Jump to content
Conny

Broedkipjes en wachtbankje maart/ april 2013

Recommended Posts

Balen Neelke, maar wel lekker dat je meteen weer door kunt. Ik heb ook progynova en ik merk er niks van. Succes!!

Liefs Nico

Hi neelke,

Wat vervelend neelke! Maar volgens mij ga jij er redelijk relaxed mee om (.of zo klink je in ieder geval). Een traantje wegpinken mag hoor! Lucht ook op!  ;)

Ik vondhet ook altijd fijn, dat ik dan gelijk weer door kon. Dan kan je je meteen weer op iets positiefs/ hoopvolst richten.

Succes!

Nou Conny , die tranen zijn er wel geweest hoor! Heb een paar keer flink gehuild en dat lucht zeker op.... maar op een gegeven moment ga ik inderdaad weer opzoek naar positieve dingen, want daar moet je je toch aan vasthouden in deze vervelende tijd. Tot nu toe lukt dat gelukkig  :)

Ho neelke,

Ik zou verbaasd geweest zijn, als dat niet het geval was! Ik ben meestal zo 'n vier dagen sacherijnig en jankerig en focus mij dan weer op de goede en leuke dingen van het leven!

Wat ik je kan aanraden is, om veel leuke en gezellige dingen te doen (en met name die dingen, die je tijdens de behandeling niet doet of mag doen)  ;D

Dat helpt je dan ook weer door de volgende behandeling!

Broedkipjes  D-0043.gif

21-03 Antjek tp

21-03 Conny tp

26-04 Patricia echo om te zien of cysten weg zijn

01-04 Ditte start

Wachtbankje  D-0081.gif

24-03 Linda

28-03 Turbo en Sterre

Helaas  D-0090.gif

Nico 13-03 negatieve test

Han 14-03 negatieve test

Neeltje 15-03 negatieve test

Zwanger  B-0015.gif

Linda, je staat erbij!

Neelke, fijn dat je meteen door kan gaan. Betekent dat dat je in april een tp zult hebben?

Hi meiden,

Vandaag weer Goed nieuws! Het kan dit keer maar niet op! ;D

Ik heb net de tp gehad. Ik heb twee 8 cellige a-klasse Emmy in mijn buikje! En daarnaast heb ik drie cryo's! En de twee Emmy die nu verder gekweekt worden tot dag 5, zouden als ze zich goed ontwikkelen ook nog ingevroren kunnen worden! :feest3: betere berichten zijn er niet, nietwaar? Dus suzyQ zet mij maar op het wachtbankje! Ik mag testen op 3 april, maar de officiële bloedtest is op 5 april ( omdat ik niet eerder langs kan).

Ik weet niet of jullie het onder medicijnen gezien hebben, maar ik heb nu weer een nieuwigheid: granocyte ( in nederland lenograstim). Dat moet ik nu twee keer per week spuiten naast de alooude bekende bolletjes ustrogan. Het is een middel voor kankerpatiënten, maar schijnt ook positief te werken op de ontwikkeling van een embryo en de innesteling ervan ( niet alleen als je de drie kir receptoren mist, vertelden zij mij).

Liefs,

Conny

Broedkipjes  D-0043.gif

21-03 Antjek tp

01-04 Ditte start

Wachtbankje  D-0081.gif

24-03 Linda

28-03 Turbo en Sterre

03-04 Conny ( evt bloedtest 5 april )

Helaas  D-0090.gif

Han 14-03 negatieve test

Zwanger  B-0015.gif

Antjek, heb je vandaag je terugplaatsing gehad?

Conny wat een goed nieuws!!! Jeetje twee toppers terug en dan ook nog minimaal drie cryo's..bijzonder hoor!

Ben je weer een beetje terug op aarde? Durf je weer de auto in?

Dat medicijn ken ik niet, maar als ik het goed begrijp blijf je dus nog even spuiten. Tot wanneer moet dat?

Wow Conny!! Wat een goed nieuws!!! Jeetje, twee toppers teruggeplaatst en dan ook nog een flink voorraadje!! Als dit geen goeie tekens zijn...

Hi meiden,

Bedankt! ;D de arts en ik hebben besloten dat het dit keer gaat lukken! ;)

@suzyq: ik ben nog steeds moe en ongeconcentreerd, dus ik moet oppassen, zeker nu ik ook utrogestan heb, waar je ook weer suffig van wordt. Maar ik rij wel gewoon...dit medicijn moet ik twee keer per week spuiten en ik hoop tot en met mijn dertiende week! ;).

Het is alleen wel schreeuwend duur:108euro per spuit. Als ik een positieve test heb, ga ik kijken of ik ze uit Frankrijk of Zwitserland kan bestellen, daar zijn ze een stuk goedkoper. In Frankrijk heb ik gehoord kosten ze 60 euro per stuk. Volgens mij is dit medicijn nog niet toegelaten in Nederland, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb er speciaal voor moeten ondertekenen, dat het mij bewust is dat dit middel voor dit soort behandelingen niet officieel toegelaten is. Het middel opzich is in Duitsland wel toegelaten. En in Duitsland moet je voor alles ondertekenen...

WWWWWWOOOOOOOOOWWWWWWWW Conny wat een super nieuws!!!!

Dit kan idd niet beter ik hoop gewoon dat je die cryo''s helemaal niet nodig heb maar dat er nu 1 of 2 baby''s in je buikje gaan groeien!!!

Toch ga ik die eiwitten ook bestellen hoor hihi.

Heel veel succes!!!

Ook voor iedereen heel veel succes!!!

Lieve groetjes Esther xxx

@ conny dat is echt super nieuws

en ik ga gewoon van uit dat je zwanger bent.

dat gewoon goed innestelen en blijven zitten.

ik heb vandaag wat vaags mee gemaak.

me pa zegt tegen me je bent zwanger en het blijft ook zitten onze 7de klein kind komt eraan.

me vader heeft wel vaker van die uit spraken gedaan en had hij ook nog goed.

ik vind allemaal heel spannend aan worden nog weekje wachten en mag ik testen.

@neelke: wat balen!!! Hopelijk volgende keer beter nieuws!

@conny: jiehaaa!!! Twee toppers terug! En ook nog cryo's! Heel fijn voor je. Maar voorlopig heb je die cryo's vast niet nodig, want met zoveel positief nieuws moet er toch minstens 1 blijven plakken?!!

@turbosterre: wat spannend zeg! Ik hoop maar dat je vader gelijk krijgt dat zou toch helemaal geweldig zijn!

Mijn schoonmoeder droomt regelmatig dingen die uitkomen (zegt ze). Bij ons wisselen de berichten echter nogal... Dus maar hopen dat de dromen nu blijven dat er een kindje bij ons komt!

Jullie in elk geval heel veel sterkte met wachten!

Liefs Ditte

108 euro per spuit...dat tikt lekker aan! Had je het wel vergoed gekregen als je in een van je vorige behandelingen had gebruikt?

Dat zou toch wat zijn Turbosterre! En nu nog een week...die rottige tweede wachtweek...ik hoop voor je dat je vader gelijk heeft?

Hi meiden,

@turbo: dat is wel heel vaag! Maar je weet het nooit! ;)

Ik kwam vandaag bij de tp twee andere vrouwen tegen, die beiden bij de eerste poging hun eerste kindje gekregen hadden. Dat hoor ik in de kliniek niet vaak, vooral niet van twee tegelijk. Ze waren nu voor hun tweede bezig. Ik hou van goed nieuws! ;D

@ Esther: als je nog iets over die eiwitten wilt weten, dan zeg je het maar! Weet je al wat voor plan je de volgende keer krijgt? Ik heb (buiten de eerste twee dagen om ) geen verhoging van het aantal eenheden hormonen gehad, maar wel een andere soort...daarnaast was ik altijd verkouden kort voor de punktie, daarom heb ik vanaf dag drie preventief een homeopathisch middel echinacin genomen. Hieronder de link maar de Nederlandse variant hiervan ( van madaus).

http://www.newpharma.nl/apotheek/madaus-pharma/63348/echinacin-liquidum-oplossing-50ml.html

Dit keer ben ik niet verkouden geworden!

@suzyq: nee, ook al zou de verzekering nog betalen, dit medicijn zouden ze niet betalen....

He Meiden,

Zo vanmiddag even gebeld, want ik ben dit keer wat eerder dan verwacht ongesteld geworden. We willen weer voor een cryo gaan. Ik had al even in m'n medicijndoos gezocht en ik heb nog progynova uit een eerdere behandeling (gelukkig nog niet over de houdbaarheidsdatum) want we willen dit keer met progynova ondersteuning. Dus gebeld vandaag en we mogen starten. Officieel had ik op dag 1 al een progynova pil moeten nemen, maar het was niet erg als ik vandaag op dag 2 er mee begon. Ben zo blij. Dat wordt dus in april als het meezit een tp.

Groetjes,

Sannie

Broedkipjes  D-0043.gif

21-03 Antjek tp

01-04 Ditte start

01-04 Sannie echo

Wachtbankje  D-0081.gif

24-03 Linda

28-03 Turbo en Sterre

Helaas  D-0090.gif

Han 14-03 negatieve test

Zwanger  B-0015.gif

Zo, het bankje ook even weer aangepast.

Mooi nieuws Conny! Zoveel positiviteit, dat moet wel goed gaan...

Broedkipjes 

21-03 Antjek tp

27-03 Nico echo

01-04 Ditte start

01-04 Sannie echo

Wachtbankje 

24-03 Linda

28-03 Turbo en Sterre

Helaas 

Han 14-03 negatieve test

Zwanger 

Zo, het bankje ook even weer aangepast. Ik ben van het helaasbankje af, dat staat zo #&//*=  ;) en weer bij de broedkipjes. We hebben woensdag de echo en ik hoop rond de pasen de terugplaatsing, spannend dus weer...

Hallo allemaal,

Gister hebben we de terugplaatsing gehad van twee 8 cellige toppertjes!! Ik vind het zo spannend wat hieruit gaat komen..het voelt toch een beetje als een extra kans. En op de één of andere manier heb ik de laatste maanden altijd als ik aan kinderen dacht gedacht dat we een tweeling zouden krijgen...helaas weten we pas over twee weken of het ook daadwerkelijk gelukt is... en natuurlijk zouden we met één wonder ook heel gelukkig zijn!

@conny voor jou is het ook extra spannend... we gaan ervoor meid!

@turbosterre wat ontzettend spannend.. en bijzonder als mensen zoiets tegen je zeggen dan krijg je toch een soort van bevestiging.. heb je zelf ook het idee dat het gelukt is of heb je geen idee?

Voordat wij aan deze cryo poging begonnen hadden we allebei heel sterk het gevoel dat het dit keer gaat lukken.. dat gevoel heb ik bij de vorige cryo tp nooit gehad.. dus wie weet zegt dsit voor gevoel iets...

Dames voor iedereen die nog bezig is met een behandeling... deze ronde gaan we ervoor!!

liefs antje

Hi antjek,

Gefeliciteerd met die super tp!  :feest3:

Grappig dat we allebei een zelfde tp hadden gisteren. En ook ik heb het gevoel dat het dit keer gaat lukken! Spannend, spannend! Wanneer mag jij testen?

Volgens mij krijgen we een vol zwangerbankje deze maand, wat natuurlijk ook wel bij de lente past!  ;D

Broedkipjes  D-0043.gif

27-03 Nico echo

26-03 Patricia echo om te zien of cysten weg zijn

01-04 Ditte start

01-04 Sannie echo

Wachtbankje  D-0081.gif

24-03 Linda

28-03 Turbo en Sterre

03-04 Antjek

Helaas  D-0090.gif

Han 14-03 negatieve test

Zwanger  B-0015.gif

Antjek, ik heb je als testdatum op dezelfde dag als Conny gezet, klopt dat?

Sannie, jij dus ook weer in de race! Is de operatie van je zoontje goed gegaan?

Antjek, ook zo'n mooie terugplaatsing! Wie weet krijg je idd een tweeling..zou bijzonder zijn! Conny en jij lopen helemaal gelijk, succes meiden, samen door naar het zwangerbankje!

Ik moet op donderdag 4 april testen, wat vreemd dat jij een dag eerder mag testen Conny.

Ik ga me dit keer ook echt aan de test datum houden, vorige keren heb ik altijd eerder getest..maar heb de laatste keer ervaren dat dit niet echt goed voor mijn zenuwen is  ;)