Jump to content
Conny

Broedkipjes en wachtbankje maart/ april 2013

Recommended Posts

hallo allemaal

ik ben door gegaan met de bolletjes en pil wat ik erbij moet slikken.

ben nog steeds niet ongesteld.

ze willen geen bloedtest doen.

ik maak me bolletjes op heb nog paar dagen dan ga ik weer testen.

ik voel me heel apart na gisteren ene kant verdrietig en machteloos want ik heb geen duidelijkheid en ze helpen mij ook niet aan duidelijkheid.

ik weet wel dat vandaag heb uit geslapen ben nog steeds moe in me hoofd.

ik ga vandaag zwangerschap testen halen van de kruitvat.

kijk wel wanneer ik ga testen ik heb nog steeds geen gevoel dat ongesteld moet worden.

ik vind gewoon heel raar.

hoe gaat het met de rest.

iedereen heel veel succes en sterkte

Ohh Turbo, wat naar toch. Had een verpleegkundige niet tegen SuzyQ laatst gezegd dat de bolletjes er ook voor kunnen zorgen dat je niet ongesteld kan worden?? Staat me iets van bij. Ik werd het dwars door de bolletjes heen hoor en met mij meerdere dus ik weet niet als dat klopt...

Lieve meiden,

Wat een verhalen allemaal! Heel veel succes...ik duim zo hard voor jullie!

(zit wel niet meer op het wachtbankje..geloven dat het gelukt is doe ik nog niet en ik wilde toch graag nog een dikke kus achter laten!)

X

@ turbosterre, bah meid wat een vervelend nieuws! Ik wil je niet bang maken maar op de brief die ik van het ziekenhuis kreeg staat dat je door de bolletjes en progestan niet ongesteld word.. pas als je ermee stopt komt je menstruatie op gang.

Sterkte!

Liefs antje

Hi turbo,

Tijdens mijn eerste behandeling werd ik ook niet ongesteld ( door de bolletjes), maar was niet zwanger. Het duurde zelfs na het stoppen nog zo'n vier dagen. Tijdens de tweede en derde behandeling hadden ze eerst mijn systeem platgelegd ( met neusspray) en werd ik wel ongesteld tijdens het nemen van de bolletjes.....dus beide kan. Ik heb altijd een bloedtest.

Dus vandaag en morgen nog even testen en dan moet het echt duidelijk zijn, denk ik....

Liefs, :love2:

Conny

ik ga nog ff met de bolletje door dan doe ik nog een test als die negatief is stop ik gelijk met de bolletjes.

weet ik ten minste voor me gevoel dat ik er alles aan gedaan heb.

Ohhh Turbo wat een onzekerheid!!!

Maar helaas is het idd vaak zo dat wanneer je stop met de bollentjes je ongesteldheid pas komt.....de bollentjes zorgen ervoor dat je baarmoederslijm dik blijft en dus minder snel afbreekt en als je daarmee stop kan het pas los komen.....

Lieverd ik hoop echt voor je dat je morgen een positieve test heb hoor maar als die ook negatief is zal het denk ik mis zijn......

Heel veel sterkte met deze onzekerheid!!

Conny hoe gaat het met jouw???

Wie zit er nog meer op het wachtbankje??? Veel succes hoor!!!!

En voor iedereen die weer begonnen is.....op naar super bevruchtingen!!!!!!

Lieve groetjes Esther xx

Bij mij spoken er allerlei gedachte door mijn hoofdje pfff afwachten maar tot 16 april meer kunnen we niet doen....

Ho Esther,

Ben vanochtend heel vroeg naar Nederland gereden ( 900 km) en we hebben nog onze woonkamer en keuken in ons appartement in nederland geschilderd, ter voorbereiding Van onze verhuizing deze zomer. Dus het was een hele drukke dag! Ben blij dat we toch gewoon gegaan zijn. Ik kwam deze week toevallig een van decassistentes van de kliniek tegen en die zei ook dat ik gewoon kon gaan, maar wel wat meer moest rusten. Dus ik heb zelf maar een uurtje gereden en in de auto nog geslapen en met schilderen heb ik het detail werk gedaan en mijn man de grote stukken! ;D

Ja, mijn borsten zijn gevoelig, maar dat hoeft niets te zeggen... Ben nog steeds bovengemiddeld moe. Verder voel ik af en toe in mijn buik wat, maar dat is volgens mij boven mijnbaarmoeder....kortom ik heb geen flauw idee! Ik probeer wat ik voel wel in de gaten te houden, maar kan er absoluut geen conclusie aan verbinden. Ik ga er vanuit dat ik eerst mijn test heb en dan pas mijn evt ongi. Dus wachten tot woensdag...dan rijden we ook weer terug. Dus misschien wordt dat een hele jankerige lange rit of juist een hele vrolijke! ::)

Na de eerste echo van deze behandeling heb ik tegen mijn man gezegd dat uit deze behandeling onze hele familie ontstaat! Het eerste kindje en het brusje ook! Nou, de cryo s zijn er! Nu hopen op de rest! Hihihi! Ach, je kan er altijd over fantaseren, nietwaar?  8)

Ik snap dat er allerlei gedachten door je hoofd gaan. Ik vraag mij ook wel eens af of het ooit gaat lukken. Maar als je er alles aan gedaan hebt en het dan toch niet lukt, kan je het misschien wel beter afsluiten denk ik, hoe klote het ook is. ( Het onderwerp zal natuurlijk wel altijd beladen blijven) Natuurlijk hoop ik dat alles gewoon ook ok is, hè! En tot die tijd zou ik gewoon veel leuke dingen gaan doen en plezier hebben! Als je een negatieve uitslag krijgt heeft het geen zin gehad om deze twee weken je helemaal op te vreten, zonde van je energie! Er iets aan veranderen kan je toch niet! Succes in jouw "wachtweken"! ;)

Liefs, conny

Ohh lieve Conny

Rustig aan doen en dan 900 kilometer gaan rijden en schilderen hahahahaha. Ook je hoofdje heeft rust nodig he hihi.

Maar wel een goede afleiding!!

Wat een positieve manier van denken heb je toch. Ben echt jarloers op je hoor hoe jij in het leven staat met volop leuke dingen doen en afleiding zoeken pffff ik heb er moeite mee!!!

Probeer het wel maar mijn gedachte dwalen toch vaak af.... vandaag lekker in de keuken bezig geweest met hapjes voor morgen. Mijn moeder is niet zo handig in de keuken haha dus doe ik het. Heb er wel zin in hoor lekker met mijn broers en aanhang en mijn lieve nichtje en neefje. Lekker eten en genieten van mijn familie!!

Kan idd niet meer doen dan afwachten zeker zal het een klap zijn als het niet goed is maar dan weet ik het wel en heb ik er idd alles aangedaan!!

En is het wel goed (wat ik nartuurlijk ook hoop) weet ik zeker dat het kan!!! Ik ook in de wachtweken zo had ik het nog niet bekeken!!!!!

Mijn duimen draaien volop voor je dat je woensdag eindelijk een positieve test heb!!!!!!!!!!!!!

Tubro hoe is het meis heb je vandaag al een testje gedaan??

Succes iedereen!!!

Lieve groetjes Esther xx

Hoi allemaal,

@conny: ik word al bijna moe als ik eraan denk! Maar wel heel goed dat je zo lekker positief bent en leuke dingen doet. Dat moet zo'n embryo toch ook meekrijgen zou je hopen toch? Dat ie denkt: bij deze ouders moet ik maar blijven! Al geldt dat natuurlijk voor ons allemaal  ;)

@turbo: heb je vandaag al weer getest? Ik duim hoor!

Zelf heb ik vandaag echt een rotdag! Het lijkt wel alsof de hele wereld me vandaag moet hebben ofzo. Ruzie of gedoe met mensen om me heen, en ik kan er niet eens wat aan doen. Het lijkt erop of ze iets van me verwachten, maar zonder dat ik kan bedenken wat dan precies.

En dan ben ik nog niet eens begonnen met de hormonen... Nou moet ik wel bijna ongi worden, dus wie weet speelt dat mee.

Lieve groeten, Ditte

Hi Esther,

Je mag er ook wel aan denken hoor, maar probeer niet teveel te piekeren, want dat helpt niet. Ik denk ook dagelijks wordt het een positieve of negatieve test, maar als is het een negatieve, dan stort mijn hele leven niet meer in. Ik woon over een paar maandjes weer bij mijn familie in de buurt, we hebben lekker ons huisje geschilderd en daardoor is het ook weer een nieuw begin! Ik weet helemaal niet wat ik over een half jaar doe: zwanger, werkeloos, een nieuwe baan ( in de buurt of ver weg), Emmy is in de vriezer op 900 km afstand... ??? Als ik overal zwaar over ga denken, wordt ik knettergek!  ;D dus ik probeer gewoon te accepteren wat op mijn weg komt en daar het beste van te maken!

Toen wij met dit hele traject begonnen, heb ik mij altijd voorgenomen, dat ik alles (wat ik bereid ben te doen) ervoor zal doen en als blijkt dat dat niet voldoende is, dat ik dan ( wel met pijn in mijn hart) dit hoofdstuk in mijn leven naar goed geweten kan afsluiten.

Wat ik vandaag trouwens bedacht, is dat ik in drie van mijn vier behandelingen naar Nederland gereden ben...voor ons is dat ook een standaard rit. Wel vermoeiend, maar normaal en geroutineerd. ;D

Morgen hebben wij een middags rust en zie ik weer gezellig mijn familie net als jij! Dan probeer ik van al die koters (7) die mij ( ondanks dat ze mij niet goed kennen) dan toch na een half uurtje acclimatiseren tante noemen! ;D zo in de keuken bezig zijn ontspant natuurlijk ook lekker en houdt je bezig! :)

Geniet morgen van de gezelligheid! 8)

Liefs,  :love2:

Conny

hallo allemaal

ik heb vandaag weer getest was weer negatief.

dus ben gestopt met alle medicijnen.

nu af wachten tot ik ongesteld word of niet.

mocht deze poging toch zijn mislukt.

ga ik eerst met mezelf bezig.

ik ga proberen om zoveel mogelijk of te vallen om weer richting me oude gewicht te komen.

@ditte doe je wel rustig aan.

soms heb je van die dagen tussen zitten dat je niks goeds kan doen.

in iemand ogen.(mensen verwachten altijd te veel).

@ conny hoop dat je paar leuke en gezellige dagen heb en dat mooi op schiet met je nieuwe huisje.

@ esther veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd.

zou je graag een dikke knuffel willen geven.

hoop dat bij jouw toch goed komt.

hoe gaat het met de rest???

dikke knuf mij

Hi meiden,

@ turbo: balen zeg, terwijl je zelf toch echt het idee had dat je zwanger was! Sterkte meid om dit een plaatsje te geven!

We hebben vandaag ons appartement met verven afgemaakt. Dat is echt supersnel gegaan! Vanmiddag bij de familie langs geweest wat erg gezellig was. Alleen was mijn buik vanmiddag erg actief. Ik heb een flinke steek in mijn buik gehad, waardoor ik een momentje krom stond en mijn broer mij vreemd aan keek. Verder regelmatig ongi gevoel, maar ook steken bij mij lies en in mijn zij, daarnaast onder in mijn rug rugklachten....tja, allemaal moeilijk te interpreteren...ik moet gewoon nog drie daagjes wachten... ::)

@turbo, wat klote zeg.. komt toch alsnog dan hard aan he.. sterkte!

@conny, wat apart ik heb precies dezelfde klachten als jou..en het trekt ook mijn benen in. Het doet me eigenlijk steeds denken aan mijn miskraam.. maar toen was het veel heftiger. Nog 4 dagen dan weten we waar we aan toe zijn.. Vind het nu wel ontzettend spannend worden..

liefs antje

Oohh lieve Turbo, wat naar.. heel veel sterkte meid. Dan vliegt je laatste beetje hoop toch weg na nog n negatieve test. Neem idd lekker de tijd en ruimte voor jezelf die je nu even nodig hebt zodat je eventueel weer bent opgeladen voor nog een poging. Knap hoor dat je een rustmomentje neemt. Doe je goed! Heel veel sterkte met deze tegenslag..

@ Antje en Conny, wow meiden jullie gaan goed. Nog steeds geen rode duiveltjes te bekennen. Al is Turbo dan wel even een voorbeeld dat dat niks hoeft te zeggen, maar dat vergeten we gewoon maar even. De duimen blijven draaien. Maargoed nog steeds ruimte genoeg op het bankje heerlijk tussen Suzy en Linda in!

@ Esther, morgen zitten we gelukkig voor je in april, laat die 16e maar komen met een positieve uitslag!! Spannend hoor. Een vriendin van mij heeft die dag een test om te zien of haar kindje gehandicapt zal zijn. Dr vriend heeft een genfoutje waardoor die kans groot is. Ik zal voor jullie beide een kaarsje aansteken die dag.

Ditte, hoe gaat het met je? De rotdag weer voorbij of had je de pech en hebben ze er nog een aan vastgeplakt?

Suzy bij jou alles nog goed? Ik ben weer vergeten wanneer de echo is en kan het zo snel niet terugvinden ::)

Ik ben vandaag op dag 5van de Gonal en heb n echo gehad. Er zaten aan beide kanten meen ik 6kleine follikels tussen de 1/1.3cm. Eentje was al te groot dus die laten we varen. dinsdag weer heen voor n echo.  Hopen dat ze lkkr groeien en dan kan ik ws volgende week wel voor de punctie. Heerlijk weer wat schot in de zaak. Nou ik zal snel prikken want ik ben alweer te laat..

Liefs Patricia

@ Tubro heel veel sterkte laat het nu maar gewoon snel komen......dan weet je het zeker en kan je weer verder pfff balen meid!!!

@ Conny nog steeds geen bloed?? Het gaat nu toch echt wel spannend worden!!!! Mijn duimen blijven draaien hoor!!

Thanks voor je opbeurende berichtjes steeds weer!!!

Jij ook lekker genieten van deze dagen hoor!! Ik hoop zoooo dat jullie met een grote glimlach terug kunnen rijden!!!

@ Antje Ook voor jouw wordt het spannend heel veel succes!!!

@ Ditte gaat het alweer wat beter met je?? Dikke knuffel!!

@ Patricia Dat klinkt al goed!!! Op naar morgen nog meer folikels en groter dit keer hihi. Spannend!!!

Iedereen bedankt voor jullie lieve woorden ivm het baarmoederonderzoek!!!!!!!!!

Lieve groetjes Esther xx

Hi meiden,

@ Patricia: dat klinkt goed voor een eerste echo! Laat ze maar lekker groeien! ;D

@ Esther: nog geen rode duivels! Ben vannacht wel drie keer naar het toilet geweest en heb regelmatig ongi gevoel gehad...ik heb het de laatste dagen ook iedere keer koud, terwijl mijn man zegt dat het helemaal niet zo koud is...en vermoeidheid is er ook nog steeds...kon het natuurlijk niet laten, dus op het internet gesurft en gekeken naar deze klachten, Maar ja het blijft koffiedik kijken...

@antje: heb jij al een vermoeden wat het bij jou gaat worden? ::) ik overweeg er morgen alvast een testje tegenaan te gooien. De hcg van  mijn ovulatiespuit moet al uit mijn bloed zijn ( is al meer dan twaalf dagen gelden) dus ik kan alleen vals negatief testen en niet vals positief.wat zich met een test op woensdag dan eventueel laat corrigeren...

He bah turboensterre, heel veel sterkte. En doe het lekker rustig aan!

Conny en antjek, spannend!!!! Sterkte de laatste wachtdagen!

Wij hebben vandaag de tp gehad van 1 mooie embryo! Dus ik schuif weer aan op het wsachtbankje. Ik mag 15 april testen. Dus maar veel afleiding zoeken....

Succes allemaal, liefs Nico

@turbo: meid wat naar!!! Heel veel sterkte, pas even goed op jezelf!

@conny: ik duim voor een positieve test morgen! Zo akelig dat je steeds alles voelt hè? Maar een aantal van de dingen die je voelt horen toch echt niet bij rooie duivels en wel bij ... Vooral als dat anders is dan anders!

@nico: wat fijn dat er een mooi embryo was! En nu maar hopen dat hij blijft zitten waar ie zit, een maandje of 9!

Ik zit ondertussen weer wat beter in mijn vel. Al hebben de rooie duivels zich nog niet laten zien! Balen, want ik had er echt op gehoopt om dit keer op tijd te zijn. Maar goed, het zal toch vandaag of morgen wel zover zijn.

Voor iedereen heel veel succes!

Liefs Ditte

@conny, ik weet niet goed wat ik moet denken.. voelde me gister behoorlijk beroerd gaat vandaag wel wat beter. Voel constant gerommel in mijn buik maar wat is het? Om een eind aan deze onzekerheid te maken zou ik het liefst zo snel mogelijk willen testen. Maar mijn verstand zegt wacht nu nog gewoon een paar dagen.. Ik heb steeds het gevoel dat het goed zit.. maar denk dan ook weer wat als het niet zo is.. Nou ik probeer nog een paar dagen te wachten. (wat trouwens ook meespeelt is dat toen ik de vorige keer zwanger was.. hebben we al 4 dagen voor de officiële datum getest en die was toen positief).

Nou meid ik ga heel hard voor je duimen! en hopen dat je test morgen positief is!!

Liefs

Ooohh Conny, ik vind het zoooo spannend!!

En Antje wat dapper dat je het nog een paar dagen uit kan stellen zeg!! Vooral omdat het goed voelt en het de vorige keer ook goed zat. Dan ga je toch denken dat je voorgevoel klopt!! ;)

@ Nico, welkom terug op het wachtbankje en op naar de 15e met positieve berichten ;D

Hi meiden,

Moest vannacht naar het toilet (1:00 uur) eb heb getest: positief! Dus daarna konden wij niet meer slapen! ;D nu vanochtend er nog een testje tegenaan gegooid ( tja, je twijfelt altijd hè, was een licht streepje) en ook de andere kruidvat test was positief!  ;D

Ik ben blij, maar durf nog niet te blij te zijn, morgen (de officiële dag) nog een test en misschien ga ik het dan echt geloven! .Of vrijdag bij de bloedtest! Vandaag ga ik nog even naar het kruidvat.. 8)

Dit is de eerste keer in vier jaar dat ik positief test!  :feest3:

Wat spannend!!!

Liefs, conny :love2:

Guest tanja1969

jaaaaaaaaaaa Conny

das goed nieuws!!!! mijn duimen hier blijven draaien werkt toch zijn vruchten af hihihihi

antjek nu jij nog ... zal mijn duimen nog aan het werk zetten

liefs Tanja

Conny echt super nieuws het is je gegund.

Ik heb gisteren het kindje verloren.

Ben vandaag gaan bloeden.

Mijn duimen draaien voor iedereen rond.

Iedereen succes

Dikke knuffel van mij