Jump to content
suzyQ

2011 baby's in 2013

Recommended Posts

Hey meiden even een vraagje. Waar kan je info vinden over voorstellingen van bijv woezel en pip, bumba enz? Lijkt me namelijk ook heel leuk voor onze kids!!!

Heerlijk he die sneeuw!!! Lekker met de kids op de slee, zoontje achter en dochtertje voorop, warm aangekleed en dekentje eromheen voor de warmte, heerlijk! echte nostalgie! Dit vind ik echt de geniet momenten.

Hoe gaat het met Suzy Q en hoe vond

Romy haar eerste dagje op de PSZ?

Liefs Lief

Ik heb gewoon gegoogeld naar een theater in bij mij in de regio en daar heb ik even het programma voor 2013 bekeken en zo kwam ik op Bumba, Woezel en Pip en Buurman en Buurman.

Waarschijnlijk als er plek is gaan we toch naar Woezel en Pip ookal zitten we bijna boven aan.Morgen maar weer eens bellen.

@Lief ja Romy vond het geweldig op de PSZ, wou niet meer mee naar huis en wou ook niet dat de kindjes weggingen, morgen middag weer, ben benieuwd want die tijden vallen precies in haar slaapje( 13.00-15.15) misschien dat ze daarna een klein tukkie op de bank kan doen, gistermiddag wou  ze ook niet slapen, dus wie weet

Oh balen van Bumba! Ja je wilt natuurlijk wel naast elkaar zitten. Woezel en pip lijkt me ook leuk. En wat fijn dat ze de Psz leuk vond! Is toch altijd weer afwachten.

Lief, ik heb gekeken bij theaters bij ons in de buurt. Wij wonen nogal centraal, dus keus genoeg. En dan kan je selecteren op jeugdvoorstellingen. Bumba is paar minuten rijden van ons huis, dus dat is mooi.i

Sesamstraat, buurman en buurman, er is best veel aanbod.

Hier gaat het goed hoor. Volgende week eerste echo, dus dan zullen we zien of het inderdaad goed is. Ik heb in ieder geval al weer flink wat jeuk, dat begint iedere zwangerschap eerder grrr

Zwangerschapsjeuk, ja dat ken ik nog wel, niet te omschrijven hoe overheersend die jeuk kan zijn, verschrikkelijk!!!!! Maar had het er natuurlijk graag voor over!!!

Ja erg he! Stond zelfs tegen muurtjes te schuren, werd gek van de jeuk. Enige dat beetje hielp was insmeren met olijfolie. Maar alles gaat ruiken naar de olie, je beddengoed enz. Was het bij jou ook meteen weg na de bevalling?

Oh we stuurden tegelijk berichtje! Nu weer terug naar Songpop Kar! Haha

Ja leuk he, dat spul. Ze hebben er zo te zien lol in!

Helaas, hele zwangerschap jeuk...

Oude doos die een oude rocker is! Gitaren uit de nineties ben jij telkens net wat sneller in, kan ik niet uitstaan!

Heb 5,5 jaar in een muziekwinkel gewerkt, en draaide graag 80 jaren, vandaar. Maar was zelf een alternatieve chick die stiekem ook Verzot was op smartlappen en naar Sensation Black ging. Hoe verknipt kun je zijn haha

Ik loop op je in!

Medelezers, ter verduidelijking voor deze wartaal..Kar heeft me verslaafd gemaakt aan Songpop..

Oh heb jij Rage against THE machine gezien?? Ik ben jaloers!

Ik ook altijd veel naar festivals en concerten geweest. Drie keer per maand een concert was eerder regel dan uitzondering. En dat zo'n tien jaar lang.

Werken in de muziekwinkel was echt super. Zoveel muziek leren kennen! En was in de tijd van cassettebandjes en vier keer cd luisteren bij de luisterbalie voor je m wel of niet kocht. Oh nostalgie...

Maar die hersenpan van jou is dan wel razendsnel hoor!

Da s niet leuk, als de ander altijd wint...dan haak ik af..kan er niet tegen altijd te verliezen...of eigenlijk hou ik er helemaal niet van om te verliezen haha

Een favoriet...hmm nou da s moeilijk hoor. Ben dol op U2, maar REM, Counting crows, Coldplay, Heather Nova en David Gray zijn ook fijn. En Voor Pearl Jam ( hmmm mr Vedder...) en Neil Young kun je me wakker maken. Allemaal live gezien trouwens, in tijd van crowdsurfen en vervolgens beurs thuiskomen omdat iemand z'n kisten in je gezicht trapt grrr

En jij?

@Kar, hoe bedoel je?? PSZ is 2 dagdelen in de week, Romy gaat dinsdagochtend van 8.30 tot 11.15 en donderdagmiddag van 13 tot 15.15, vandaag was het huilen toen ik wegging maar dat was snel over toen ze de poppenhoek ontdekte, niet geslapen vanmiddag dus ze is aardig moe, zo in bad en dan naar bed. Zaterdag dr verjaardagsfeestje, vanmiddag even de boodschappen gehaald, schrok toch nog wel van het bedrag wat ik moest afrekenen en dan moet er nog een taart betaald worden, pfff

Wij spelen hier thuis via telefoon en tablet tegenwoordig WordOn, ook erg leuk vinden wij zelf, Wordfeud is ook nog wel leuk maar wij vinden die andere leuker

Oh ja, verjaardagboodschappen...dat tikt aan! En dan heb je nog niet eens veel voor de rest van de week in huis gehaald. Verwacht je veel mensen? Vorig jaar toch wel druk geweest? En inderdaad, wat heb je voor taart besteld?

Ik begin niet aan dat Wordon, ben nu helemaal wild van Songpop en kan er niet nog een verslaving bij hebben.

Kar, heb je die PJ documentaire vorig jaar op tv gezien? Die is wel de moeite waard hoor. Jahaaa mr Vedder...jammer dat ie kleiner is dan ik, maar tijdens dat beschuitje merk je daar toch niets van  ;)

Twee blauwe ogen...dat zal er fraai hebben uitgezien!

Zet nu weleens THE Black album van Metallica op, nadat ik drie uur kabouter Plop heb aangehoord. Dan kijken die twee me toch wat verschrikt aan haha

Zo, eens kijken wat je van modern rap hebt gebrouwen!

Mar, hoe is het? Pittig he, zo in het wegritme komen denk ik?

Normaal slaapt Romy ook smiddags hoor, maar ze wil niet altijd en zeker niet als ze iets leuks aan het doen is.

We hebben 20 uitnodigingen verstuurd, vrienden met kinderen, dus zal een drukke boel worden, de woonkamer moet ervoor veranderd worden:-),  vriendlief woonde hier al toen wij iets kregen en hij heeft een mega groot bsnkstel waar makkelijk 10 man op kan en die staat nu in de winteropstelliing :-)  dus de kachel vrij, maar om meer ruimte te hebben moet ie even in de zomeropstelling:-)  voor de kachel.

Ik laat een K3 taart maken voor dr.

Ja hier ook spelletjes verslaafd, ook Bingoblitz spelen we vaak

Kinderwens, ja das altijd duur he een verjaardag... Wel leuk als er vel mensen voor Romy komen, dan zal ze zich wel echt jarig voelen. Dit jaar zal ze het ook al veel bewuster mee maken allemaal, ben benieuwd!

wat leuk dat ze het de eerste keer al zo naar haar zin had op de PSZ, knap hoor dat ze gelijk alleen durft te gaan spelen.

Suzy en kar, jullie aan de spelverslaving hahaha Nee ik heb er (nog) geen...maar wie weet als ik mijn tablet begrijp?

Hier een druk weekje achter de rug, de eerste werkweek zit erop. Ik denk dat het wat baan betreft helemaal goed gaat komen. Voelt goed, leuk werk, veel uitdaging, afwisselend, en erg vrij. Er staan wel veel veranderingen op stapel, zo is het de bedoeling dat je niet meer thuisbegeleidingsteams vormt, maar ze willen wijkteams gaan maken waar je dus met verschillende disciplines inzit. dat zal wel heel anders werken worden, maar goed ik zie het allemaal wel. Woensdag was een heftige dag. Zoals ze dat noemen hadden we "een crisis". Ik liep mee met een collega en toen we net bij een client binnen kwamen wandelen, werden we gebeld voor een spoedgeval waar we gelijk heen moesten. Daar aangekomen bleek het een heftige situatie en ik heb volwaardig in moeten springen en handelen. Was laat thuis die dag en de donderdag verliep ook niet helemaal zoals gepland, maar goed dat hoort erbij, al is dat meestal niet in je eerste week hahah. Er zijn collega's die na een jaar werken dit nog niet hadden meegemaakt, dus had hier "geluk" mee. Door mijn handelen heb ik wel kunnen laten zien wat ik kon en krijg nu al mijn eerste eigen clienten! dat gebeurt meestal pas na een week of 6. Mag op gaan starten in een AZC dat hier 10 minuten van mijn huis vandaan ligt. Degene die daar nu alle clienten doet, gaat halverwege het jaar met pensioen dus neemt geen nieuwe meer aan en gaat in de komende maanden de lopende zaken dan heel waarschijnlijk overdragen aan mij. dat zou ideaal zijn want dan kan ik die aan het eind van de dag plannen, waardoor mijn reistijd maar 10 minuten is naar huis! Barry en Tygo moeten wennen aan alles, barry haalt Tygo nu op en kookt dan. Barry is een heftige ADHD-er en hoewel je er zo bijna niets meer van merkt, na veel zelfreflectie en hulp, speelt het in zo'n eerste week vol met veranderingen wel op. Tygo eist veel aandacht van mij op, logisch ook maar doet het heel erg goed bij de gastouder! Ben enorm trots op hem. Helaas ging gisteren toen ik naar huis reed wel onze nieuwe auto stuk...uitlaat is volledig doorgerot..gebeld met de verkoper en we gaan er morgen heen om te kijken naar een oplossing. Merkte vandaag wel aan mezelf dat ik het zat was, keek erg uit naar het uurtje dat tygo zou slapen, maar na 1,5 uur proberen heb ik het opgegeven... no way dat meneer ging slapen. ZUCHT!!!  heb hem toen beneden echt even een halof uur genegeerd...anders zou ik echt enorm tegen hem zijn uitgevallen. maar na een bakkie koffie en een Tygo die goed aanvoelde dat hij even braaf zandkasteel moest kijken hebben we een gezellige middag gehad!

Kinderwens, vier je het nu vandaag of morgen? Succes met de drukte....

Ja Mar, we hebben idd een spelverslaving! Is maar goed dat ik verder niet aan dat soort dingen doe, Michel zit nu al telkens geïrriteerd te kijken. En hij kletst voortdurend door de liedjes heen! Dan zit ik gespannen en gecontreerd klaar, met vinger in mep houding, begint Michel te kletsen!! Ik ssssssst, ben bezig! Hij beledigd haha

Jeetje Mar, dat is zeker een heftige week, in alle opzichten! Wat goed dat je nu al je eigen cliënten krijgt, dat is een blijk van waardering. En dat Barry en Tygo moeten wennen...tja denk dat Barry het nu misschien nog wel het moeilijkst heeft! Tygo heeft al paar weken kunnen wennen, voor Barry kwam de omschakeling afgelopen week. Het gestructureerde patroon is nu anders, en dat zal flink wennen zijn. Duurt denk ik nog wel even!

En de auto? Zijn jullie eruit gekomen met vorige eigenaar?

Hier weinig te melden. Afgelopen week mijn beoordelingsgesprek gehad. Ik ga veel nieuwe dingen doen dit jaar, ga straks een paar heftige maanden krijgen. Maar dat zei mijn manager dus ook, dat 2013 een jaar vol nieuwe dingen ging worden voor me. Toen dacht ik, man je moest eens weten wat er allemaal gaat gebeuren! Ik denk dat ie erin blijft als ik tzt ga vertellen over de zwangerschap!

Zo dames, we zijn weer bij gekomen van Romy dr 2e verjaardag, jeetje wat was het druk en is die kleine meid verwend zeg. Iedereen kwam tegelijkertijd!!! We vierde het van 12 tot 17 en hebben de eerste 1,5 uur alleen mn schoonzus met aanhang op visite gehad, daarna liep het constant door.Romy geen middagtukkie gedaan en lag om 21 uur knock out in bed. Even een paar foto's zodat jullie een idee hebben:

Foto-T3OZZYZ6.jpg

Romy dr k3 taart

Foto-WW4RU3N4.jpg

Even een hapje nemen hoor

Foto-YUG4Y7VX.jpg

Onze fee Romy

Foto-O6ZTSKHL.jpg

Van opa en oma een mooie tent gehad

Foto-KD3PD3JE.jpg

Van de buurtjes een eigen tafel en stoeltjes gehad

Foto-OUSNJ44P.jpg

En een deel van de cadeautjes

Wow wat een gave taart! En wat veel cadeaus!! Leuk hoor, dan ben je echt jarig als er veel volk en cadeaus zijn. En jullie uitgeput op de bank haha

Heb je nu al naar het EMC gebeld?

Koen is in het voorjaar overgestapt. Hij droeg rompers 86/92, maar toen kreeg ik rond z'n tweede verjaardag weer zak met kleding van m'n schoonzus met hemdjes en onderbroekjes in 92. Toen het in mei lekker weer werd ben ik overgestapt, hij was toen net twee. Vond ik aan de ene kant moeilijk, die rompers zijn zo schattig! Maar aan de andere kant werd t een grote knul en die kun je niet in een romper laten rondstappen. Heb je de hemdjes al gepast? Ik verbaasde me erover dat hemdjes 92 groter vallen dan rompers in die maat. Hij is nog maar een paar maanden over op hemdjes in 98/104, en draagt ze soms zelfs nog in 92. En dat terwijl hij groot is voor zijn leeftijd!

Kinderwens, jeetje wat een gave taart! das wel echt een verjaardagstaart zeg! Leuk hoor dat er zoveel visite is geweest en dat ze zo verwend is, dat hoort toch gewoon op een verjaardag! Kan me niet voorstellen dat wij ook al richting de 2 gaan hier...pfff gaat zo snel allemaal!

Suzy, wat fijn dat je zo´n goed beoordelingsgesprek hebt gehad! Dat is toch aletijd wel prettig! En nieuwe uitdagingen! Leuk hoor, komt daar ook een salarisverhoging bij kijken..zou leuk zijn!

Denk ik even terug te lezen wanneer je je echo hebt, kan dat niet als je an het reageren bent...maar dat begint toch al op te schieten. Mijn vraagtekens doen het niet hahahah heb weer op een knopje gedrukt en krijg dat dan niet goed...

Ben wel erg benieuwd wat voor racties je straks van iederen gaat krijgen hahahah, echt super dat het nu zo´n grote verrassing gaat worden. Volgens mij kan je wel wat flessen zuurstof mee nemen als ik dat zo hoor van je baas en je familie.

Kar, Sepp dus eventueel al naar de hemden! Grote jongen hoor! Lijkt me niet handig zolang ze luiers hebben eigenlijk. Als ik hier kijk heeft die romper toch echt wel een functie..of is dat bij jullie anders. Ik denk dat wij van de zomer hem wel een eind op weg willen helpen met zindelijk maken. Dan kan hij in zijn blote kont rondlopen buiten, potje erbij, dan lijken hemden me weer handiger.

Heb weinig tijd om te schrijven zoals jullie merken hahaha lekker rustig he! Tygo vertikt het om te slapen als hij thuis is...ik probeer vol te houden, maar hij gilt werkelijk alles bij elkaar. Na 1,5 uur kan ik zelf ook wel janken en geef het dan maar op...geen idee wat ik hier mee moet, weet wel dat ik dat 1ne uurtje zo hard voor mezelf nodig heb! Gisteren weer gewerkt en dat was weer een gezellige dag. Ik heb vanaf morgen al een eigen client, wat erg snel is, mar ze denken dat ik het kan dus ga het gewoon proberen en dan zien we wel. Tygo heeft er weer 2 vriendjes bij bij de gastouder...2 jongetjes zijn daar per maandag gestart, 1 van 3 en 1 van 5. Die van 5 zit er dus alleen na schooltijd. Tygo vond het maar gek, want de jongste heet Guus hahahahhaha e werkdagen zijn wel lang voor tygo want we eten op zijn vroegst om half 6 vaak later, daarna Tygo douchen nog even knuffelen  en dan naarbed. Zelf dan puinruimen, afwassen, klaar zetten voor de volgende dag en voor je het weet is het al tijd om naar Meerdijk te gaan  ::) daarna heb ik vaak niet meer de zin om achter de computer te kruipen. Schrijven terwijl hij slaapt gaat dus ook niet, al werkt het nu wel dat ik hem compleet negeer hahahah. ik heb hem uit zijn slaapzak gehaald, gezegd dat ik erg boos op hem ben en dat ik hem even niet om me heen hoef. Heb koffie gezet en zit daar nu dus mee achter dit schermpje hahahha Tygo loopt om mee heen en vraagt aandacht, maar het is nu beter dat ik even doe of hij niet bestaat, voor ik tegen hem uitval! grrr af en toe! De draak gaat dan met zijn hoofd op mijn schoot liggen en zegt dan mama lief....mama tussie geven... Best lastig hoor negeren of niet in de lach schieten! Vanochtend op pad geweest voor allerlei `verschillende winkel klusjes` en nog een verjaardag. Vanmiddag de papaieren van de gevrijwaarde auto ophalen en oja, de nieuwe auto is kosteloos gemaakt! Mijn zusje komt ook nog even koffie leuten, want ze krijgen kijkers in hun huis, dus ze moet er even uit. Morgen en donderdag zitten weer overvol en ik mag weer ouderwets aan het huiswerk maken! Das wennen zeg! Lang geleden dat ik echt weer aan de slag was met PersoonlijkOntwikkelingsPlannen... Maar ook weer erg leuk!

Ja dames onze kleine meid is flink verwend, ben al druk met dr aan het kleien geweest, maar ze weet nog niet zo goed wat ze er mee moet doen dus mama mag plat maken, uitrollen en vormpjes erin drukken of maken.

Nee suzy heb nog niet gebeld, vriendlief hoef niet zo nodig een 2e en als er al een 2e komt dan op de natuurlijke manier, hij wil niet meer het ziekenhuis in, heb wel al een brief gehad van het EMC om mn gegevens te controleren omdat ze me binnenkort informatie gaan sturen met een vertrouwelijk karakter, dus ik denk dat we er nog eens goed over moeten nadenken

Oh leuk kleien! Ik zag het van de week staan en dacht, zal het eens mee brengen. Hebben het nog niet gedaan, ben bang dat hij het nu vooral op gaat eten.. Vriendlief wil dus toch niet opnieuw de molen in? Kan dat ook wel begrijpen al is het een moeilijke beslissing. een 2de is welkom, maar de manier waarop...dat is het punt he. herkenbaar zo is het hier ook. We zijn het wel overeens dat we graag een 2de zouden willen, maar niet meer de molen in. Ik zou wel voor de cryo willen gaan, maar Barry twijfelt daar ook erg over. Komedn jaar willen we zo wie zo eerst gaan opbouwen en genieten, volgend jaar gaan we kijken wat we nu willen.

Had nog een leuke actie hier.... Tygo zat vast in de krabpaal met zijn hoofd! Echt vast...kreeg hem er niet uit en hij maar gillen: past nie mama!! En na een paar minuten was ie hysterisch! gelukkig kwam Barry toen thuis en samen lukte het wel.. Hele hals en nek was vuurrood, maar vooral geschrokken! Al konden we er later wel om lachen...maf kind!

Salarisverhoging...haha hbo's moeten bezuinigen, dus is al enige tijd geleden dat we verhoging hebben gehad! En om een schaal hoger te komen moet je jarenlang lobby voeren. Helaas dus. Maar ik mag niet klagen, ik heb hiervoor negen jaar in het toerisme gewerkt. Kon wel goedkoper vliegen, maar ik verdien nu wat ik daar verdiende met fulltime time werken. En heb tien weken vakantie per jaar, plus goede secundaire voorzieningen. Dat is ook wat waard.

Ik hou me bezig met toelatingsexamens voor niet direct toelaatbare studenten. Dat gaan we digitaliseren en de examenverwerking gaat heel anders worden. Dat zijn twee ingewikkelde, nieuwe systemen en een compleet andere werkwijze. Dat ga ik dus doen. Word daar eerste persoon voor, en dat legt best een druk op me. Het moet goed gaan, anders krijgen we veel examen commissie klanten en klachten. Een foutje van mij en we zijn de sjaak. Of vooral ik, want ik ben verantwoordelijk :(

Vind dit leuk, het is nieuw, maar heb nog steeds mijn gesprekken met mijn coach en ben er intussen wel achter wat ik dan wil. Ook een gesprek gehad met die afdeling, maar zij hebben op dit moment geen vacatures. En die zitten straks ook niet op een zwangere te wachten.

Mar, klinkt wel als behoorlijk tijdvullend, je baan! En dan thuis Tygo die z'n kont tegen de krib gooit...jaja je mannen hebben het lastig met de nieuwe situatie! E jij daardoor dus ook. Slaapt Tygo wel bij de gastouder? Leuk dat er nog twee kindjes bij zijn gekomen, maar dat is wederom wennen voor Tygo. Snap dat je 's avonds versleten bent. Welkom bij de werkende moeders...stelletje couch potatoes zijn we, haha

Die slaapjes wil je echt niet missen! Ik zie er nu al tegenop als Koen dat niet meer doet. Ze slapen nu anderhalf uur tegelijk, die tijd heb je nodig om huishouden en eten te doen. Heb altijd ontzag voor moeders die de boel doen met kinderen om hen heen, dat is hier echt onmogelijk. Ga ik naar boven, hoor ik binnen twee tellen indianengehuil, stoelen worden omgegooid ze gooien al het speelgoed uit de kast en gaan ruzie maken.

Hier twee stressvolle avonden achter de rug. Michel reist met OV, en haalt de jongens altijd op. Ik ben net na zessen thuis. Maar er is een betonblok op de rails gevallen, dus metrolijn dicht. E ik laat door het geploeter op de fiets door de sneeuw. Dus nu al twee avonden te laat op de opvang, ook pas laat gegeten, de kinderen daardoor vervelend en de stemming tussen ons ook niet opperbest. Vandaag gelukkig thuis, en daardoor hopelijk een iets gezelliger avond.

Michel komt straks thuis, hebben de echo tussen de middag. Zitten daar dan wel met hele gezin, maar is niet anders. En dat is dan hopelijk de laatste keer ooit dat we op de fertiliteitsafdeling zijn! Als het goed is hebben we de echo bij de arts die ons het meest heeft geholpen en waar het mee klikt. Mooie afsluiting van de afgelopen jaren.

En vanmiddag komt m'n broer langs met de oudste. Hij moest vandaag in Nederland zijn, komt dan wel goed uit als ze hier een paar uurtjes kan spelen met ' haar beste en liefste vriendje Koen' ...aaaaaah dan smelt je toch??

Kinderwens, je vriend heeft zich dus toch definitief uitgesproken. En met een nee voor het ziekenhuis. Hoe vind je dat? Het was toch een tijdje twijfelachtig?

Prachtige echo gehad! Dit is nu de derde keer, en raak er even ontroerd van als de eerste keer. Voel me een erg bevoorrecht mens!

We hadden inderdaad de arts waar ik m had gevraagd. Zij vond het superleuk om het hele gezin te zien ( bleef ze herhalen, zo lief! ) en dat we bij haar afsloten. Hebben sinds eind 2008 op de IVF afdeling rondgelopen, en het meest de afspraken bij haar gehad. Ondanks dat het EMC een grote IVF afdeling heeft en veel mensen ziet, herkent ze ons altijd. Kwam ook een andere arts tegen die meteen mijn naam zei en feliciteerde. Echt heel leuk! Michel haaste zich wel om te melden dat er niet nog een kind kwam haha

Dus ja, het is klaar! Deed me toch wel wat.

We hebben trouwens wel wat te stellen gehad met Thijs vandaag. Echo was 12.15, een rottige tijd met de jongens maar kon niet anders. Thijs was moe en zat al in de auto te jengelen. Kwamen we de bomvolle doodstille wachtkamer in, ging ie zitten brullen. Michel dus maar rondjes gaan lopen met hem. Koen zat vervolgens opgewekt te kwekken, waardoor alle ogen op ons gericht waren. Voelde me zo opgelaten! Een vrouw bekeek me vuil, dus toen bleek dat het spreekuur uitliep ben ik maar met Koen op de gang gaan staan. Had het idee dat ik ongewenst was :(

In de echokamer had Thijs het helemaal gehad, overstrekte zich en gooide er een oersnerpgil uit. Michel is dus vooral druk geweest met kalmeren Thijs, maar ook hij was geëmotioneerd van de echo.

@Suzy gefeliciteerd met een mooie echo!!!!

Ik blijf nog steeds hoop houden dat mn vriend bijdraait en toch nog een poging wil wagen in het ziekenhuis want ik wil nog wel een keer door die hel heen