Jump to content
suzyQ

2011 baby's in 2013

Recommended Posts

Kinderwens, hoe was Woezel en Pip? Vond het Romy het leuk?

Hoe heeft je gras het deze winter gehouden? Ziet het er mooi uit nu de lente voorzichtig dichterbij komt?

Mar, bubbelbadbewoners niet tegengekomen..gelukkig maar...werd vorige week nog gebeld of we een pakje wilden aannemen, maar dat heb ik niet gedaan. Wil die gasten niet aan m'n deur hebben.

Weet je al wat van jullie auto avontuur?

En jaja ik denk altijd vooruit en ben georganiseerd...haha vriendin noemt me altijd Mrs. Organise..maar het valt heus wel mee!

Kar, is Sepp nog aan de wandel gegaan, of blijft hij nu wel in bed?

Hoe bevalt Marc z'n nieuwe werk?

Is toch nog snel gegaan bij hem, ruim twee maanden thuisgezeten toch?

Thijs is vandaag niet te genieten, blijft maar huilen. Koen zei dat ie een beetje moe werd van gehuil van Thijs. tssss....Ik denk dat hij iets onder de leden heeft, of weer die tandjes. Kind heeft er telkens zo'n last van. Verder weinig te melden. Ik heb maandag laatste gesprek met m'n loopbaancoach gehad. Vond ik toch wel moeilijk, heb m'n hele ziel en zaligheid bloot gelegd, voelde me erg op m'n gemak bij haar. En da's nu klaar, nu moet ik het weer zelf doen. Over paar maanden nog wel een gesprek over hoe het nu gaat, wat heb ik gedaan van wat ik wilde doen. Ik begin ineens te snappen waarom die Amerikanen zo dol zijn op hun therapeut. Zelfs zonder issues en een fijn leven is het heerlijk om met een professioneel iemand te praten.

Ja Romy vond het prachtig!! Wij vonden het ook erg leuk hoor, maar 55 min is echt lang genoeg, ze wou niet zitten dus heeft de hele voorstelling tussen ons in gestaan en zo gekeken, heeft geen woord gezegd kon alleen maar met open mond om dr heen kijken...zo leuk om te zien.

Ja het gras ligt er mooi bij hoor, is kunstgras dus kan niets mee gebeuren.

DE gevreesde brief van het Erasmus MC binnen gehad, wat gaan we doen met onze cryo??? Is nog een punt van discussie zeg maar.....

Leuk voor Romy! Verschillend he, hoe kinderen op zo n voorstelling reageren. De een kijkt en geniet in stilte, de ander staat hele voorstelling te swingen.

Oh jee, de brief...ja dan wordt het weer actueel he...dan ligt er een brief die alles weer oprakelt. Lastig dat jullie er zo verschillend over denken.

Nog steeds geen keuze gemaakt over onze cryo. Omdat we het niet eens kunnen worden zei vriend lief dat we m dan maar langer moeten bewaren, maar dan doeik dat in de wetenschap dat we m nooit gaan gebruiken.

We zijn sinds deze week begonnen met zindelijk worden, op een paar ongelukjes na doet ze alles op het potje behalve ls ze gaat slapen en als we weg gaan, want op de wc wil ze niet.

Het is stil hiet, heeft iedereen het zo druk???

Kinderwens, wat knap dat Romy zo goed op het potje gaat!  Voor je het weet gaat ze vast op de wc, het begin is er in ieder geval. Hoe is het verdermet haar? Zit ze goed in haar vel, heb je nog geoefend met het broekje? Wat lastig zeg dat jij en je vriend het niet eens kunnen worden. Herken het in die zin dat we daar nu wel verschillende gedachtes over hebben en hier wel eens over praten, maar op dit moment willen we beide nog geen brusje. Dus dan speelt het minder. Heb je wel met je vriend eroverbgehad dat hij er nog wel serieus vier na bkijft denken als je het voor nu nog even zo laat?

Sorry voor de typefouten trouwens, op mijn tablet pakt hij gekke worden of tik net de letter ernaast....heb geen zin alles weer te corrigeren hoor!

Inderdaad rustig hier..ik weet niet wat voor andere de reden is hahaha kan alleen voor mezelf kletsen! Ben inderdaad erg druk nu ik weer werk. De werjdagen zijn vol en druk, heel erg afwisselend en  vooral erg leuk. Heb echt het idee dat ik goed op mijn plek zit! Mijn valkuil is wel dat ik te snel teveel wil, miet het allemaal goed kunnen vind ik zelf en keg de lat daardoor een beetje hoog...werd hier op gewezen door mijn werkbegeleiders. Ze gaven nogmaals aan hoe blij ze met me waren, hoe bij de rest van het team met me is, dat ik er echt tussen pas en oog voor het werk heb...nou daar groei je toch gewoon van! Maar ik moest dus opletten dat ik wel de mezelf te tijd gun om alles in een rustig tempo te leren. Dus ik ga nu toch iets minder strak mijn agenda plannen en niet bij alles aan schuiven om mee te kijk,  nasst mijn eigen cliënten, ga ik nu ook veel met collega's mee naar overleggen met andere instanties, cliënten bezoeken en dus kijken hoe collega's het doen, en dat soort Inge,  gewoon om veel gezien mee tekrijgen....maar dan heb ik dus lange dagen en zit over mijn uren heen oer week. Begin gelijk goed met mijn goede voornemen a.s. week heb naast mijn drie werkdagen op dinsdag ook nog eens een extra cursus hahahah

met mij zelf gaat het verder wel goed. Heb het dus naar mijn zin op het werk, ga sinds van de week ook sporten jaahhhaaaa goed he. Ik baal zo ontzettend van die kilo's en ik kim er maarniet van af. Nu heb ik van mijn verjaardagsgeld een kaarg gekocht bij een fitstudio en ga daar 2 x oer week 's avonds naar toe. Je doet dan in vacuüm of warmte apparaten, er zijn verschillende soorten en je wisselt per keer dat je komt, oefeningen. Ik heb echt zwaar spierpijn maar geeft wel een goed gevoel! Ik hoop dat als de kaart op is ik weer even een goede boost heb om zelf verder te gaan. Let nu ook op dat ik voldoende drink zet flesjes water in mijn auto als ik werk die keeg moeten zijn eind van de dag, fruit...ja ben wel trots op mezelf! Tygo heeft zware weken achter de rug en daarmee ik ook hahaha nadat hij een tijd ziek is geweest, eerst de griep endaarna de andere variant, bleef hij slecht slapen. 'S nachts gillend wakker, heel vroeg wakker...dus zit nu al weer weken lang om 5 uur / half 6 op de bank, na een nacht waarin ik er dan nog 2/3 keer uit ben geweest...zucht! Overdag is Tygo echt heel lief. Hij klets ronduit, zingt veel, speelt heel zoet alleen, komt vaak knuffelen...en tuurlijk zit hij ook regelmatig op de stoel ' na te denken' hahahahah solly mamma....zegt ie dan! Maar zodra hij mag slapen is het drama.... Meerdere mensen raden al aan iets homeopatisch te geven, maar ik heb het idee dat er wel iets aan de hand is. Huisarts heeft in het begin eens gezegd dat we hem kater maar eens op melatoninewaardes moesten testen, kan zijn dat hij die niet voldoende zelf aan maakt. Maar dat kan je vanaf een bepaalde leeftijd pas testen. Heb nu een afsoraak gemaakt voor volgende week om eens te overfleggen of dit kan en zo niet of ze andere suggetsties heeft. Ik dacht ook laat ik de babyfluisteraar weer eens bellen, is alweer lang geleden! Ze zei dat ik de spiegels moest verplaatsen en daarna dat zijn bed niet goed was.. of ik iets verandert had eraan, andere dekens, knuffels etc... Nou nee dus...maar zij bleef volhouden van wel. Dus ik moest naar het bedje gaan en het fahalen, want het was niet goed. Gek als ik ben braaf het Ed afgehaald terwijl ik haar aan de lijn heb, haal ik de laatste hoes van hetmatras....en wat ligt daar....helemaal vergeten, zon kraammatje!!! Die had ik toe hij weken geleden zo moest sougen elke keer onder alle hoezen op het matras gelegd, zodat het niet in het matras kan doordringen! Nooiiiit meer aan gedacht dat dat daar lag!!! Ding weg gehaald en manlief heeft de spiegels goed gelegd, vanmiddag hadden we voor het eerst sinds al die tijd eengoede middagslaap te pakken en vanavond is hij dus ook weer voor het eerst lekker zelf gaat slapen toen ik hem wakker weglegde!!!! Schiet mij maar lek! Ben nu wel erg benieuwd hoe Kaat hij morgen wakker is.....

Nou wat een verhaal is het al weer geworden zeg! Maar goed ik begon met waarom ik minder hier ben hahahaha druk is wel een grote reden en ik zet merk ik's avonds niet meer zo gauw de computer aan. Met de tablet zit ik wel op de bank, maar dan kijk ik ook tv en typ niet zo gauw een verhaal. Daarbij speel ik met kar en suzy ook een spelletje en spreek ik die daar ook wel. Niet zo uutgebreidt, dus zal toch weer eens mijn best doen om meer te schrijven. De verhalen over onze boeffies blijven leuk om te lezen!

Kar, hoe bevalt Marc zijn nieuwe werk? Gaat hij vroeg de deur uit en is hij laat thuis of eten jullie samen? Wie haalt en brengt Sepp en Lieke, dat doe jij toch? En al bedacht wanneer en hoe je de verjaardag van het koning paar gaat vieren? Wat is dat toch hard gegaan he...bijna 2 alweer!

Suzy, hoe is het met je buik en bewoner??? Hebben de jongens al door dat hij groeit? Thijs zal dat nog we niet echt zien,maar Koen misschien wel? Gaan de jongens nu bij elkaar op de kamer of ieder zijn eigen kamer...je vertelde het volgens mij al wel eens,maar zoals je merkt is het niet blijven hangen! Heb je nu de nieuwe auto al? Wij hebben de in ze trouwens verkocht voor de prijs waar we hem zekf voor kochten, dus geen verlies, en we hebben een simpel vw polo'tje 5 drs gekocht.  Ik had zoeits van waarom een grote bak, kosten alleenmaar veel geld, drinken veel en de ryjmte gebruiken we toch niet vaak. Alleen voor Guus hadden we deze, en die zal hier lastiger inpassen hahahah ach hij gaat alleen naar de dierenarts met de auto, dus de hopelijk ene keer dat dit gebeurt moet hij op de achterbank.

Voor nu is deze orima voor een mooie prijs. Als we he weer door willen verkopen zijn we hem zo kwijt.

We zijn afgelooen week bij onze advocaat geweest voor de voorbereiding op de afronding.mooi 9 april komen de afvocaten van beide oartijen bij ons thuis voor een eindschikkingsgesprek. Dan weten we dus hopelijk meer als we het eens kunnen worden. Onze advocaat heeft een berekening gemaakt van alle kosten, verliezen die we geleden hebben en zullen lijden ivm bkijvende kapotte schouder, van dat bedrag zullen we dan eendeel krijgen, meestal zon 60% van wat je eist. We zullen wel zien wat het wordt, ben blij dat er een eind in zicht is,niet alleen afronding van een hoofdstuk, maar hopelijk ook eennieuw financieel begin.....rust en ruimte om normaal te kunnen leven zonder alles tien x te overdenken, lijkt me heerlijk!

Zo en nu ga ik echt maar wens stoppen want krijg zere vingers en moet natuurlijk nog een paar woordjes leggen!!

Waait het bijna jullie trouwesn ook zo achterlijk hard??????

Kar, wat balen van Marc zijn werk. Kan me voorstelen dat het lastig is als je zulke lange dagen moet maken. Ik baal al als ik pas na half 6 thuis ben hahahah, dus ik hou m'n mond maar. Komt er dus veel op jouw neer en je werkt natuurlijk ook nog....ben jij wel op vaste tijden thuis? Hoop dat hij gauw iets anders leuks vind, tot die tijd heb je in ieder geval inkomen en is het even overleven....

Helemaal goed toch een thuis verjaardag? Doen wij ook hoor, geen gekkigheid, dat komt volgens mij al genoeg als ze naar de basisschool gaan! Al geslaagd voor leuke kadootjes?

Wij wilde een loopfiets kopen, maar die hebben we inmiddels al gekregen, net aks een vervolgbedje en een mini fietsje! Heb het bedje net schoon gemaakt en de stickers eraf gehaald en hij is aks nieuw! Alleen een matras erin en klaar, al denk ik niet dat hij er voorlopig ingaat. Hij is zo braaf in zijn bedje, maakt geen aanstalten eruit te komen of zelf zijn slaapzak open te maken....dus voor nu vinden we het prima. Liggen ze bij jou al in een groterbedje?

Ook al met de kkeertjes bezig geweest? Ik ook hahahahhah maar vooral omdat ik po die markt veel had gekocht. Alles heb ik wel gelijk gewassen, maar nog niet uitgezocht, leuk zondagsklusje. Ik heb ook nog kkeding gehad al ruim een jaar geleden in maat 92 en groter, dus dacht ik zoek het gelijk uit. Tygo zit nu in maat 80/86. Hij heeft beide aan, alles van 80 past nog, maar alle nieuwe dingen koop ik nu wel in maat 86. Ik denk dat hij van de zomer echt in maat 86 zit en dan richting de winter maatje 92. Die heb ik nu al opgevouwen in zijn kast liggen op de onderste lege planken. Kan ik tegen die tijd goed zien wat ik nodig heb.

Waar ik de energie vandaan haal om te sporten...nou die is er eigenlijk niet hoor hahahah maar het enorme baal gevoel over hoe ik er nu uit zie. Gezien het me niet lukt om zelf weer echt goed een begin te maken moet ik wel even hulp zoeken. Je sport op afspraak en traint een half uur, door het effect van de machines waar je in zit werkt het door. Is ook erg duur dus had het nooit ge kunt zonder verjaardagsgeld, zie het als een kadootje voor mezelf om weer beter in mijn vel te komen.

Tygo heeftbtrouwens tot half 7 geslapen vanochtend, voor het eerst in weken...zo bijzonder. Barry was eruit gegaan en ik heb geslapen tot 8 uur voor het eerst in 2 jaar. Heerlijk!!!! Barry doet enorm zijn best steeds meer te helpen. Het gaat het niet makkelijk af en kost hem veel denkwerk, energie, maar hij blijft hetnproberen. Work in progress dus hahahhahah

@kar, nou eigenlijk is het van vriend liefs kant wel een nee, maar ikwil die cryo niet afstaan aan de wetenschap of vernietigen en hij wil die cryo niet gebruiken.

Ja wij hadden ook niet verwacht dat het zo goed zou gaan met het potje, vanmiddag moesten we naar een verjaardag dus had dr een luier om gedaan, maar ze kwam het netjes zeggen als ze moest plassen en deed het gewoon op de wc daar.

Het wordt ineens een grote meid zo, op de wc plassen, in een groot bed slapen, naar de PSZ en je kan zo lekker met dr kletsen, is echt een lulla, wil alles zien en weten.

he wat krijgen we nu ineens voor actief geschrijf!

Kinderwens, het lijkt me een lastige situatie voor je. Dat je vriend niet weer de molen in wil is misschien nog te accepteren, maar de wetenschap dat er een cryootje is dat misschien wel een babietje kan worden, om die niet te gebruiken..pfff zou het daar moeilijk mee hebben hoor!!

ben wel een beetje jaloers op het potje..dat is hier nog steeds kansloos. Ik probeer het regelmatig, en laatst deed hij voor het eerst een plas, een flinke ook. Hij Koen maar zeggen, oh mama, eerst heel spannend, nu niet meer. Dus ik dacht, nu gaat het gebeuren, hij is over z'n angst, maar helaas...er komt weer geen druppel.

Kar, wat een waardeloos gedoe met Marc z'n werk. Er komt zo veel op jouw schouders terecht! En daarnaast ziet Marc z'n kinderen door de weeks nauwelijks. Maar Marc ziet zelf ook wel in dat dit verre van ideaal is? Tja nu maar hopen dat er snel iets anders komt, en tot die tijd is het dus afzien.

Inderdaad, hoe kan een baas verwachten dat het normaal is om zoveel uren te maken.

Wat krijgen Sepp en Lieke voor hun verjaardag? Wij hebben een indianentent gekocht voor Koen. Verwacht je dat ze deze maten houden voor de zomer? Volgens mij heb ik echt grote kinderen, Thijs zit nog in 86, maar de shirtjes die hij past, worden schaars. Zal dus binnenkort wel naar 92 gaan. Koen zit nog in 98-104, je merkt dat hij nu wat minder hard groeit.

Leuk die gesprekken die ze nu gaan voeren. Je kan ze zo steeds beter iets duidelijk maken. Heb je het idee dat ze gelijk op gaan qua spraak?

Mar wat goed dat je sport! Ik dacht vorige week al dat je zoiets zei op Wordfeud, maar kon het niet helemaal geloven..haha Fijn dat het je goed bevalt, maar wat kar al zegt..waar haal je de energie vandaan..! Ach ja, je krijgt er ook weer energie van, maar het er naar toe gaan vind ik altijd zo'n ramp. Ik heb jarenlang fanatiek aan spinning gedaan, voelde me geweldig na afloop, maar iedere les moest ik me er naartoe slepen.

Heb wel besloten om als de derde geboren is weer te beginnen. ik baal van m'n buik. Heb slank postuur, maar wel een buikje. Ik word zwanger geschat als ik het niet ben.

Doe je alleen dat vacuum gebeuren, of ook andere dingen? Tja die dingen kosten veel geld! Ik heb paar jaar geleden een half jaar met een personal trainer getraind. Dan zie je snel resultaat, maar je portemonnee is ook snel leeg.

Merk je al verschil, of merk je het vooral in jezelf wat beter voelen?

En wat een lovende woorden op je werk!! geweldig zeg, dat is even een boost! Nu nog opslag en dan gaan we weer echt lachen. En binnenkort dus ook uitsluitsel van de advocaten, eindelijk!!

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik moest eigenlijk woensdag naar de verloskundige, maar dat is verplaatst naar volgende week dinsdag. Dan ga ik voor het eerst zonder de jongens, zal wel stuk meer ontspannen zijn ;)

Buik groeit gestaag, springt allemaal meteen in model  ;)

Jongens weten het nog niet, en dat wil ik voorlopig zo houden. Koen vraagt wel als ik wat moe ben of ik au in mn buik heb en naar buikendokter moet. Zo noemen we de verloskundige. Heb een vriendin die half april hoopt te bevallen en heb Koen verteld dat er een baby in de buik zit, en als de baby eruit is gaan we kijken. Die vriendin gisteren gezien, nou meneer vond het mateloos interessant, wilde ook even aan de buik zitten. Maar is allemaal te abstract voor 'm.

Er is trouwens een ware geboortegolf gaande in onze vriendenkring! In een half jaar tijd bevallen er vijf, inclusief ik. Vanaf augustus iedere maand een. Leuk hoor!

Thijs praat nog steeds niet erg, maar begrijpt wel steeds meer. Dus zal binnenkort wel wat meer kunnen zeggen dan auto en opa. Hoop ik.

En wanneer begint die lente nu eens??? Ben dit weer zo zat!

Jeetje wat is het rustig hier dames!!

Romy is weer goed ziek geweest vorige week. Hoge koorts, dubbele oorontsteking en zit nu op de grens voor de KNO arts.De HA zei dat het maar snel mooi weer moest worden en dan kijken of het volgende winter weer zo is

Vakantie is geboekt, we gaan 10 dgn naar Frankrijk met de auto, Romy houdt niet zo van auto rijden dus ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.

De tuin hebben Romy en ik zomer klaar gemaakt met plantjes, Romy heeft me geholpen met de plantjes aangeven en ze in de grond zetten.

Voor de rest gaat alles zn gangetje hier, Zo met mn zusje mee, ben model voor dr examen Zorg, krijg een manicure( altijd lekker) en een hand en onderarm massage, ik zeg heerlijk!!!

Is inderdaad stil hier,merk dat ik hier zelf ook steeds minder vaak kijk. Het werken is druk, de dagen dat ik rij ben volgepland en's avonds ben ik blij als ikop de bank plof. Meestal is het dan mail checken, fb bijhouden en kletsen via de spelletjes.

Romy weer helemaal opgeknapt? Balen he als ze zo ziek zijn! Tygo is nu ook weer erg verkouden, hoest tot spugens toe..sneu is dat. Zal ook wel weer over waaien. Laat het maar gauw mooi weer worden, dan kunnen we weer vitamine D bijtanken. Zon dag als gisteren is echt genieten. En vandaag....het regend hier zo hard!

Nou meiden, lang niks van me laten horen door van alles en nog wat, wat veel aandacht vraagt en energie....

Wil ik verder niet zo op in gaan.

Heb alleen naar babyboom gekeken en ik werd weer heel erg "verrast"door het grote verlangen voor nog een kindje!!!!

En dat is even moeilijk nu door de situatie waar we nu inzitten, maar dat maakt helaas niet dat dat verlangen minder wordt.

Kan me dan erg verdrietig voelen hiermee!!!!!!!!!! Ik weet nog zo goed het moment dat het eindelijk gelukt was en dan zwanger zijn, dat zou ik zo graag nog eens meemaken en naturlijk een heel lief babytje en groter gezin............

Soms kan het dan toch zo anders lopen.....Ik hoop dat we dit nog mee mogen maken!!!

Moest het even kwijt!

Liefs Lief

dames, wat is het hier stil!!! Ben zelf ook al tijden niet meer op de site geweest maar dat komt meer omdat mn computer het niet goed doet( heb er 25 min over gedaan om hier op de site te komen) en ik op mn telefoon niet goed op deze site kan komen, wou nog een leuke foto van romy plaatsten, maar aangezien mn computer zo ontzettend langzaam is, ging dat ook niet echt lukken.

Maar hoe is het met iedereen??

Nog 2 nachtjes en dan gaan we lekker 10 dagen naar Frankrijk, we hebben een stacaravan gehuurd dus ben al druk in de weer met alles inpakken en klaar zetten voor de autorit.

Zou graag weer eens horen hoe het met alle ukkies is!!!

Foto-BE3IKTKB.jpg

Foto-SKPL6NYY.jpg

Foto-HEUY4OPN.jpg

Toch gelukt, foto's van mijn diva in de dop, een echt dametje al, vol met praatjes en wijze zinnen, waar we soms helemaal dubbel om liggen, maar soms ook echt een draakje kan zijn, overdags helemaal zindelijk is en het super goed doet op de psz, ze heeft het er reuze naar de zin en weet alle namen van alle kindjes uit dr klas. Na onze vakantie moeten we terug naar de orthopeed en dan krijgen we te horen of ze geopereerd moet worden aan dr heup, we denken er maar niet te veel bij na, en we zien het wel

Misschien dat iemand hier nog mee leest denk het niet, maar wou even zeggen dat ik momenteel spontaan 20 weken zwanger ben van een meisje

Guest tanja1969

hey kinderwens,

das geweldig nieuws!!!

van harte gefeliciteerd, een meiske

en hoe voel je je? gaat alles goed?

liefs Tanja

Komt daar ineens een mailtje binnen met zulk nieuws!

Van harte gefeliciteerd! Wat bijzonder zeg zo spontaan!

Hoe vind je vriend het? Een zusje voor Romy, geniet ervan!

Gefeliciteerd Kinderwens!

Wat een cadeau, zomaar spontaan! Beseft Romy het al?

Ik zie nu ineens pas dat je paar maanden terug foto's hebt geplaatst, heb ik helemaal niet gezien. 

Ik ben ook niet veel meer op de site, met vlagen. Ik ben ruim twee maanden terug bevallen van onze derde zoon, en hij is geweldig!

Leuk dat er toch gereageerd wordt!!! Romy vindt het fantastisch, kan ze lekker make uppen zegt ze. Dat het hier niet meer zo actief was had ik wel gemerkt maar dacht zet het er toch op en ik zie wel of er gereageerd wordt. Nog gefeliciteerd SuzyQ