Jump to content
Linda

Even voorstellen

Recommended Posts

Goede avond allemaal!

Wil mij graag even voorstellen aangezien ik nieuw ben op dit forum.

Ik ben Linda, 29 jaar en mijn man en ik weten sinds vorige week dat onze enige mogelijk op een kindje via IV zal zijn. Omdat ik het allemaal best heel eng en verdrietig vind ben ik opzoek gegaan naar een forum.

04 Februari moeten wij naar een informatie avond over IVF in het Erasmus MC in R'dam. Ik hoop in de periode de gaat aanbreken op het forum mijn hart te kunnen luchten, mijn verhaal te kunnen delen en uiteraard jullie ervaringen te kunnen lezen.

Liefs Lin

Guest tanja1969

welkom Linda,

spannende tijden voor jullie, ik hoop dat je hier op het forum al je vragen beantwoord krijgt

en stel ze gerust allemaal, echt niets is dom of stom en er is altijd wel iemand die een antwoord weet.

heel veel succes meid!!

liefs Tanja

Hoi Linda,

Welkom op het forum!

Het is ook allemaal niet niets. Ik heb ook altijd veel steun uit dit forum gehaald. Stel gerust al je vragen, er is hier altijd wel iemand die een antwoord heeft.

Ik heb mijn behandelingen ook in het Erasmus gehad. Zit je helemaal in het EMC, of in samenwerking met een ander ziekenhuis? De informatieavond is niet heel spannend hoor. Ik heb goede ervaring met de begeleiding in het emc. Zeker tijdens de punctie zijn ze superlief en rustig.

Moet je ook naar het Gezond Zwanger worden spreekuur?

Kun je snel na de informatieavond beginnen?

Welkom hier!

Ja tis inderdaad niet niks om zoiets te horen te krijgen! mag ik vragen wat de reden is?

Er gaat veel op jullie af komen de komende tijd, alle info en emoties die erbij horen...

1 voordeel heb je.....we begrijpen je hier heeeel goed, helaas hebben we het allemaal mee gemaakt

en daarom is dit forum zo fijn! Mijn ervaring is dat je hier veel steun zult krijgen, je hart kan luchten en gewoon lekker kan kletsen! Heel veel succes met jullie traject!

Dank jullie wel voor de lieve reacties.

De rede dat wij voor IVF gaan heeft te maken met mijn man. Hij maakt onvoldoende zaadcellen aan. Wij hadden erg de hoop dat er na de laatste analyse gezegd zou worden dat het ook kunstmatig zou kunnen. Hij heeft er veel voor gedaan om de kwaliteit de verbeteren. Gestopt met roken en de voorgeschreven medicijnen geslikt...het was zo rot om hem te zien na het nieuws. En natuurlijk weet ik dat er nog wel moeilijkere periodes aankomen, maar je man met tranen thuis hebben gaat mij aan mijn hart.

Wij hebben wel iets gehoord over gezond zwanger worden, maar dat schijnt niet verplicht te zijn. Ben blij om te lezen dat ze in het Erasmus erg lief voor je zijn. Maar dat de informatie avond tegenvalt dat had ik niet verwacht. Wat viel er tegen of wat had je er meer van verwacht?

X

Ik vond het een lange avond waarin veel werd verteld dat we al wisten.

Wat we wel hadden was dat we verbaasd waren over de hoeveelheid mensen, en types. Dan zie je ineens hoeveel stellen het zijn, en dat het inderdaad bij iedereen ( er zat iemand in zijn werkoveral, maar ook strakke pakken ) kan gebeuren.

Dat zaad blijft een raar gebeuren. Wij hebben eerste keer icsi gehad. Mijn man heeft zelfs acupunctuur gehad en vage Chinese kruiden om de boel te verbeteren. Bleef slecht. En twee laatste pogingen heeft hij niets speciaals gedaan. geen vitamines, geen acupunctuur, wel alcohol. En beide keren was het goed zaad en kregen we IVF.