Jump to content
suzyQ

Broedkipjes en wachtbankje jan/feb 2013

Recommended Posts

Broedkipjes  D-0043.gif

Ditte 28-12 start decapeptyl

Wachtbankje  D-0081.gif

Conny 29-12

Pitbull lady 30-12

SuzyQ 4-1

Helaas  D-0090.gif

Zwanger  B-0015.gif

Iedereen die gaat starten...zet 'm op!

Broedkipjes  D-0043.gif

Wachtbankje  D-0081.gif

Pitbull lady 30-12

SuzyQ 4-1

Helaas  D-0090.gif

Conny 02-01

Zwanger  B-0015.gif

Patricia, ik schrijf gewoon verder in dit topic!

Ben blij dat je een goed gesprek hebt gehad, en zeker dat je arts zo goed voorbereid was! Maar het blijft natuurlijk verdrietig. Alles goed, en dan geen bevruchting...dat zal veel pijn doen.

Maar dus wel voor elkaar dat je er dan twee teruggeplaatst krijgt! En ga je dan hoeveelheid hormonen weer zelf verhogen?

Hier nog steeds niet ongesteld. Michel bracht me vanmorgen weg, toen wist ik nog zo zeker dat het mislukt was. Zat te snikken in de auto met een pak maandverband in mn tas. Had zulke menstruatiekramp!

Ben eerste paar uur op m'n werk iedere twintig minuten naar het toilet gegaan, en toen er niets kwam toch maar in m'n lunchpauze bij Kruidvat de befaamde twee voor 5 euro testen gekocht. Echt hoor, als die positief is dan eet ik mn onderbroek op.

Morgen mag ik testen. Hoop dat ik het volhou! Heb nog nooit eerder dan testdag getest, maar om nu weer een slapeloze nacht te hebben..Tja, kan natuurlijk best dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden. mensen, wat is dit wachten toch gekmakend!!!!

Oehhh wat mega spannend!! Test nu maar gewoon! IK ben mega nieuwsgierig ;) maar niet teveel drinken dan he van te voren, dus ik zou zeggen. Stop nu met drinken en dan rond 21/22uur even een testje. Dan weet ik het voor ik ga slapen!! Hihi.. Wacht maar tot morgen, straks is het niet goed, is het zon rotnacht, nu word het een rotnacht van de spanning, dat is toch nog beter..

Ho suzyQ,

Wat spannend! Ik zou ondanks de spanning toch morgenochtend te testen. Dan weet je zeker dat de test klopt en heb je duidelijkheid. Dat is beter dan een twijfelachtige test te hebben, daar wordt je alleen maar onrustiger van!

Ik duim voor je!

Liefs :love2:

Conny

Patricia, speciaal voor jou....

Positief!!

Heb m'n test echt tig keer bekeken, kan het gewoon niet geloven!

Het is niet een heel vette streep, maar heb om half zes getest en heb overdag 3,5 liter vocht gedronken. Dus urine is verdund. Hou dus een slag om de arm, maar die streep is er!!!

Kan er gewoon niet over uit. Ik geloof het denk ik pas als ik morgenochtend weer positief test.

Kun je nu wel slapen? Wil natuurlijk geen slapeloze nacht op m'n geweten hebben...

Wow Suzy, bofkont!! Had ik gisteren toch nog maar even gekeken ;-) Gefeliciteerd meid. Jij bent vlgns mij een vd gelukkigen waaarbij ivf gewoon goed aanslaat! Een streep is een streep en vooral na zoveel drinken dus vandaag moet er een dikke vette streep komen!

Groetjes Patricia

Die dikke streep was er hoor!

Pffff heb heel de nacht wakker gelegen. Kon t niet geloven en lag maar te wachten tot t zes uur was.

Tja blijkbaar zijn wij een standaard geval waarbij ivf de barrieres neemt die er zijn.

Broedkipjes  D-0043.gif

Wachtbankje  D-0081.gif

Pitbull lady 30-12

Helaas  D-0090.gif

Conny 02-01

Zwanger  B-0015.gif

SuzyQ positieve test 4-1

Wow Suzy, nu officieel! Gefeliciteerd meid. Wanneer mag je voor een echo? Nou voor de 3e waren jullie tcoh ook alweer eventjes in de weer als ik me goed herinner? achja en sommige mensen hebben gewoon mazzel ;) (op dit vlak dan he)

Groetjes Patricia

Wow Suzyq wat een mazzelkonten zijn jullie! [shadow=red,left][/shadow]

Gefeliciteerd!!!! :feest3:

Liefs, :love2:

Conny

Wow Suzy, wat een geweldige start van het jaar! Supergefeliciteerd hoor! Op naar een mooie echo en natuurlijk naar een prachtig kleintje in je armen over een maandje of 8.

Ondertussen ben ik al meer dan een week na de officiele testdatum (die 2 weken na terugplaatsing was) en nog steeds niet ongesteld. Ook geen buikpijn meer of andere dingen waarvan ik zou denken dat die wel eens met een komende ongi te maken kunnen hebben. Afgelopen woensdag heeft manlief gebeld met het ziekenhuis, toen vond men het nog niet zo heel ongewoon aangezien ik een cyclus van 5 weken heb (nou begrijp ik die redenatie niet aangezien ik na 3 weken de eisprong had en ik dus inderdaad keurig op 5 weken moest uitkomen in plaats van ondertussen al 6,5 week...). Als ik na het weekend nog steeds niet ongesteld zou zijn, dan kon ik vragen of ik niet kan bloedprikken op hcg en progestron. Waarschijnlijk zou ik niet zwanger zijn, aangezien die maandag daarvoor de test nog steeds negatief was. Nou, ik ben heel benieuwd, maar het voelt weer opnieuw als op het wachtbankje zitten... zou het dan toch? zouden die testen gewoon niet goed geweest zijn? Nou ja, eerst het weekend maar eens afwachten en dan weer verder kijken...

Liefs,

Sannie

@Patricia, voor de 3e zijn we even lang bezig geweest als voor nummer 1 en 2. Eerst 12 weken Lucrin, en dan het gewone Puregon spuitschema. Dus al met al ben je vier maanden bezig. Werd ik altijd erg ongeduldig van! Maar goed, het werkt blijkbaar en dan maakt het niet uit.

@Conny, we voelen ons inderdaad mazzelkonten! Alhoewel Michel nog half in shock is, die moet nog wat wennen haha

@Sannie, ik vind het een vreemd verhaal hoor. Ondertussen blijf je nu toch hoop houden, toch? Heb je behalve die maandag nog een test gedaan?

Bedankt voor jullie felicitaties! Lief hoor. Snap dat het niet makkelijk te lezen is als het bij een ander ( weer ) lukt.

Guest tanja1969

suzy!!!!

geweldig, tjonge ben zo blij voor jullie!!

eerste van het nieuwe jaar, kom op meiden laat jullie niet kennen,

volg suzy gewoon he, dat bankje moet vol hoor!!

niemand al iets van pitbulletje gehoord?

mijn duimen draaien sannie, dit is ook vreemd hoor

liefs Tanja

Wow suzy!!!!! Wat ben ik jarloers op je zeg!!!!!! Geniet ervan en op naar een topecho!!

Iedereen heel veel succes!!!

Lieve groetjes Esther

Bedankt Tanja en Esther!

Nee, niets van Pitbull gehoord. Jammer, want ben zo benieuwd of het gelukt is!

Hallo allemaal,

jeetje Sannie, dat is toch ook vreemd. Mijn duimen draaien dat het misschien per ongeluk toch gelukt is ;D

@ Suzy, ooh toch de eerste poging raak. Bofkont ;), dacht dat je al n poging en cryos gehad had, maar ben ff in de war dan. Gelukkig maar want dit is beter!! Wanner mag je nu voor de echo?

grtjs Patricia

Nee geen cryo tp. We hadden uit ivf voor Koen geen cryo's, uit die van Thijs een maar die is niet goed ontdooid. En nu dus weer geen cryo. Alsof het zo moet zijn..qua aantal embryo's hebben we niet veel gehad, maar op een of andere manier blijven ze wel zitten.

Ik denk zelf dat grootste probleem bij ons niet het zaad, de endo of de cystes zijn, maar meer dat door de bolletjes de luteale fase gerekt wordt. Ik heb altijd mn ei rond dag 18/19 en wordt op dag 25/26 ongesteld. Dan kan het niet innestelen. Maar  door de bolletjes volgens mij wel. Maar goed, ik ben geen arts.

Heb echo op 23 januari. Nog 18 dagen!

Hoe is het nu met jou? Heb je de klap kunnen verwerken?

Ja het gaat wel weer, voel me niet meer zo klote gelukkig. Na het gesprek viel er een hoop stress van me af en ondanks dat we natuurlijk niet weten hoe het komt en de kans er is dat het de volgende keer weer zo is omdat het kan dat er gewoon iets nog niet wetenschappelijk is ondekt leef ik alweer door naar de volgende poging en wacht ik eigenlijk rustig af tot ik weer ongesteld word. Tot die tijd kan ik toxh niet veel. Wel ff lekker en ik hoop dat ik me zo blijf voelen, maargoed zodra de eerste spuit weer gezet is of dag 23 inzicht komt om te starten zal de spanning wel weer komen.  Heerlijk steeds de eerste poging raak. Klinkt wel logisch, dat heb ik dan misschien ook wel. ben er nu tuurlijk achter gekomen ook laat n eisprong te hebben en dan n week later al ongesteld, alleen jammer dat de eerste keer bij mij het niet bleef plakken ;)

Oh dus jij hebt dat ook! Laatste keer normaal ongesteld had ik m'n eisprong op dag 19 en werd ik dag 23 ongesteld. Nou dan heeft innestelen geen schijn van kans.

Fijn dat het weer iets beter gaat. En ja die spanning, die wordt niet minder, helaas.

Ja, ik had de laatste keren dat ik testte rond dag 23 een eisprong en dan rond dag 28 en 32 werd ik ongesteld. Tja dan gaat innestelen idd niet lukken. Wel vreemd want voor Koen had ik dit dus volgens mij niet...

Maargoed, wie weet de volgende keer. 3keer is scheepsrecht zegt men dan toch ::)

Hallo allemaal,

Na een tijdje afwezig schuif ik weer gezellig aan hier..

Wow suzy wat goed!! Gefeliciteerd!

Na een aantal rot weken en de feestdagen (die wel even fijn waren voor de afleiding),

gaan we weer met frisse moed in 2013 verder! Na de miskraam zag ik het even niet meer zitten, maar inmiddels ben ik weer positief en gaan we er weer voor.

Vorige week weer naar het ziekenhuis geweest en de echo zag er goed uit, de volgende eisprong was al in zicht dus mijn menstruatie zal niet zo heel lang meer op zich laten wachten. Gelukkig hebben we nog 6 top cryo´s dus kunnen we even vooruit. Zodra mijn menstruatie begint moet ik progynova gaan slikken en vlak voor de tp weer met de bolletjes beginnen.

Het enige wat ik nu even lastig vind is dat ik niet precies weet wanneer alles gebeuren gaat.. maar ik ga ervan uit dat we over maand de tp wel hebben gehad..

Voor ons is het dus nog even geduld hebben totdat mijn menstruatie begint..

spannend weer allemaal..

Liefs antje

He Antjek, leuk weer wat van je te lezen!

Zes cryo's, daar kun je inderdaad even mee vooruit! Zijn ze per stuk ingevroren?

Er zijn 2 rietjes met 2, en 2 met 1. Dus in principe 4 kansen, in principe zou ik vanaf 2013 maar 1 teruggeplaatst mogen krijgen maar omdat deze nog van een punctie uit 2012 zijn mogen er geloof ik nog wel twee worden teruggeplaatst. Weten jullie hier misschien ook iets van?