Jump to content
suzyQ

Broedkipjes en wachtbankje jan/feb 2013

Recommended Posts

suzyQ ik ben heel nieuwgierig wat eruit komt van de echo.

antjek hoop voor je echt dat 2 terug geplaats krijg en dat ieder geval 1 van de 2 goed aanslaat bij jouw

marjolein heel veel succes met wachten.

pitbull_lady hoop voor je dat door je ong nu de schijnzwanger ook op houd.

iedereen die bezig is nog veel succes gewenst

@ turbo sterre wat ontzettend vervelend zeg.. sterkte ermee

@ suzy wat spannend de eerste echo

@ pbl wat fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden... ben je toch weer een aantal stappen verder tenminste zo voelde het voor mij

@ marjolijn wat spannend zeg!

Ik hoop dat er twee worden teruggeplaatst, maar ik heb gister met de verzeking gebeld, omdat er inprincipe vanaf 2013 nog maar 1 embryo mag worden teruggeplaats als je jonger dan 38 jaar bent. In het ziekenhuis zeggen ze dat er nog wel twee teruggeplaatst mogen worden omdat het nog van de poging in 2012 is. De verzekeraar kon mij niet een duidelijk antwoord geven..dus bij de echo volgende week toch nog maar even in het ziekenhuis horen. In principe zeggen ze in het ziekenhuis dat ze geen embryo's gaan weggooien en ze dus mochten beide goed ontdooien wel allebei terugplaatsen.

Alle cryo's zagen er heel goed uit, de fertiliteitsarts zei dat ze maar zelden zoveel top embryo's tegelijk hebben.. en verder zei ze dat het met de 6 cryo's zeker moest gaan lukken. Dus we zijn heel positief, en natuurlijk blij dat we verder kunnen.

Turbo en Sterre, jammer dat je broer zich zo laat beïnvloeden. Maar hij heeft zijn keuze blijkbaar gemaakt, dan zal hij vroeg of laat met de gevolgen van die keuze te maken krijgen. Lijkt mij zo een eenzaam leven.

Antjek, wat bijzonder dat je zoveel topembryo's had! Volgens mij heb je dan wel betere kans dat ze goed ontdooien.

We hebben de echo gehad, en ja, alles is gelukkig goed. Een kloppend hartje gezien!

SUPER Suzy!!!! Lekker genieten nu hoor!!!! Liefs dikke kus.

Voor iedereen heel veel succes volgen jullie suzy maar snel hoor!!!

Lieve groetjes Esther

Hoi allemaal,

Vandaag inderdaad terugplaatsing gehad! We hadden uiteindelijk 6 bevruchte eicellen.

Er was 1 top-embryo en dat is teruggeplaatst.

Helaas lijkt het er nu op dat we geen cryo's krijgen maar dat gingen ze morgen nog eens beoordelen. Dus nu is het in alle opzichten afwachten.

Ondanks dat er een heel mooi embryo is teruggeplaatst vind ik het toch best een domper dat we mogelijk geen cryo's hebben.

Maar aan de andere kant wil ik álle vertrouwen erin hebben dat het met deze poging gewoon lukt!

@Sterr: ik kan me heel goed voorstellen dat het onwijs vervelend is dat je via-via moet horen dat je broer een kindje heeft gekregen. Het lijkt heel ongevoelig ten opzichte van jullie. Ik ga er tenminste vanuit dat hij weet van jullie situati.  Aan de andere kant weet je ook niet of er misschien een verklaring is. Bijv omdat hij niet weet hoe ermee om te gaan. Ikzelf heb iets soortgelijks (ging alleen om mededeling van zwanger zijn), gewoon open gegooid in de familie. Leverde wel een goed gesprek op!

Liefs Ditte

@suzyQ  gefeliciteerd geniet er van :love2:

@antjek ik hoop het voor je dat er terug geplaatst gaan worden ik duim voor je

@Ditte ik hoop voor je dat deze lekker blijft zitten ook voor jou zal ik duimen en hopen dat je

misschien toch nog een cryo hebt.

liefs Marjolein

Nou nu maar hopen dat die topper lekker blijft plakken. Ik snap je domper wel, wij hadden eerste en laatste IVF geen cryo's. Tweede IVF wel een ( maar niet goed ontdooid ). Die keren zonder cryo waren toch even flinke domper. Je weet het, eentje kan voldoende zijn, maar toch spreid je graag je kansen. Er hangt meteen zoveel van je terugplaatsing af! Dus ik herken je gevoel, en dat terwijl die ene bij ons telkens is blijven plakken.

Gebruik je nu bolletjes?

Ja meiden, ik ga er zeker van genieten! Maar ik gun het jullie ook zo...dus kom op, er is plek genoeg op het zwangerbankje!

PBL, fijn dat je toch eindelijk ongesteld bent geworden. Zo vervelend dat je weet dat het niet is gelukt, maar dat de ongi gewoon niet komt. Dat hadden wij de laatste keer ook, ik werd ook pas bijna 4 weken na terugplaatsing ongesteld. Heel irritant. Maar hopelijk is alles nu wel gelijk weer een beetje normaal.

Turbo en Sterre, wat vreemd dat ze jullie juist niet hebben ingelicht en de rest van de familie wel. Ik snap dat het voor het stel wat zwanger is geworden soms lastig is om het blijde nieuws te moeten vertellen aan een familielid die er zelf heel veel moeite mee heeft om zwanger te worden, maar ik kon vond het altijd erg irritant als mensen lieten merken het moeilijk te vinden om te vertellen dat ze weer in verwachting waren.

Suzy, fijn dat de echo goed was. Heerlijk genieten.

Ditte, Marjolein en iedereen die ik vergeten ben, veel succes de komende weken!

Liefs,

Sannie

Broedkipjes  D-0043.gif

Antjek wachten op menstruatie

Marjolein 25-01 tp

Wachtbankje  D-0081.gif

Ditte 07-02 testen

Helaas  D-0090.gif

Conny 02-01

Pitbull 09-01

Zwanger  B-0015.gif

SuzyQ positieve test 4-01

Ditte, ik heb gegokt op 7 februari als testdag, klopt dat?

Eigenlijk mag ik de 6e testen... Maar ik ben 5 februari jarig en ik kan me geen mooier cadeau wensen natuurlijk... Ow... Nog 2 weken  :o

Groetjes Ditte

Broedkipjes  D-0043.gif

Marjolein 25-01 tp

Wachtbankje  D-0081.gif

Ditte 06-02 testen

Helaas  D-0090.gif

Conny 02-01

Pitbull 09-01

Zwanger  B-0015.gif

Ditte, dat zou wel een heel mooi cadeautje zijn! Tomtiedom...nog 13 nachtjes...

Telefoontje uit Nijmegen gehad 1cryo is helaas niet goed ontdooid :( maar de andere wel :)

die word morgen middag om 14.45 terug geplaatst en dan maar weer wachten.

groetjes Marjolein :love2:

@ Marjolein, oehhh spannend!! Succes morgen, mijn duimen draaien!!

@ Ditte, ook voor jouw weer spannende tijden, ook draaien mijn duimen voor jou hoor! En ik snap dat je teleurgesteld bent met geen cryos, maar houd dan mijn scenario in je achterhoofd, ik had helemaal geen tp, dan valt het weer een beetje mee ;) Nou hopen dat je die cryo niet eens nodig hebt!

@turbo en sterre, hoe is het nu afgelopen? Heb je broer nog gesproken? Of van een ander gehoort waarom hun deze keuze gemaakt hebben om het jullie niet te vertellen?

Groetjes  Patricia

patricia we hebben nog steeds niks gehoort van me broer en zijn vriendin.

niemand snapt erwat van.

me ouders snappen het helemaal niks meer van ze vinden het knap lullig voor ons.

niemand weet waarom ze dit doen.

en het gaat sowieso niet om mijn situatie dat ik zwanger wil worden en met ivf bezig ben.

misschien dat ik volgende week meer weet.

2 februari heb ik verjaardag en als alles mee zit is me broer er dan ook.

ten eerste ben dan benieuwd als hij er dan is en hoe hij tegen me doet en of hij wel eens een woord durft te wisselen met mij.

ik ga zelf niet van uit.

als ik meer weet horen jullie het gelijk

iedereen succes gewenst

liefs turbo en sterre

Marjolein heel veel succes vandaag!!! Dat deze topper maar lekker blijft plakken!!!

Ook voor al de andere heel heel veel succes!!!

Liefs Esther

Ziek van de ongi, pfff ik verlies gewoon even 3x zoveel bloed als andere keren...heftige ervaring.

De pijn was vergelijkbaar met een miskraam.

Dus tja ook ik hoop dat het nu over is, al die toestanden in mijn buik...

Ik sla een maandje over, maar heb ook griep gehad, dus wil sowieso even afwachten wat ze er op zeggen.

@Sterre, meid je moet maar zo denken, je kunt beter de eer aan jezelf houden.

Het is ook niet normaal als iemand zijn eigen leven opoffert voor zijn nieuwe vriendin.

Zeker niet als je normaliter veel closer bent geweest met je vrienden en fam.

Maar dit ligt zeer zeker dan niet aan jullie.

@SuzyQ Wat een goed bericht dat alles goed gaat! Op naar de volgende echo ;)

@Marjolein, veel succes vandaag meid!

@Ditte, succes. Geen cryo's is altijd moeilijk, ik heb dit zelf 2x meegemaakt. De eerste poging had ik ook 1 top embryo maar geen cryo's en bij de 2de poging had ik 4 goeie eitjes maar geen goeie bevruchting en dus niks.

Maar ben wel zwanger geweest van de top embryo, helaas door medische fout, die sommige zich misschien nog wel heugen, het kindje verloren. Ik wens jou alle goeds, dat jij maar een mooi kindje er aan overhoud, beter verjaardagskado is er volgens mij niet ;)

@Antjek, is er al meer duidelijkheid of er een tp komt?

Liefs Pitbull_lady

Jeetje Pitbull, je krijgt het zo wel voor je kiezen!

Je hebt toch binnenkort weer gesprek met je arts?

Hoe gaat het trouwens met de taarten? Kun je daar wel je energie in stoppen met alles wat er in lijf gebeurt?

@suzyq: Haha, ik lees net mijn vorige post nog eens terug... Dacht ik toch even dat je een terugplaatsing ging krijgen en dat terwijl ik weet dat je al een hummeltje in je buik hebt... Zullen de hormonen wel zijn!

Wij kregen net de brief dat er inderdaad geen embryo kon worden ingevroren. Jemig wat baal ik daarvan zeg!!

:'( Dan nu maar hopen dat de teruggeplaatste emmy wèl blijft zitten!

Liefs Ditte

Na een onrustige nacht en Onbewust toch zenuwachtig zijn vandaag de TP gehad :)

en nu maar weer wachten10 februari mag ik gaan testen dus tot die tijd maar duimen

draaien en hopen dat dit wondertje blijft zitten.

@Ditte wat balen zeg dat je geen cryo's hebt hadden wij bij de 1e poging ook niet en nu hadden

we er twee waarvan er dus maar 1 goed ontdooid is.

@BPL  heel veel sterkte ik hoop voor je dat je er niet al te lang last van zal hebben.

liefs Marjolein

Nee Ditte, hier never nooit meer een terugplaatsing met alle spanning die daarbij komt kijken...als ik 12 weken ben steek ik m'n trouwe prikpen in de fik!

Maar zullen inderdaad de hormonen wel zijn!

Oh Marjolein, logisch dat je zenuwachtig bent geweest! Met een terugplaatsing kom je dichterbij de kans om zwanger te worden dan tijdens een normale 'klusmaand' ...dus da s hartstikke spannend!

Broedkipjes  D-0043.gif

Wachtbankje  D-0081.gif

Ditte 06-02 testen

Marjolein 10-02 testen

Helaas  D-0090.gif

Conny 02-01

Pitbull 09-01

Zwanger  B-0015.gif

Antjek, weet je al wat?

hallo allemaal

ik wil in februari of maart beginnen met de cryo's.

ligt eraan wanneer me menstruatie is in februari en hoe ik me dan voel.

als ik me goed voel begin ik in februari anders in maart.

@ditte vind heel vervelend dat je geen cryo's meer hebt maar ik hoop dat je op je verjaardag een hele mooie kado krijgt.

@ antjek hoop voor jouw dat je menstruatie snel op gang komt