Jump to content
Conny

Broedkipjes en wachtbankje maart/ april 2013

Recommended Posts

@ patricia

wat vervelend dat je bijrijster ermee ophoud.

ik vind het ook jammer dat ik niet bij jou in de buurt woon.

volgens mij is het niet moeilijk om een bijrijster te vinden.

enige wat moeilijk is om iemand te vinden die je vertrouwt met je paard.

wat ik ook merk bij sommige mensen ze kennen geen stop met kinderen.

vriendin van mijn kameraad die krijgt iedere keer kick als ze zwanger is.

ze wilt alleen maar zwanger zijn.

ze heeft nu 2 kindjes en ze mag van de dokter niet zwanger worden de eerste tijd.

@ conny en ditte

vind knap dat jullie hele tijd positief zijn.

jullie zijn nog wel jong maar jullie hebben wel de leventijd om moeder te worden.

elke keer als een kennis of vriendin of collega zwanger is en je krijgt dat te horen lijkt me ook een klap.

omdat je graag wilt en mee bezig bent zoveel jaren en de leventijd er ook al na hebben.

en ik vind stom van mensen dat ze oordelen op leventijd van zwanger worden.

sommige mensen kunnen er niks aan doen dat ze op iets oudere leventijd zwanger worden.

mijn tante was ook ongeveer 35 jaar oud toen ze eerste kreeg maar heeft wel minimaal 5 jaar lang geduurt dat ze zwanger was.

je moet doen waar jezelf goed bij voelt en niks aan trekken van anderen.

want mensen zeggen altijd toch je bent te oud of je bent te jong.

@nico

hoop dat toch goede test komt voor je

Hi meiden,

@ neelke en turbo & sterre: ik heb in het tweede halfjaar van 2012 3 behandelingen gehad en eind november, begin december zat ik er behoorlijk doorheen. In de zomer van 2011 tot en met het voorjaar 2012 was ik ook even helemaal klaar met het zwanger worden. Ik denk dat het dan goed is om een korte of even een langere pauze te houden. Als ik nu naar eind november terugkijk, wordt ik niet blij. Ik ben op mijn werk in janken uit gebarsten en voelde mij toch erg prikkelbaar. Mijn keuze is het om mijn leven niet compleet in het teken van het zwanger worden te laten staan. Ik wil ook nog een gewoon leven hebben. Daarom af en toe ook proberen om afstand te nemen en leuke dingen te doen. Daardoor voel je je in het algemeen gewoon beter, wat erg fijn is! Neelie, het is dus ook een kwestie, wat mij betreft, van ervaring. En je zult zeker ook je ups en downs krijgen of je bent een mazzelkont en bent meteen zwanger! Ik weet dat ik na de eerste mislukte poging vijf dagen gejankt heb. Ik was zelf eigenlijk verbaasd van mijn eigen reactie. Maar je hoopt zo en bent er de hele maand mee bezig en bent nog on der invloed van hormonen. Dus zo gek is het nou ook weer niet!

Dit weekend zijn we in Oostenrijk met vrienden een weekendje wezen skiën. Mijn ene arts zegt: geen probleem. De ander: beter van niet. Ik ben toch gewoon gegaan. Het was de laatste keer en in de zomer woon ik weer in Nederland. Natuurlijk overdrijf ik het dan niet en ga rustiger. Echt last van mijn buik heb ik ook niet gehad, gelukkig! Anders was ik wel gestopt , hoor! Ook let ik meer op wat ik eet, drink ik weinig alcohol en ga eerder slaper dan normaal.  Maar het was wel een erg gezellig en ontspannnend weekend, wat denk ik ook positief bijdraagt aan de behandeling. We zullen het dinsdag zien..

Ook zijn bij mij de eerste twee weken van de behandeling positiever, dan de laatste twee. In de eerste twee weken heb ik het volste vertrouwen. Daarna beginnen de twijfels... Wat jij zegt Nico, herken ik helemaal. Maar ook te vroeg testen, kan erg frustrerend zijn...is de positieve test ook echt positief? Bij mij tot dusver niet..ik hoop dat jij een beter resultaat hebt! Neelke jij ook succes in deze laatste irritante week!  :)

@patricia: ik hoop dat de rode duivels snel komen en dat jij ook mag beginnen!

Liefs,

Conny :love2:

@ Nico, en al getest??!!

Bij mij zijn zondag een paar rode duiveltjes gesignaleerd.. Alleen met afvegen zegmaar. Dag 5 is op donderdag en dan komt me eigenlijk niet zo goed uit dus ik had al bedacht dat ik voor woensdag n afspraak zou maken. Nu deed n vriendin mee met de onderzoek en die was op dag 3 altijd al schoon en mocht strarten. Dus nu zat ik te denken zal ik dan gewoon voor dinsdag n afspraak maken.. Maar dan ben ik vanmorgen naar de wc geweest en zie ik amper bloed.. Tja, ben ik ongi en wat zal ik doen? Ik wil gewoon zo graag starten....

Oeehh, ik ben zooo slecht, ik heb morgen de uitgangsecho ipv donderdag. Dag 3 dus ::) Ik kon kiezen uit drie gyn. en er zat er mooi eentje bij die, mits het mogelijk is, van de protocollen afwijkt ;) Dus hoop hoop hoop dat ik al kan straten. Nog wel aangegeven dat ik niet veel bloedverlies heb, maar dat moest geen ramp zijn. Oohh en dan zal je zien dat ik nog niet helemaal schoon ben en nog n keer heen moet :( Maargoed, ik werd dag 35 pas ongesteld dus de deca moet zn werk gedaan hebben. Spannend spannend spannend...

Spannend Patricia, hoop voor je dat je mag beginnen:-)

Hier was de test negatief, had ik wel verwacht, maar t is toch weer n domper... Woensdag doe ik nog even een test en dan ga ik maar bellen voor de volgende ronde. Hopen dat deze wel wil blijven zitten :-)

Liefs Nico

Hallo dames..

Ik heb 1 maart de laatste cryo tp gehad..en mag officieel 15 de testen..Kon niet wachten en heb vanmorgen al even getest helaas deze zij negatief....Denk niet dat het verandert maar hoop dat het nog kan veranderen ik test nooit te vroeg..maar heb bij deze tp erg pijnlijke borsten en moe...Maja kan ook van de med komen natuurlijk...

Dan zijn alle zeven cryos er zomaar doorheen pff had echt gedacht dat ertoch 1 bij zou zitten die ons geluk bracht..Alles gaat altijd zo goed...alleen het laatste stukje wil ma niet lukken..Zou de test nog kunnen veranderen?donderdag? is dat iemand wel es gebeurt?

Nico sterkte!! erg jammer!!!

Patricia heel veel succes!!!!ik duim voor je!!

liefs han

Ooowww Han, ik hoop voor je dat de test nog positief wordt de 15e. Het kan zijn dat er nu nog te weinig hcg in je urine zit, ik duim voor je!

Nico en Han, dat zijn niet de berichten die we willen lezen...!!

Ik hoop zo dat jullie straks alsnog een positieve test in handen hebben! Zo niet, dan een dikke knuffel meiden.

Guest tanja1969

neeee nico en han,

ik hoop dat jullie test komende week nog zal veranderen in positief, misschien toch beide te vroeg getest

mijn duimen draaien nog ff door.....

liefs Tanja

hallo allemaal

ik ben vandaag weer na ivf kliniek geweest.

ik krijg als alles goed ontdooit donderdag tp.

ben helemaal blij nu afwachten op woensdag op telefoon van zwolle hoelaat donderdag de tp is.

@nico en han hoop toch dat testen toch opeens positief worden.

@ Nico en Han, meiden houd nog even moed. Wie weet iid te vroeg getest. Onze duimpjes draaien weer.

@Sterre, ooh wat spannend. Wat duurt 2dgn dan toch lang...

Nou hier zit het ook weer eens mee, not... :-[ Ik blijk nu twee cysten te hebben waardoor ik nu nog niet verder mag gaan. Ik moet twee weken doorspuiten met de deca en dan weer voor n echo om te kijken of ik ze heb weggespoten...Positief puntje is dat ik dan mar weer blij ben dat ik deze poging nog niet zelf hoef te betalen.. Wat een deca spuiten vliegen er zo doorheen zeg...

Ik steeds positief blijven, maar het lijkt wel of de uitslagen alleen maar erger worden...

Dus Nico en Han, komop mer die positieve testen ik kan wel wat positiviteit gebruiken in deze verschrikkelijke mm om een klein wondertje te mogen krijgen... Zucht...

Ohh patricia! meis het zit je ook niet mee!! en die deca is al zo een rot spul ik vloog in ieder geval bij de muren omhoog :( meis toch Hoe komen de cysten daar nou weer..Hopen dat het wegzakt en je door kan gaan!!! denk aan je!!!

Liefs han

Jee, het is inderdaad niet erg positief op dit moment.......durf bijna niet te testen s.s. vrijdag ???

@nico en han87, sterkte voor jullie!

@patricia, hoop echt voor je dat je over twee weken meer geluk hebt want hoe frustrerend is dit!

@turbo en sterre, heel veel succes deze week!

@ neelke als jij ons goede voorbeeld wil geven en lekker een positieve test heb vrijdag.

@patricia wat een tegen slag echt zo frustrerend zal dat wezen hoop dat je over paar weken meer geluk heb en dat je mag beginnen.

@nico en han veel sterkte.

ik heb nu druk bezig om huis helemaal te laten blinken.

dat strax iets rustiger aan kan doen als de tp is geweest.

nadeel van is dat ik 2 honden heb die altijd haren verliezen bah:P

Hoi meiden,

Een spannende week dus voor Han, Neelke, Sterre en Nico! Ik duim voor allemaal positieve testen!!

@Patricia: ik hoop voor je dat het wachten wordt beloond en dat jullie poging dit keer helemaal goed komt!!

Ik geniet nog even van de rust zonder spuiten en ziekenhuis...

Liefs Ditte

Hi meiden,

Ik heb tot dusver wel goed nieuws. Deze behandeling gaat duidelijk beter dan de vorige drie. Ik ben vandaag bij de arts geweest en aan de ene kant had ik al twee grotere eicellen en nog wat kleintjes. Aan de andere kant hebben we niet eens geteld hoeveel het er waren en ik geloof dat er minimaal twee al wat groter waren! Nou, dat is de eerste keer dat ze niet op een of twee handen te tellen waren. Ik dacht dat ik nu wel met de ovulatiespuit zou moten beginnen, maar omdat er dus zoveel eicelletjes zijn, met ik nog verder spuiten in de hoop dat er nog meer cellen groot worden. Dus moet ik donderdag weer terug. Wat ook voor de eerste keer is ( drie Kontrolles vooraf).

Enige minpunt op dit moment: ben vandaag een emotioneel en ongeconcentreerd wrak. Was op cursus en stond bijna te janken. Heb twee bijna ongelukken gehad op weg naar huis en heb de hele middag hoofdpijn gehad.....

@ Patricia: frustrerend dat je nog steeds niet mag beginnen! Sterkte meiss!

@ turbo en sterre: spannend donderdag!

@ neelke: heb je al een vermoeden wat je denkt dat het wordt vrijdag of ben je helemaal doorelkaar en heb je geen flauw idee?

Liefs,

Conny :love2:

@ conny denk je wel aan jezelf.

we willen niet dat je ongelukken krijg.

ik weet dat je door de hormonen emotioneel word.

ene dag erger dan de andere dag.

je moet wel jezelf rust gunnen en geven anders gebeuren verkeerde dingen.

ik vind heel spannend morgen krijg is telefoon van zwolle of alles goed ontdooid en hoe laat de tp.

ben nu al minder druk bezig met dingen.

want ik wil me lichaam rust krijg voor tp.

en de weken van het wachten heb ik ook al schema voor mezelf gemaakt.

hoe ik die weken door kom.

lekker uit rusten veel slapen en leuke dingen doen.

ik denk bij mezelf hoe meer ik slaap hoe minder ik eraan kan denken.

Helaas, vandaag was de test ook echt negatief. Dus straks maar bellen met het zh en hopen dat nu mn menstruatie snel komt, dan kunnen we weer door. Het was nu wel verwacht dat het niet gelukt zou zijn, k merk wel dat de klap dan wat minder hard aankomt. En gelukkig hebben we nog 9 cryo's, dus we gaan er weer voor.

Conny, fijn dat het nu zo goed groeit en doe het zelf maar lekker rustig aan.

Patricia, ik baal met je mee. Het is zo frustrerend als er telkens weer iets anders tegen zit.

Turbo, ik duim voor je!

Neelke, spannend hoor, duimen maar!

Han hoe is het bij jou?

Liefs Nico

Guest tanja1969

he bah nico,

toch negatief, blij dat je het positief opvat en je hebt nog 9 cryo's dus je kan nog ff voort

hopelijk komt je ongi gauw en kan je snel weer starten

liefs Tanja

Och he bah nico!!! Dat is balen :'(Nog zacht uitgedrukt!!

Ik zal morgen op de dag nog even testen ,al heb ik de hoop niet hoog..Slaap erg slecht!!pff wij hadden dus ook negen cryos..En die er nu zit was de laatste..Dan baal je enorm!! Hoop voor jullie dat er een mooi wondertje tussen mag zitten!! Wat voor med gebruik jij?

Liefs han!

heb net telefoon gekregen vanuit zwolle.

het ontdooien is goed gelukt.

ik had 5 in de vriezer zitten heb nu nog 4 in de vriezer zitten.

ik moet morgen om 14,15 daar zijn en dan heb ik de tp.

ben helemaal happy dat alles tot nu toe goed verloopt.

@han ik hoop echt dat wel positieve test word.

anders moet je helemaal weer op nieuw beginnen.

zal wel heel erg balen zijn.

@nico hoop dat volgende wel goed gaat.

ik gun iedereen een kleine.

Fijn dat er meteen 1 goed ontdooid is Turbo!

Nog even spannend dus Han. Ik hoop echt voor jullie dat deze dan blijft plakken. Het zou wel heel zuur zijn als je zoveel cryo's hebt en dan toch weer een nieuwe ronde zou moeten starten.

En het is ook wel het doemscenario dat wel eens door mijn hoofd spookt, als ze dadelijk nu niet goed ontdooien of er blijft er geen 1 zitten.... Maar voorlopig maar positief blijven! Ik heb trouwens progynova en utrogestan.

Denk aan jullie,

Liefs Nico

@ Nico, dat was niet de afspraak, positief nieuws schreef ik  :-[ Wat ontzettend k.. zeg. Nou idd laat die menstruatie dan ook maar gelijk komen en dat de volgende dan maar mag blijven plakken. Gelukkig heb je nog wel n voorraadje en hoef je niet helemaal opnieuw te starten... Sterkte want het is toch weer even een domper.

@ Han ,gun jij mij dan even dat positieve nieuws dat het kan lukken ;)

@ Turbo en Sterre, wow, goed ontdooit, dat is goed nieuws. Gelukkig toch nog n beetje. Mijn duimen draaien hoor!!

Broedkipjes  D-0043.gif

12-03 Antjek eerste echo

14-03 turbo en Sterre tp cryo

14-03 Conny derde echo

26-04 Patricia echo om te zien of cysten weg zijn

01-04 Ditte start

Wachtbankje  D-0081.gif

14-03 han87

15-03 Neeltje

Helaas  D-0090.gif

Nico 13-03 negatieve test

Zwanger  B-0015.gif