Jump to content
suzyQ

Broedkipjes en wachtbankje jan/feb 2013

Recommended Posts

Hoi allemaal!

Ben ik nu het enige broedkipje?? Wat gezellig zeg  ;)!! Aan de andere kant: als ik nu t enige broedkipje in Zwolle ben dan hebben ze wel extra veel tijd voor mij haha.

@SuzyQ: Wauw!!! Van harte gefeliciteerd! Ik ben echt heel blij voor jullie, en het geeft mij en vast ook veel anderen hoop dat het soms ook gewoon wèl lukt!!

Dinsdag de 8e hebben we uitgangsecho. Ben benieuwd of alles netjes schoon is en we kunnen beginnen met de Gonal.

Liefs Ditte

Ha Ditte, daar lijkt het wel op he! Maae wat je al zegt, alle aandacht voor jou!

Wanneer heb je je eerste echo?

Las in het andere topic dat je voor het eerst zelf gespoten hebt! Heb ik 2 weken terug ook voor het eerst gedaan. Vond t ontzettend spannend maar het viel mij ook mee!

Bedankt voor je felicitaties! Hoop maar dat ik niet lang alleen op t bankje blijf zitten!

Goed daar gaan we dan...

DAMES DE BESTE WENSEN NOG!!!

Ik mocht natuurlijk de 30ste testen, iets wat ik niet heb gedaan, want....

De vrijdag ervoor moest ik met spoed naar het zh, ik had vreselijke buikpijn, geen kramp alleen buikpijn...3dgn lang wel te verstaan, dacht dat ik dood ging zo'n pijn...

Op donderdag begon ik lichtroze te vloeien en wilde ik weten waar ik aan toe was.

Dezelfde middag mocht ik nog naar St. geertgen, maar dat lukte mij niet, dus moest ik de dag erop kei vroeg komen, daar ik dat ook niet zag zitten, ben ik naar het MCL geweest, omdat ik daar een behandelend gyn heb, helaas was de beste man op vakantie waardoor ik door een collega ben geholpen. Zij heeft een inwendige echo gemaakt, daar constateerde we dat ik was begonnen met bloed te verliezen. Maar.....er zat ook een stipje, stipje was 3D rond en bewoog mee als ze vanuit andere hoeken het bekeek. Daarop wilde mevrouw de gyn een bloedonderzoek doen, prima, maar omdat ik pas de 30ste mocht testen kon het ook nog te vroeg zijn.

Dus de bloedtest was negatief, maar er zat wel iets...dus nu kon het zo zijn dat de bloeding een pseudo bloeding was en dat zou betekenen dat mijn stipje pas iets ging aangeven nadat de bloeding gestopt was...dat was dus maandagochtend, of zondagnacht.

Ik heb nog steeds geen test gedaan, want ik moet de 9de toch terugkomen, dus dan gaan we dan wel kijken of stipje nog aanwezig is, of dat hij of zij vertrokken is...

Het leven van een mallenmolenmeid bestaat uit wachten, wachten en nog eens wachten. Dat is mijn motto en voor de rest bestaat mijn motto uit het uitlaten komen van mijn grootste droom dit jaar. We gaan er weer voor!

(heb hem even geplakt alhier ;) )

@SuzyQ van harte meid!

Hallo dames,

Ik ben weer terug van weg geweest..Moest van mezelf even een time out nemen 2 cryo pogingen mislukt achter elkaar...

Er is veel gebeurt zo te lezen..Suzy gefeliciteerd super goed nieuws!! Ook heel veel andere verhalen helaas heel veel sterkte!!!

Ik begin ook weer as vrijdag echo en dan hoop ik die week erop een tp te hebben..Van de laatste kans van onze eerste ivf cryo s denk ik we hebben nog twee rietjes dus word spannend..

Iedereen op het wachtbankje succes!!! :love2:

groetjes han87

Nou Pitbull, wat spannend zeg. D'r zat dus wel een stipje, dat is hoopvol toch? Oh meid ik duim zo hard voor je dat je stipje pas over een maand of 8 tevoorschijnkomt (als het zo'n 50 cm gegroeid is...). Dus nu nog een paar dagen wachten tot de 9e. Wat een spanning. Toitoi!

Antje en Han, jullie ook op naar wat positief nieuws! Broedze op jullie eitjes!

Hier weet ik ondertussen nog steeds niet waar ik aan toe ben. Ik ben overmorgen al 4 weken na eisprong en nog steeds is de ongesteldheid niet doorgebroken. Morgenochtend voor de laatste keer nog een test en dan de kliniek maar eens bellen hoe dat kan. Of anders misschien de huisarts... Ik begin zo langzamerhand wel een beetje de kriebels te krijgen...

Groetjes,

Sannie

Broedkipjes  D-0043.gif

Ditte 28-12 start decapeptyl

Antjek wachten op menstruatie

Han87 12-01 echo

Wachtbankje  D-0081.gif

Pitbull lady 30-12

Helaas  D-0090.gif

Conny 02-01

Zwanger  B-0015.gif

SuzyQ positieve test 4-1

Heb ik m zo, of nog iemand vergeten?

Nou Pitbull, ik vind het spannend hoor! Maar je bent begonnen met bloedverlies en het heeft niet doorgezet?

Sannie, jij weet zo toch ook niet meer waar je aan toe bent. Ik zou d'r gek van worden! Je hebt toch altijd een lange cyclus? Dit is dan wel heel lang

He Suzy, nou, eindelijk. Ik dacht, ik ga nog één keer een test doen en als die negatief is dan ga ik bellen met ziekenhuis/huisarts. De test was natuurlijk negatief en binnen een half uur werd ik ongesteld. Eindelijk. Ik ben gewoon opgelucht dat ik ongesteld ben geworden. Hopelijk kan ik nu weer eens rustig slapen 's nachts ::).

Pitbull, wat knap dat je kunt wachten tot je echo! Nog een dagje wachten, en dan maar hopen dat je 2e motto direct waarheid wordt!

Liefs,

Sannie

Nou gelukkig! En dat je nog eens blij zou zijn ongesteld te worden...

Kun je je nu richten op de operatie van je zoon.

@sannie: jammer dat het toch geen wondertje was. Je pakt t in elk geval wel heel goed op!

@hann: welkom terug! Volgens mij liepen we bij mijn vorige poging ook gelijk op. In elk geval veel succes!!

Wij hebben vandaag de uitgangsecho gehad en ben ik dus nu écht een broedkipje, want we mochten starten met de Gonal. Ik voel mijn verstoken al weer lekker klepperen. Nu maar hopen dat ze goed hun best doen en veel eitjes gaan produceren!

Woensdag de 16e weer een volgende echo

Liefs, Ditte

Broedkipjes  D-0043.gif

Ditte 16-01 eerste echo

Han87 12-01 echo

Wachtbankje  D-0081.gif

Pitbull lady 30-12

Helaas  D-0090.gif

Conny 02-01

Zwanger  B-0015.gif

SuzyQ positieve test 4-01

De droom is weer OVER!

Dit keer is alles anders als anders, ook de situatie.

Ik was namelijk schijnzwanger, iets waarvan ik dacht dat het alleen bij honden voorkwam.

Helaas ook bij mensen, bij mij...

Alle symptomen zijn er, maar er is geen zwangerschap.

Voor het eerst in ruim 8 jaar zit ik er doorheen, weet ik me geen raad meer...Ik kan niet huilen, wil ik ook helemaal niet.

Maar ik ben op en stuk, ik weet het niet meer.

Gisteraaf las ik bij een oude klasgenoot dat zij zwanger was, normaal feliciteer ik dan en ben ik blij voor een ieder, dit keer kon ik het niet opbrengen. Ze snapte het gelukkig wel, is ook super lief, dus ja dan kan ik er ook niet boos om worden, maar het is wel hartverscheurend dat je na 8 jaar vechten steeds weer met lege handen staat.

Wat moet ik nu?

Een nieuwe poging?

Mensen vragen of ze mij een eicel willen doneren?

Medicatie vragen om mijn ei goed te laten breken? Omdat de schil te hard is en het zaadcelletje er niet doorheen komt?

Wat?

Ik wil wel schreeuwen, ik weet het gewoon echt niet meer...Ik word VERDOMME zwanger, maar ik blijf het niet...

het is zo oneerlijk, zo F*cking oneerlijk.

Als er iemand vecht dan ben ik het, waarom wil het nu niet?

Blijf ik echt de rest van mijn leven alleen, als mijn moeder overlijd ben ik echt alleen...geen nakomelingen helemaal niks van mijzelf....

Voel me zo leeg, zo onbelangrijk....

Pffff sorry hoor, ik moet het kwijt, als ik er mee blijf lopen draai ik er op stuk.

Ik ben druk met mijn bedrijf, hoop dat voldoening uit te halen en verder mee te komen, maar of het me lukt?

Heb dan heel hard klanten nodig en mensen die het leuk vinden om een workshop te volgen.

:love2:

AAHH shit dat is zeker zwaar K*T en heeeeeel oneerlijk waarom iemand anders die er niet om vraagt wel

wel en waarom wij niet?? >:(

ik weet verder niet goed wat ik moet zeggen maar ik begrijp heel goed wat je bedoeld

ik denk aan je

liefs Marjolein :love2:

owww Pibull...kan me goed voorstellen dat je erdoorheen zit! Meid, als ik de oplossing had, dan kreeg je 'm. Maar zo werkt het niet.

Maar als je wel zwanger wordt, dan ligt het toch niet aan je eicel maar ergens daar van binnen gaat het niet goed?

Ik kan van alles zeggen, maar dat zijn allemaal loze woorden als je je zo ellendig voelt. Dikke knuffel!

Broedkipjes  D-0043.gif

Ditte 16-01 eerste echo

Han87 12-01 echo

Marjolein wachten op cryo tp

Wachtbankje  D-0081.gif

Helaas  D-0090.gif

Conny 02-01

Pitbull 09-01

Zwanger  B-0015.gif

SuzyQ positieve test 4-01

Sorry Pitbull, maar heb het lijstje aangepast..

Thnx meiden, na een zware aanvaarding te hebben gehad met iemand die in mijn lijst op fb stond ben ik er weer helemaal klaar mee...

Ben ik nu gek:

Ik noem mijzelf voor het gemak even PB en de andere CK

PB

Ik ben geen klager of aandacht vrager, maar na zo'n 12 jaar zit ik er nu ook eens een keertje doorheen, ik ben altijd de vechter, de doorzetter, maar gisteren was voor mij even de druppel

CK

nee begrijp ik toch! ik ken helaas veel mensen die geen kinderen konden krijgen lijkt me vreselijk!

o,ja ik denk dat verdriet niet te meten is, ieder vind z,n eigen verdriet het ergst

PB

dat is bij mij totaal niet oz

ben er juist altijd voor een ander, das mijn fout

CK

nou ik zal je verder met rust laten ik hoor wel wanneer je weer voor rede vatbaar bent, of liever niet met mij praat

PB

Voor rede vatbaar?

Nou sorry maar ik moest naar het zh ben net terug was de tijd vergeten

Leuk dat je dan meteen zo'n oordeel trekt

CK

ik bedoelde het goed heb ik nou al een paar keer geprobeerd uit te leggen. volgens mij gaat er ook iets mis op facebook want ik heb gelijk gereageerd om je op te vrolijken, voor zo ver dat kan. wat betreft oordelen over een ander.... met ik laat je met rust tot je weer nuchter genoeg bent. je bent nu emotioneel en dat begrijp ik dus dacht ik dat ik ongewenst was

PB

Ik vind je reactie op mijn dingen echt te heftig, je trekt hiermee dingen naar jezelf die ik niet aan jou schrijf

Je oordeeld terwijl je mij niet kent

ook dat je zegt dat een ieder zijn eigen verdriet het ergst vind

daarmee geef je duidelijk te kennen dat je mij niet kent

ik klaag NOOIT, heb het NOOIT over mijn dingen mbt dit onderwerp...Er moet veel gebeuren eerdat ik echt klaag

Jammer dat je dan zo reageerd, dat vind ik nu dus kwetsend

vind het erg dat je een kind bent verloren, maar iemand die zelf kinderen heeft kan gewoon niet zich in mijn schoenen plaatsen en of jij het dan bent of wie dan ook dat maakt geen verschil

CK

tsjonge jonge heb ik het weer gedaan nou ik hoop dat je lekker afgereageerd bent, dan ben ik ernou klaar mee

PB

alleen de mensen die in dezelfde situatie zitten weten wat dit met je doet

Sorry????

Nou meid, het ga je goed voor nu, ik ga mij niet aansprakelijk stellen voor dat jij mij nu niet accepteert sorry hoor

CK

mazzel

Dit kon ik er net even niet bij gebruiken, maar het begon met deze zin:  Iemand die kinderen heeft, heeft geen idee hoe zwaar het gemis in je leven is zonder!

Ben ik nu gek of wat?

Liefs Pitbull_lady  :love2:

Oooh Pitbul, ik lees met tranen in mn ogen je verhaal(niet onderstaand over je fb vriendin, maar de vorige over je schijnzwangerschap etc). Nu ben ik momenteel een emotioneel wrak dus dat is iet zo heel vreemd. Ik vind het zo ontzettend erg voor je. En ik snap zo hoe je je voelt. Al heb ik dan het geluk mogen hebben al een kindje te hebben... En meid, na 8jaar erdoorheen zitten. Ik heb het al na bijna 2jaar in die verschrikkelijke mmm met die vreselijk zenuwslopende wachtmomenten ed.

En wat bizar dat een mens echt schijnzwanger kan zijn. Ik zei laatst gekscherend tegen een vriendin die al 3jaar bezig is, dat als zij een hond was ze lke maand schijnzwanger zou zijn. Klinkt een beetje raar, maar mijn vriendin heeft dus echt eenhalf jaar lang elke maand last gehad van zere borsten ed en gewoon niet zwanger.

Tja en dat fb bericht.. wat moet ik daar nou toch opzeggen..Sommige mensen kunnen zich gewoon totaal niet in een ander verplaatsen.. En ook ik kom het helaas met enige regelmaat tegen. Het verplaatsen in iemand waarbij een kindje krijgen niet vanzelf gaat schijnt heel lastig te zijn...

Ik hoop maar dat deze ck ook eeb vreselijke k..dag heeft gehad en daarom zo reageerde :-\

Heel veel sterkte...

Ikze;f ben van de week voor een uitgangsecho geweest. Rechterkant was mooi schoon maar in de linker eierstok zat een groot follikel. De gyn zei een maandje te moeten overslaan. Gevraagt if ik hem niet met de deca kon wegspuiten maar na meten en nog eens meten raadde de gyn het toch af. Hij zei "het is je laatste kans en dan zou je al starten in een niet ideale situatie". Moest ik hem gelijk ingeven dus ik hoop dat ik eerder ongesteld word als gebruikelijk en dat ik dan over een week of 7/8 weer de eerste shot deca kan gaan zetten. Goh wat duurt dat allemaal toch ook weer lang..Eind deze maand en begin aankomende maand een kraamfeest.. Bleh.. Totaal geen zin..

En mn vriendin begon vd week te zeggen met zon vreselijke glimlach dat ze toch aan het twijfelen zijn voor een derde :( Grrr, ik zei nog. 3mnd terug zat je in een dip en zou je als je zwanger was het weglaten halen. Nou ze zei dat ze dat nooit gezegt had en al helemaal niet tegen mij.. Nou sorry, toch egt, vast een grote dip ;)  toen begon ze ook nog dat ze bang was dat het misschien niet zou lukken!! Ik werd n beetje boos en zei dat ze dat egt niet met mij moest gaan bespreken. De eerste ging door het spiraaltje heen en was dus niet gepland en de 2e was na 2mnd raak.. Tuurlijk kan het maar het gaat zo makkelijk.. Ook 2 andere vriendinnen hebben het alweer over een eventuele volgende(meer tegen elkaar maarja je hoort het toch). Bah, ik ben er ziek van. Word er gewoon zo ontzettend boos jaloers en gefrustreerd van..

groetjes patricia

ps. Koen heeft een knopje ingedrukt dat als je midden in een regel gaat typen de rest verdwijnt zegmaar en je er niks tussen kan voegen.. Weet iemand welke knop ik in moet drukken ok dit weer te veranderen??

@Pitbull Jeetje wat kl... zeg, schijnzwanger!! Ik kan me ook heel erg goed voorstellen dat je er doorheen zit als je diepste wens na zoveel jaren nog steeds niet vervuld is. Helaas zijn er maar weinig mensen die echt kunnen begrijpen hoe het is als het niet lukt om een kleintje te krijgen. De mensen die het bij mij het beste begrijpen zijn de mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Anderen doen hun best (soms) wel maar snappen het toch nooit helemaal.

Ik hoop voor je dat het een beetje opgelost is met die vriendin op fb en anders zijn er hier gelukkig genoeg mensen die snappen hoe ongelofelijk k.. al die onzekerheid is!!

@Patricia: wat een jammer bericht! Maar aan de andere kant is het inderdaad ook wel verstandig om wijs met deze poging om te gaan, vooral als het jullie laatste is. Veel succes!

Ik word ondertussen een beetje moe van al die hormonen in mijn lijf. Ik jank om het minste of geringste. Soms val ik onevenredig uit naar mensen... Daar kan ik thuis wel mee weg komen maar vanmorgen op t werk heb ik de stagiaire keihard uit zitten foeteren.... Beetje jammer  :-\

Gelukkig is het allemaal maar tijdelijk, maar ik hoop zó dat het lukt en ik voorlopig niet nog een keer door zo'n periode heen hoef

Dikke knuffel Ditte

Pitbull, bah wat een verdrietig verhaal. Ik wist wel de je lijf je soms aardig voor de gek kan houden, maar dat je zelfs schijnzwanger kunt zijn? Nooit van gehoord dat dat zelfs ook kan. Wat een vreselijke teleurstelling zal dat voor jullie zijn. Heel veel sterkte daarmee om die klap te verwerken. Tja, en wat moet je nou met zulke reacties van mensen om je heen... Dat helpt allemaal niet echt...

hallo iedereen ben even afwezig geweest inverband met verhuizing.

ben nog steeds bezig met verhuizen maar we zijn bijna klaar.

SuzyQ gefeliciteerd met je zwangerschap.

conny en pitbull lady heel veel sterkte toewenst met deze moeilijke tijd.

de rest die bezig zijn veel succes gewenst.

eind januari of begin frebrauri informatie vragen welke traject ik krijg voor het terug plaatsen van eicellen in de vriezer.

want ik word nog wel heel erg onregelmatig ong.

ik zit nu beetje ook met dubbel gevoel.

als ik van de eerste ivf geen miskraam had gekregen.

had misschien nu al baby gehad want 20 januari was ik dan uit gerekend.

ene kant wil ik er niet aandenken maar je doet het toch.

we blijven hoop houden.

en ik hoop dat iedereen in 2013 zwanger word en baby krijgen.

daar ga ik voor

iedereen veel sterkte en succes

Bah wat allemaal een nare berichten, wens jullie veel sterkte toe!

Bij mij is het nog steeds wachten op mijn menstruatie heb wel het idee dat ie ieder moment kan komen, en ik kan ook niet wachten om weer verder te gaan.

Liefs antje

Hey meiden wat een negatieve berichten allemaal, sterkte ermee!

Pittbulllady, had je facebookbericht gelezen,maar het werd mij nou niet duidelijk wat de strekking van het verhaal was, maar ik las op een gegeven moment dat die ander schreef dat er iets mis ging met haar FB berichten aan jou, dus kan het nietzijn dat de helft van de tekst niet goed doorkomt en dat er daardoor verwarring over de berichten is en miscommunicatie, want ik mis toch echt de helft van de tekst, zo lijkt het???

Persoonlijk vond ik het alleen niet zo netjes om terug te reageren dat zij een kindje had verloren, maar jou niet zou snappen, maar dan denk ik dat je dat intense gemis en leegte niet kan invoelen. Dus ik denk dat de situatie wel anders is, maar de leegte die dat achterlaat er net zo mag zijn. Vond ik persoonlijk een beetje lomp overkomen als je iemand dat bericht via FB. Trouwens ook niet de plek om dat te doen, maar goed dat is mijn mening.

Verder wil ik je sterkte wensen en hoop zeker dat er in de toekomst nog iets moois voor jou is weggelegd en dat deze strijd is gewonnen. Sterkte meid!

Hoi!

Ik ben hier eigenlijk nooit meer maar zo af en toe spiek ik nog wel eens of er mensen zijn die ik nog ken. Ik wil Suzy heel hartelijk feliciteren!

Pitbull en Conny sterkte gewenst in deze oh zo moeilijke tijd!

liefs Daantje54