Jump to content
suzyQ

2011 baby's in 2013

Recommended Posts

Nou Koen vroeg bij het echoschermpje wat het was, dus toen heb ik gezegd dat dat een baby was. Maar hij reageerde er totaal niet op. Hij is momenteel erg bezig met baby's, vraag me niet waarom, maar een plaatje met een garnaal erop kan hij niet zien als de baby's waar hij momenteel zo verrukt van is :)

Dus nee, ik ben niet bang dat hij z'n mond voorbij praat. Moest wel een smoes verzinnen voor m'n broer, omdat we naar het ziekenhuis moesten net toen hij langs wilde komen. Dus heb gezegd dat ik naar de kaakchirurg moest voor m'n verstandskies. Iets dat er volgens mij toch wel aan zit te komen, heb er zo'n last van!

goedemorgen!!!

Suzy, YES!!!! Super joh een mooie echo!!! Ik zat er gisteren de hele tijd aan te denken en dacht even gauw kijken vanochtend! De rest schrijf ik hopelijk vanavond hahaha, nu luciferstokjes in en gaaaaaaannnnn...tygo was vanaf 5 uur wakker, dus we hebben al een paar uurtjes achter de rug!

ow...Nou Tygo en thijs doen weer hetzelfde trucje...Thijs lag ook om vijf uur te gillen. Dat is lang geleden! Maar deed wel zeer, en nog steeds. Zo maar even een vierde bakkie koffie halen...

Kar, wat leuk te lezen dat Bumba zo goed is bevallen. Tja en Sepp die aan de wandel gaat, daar zijn er meer van tijdens zo n voorstelling! Vond hij het wel leuk? Waren er veel kindjes met een bumba muts? Want dan mag Koen zondag ook de muts op. Oh en die chips...ja tijdens het Zandkasteel zag ik ook veel chips en snoepjes. Koen keek ook wel verlekkerd, maar durfde er niet om te vragen.

Kinderwens, kan me voorstellen dat je hoopt dat je vriend zal bijdraaien. Tja lastige situatie hoor. En omdat je vorig jaar natuurlijk spontaan zwanger bent geraakt heb je nu iedere maand hoop dat dat weer zo is.

Kar en Mar, we hebben het eerder over de zelfgemaakte pizza's gehad, maar ben het vergeten. Deden jullie het uit een pak of zo?

Morgen boodschappen doen, dan ga ik eens kijken.

C1000 zit niet bij mij, maar neem aan dat AH ook wel zoiets heeft. Heb echt zo'n enorme zin in pizza, kan aan niets anders meer denken haha

Nou zou het?!? Zat al wel vanmorgen om 11.00 aan de friet met mayo als lunch... :-[

Maar heb altijd al last van lichte vorm van vraatzucht, zwanger of niet haha

Nou wat ik nu wel ineens heb is enorme zin in cola. Ik drink zelden cola, maar ik zat vanmorgen om 06.30 met een glas cola in mn hand de krant te lezen. da's toch wel ernstig!

ja Suzy, helemaal omdat het afgelopen jaar wel ineens spontaan bleek te kunnen heb ik elke maand zoiets van, zou het?? En juist daardoor heb ik ook steeds meer de drang naar een 2e, mn vriend heeft dit totaal niet, zou het spontaan gebeuren is het ok, maar het hoeft voor hem niet zo nodig.

Ik moet morgen maar echt eens even bellen voor Woezel en Pip anders zit die dalijk ook vol en kunnen we nog niet

Kinderwens, kan me je gevoel goed voorstellen! Je zwangerschap heeft iets aangewakkerd, en gevoel vlak je niet zomaar uit. Maar datzelfde geldt natuurlijk voor je vriend. Hoe ging dat toen jullie voor Romy in de molen zaten, had hij er destijds ook al zoveel moeite mee?

Oh hoop dat er nog plek is bij Woezel en Pil!

Ja hij zat er heel erg mee dat het niet spontaan lukte, aangezien zijn ex 2 x zwanger van m is geweest( miskraam en abortus), misschien moet ik het een tijdje laten rusten en denk ie er over een tijdje anders over.

Misschien is hij er gewoon van overtuigd dat het spontaan MOET lukken. Als zijn ex twee keer zwanger van m is geweest en jij ook een keer spontaan, dan heeft ie misschien in z'n hoofd gezet dat het wel goed komt bij jullie.

Je bent gelukkig nog jong, je hoeft ook niet nu te beslissen, maar ja, je hebt wel nu dat gevoel.

Even een tip voor de pampers dames ( of kinderen ) onder ons..Wehkamp heeft goede actie, twee jumbodozen voor 49 euro inclusief thuisbezorgen. Ik heb al besteld!

Hey Kinderwens, ja dat is zo lastig. Ik snap dat de MMM niet de makkelijkste weg is, maar ik ben altijd meer resultaatgericht en dat beoel ik in de zin van, dat de kans groot is dat er anders geen kindje bij zou komen, dus dan is het een keus van willen we proberen te gaan voor nog een kindje,dan is dat helaas wel de weg die nodig is om dat te kunnen bereiken (.....want garanties heb je helaas nog steeds niet).

Lastig als een ander daar dan anders over denkt. Maar ik heb altijd wel zoiets van de vrouw moet het hele medische gedeelte

doorlopen, dus zou je verwachten dat het eigenlijk vanuit de vrouw zou komen, dat ze juist dat gedeelte niet aankan, lichamelijk en mentaal gezien.

Moet wel heel eerlijk zeggen, dat ik ook baal datdat de enige weg is, zou toch de beslissing veel minder ingrijpend maken als dat niet zou hoeven.

Wij zitten in een situatie dat het nu nog niet mogelijk is, maar heel eerlijk gezegt was de situatie er nu naar, dan had ik het wel geweten.

Snapt jou man ook hoe dat voor jou is? juist na dat je al zwanger bent geweest? En dat verhaal van zijn ex???? Tja dat vind ik persoonlijk de situatie van zijn ex en dat vind ik buiten jullie situatie staan. Als jullie situatie de weg is dat het alleen via de MMM kan dan is dat vervelend, maar wel het si zoals het is, dus accepteren als je toch een tweede wenst.

Dnek dat jij er wel over uitbent en ik hoop heel erg dat je man gaat bijdraaien, straks als hij zo'n kleintje vastheeft dan was het dubbel en dwars waard!!

Liefs

He Lief, leuk weer wat van je te lezen. Hoe is het met de tweeling, vinden ze de sneeuw en kou leuk?

Hier niet zo n succes....:(

Maar ik begrijp dat het thuis nog niet gewijzigd is...Ook lastig! Wil je allebei graag, ben je bereid de mmm weer in te gaan, laat de situatie het niet toe! Ben je er intussen niet gefrustreerd van?

Mar, hopelijk slapen Tygo en Thijs morgen wat langer...oh oh je krijgt het zo wel voor je kiezen! Veel energie naar je baan, veel energie naar thuis en wat blijft er over voor jou?!?

Hahahahahhahaha kar, je bent er al uit he. Je kan via het spel ook chatten.

Dames ga vanmiddag even achter de computer om eens even te tikken, op detablet vind ik dat niet handig!!!

Je moet ermee leren omgaan op de tablet. Ik heb Engelse vrienden, nou kan dus echt geen Engels tikken op dat ding, dan maakt ie de meest bizarre woorden. Maar Nederlands gaat nu goed, je moet t ff teruglezen voor de gekke woorden. Kun je vast wel instellen, maar ik snap dat niet :(

Ik heb zelf een netbook, duurt echt lichtjaren eer die is opgestart. Dan raak je met een tablet snel verwend.

Vanmiddag gaat Michel met Koen naar Bumba, ben benieuwd!

Wat een vies weer buiten he, ik ga echt niet naar buiten, wandelingetje maken komt volgende week wel weer.

Ben nog niet aan Wordfeud begonnen hoor..hoop dat ik me kan bedwingen en het ook niet doe, maar heb twijfels..

Hij wil de muts niet op, dan raakt z'n haar in de war...nou ja......

Heerlijk zo'n zondagochtend, ze zijn tegenwoordig zo lief samen aan het spelen ( of vechten..) dat ze zich saampjes uren vermaken en moeders beetje kan internetten.

We moeten een andere auto gaan aanschaffen ivm drie zitjes op de achterbank, dus nu druk aan het kijken wat dan een mogelijkheid zou zijn. Zijn veel topics over te vinden, alleen worden overal weer andere auto's genoemd...grrr

Namen zijn we uit! Meisjesnaam gaat al even mee, jongensnaam was even moeilijk, maar toen herinnerden we ons eentje die we destijds voor Koen hadden, en die is het gewoon helemaal.

Nou eens even kijken of het wil lukken op de tablet.

Ik ben de afgelopen 2weken een beetje een lui wezen hahahahha tenminste 's avonds als tygo slaapt en in het weekend.

Het werken bevalt heel goed, we hebben al een goed ritme te pakken en dat loopt goed. Maar het kost ons allemaal wel veel energie en moeten allemaal wennen aan de verandering. mijn schouder reageert enorm dus heb eigenlijk veel rust en slaap nodig, maar dat zit er niet in. Tygo heeft weer erg slecht geslapen afgelopen weken, heel vroeg wakker 'smiddags nietslapen om gek van te worden... gewoon weer tussen 4 en 5 's ochtends al op de bank zitten... das dan niet prettig, maar snap dat tygo het even moeilijk heeft. Daarnasr zijner meerdere kiezen aan het doorkomen en dat doet hem al 3weken zeer.. druppels hielpen niets, dus heb nu sinds vrijdag dentinox ofzo..werkt erg goed, dus hoop dat het minder gaat worden. Heb vrijdag zelfs de babyfluisteraar weer eens gebeld en de spiegels zijn vrijdagavond verlegt....zaterdagochtend was het ineens 7 uur, 's middags geslapen, vanmorgen weer 7  uur en nu ligt hij ook te slapen. schiet mij maar lek!!!!

Suzy watgoed dat jullie al een naam hebben. Leuk he dan wordt het weer een stukje echter. Begint je buik al mooi te groeien? Wanneer gaan jullie het vertellen en weet je al hoe?

Koen naar bumba, ben benieuwd wat hij en Michel er van vinden zeg. Heb je even met Thijs alleen, ook leuk.

Kar,ja valt mee de wordfeud verslaving. Ik speel het tussen door af en toe, is nietconstant. Je speelt het met z'n 2en maar ik speel met nu 5 mensen, gewoon af en toe een zet. Sep en Lieke dus ook bumba mee gemaakt. grappig dat ze zo anders reageren. Ik denk dat tygo een beetje als Sep zou reageren, die kan ook niet op zijn plek blijven.

Nou op de tablet lappen tekst type valt me toch tegen... volgende keer maar even opdecomputer...moeten jullie intussen niet teveel plaatsen, want anders wordt het zo lastig bijhouden  :)

Hoi Meiden, Ik had even gekeken voor bumba voorstelling, maar dat is in de middag??? Maar dat lijkt me nou geen handige tijd, ivm slaapjes. Weten jullie ook voorstellingen in de ochtend?

Liefs Lief

Lief, die voorstellingen zijn alleen 's middags. Beide keren zat de voorstelling van vier uur vol. Bij Zandkasteel hadden we 'm om 14.00 en vandaag Bumba om 13.00.

De jongens gaan altijd om 13.00 naar bed en Koen kan nog makkelijk 2,5 uur slapen. Maar hij heeft beide keren het middagslaapje overgeslagen, kan wel voor een keer en bovendien is ie zo opgewonden na afloop dat hij makkelijk wakker blijft. Nu ook, hij rent non stop opgewonden met Bumba muts op door de huiskamer, die houdt het wel vol tot 19.00!

Voorstelling was overigens groot succes, alleen heeft die bange wezel hele tijd bij Michel op schoot gezeten. Om een idee te krijgen van de prijs. Wij betaalden voor Bumba voorstelling voor het volwassene kaartje 15,85. Koen kreeg 1,50 korting.

Kinderwens, heb je nog gebeld voor Woezel en Pip?

Auto is moeilijk. Zijn genoeg auto's waar het past, maar dan is het of erg krap of de aanschaf is duur. We willen een auto die niet te zwaar is, het liefst drie aparte stoelen achterin, niet meer dan zestigduizend km op teller en niet ouder dan 2007. En dan moet het ook nog binnen ons budget passen. Dat wordt dus een moeilijk verhaal...De ford focus station moet passen, maar is dus wel heel krap. Mazda 5 mpv heeft 2 rijen achter elkaar en een schuifdeur. Dat is perfect want dan kan de kinderwagen en buggy zonder al te veel problemen mee. Maar ja, heb ze liever naast elkaar, dan houd ik ze in de smiezen :)

aan de andere kant heeft het ook voordelen als ze niet naast elkaar zitten en niet elkaar kunnen pesten.

Iemand nog tips?

Oefff suzy dat is dan inderdaad lastig met die auto..

Ken je geen 3 kind gezinnen? Mischien een berichtje op dit forum zetten?

Ik zou niet weten wat ik sje moet adviseren.....

Leuk dat Koen het zo naar zijn zin heeft gehad! Nu dus lekker aan het stuiteren hahaha, had Thijs het door waar zin broer geweest was?

Lief,ja lijkt me ook lastig met die slaaptijden. Tygo zou hem ook kunnen overslaan, maar eind van de middag zou ik ook prettiger vinden. Zal ook eens kijken, maar dan voor over een paar maanden.

Nee heb nog niet gebeld voor Woezel en Pip, ik vergeet het ook gewoon, je kan alleen bellen tussen 14.30 en 16.30 en dan ben ik druk met andere dingen, wij willen ook het liefst de voorstelling van 16 uur, ze hebben er ook 1 om 13.30, valt in Romy dr slaapje.

Van de week wel iets leuks meegemaakt, ik was in mn vakantie 12,5 jr in dienst en op mn 1ste werkdag na mn vakantie stond mn rayonmanager naast me met een grote bos bloemen, een oorkonde, een speldje, een gift for two bon voor een hotelovernachting en een brief met een leuk geld bedrag. Altijd leuk toch.

Morgen met Romy op controle bij de orthopeed, verwacht geen verrassing, gewoon even foto maken, lang wachten op de poli en uiteindelijk na 5 min een arts te hebben gezien weer naar huis met een nieuwe afspraak voor over een half jr, woensdag naar het CB, ben benieuwd hoeveel ze is gegroeid en weegt.

Wordfeud spelen we eigenlijk niet meer, we spelen nu WordOn, ook zo n heerlijke verslaving!!!

Wordon...ik wil het allemaal niet weten, is niet goed voor mij!!!!

Wat leuk van je werkgever! dat zijn altijd fijne extraatjes. En al 12,5 jaar in dienst, dat is een tijd zeg! ben je direct uit school daar aan de slag gegaan?

Mar, heeft Tygo vanmorgen wat langer geslapen? Hier was het eindelijk weer eens 06.15. Pfff.

Kinderwens, wat leuk zeg van je werk. Je bent goed verwend!! Fijn als ze daar aandacht aan besteden, is al best een tijd toch?

Suzy, lekker dat Thijs wat langer sliep. Nadat ik de babyfluisteraar heb gebeld gaat het goed....snap er echt niets van. Vanochtend om 7 uur wakker gemaakt, vanmiddag 1,5 uur geslapen bij gastouder, dus hop stiekum op uitslapentot een uur of 7 morgenochtend....

Wel even wennen qua indeling van de week! Nu ik die dagen werk moeten alle andere dingen in 2 dagen gepropt worden..hahahahah ben ik nog niet zo handig in. Drukke dag voor de boeg dus morgen!