ChantalMarco 0 Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Hallo! Hier was ik weer even met een vraagje A.s woensdag is het 2 weken geleden dat ik een tp Heb gehad, en gelukkig tot op heden geen menstruatie! Wel heb ik buikpijn alsof.. is dit normaal? :-\ Nu is mijn probleem dus dat ik écht gek word van dat wachten, Logisch uiteraard maar kan ik niet 1 of 2 dagen van te voren vast een test doen? Hihi ben té ongeduldig en zó nieuwschierig! moet zeggen dat ik t niet eens durf haha.. :-[ Kan dat of krijg ik dan geen goede uitslag? Pff velen zullen het eens zijn dat de tijd ontzettend lang schijnt te duren, naar mijn idee dan . Groetjes Quote Link to post Share on other sites
Guest tanja1969 Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 hey Chantal, as woensdag 2 weken geleden, mmm dan zou je best een test kunnen doen hoor neem die van het kruitvat, (2 voor 5 euro) die zijn nog steeds de beste. het blijft altijd zo spannend he..... mijn duimen draaien op 2 mooie streepjes suuces meid liefs Tanja Quote Link to post Share on other sites
Vogeltje87 0 Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Hoi Meiden!!! Ik heb een dringende vraag!!! Ik heb 06-06-2003 een verse embryo terugplaatsing gehad en mag a.s vrijdag testen!!! ik heb 12-06-2013 2500 IE pregnyl gespoten nu ben ik al 3 dagen misselijk en spugen ik kon het niet laten en heb er vanmorgen een testje tegen aan gegooid en die was positief!!! ik heb gelijk daarna uit zitten rekenen dat ik vandaag nog zoon 70IE pregnyl in mijn lijf heb!!! mag ik al heel voorzichtig blij zijn of is de test positief door de 70IE pregnyl?!?! Vogeltje87 Quote Link to post Share on other sites
lief 0 Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Geen idee, ik denk dat de medicatie wel uit je lijf moet zijn voor het testen, maar dat zegt natuurlijk niks, het kan gewoon hartstikke positief zijn, ga voor je duimen en leef mee, spannend! Quote Link to post Share on other sites
patricia 0 Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 ChantalMarco, heb je al getest?? Spannend spannend spannend groetjes Patricia Quote Link to post Share on other sites
Vogeltje87 0 Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Hej Ik heb vanmorgen getest en die was positief!!! durf niet niet echt te juichen?!?!?! Vogeltje87 Quote Link to post Share on other sites
Conny 0 Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Hi vogeltje, Jij maakt jezelf helemaal gek! Nu hopen dat het vrijdag ook positief is. Ik zou dan pas echt juichen! Ik duim voor je! Liefs, Conny Quote Link to post Share on other sites
esther33 0 Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Hey vogeltje Spannend hoor is je test al wel donkerder dan de 1ste test?? Ik heb van de vorige keer wel geleerd van het vroeg testen met pregnyl ik testen op dag 14 na de pregnyl nog positief maar was helaas niet zwanger....... Heel veel succes!!! Liefs Esther Quote Link to post Share on other sites
patricia 0 Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Ooh Esther, dat verhaal van jou is echt verschrikkelijk. Ik dacht dat jij de enigste pechvogel zou zijn met n positieve test en dan alsnog op dag 16 ongesteld worden maar helaas heb ik je een hand kunnen schudden(testdag, dag 15 blanco test en ongesteld geworden) en blijkt idd maar weer dat die pregnyl rot spul is. Maar vogeltje, wie weet heb jij mazzel en klopt hij echt!! Quote Link to post Share on other sites
Conny 0 Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Hi meiden, Ik heb ook een vals positief getest, dit was mij gelukkig binnen een kwartier duidelijk...daarom ben ik daar ook voorzichtig mee, helemaal als je na de tp nog gespoten hebt... Liefs, Conny Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts