeds half in shock. Ik was natuurlijk hartstikke toe aan een derde. Hij was bijgedraaid, maar had het nog niet zo snel verwacht en moet er nog een beetje van bijkomen. Maar vroeg vanavond al boe we het zouden doen met de slaapkamers, dus hij is al aan het herstellen haha

Genoeg over mij!

Kar, hoe is het met Lieke? Thijs was laatste keer ook zo ziek van zijn tanden. Kwamen toen tegelijk drie kiezen en 1 tand door. Hij was er echt goed beroerd van en heeft wel een week geduurd. Toch fijn dat ze gisteren is nagekeken. Wil ze wel drinken?

Kinderwens, heb je al gebeld naar het ziekenhuis? Ik zou niet voor half tien bellen, dan kom je er echt niet door bij t emc.

En Mar, is er al een auto aangeschaft? En hoe is het nu met jullie neefje?

Suzy, ja we wisteninderdaad dat het een jongen zou worden, eigenlijk al voor ik zwanger was hahaha. Ik heb vanaf dat ik een jaar of 10 was al bedacht dat ik een jongen en een meisje zou krijgen. Ik noemde ze toen al Tygo en Noa.. Toen kreeg mijn zus een dochter en die noemde ze Noa.. (doet nog steeds zeer..) dus toen was het duidelijk dat wij tygo zouden krijgen. Ja afwachten wat het wordt is ook wel erg leuk, alleen ik ben daar gewoon te nieuwsgierig voor, vond de spanning van de bevalling en of het allemaal goed zou gaan al meer dan genoeg. Die arme Michel hahahah moet dus even bijkomen! Ja tis ook wel snel gegaan natuurlijk! Ach barry moest zelfs bijkomen toen het raak was, en dat na 7 jaar wachten  :P

Kar, is Lieke al een beetje opgeknapt? Hier zit ik ook in dubio of het nu tanden zijn of toch een beginnend griepje..ik weet het niet. Lijkt dat het de kiezen zijn, want hij zit echt met zijn hele hand in zijn mond, bijna de hele dag. Zodra ik vraag of hij tandjesspul wil, ligt hij al plat op zijn rug hahaha  Maar hij heeft ook last van zijn buik, hoor het steeds rommelen en hij laat constant winden (tot groot plezier van hemzelf...zal wel een manneding zijn  ::)) en hij heeft echt weer dunne luiers, als je een paar minuten wacht met verschonen kan je hem gelijk helemaal omkleden, fijn joh!

Ik zou ook naar de huisarts zijn gegaan hoor, weet je toch zeker dat er niets aan de hand is in de trant van een ontsteking ofzo. Er heerst nu blijkbaar ook een griepvirus, hoop dat dat voorbij gaat!

Vandaag gaan we hopelijk naar een auto kijken. woensdag nog op stap geweest en bij 2 auto's wezen kijken maar die vielen erg tegen. Vandaag hopen we te gaan kijken bij een hele mooie, maar er wodt flink op geboden en meerdere mensen willen hem bekijken. Ik belde gelukkig als eerste, zat achter MP toen hij geplaatst werd, maar als we vandaag voor 3 uur niet gaan kijken is hij voor een ander. barry moet uitgerekend vandaag zijn vader helpen met pannen van het dak halen, voor de schuur plat gaat....grrrrrrrrrr....ik ben ze dus constant aan het opheuen in de hoop dat we het net gaan redden voor 3 uur... Vanavond komen mijn ouders oppassen en gaan wij naar een BBQ, zin in!

Arme Lieke! Ik heb voor dit soort dingen ook altijd van die kant en klaar pakjes pyamapapje of zoiets. Heb het idee dat daar toch wat meer voeding in zit. En rijstwafeltjes en kaakjes vinden ze dan vaak toch wel lekker om beetje op te sabbelen. Als je aan Lieke vraagt of neus, oor of mond pijn doet, hoe reageert ze daar dan op?

Ik zou het geslacht ook niet voor me kunnen houden hoor, dus kan het dan maar beter niet weten. Dat fantaseren over wat het is vind ik zo leuk! Bij Koen wist ik meteen na de terugplaatsing dat ie zou blijven zitten en dat het een jongetje was. Bij Thijs was ik ervan overtuigd dat het een meid was, dus toen om 02.00 er een jongen op m'n buik werd gelegd kon ik het niet geloven. Heb min zes, dus zag niet zoveel, heb het dus nog maar een keertje gevraagd haha

Nu denk ik weer dat het een knul is, maar ik zal dit keer alleen drinkflessen kopen die voor allebei kunnen want Thijs met z'n knalroze fles...nee dat was niet erg mannelijk haha

Wat goed dat jullie er openlijk over praten Kar! Ik had het daar toevallig van de week over met mijn ECD vriendinnetje. Zwangerschap gaat prima, maar stiekem hoopt ze op de jongetje. Ze heeft het gevoel dat de biologische achtergronden voor een jongen wat makkelijker zullen zijn dan voor een meisje. Een andere goede vriendin van ons heeft een kindje via KID, dus die zal in de toekomst tegen hetzelfde aanlopen. Jij hebt een bekende donor Kar, ergens lijkt me dat voor Sepp en Lieke toch wat fijner. Hebben jullie enig idee hoe je dat in de toekomst gaat aanpakken?

En Lieke de slanke bouw van je schoonzus..haha weet je zeker dat ze later niet in je kast gaat spitten en jasjes meeneemt.

Ik ben alweer beetje geland. Maar de test ligt nog even op het aanrecht zodat ik er telkens naar kan kijken. Michel begint al een beetje te wennen. Waren vanmorgen met z'n viertjes op de fiets naar de stad gegaan, even naar de markt en daarna koffie met wat lekkers om het te vieren. En echt overal zag je baby's!! Kijk uit naar het moment dat ik trots mijn zwangere buik kan laten zien, dat het niet meer een spekrol lijkt zeg maar :) En ik ga hiervan genieten, dit is de laatste keer ( heb ik Michel moeten bezweren) dus dit wil ik goed meemaken. Ja, ik ben erg gelukkig!

Kar, die arme Lieke zeg dan heeft ze het goed te pakken! Tygo eet wel goed, dat wil zeggen de broodmaaltijden gaan goed, fruit ook en avondeten blijft bagger... Hopen dat het elmobord daar verandering in gaat brengen al ben ik bang van niet hahaha Dachten met de pap ook slim te zijn..schaaltje van Bert...Kijk Tygo als je goed dooreet komt Bert te voorschijn, die is verstopt! Domme mama....Tygo keerde natuurlijk gewoon zijn bordje om en riep toen BERT BERT..zucht! Slaapt ze verder wel goed? Laat die kiezen maar snel doorkomen in ieder geval!

Ik vind het wel knap hoor hoe je ermee omgaat...tuurlijk het is een feit, mar het lijkt me niet altijd makkelijk. Lijkt me toch ook wel erg apart om trekken van je schoonzus te zien. Maar goed je zag het bij mijn nichtje, die lijkt weer sprekend op mij. Wel fijn als je dan de positieve eigenschappen overneemt! Ik zou willen dat die slanke genen in mij terug te vinden waren..maar helaas!

(had je nou trouwens ook FB?? dan kan ik je een PBtje sturen met mijn "adres" als je het leuk vind)

Suzy, wel gaaf ja dat je zo lekker kan fantaseren over wat het gaat worden (misschien wel 2 hahahah) Arme Thijs met een roze fles hahaha heeft ie er wat aan overgehouden?? Ben erg benieuwd of je gevoel gaat kloppen, maar dat weten we dus pas over 8 maanden. Heb je al uitgerekend wanneer de bevalling gepland staat?  ;)

Wat gezellig er met z'n 4tjes op uit. Ja nu zullen de baby's weer extra goed opvallen. Michel begint dus ook aan het idee te wennen hahaha Barry zei dat hij hem wel goed kon begrijpen..(oh das fijn bar, zal het doorgeven hahah)

Wanneer ga je het de boys en de familie vertellen? Die zullen wel verbaast zijn!

Hier hebben we vanochtend een auto gekocht. Barry was vroeg klaar dus we konden gaan kijken en hij zag er goed uit. Weinig kilometers, netjes van binnen en buiten, motorische goed dus dat was geen lastige keuze. Helaas weer geen airci, maar wel centr. deurvergrendeling en elect. ramen..hahaha Mooie prijs, wel te duur dus heb helaas handje bij paps opgehouden.. Hoop dat we hem gauw kunnen terugbetalen als de bonus van barry er is en ik kam erachter dat ik nog vakantiegeld krijg van de afgelopen 8 maanden van de uitkering. Das toch weer 300euro dus mooi meegenomen!

Wat voor auto hebben jullie gekocht? ( ja da's Michel die het vraagt hoor..) airco is prettig, hebben wij nu 2,5 jaar, maar in Nederland eigenlijk amper gebruikt. Weet nog zo dat we een jaar of dertig geleden naar Spanje reden, in een knaloranje Ford met zwart plastic bekleding. In augustus. Ook al is het dertig jaar terug, herinner me als de dag van gisteren hoe je benen aan dat zwart plastic kleefden en dat we zwetend met theedoeken voor de ramen rondreden. Toen was airco wel fijn geweest haha

Ooooh die Tygo, slimme jongen hoor! Gewoon omdraaien...fijn als de pap van de tafel druipt...heb je bij het Kruidvat gekocht? Ik heb de placemats. Daar is Koen helemaal wild van.

Ja dat eten...er is er hier altijd wel een die Euh....enige stimulans nodig heeft...:( Gisteren lasagne, en dat aten ze allebei op alsof hun leven ervan af hing. Inclusief courgette, wortel en aubergine! Dus het was zowaar een stressloze avondmaaltijd.

Ja natuurlijk weet ik wanneer ik uitgerekend ben, dat wist ik al voor de terugplaatsing haha

12 september. Dus dan zit er bijna twee jaar tussen Thijs en de baby. Wel zo economisch met zwangerschapskleding, hoef nauwelijks iets te kopen. En als het een jongen is, past ie precies alle kleding van Thijs. Mies hoopt op een knul, en denk dat dat het ook is.

Ah, dus Barry snapte 'm wel haha Michel zei altijd, ik heb twee handen, voor iedere hand een kind. Nou die uitspraak kan straks dus niet meer. Hij begon gisteravond over hoe we het gingen aanpakken qua slaapkamers enz, dus dat is een teken dat de shock aan het afzwakken is. Leuk is dat zijn beste vriend ( vrouw daarvan is goede vriendin van mij) een paar weken voor ons de eerste krijgen.

We willen het tot een week of 12 à 13 voor ons proberen te houden. Ja de familie zal verbaasd zijn! Denk dat mijn schoonouders er echt even van zullen moeten bijkomen. Die verwachten hier geen derde, en al helemaal niet drie kids zo kort op elkaar. De jongens gaan we het pas met een maand of vijf vertellen denk ik. Wacht zo lang mogelijk, want die maanden tussen vertellen en tot de baby er is duren voor een kind ontzettend lang. Hoop dat Koen dit keer beter reageert dan destijds op Thijs, Pffff wat een drama was dat.

Maar goed, eerst maar eens de echo op de 23e afwachten! Oh en Mar, als het er twee zijn dan blijf ik erin. En Michel al helemaal.

Mar, hoe gaat het nu met Tygo z'n slapen?

Kar, dan wil ik je natuurlijk ook op Fb!

Oh vergat nog wat...ja ik zit echt op m'n schrijfstoel...:)

Mar, ben net bij de fietshandel geweest om even afspraak te maken voor servicebeurt. Heb gevraagd hoe het zit met het fietszitje. Zitje voor kan echt maar tot 15 kilo, anders breekt bevestigingsgebeuren af. Achter kun je wel wat smokkelen met de kilo's, maar voor dus niet. Maar goed, Koen is nu denk ik zo'n vijftien kilo, dus tot 2,5 jaar moet je Tygo wel voorop kunnen vervoeren. En Tygo is vrij smal, dus het is niet zo dat er een bil over de rand hangt.

Nou had een verhaal getypt, druk ik op het verkeerde knopje alles weg!

Wij wisten dat we een meisje kregen en hebben dst ook gewoon vertelt, er waren wel veel klanten bij mij aan de kassa die zeker wisten dat ik eenjongen zou krijgen ook al zei ik dat het een meid was.

Nee nog niet gebeld naar het EMC, eerst Romy dr verjaardag woensdag, en nog een x met vriendlief praten want hij moet er ookachter staan.

Gisteren Romy dr peuterbed binnengekregen, de aanbieding was te leuk, nu alleen nog kijken wanneer we m inelkaar gaan zetten, Romy slaapt nog graag met een slaapzak aan en als ze in het peuterbd gaat mag ze van ons geen slaapzak aan

Hey SuzyQ, wat lees ik nou voor een een geweldig nieuws, wat leuk, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Ik had al een heel goed gevoel erbij, haha. Heb je al wat zwangerschapskwaaltjes?

Ik kan me helemaal voorstellen dat de familie verbaasd is, maar des te leuker om het te vertellen, weet je al hoe je dat gaat doen?

weten jullie ook al hoe je dat qua praktisch gezien gaat doen allemaal? Dat lijkt mij namelijk nog de grootste uitdaging.

Leuk en wat een goed begin van het jaar!!!

Liefs Lief

Hoe is het met de rest?

Ow kinderwens, is je vriend nog steeds aan het twijfelen? Tja is een intensief traject, daar moet je allebei achter staan.

En Romy straks in d'r peuterbedje! Denk je dat ze in bed zal blijven? Koen ligt er nog maar een paar maanden in, maar het gaat prima. Hij voelt zich erg groot, en groot zijn is momenteel wat ie wil, dus dat bed past daar goed bij.

Wat heb je voor bedje? En hoe ga je het doen qua dekbed? Ik heb een dunne eenpersoons gekocht. Die wilde ik eigenlijk op de naden afknippen op juiste maat, maar heb m nu zo gevouwen dat dat niet hoeft. Ik vond het nl niet zo makkelijk om een dekbed voor een peuterbed te kopen, dus ben benieuwd wat jij hebt!

Lief, leuk weer wat van je te lezen! Ja had je er een goed gevoel bij? De mensen in onze omgeving die het wisten gingen er ook allemaal vanuit dat het gewoon zou lukken. Ik was geloof ik de enige die het tegendeel dacht.

Nee weet nog niet hoe we het gaan vertellen.

Bedoel je met praktisch auto en slapen? Ik denk dat we het met passen en meten in onze huidige auto moeten kunnen redden, en zodra baby uit maxi cosi in autostoel moet zullen we een bredere auto moeten aanschaffen. Maar dat is dan dus pas zomer volgend jaar.

En qua slapen..ik denk dat Koen en Thijs een tijdje samen op 1 kamer gaan, de baby in een eigen kamer en wij in onze kamer. Dan slapen we allemaal op 1 verdieping. En zodra de baby doorslaapt gaan wij dan op de bovenverdieping slapen. Maar moet het nog bekijken hoor. Koen en Thijs hebben een ander tijdstip van wakker worden.

En qua drukte...nou denk dat het de eerste maanden complete chaos zal zijn, daar maak ik me geen illusies over haha

Waar heb je die dan gekocht Kinderwens?

Oh Kar, die Lieke is een kleine ster in de dop! Of een toekomstige carnavalprinses haha

En Kar, wat voor kostuums heb jij allemaal liggen? Leuk dat Lieke het ook zo leuk vind hahahah Sepp zal het tegen de tijd dat hij bier mag drinken ook vast wel leuk gaan vinden.

Kinderwens, goed dat je nog eens met manlief in gesprek gaat. je oet er inderdaad wel alle2 achterstaan voor je zoeits ingaat!

Moet het even van me afschrijven hahaha Vanochtend kennis wezen maken met mijn nieuwe collega's. maar eerst Tygo weg brengen...ik vergat heel stom zijn drinkbeker, maar had geen tijd meer terug te gaan. Dus die is de oppas maar gaan kopen.. Maar goed, hij was compleet overstuur toen ik hem achterliet..die zag ik even niet aankomen! Ging zo goed in december...en nu dit! Tegen het raam geplakt, gillend om mij..zo zie ik hem niet vaak! Wilde het liefst terugrennen en hem mee neme, maar heb me kunnen inhouden en heb pas uit zicht gehuild. Collega's zijn leuk, veel ervaring allemaal ouder, 1 van mijn leeftijd. Leesvoer mee gekregen voor deze week en dan ga ik de volgende 2 weken mee lopen met verschillende collega's. Dan krijg ik eerst clienten die je samen doet (de complexe gevallen doe je altijd met z'n 2en) en daarna ga ik zelf clienten krijgen... Hoop te leren en onthouden dus de komende tijd, maar heb er enorm zin in. Voelt goed!

Helaas dus wel met een knoop in mijn maag voor Tygo. Stuurde een berichtje hoe het ging en het antwoord was niet leuk.... nu was hij voor het slapen ook helemaal overstuur, dus dat zal hem wel niet worden vandaag.. Wil hem wel pas om 3 uur halen, want volgende week moet hij het ook gaan doen en dan ben ik er niet om hem te halen tussendoor als het even niet gaat! Oh wat voelt dit naar zeg! Zit dus hier thuis te huilen en naar de klok te staren tot het tijd is...arm mannetje. Zal wel een kwestie van tijd zijn dat hij gewoon weer even moet wennen. Hebben natuurlijk ruim 2 weken vakantie gehad nadat hij gewend heeft en zo wie zo zit hij niet zo goed in zijn vel sinds 2 weken. Aan de ene kant is hij super lief en gezellig ('s ochtends) en de ander kant is hij huilerig, niet slapen, niets is goed, en constant met zijn handen in zijn mond, dubbel zoveel poepluiers als normaal (middag) dus denk dat hij erg veel last heeft van het doorkomen van kiezen. Zie er nu 4 zitten, de voorste 4 zeg maar en cvoor de rest niets, maar daar zal dus wel verandering in komen!

Foto-UZZBMS3B.jpg

Even kijken of mn nieuwe bed lekker ligt

Foto-MWCDBUP7.jpg

Ja hoor hij ligt lekker

Romy heeft het super goed gedaan in dr nieuwe bed, 1 x wakker geweest want dr beer was er uitgevallen, nou was ze ook wel erg moe gisteravond want ze wou smiddags niet slapen, nu ligt ze ook lekker te slapen in dr nieuwe bed. heb het ledikantje net samen met dr uit elkaar gehaald en dat vond ze prima.

@Mar & Kar, het is niet dat mn vriend geen 2e wil maar hij wil eigenlijk niet meer door heel die mmm heen, hij zegt dan heb ik liever 1 kindje

@Mar. misschien moet Tygo weer even wennen aan de opvang aangezien jullie net 2 weken vrij hebben gehad, kon het aan Romy ook goed merken hoor als we vakantie hadden gehad en ze ging dan weer een dag naar de opvang, altijd drama dan, maar dat kwam meestal na een kwartiertje/half uurtje weer goed. Hoop dat hij snel weer kan wennen aan de opvang

Kinderwens, wat een gaaf bed zeg! Kan me voorstellen dat ze er wijs mee is. Knap dat er ze er al gelijk goed in slaapt hoor. Ik denk ook dat hij gewoon weer even moet wenne, maar het voelt gewoon niet lekker dan... nog een klein uurtje en dan mag ik hem weer halen.

Kar, wat leuk zeg Bumba! Geweldig he die uitspraak van woorden...hier liggen we geregeld blauw door wat hij dan zegt. maakt er de leukste woordjes van, maar wel verstaanbaar! geef je groot gelijk dat je van de nood een deugd maakt, lekker toch? Als je dan toch veel samen thuis bent, dan maar extra genieten! Ze gaan de voorstelling vast heel erg leuk vinden. Lukt het een beetje met het solliciteren van Marc? Zal wel niet mee vallen!

Tygo had het inderdaad even zwaar met de combi van alles. En ik was juist zo trost dat ik geen zenuwen had en met een goed gevoel de deur uit ging vanochtend. keek er echt naar uit, had totaal geen rekening gehouden met het feit dat hij het wel eens moelijk zou kunnen vinden hahahaha Maar goed, hij heeft 3 kwartier geslapen hoorde ik net, dus toch goed geprobeerd al is het kort.

Mag Tygo zo alweer halen, dus nu nog even aan de koffie, dan sleutels bij laten maken van het huis voor mijn moeder nog 1 extra en voor de oppas van Guus! Heb de buurvrouw gevraagd (hebben net zo'n hond) of zij hem op de dagen dat we allebei werken tussen 11 en 1 even 5 minuten in de tuin kan laten. Hij zal van 7 tot half 5 alleen zitten (ene week 2 dagen andere 3) en dat vind ik net lang zat. Hij slaapt toch veel ook als we thuis zijn, maar toch een fijn idee als je weet dat hij even zijn behoefte kan doen tussen door. Ze wil het voorlopig gaan doen, om te kijken hoe het bevalt...maar nu komt het, wat wordt de vergoeding......ohhh vind dat zo lastig! We hebben natuurlijk niet veel uit te geven, maar wil haar ook niet voor niets laten "werken". Uitlaatservice kost geloof ik 7 of 8 euro per keer maar dan laten ze hem ook echt een uur uit, wat bij guus geen optie is en voor ons financieel niet. Maar wat geef je voor 5 minuten hem naar buiten laten, ze moet er toch elke keer speciaal voor naar ons (wonen een km verderop). We willen wel per keer rekenen, want je hebt natuurlijk vakantiedagen, vrijedagen, ziektedagen, feestdagen dus per maand is niet handig.. Jullie een idee?

nou tygo heeft uiteindelijk toch een redelijke dag gehad als je het bij elkaar bekijkt. Het was niet makkelijk voor hem, maar hij was lekker aan het spelen toen ik kwam (met poppen ahhaha barry blijft erin als ie dat hoort!) en we zijn samen nog even een paar vergeten boodschapjes gaan halen. Boerenkool zonder spekkies en aardappel wordt het natuurlijk niet. Rest van de middag, was nog een urrtje toen we thuiskwamen hebben we lekker samen gestoeid op het kleed. Is hier echt een hit. Je gaat gewoon op de grond liggen en hij kruip dat over je heen, laat zich vallen, wij kietelen dan, hangen hem op z'n kop! Hoe wilder hoe leuker! Hij heeft zelfs goed gegeten, zijn nog even wezen wandelen over de camping in het donker en toen douchen. Ik zat nog niet met hem op de stoel boven of hij sliep al. Niet eens gedronken, heb hem al slapend ingestopt...zo schattig! ben benieuwd hoe laat hij morgen wakker is...

Nog even een ander vraagje uit nieuwsgierigheid. Tygo heeft vanaf zijn geboorte een klein moedervlekje op zijn linkerbovnbeen. We noemen het de Tygo vlek, hij is er behoorlijk trots op...maar goed, het schijnt dus dat het grootste gedeelte van de kinderen helemaal "vlekkeloos" geboren worden, dus het viel de arts en verpleegkundige echt op toen.. Mijn nichtjes hadden inderdaad geen vlekjes, nu nog niet en de oudste is 5. De dochters van mijn vriendin ook niet.. Dus vraag me af hebben jullie kids ook moedervlekjes?

Wat is er veel geschreven!

Kinderwens, dat bed voor Romy is helemaal de bom! Echt gaaf hoor! Dan steekt onze Ikea met schaapjes er maar magertjes bij af haha . En lijkt het alleen zo, of is het een vrij laag bed? Dat is wel makkelijk, ivm eruit rollen.

Grappig he, dat ze roepen als de knuffel eruit is gevallen. Dat doet Koen ook. Blijkbaar kunnen ze de link nog niet maken dat ze eruit kunnen en zelf de knuffel pakken. Hopelijk slaapt ze er vannacht weer zo goed in!

Wat vond je vriend het moeilijkst aan de behandelingen? Het leeuwendeel gebeurt natuurlijk in jouw lichaam. En ook geestelijk heb ik het gevoel dat wij vrouwen daar meer mee bezig zijn. Michel vind het wel altijd erg moeilijk om te zien wat ik ervoor moest doorstaan.

Oh Mar, dat is geen beste dag! Tja zal wel combinatie van alles bij elkaar zijn geweest hoor. Hier hadden ze het na bijna drie weken thuis vanmorgen ook moeilijk toen ik ze wegbracht. Koen voelde het vanmorgen bij het ontbijt al aan en zat ineens te snikken dat mama niet mocht werken maar bij Koen moest blijven en kroelen. Nou...en dan dat verdrietige snuitje bij het wegbrengen...dat doet zeer! Dus kan me voorstellen dat als Tygo zo door het lint ging, dat jij brullend in je auto zat. Fijn dat hij vanmiddag lief aan het spelen was ( met poppen! Ach ik zie ze hier ook dolblij zijn als ze een keer met meisjesspeelgoed kunnen spelen, komt vast wel goed ) , maar jij hebt je natuurlijk zitten opvreten.

Maar kennismaking was dus goed! Spannend hoor, volgende week begin je. Welke dagen ga je ook alweer werken?

Wij hebben vandaag ook boerenkool op! Zelfs Thijs die momenteel weer zijn eten weigert, raakte helemaal over z'n toeren, zo lekker vond ie het haha

Raar hoor, om vandaag weer te gaan werken na 4,5 week thuis. Heb gisteren al braaf voor drie avonden gekookt, dan loopt de avondsessie net wat makkelijker.

Kar, hebben jullie het in huis anders geregeld nu Marc thuis is? Werk zoeken kost veel tijd, maar er kan vast wel een strijkje of boodschapje gedaan worden..

Oh en Bumba! Michel gaat de 27e met Koen naar Bumba. Dus je kan verslag uitbrengen als je geweest bent. Is wel een dure grap als je met z'n viertjes gaat, er zit nauwelijks kinderkorting op die kaartjes.

Ik ben in november naar het Zandkasteel geweest, groot succes, dus denk dat Bumba ook wel in de smaak zal vallen. Weet niet of ze bij jullie in het theater stoelverhogers hebben, anders moet je kussentjes meenemen waar Sepp en Lieke op kunnen zitten. Is zo sneu als ze anders niets zien...:)

En wat als ze de aanvraag niet goedkeuren? Ik dacht trouwens dat Marc helemaal geen ww kreeg, omdat hij toch soort freelancer is? Hij wordt toch ingehuurd voor een project?

Wel fijn dat hij dat soort klussen nu kan doen. Meubels voor jullie, of voor de kinderen?